| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Werken zoals je gewend bent vs Netwerk marketing
-
MLMvoorstanderNL
Re: Werken zoals je gewend bent vs Netwerk marketing
Dit stemt mij gelukkig er ga er dus vanuit dat alle misverstanden zijn opgehelderd.
Daar ga jij dan maar vanuit, zelfs een leek kan nog lezen dat het niet zo is.MLMvoorstanderNL schreef:Dit stemt mij gelukkig er ga er dus vanuit dat alle misverstanden zijn opgehelderd.
Blijf dat vooral denken.MLMvoorstanderNL schreef:Dit stemt mij gelukkig er ga er dus vanuit dat alle misverstanden zijn opgehelderd.
-
MLMvoorstanderNL
Jullie kennen het verschil denk ik niet tussen een misverstand en een mening 
Dat jullie het er niet mee eens zijn, dat mag. Daar zul je niemand over horen.. Dus waar ligt dan het probleem? inderdaad! bij jezelf
Dat jullie het er niet mee eens zijn, dat mag. Daar zul je niemand over horen.. Dus waar ligt dan het probleem? inderdaad! bij jezelf
-
MLMvoorstanderNL
De indruk is een beetje bij mij gewekt dat de sceptici van MLM denken dat het doel van MLM is om elk individu financiële vrijheid te kunnen bieden. Er wordt geschreven dat MLM 'de kans' is. Het is een kans ja maar niet voor iedereen de juiste kans. Dit wordt wel door elk MLM bedrijf gezegt, want zij willen omzet. Net als elk ander bedrijf dat hun eigen product adviseert.
Er zijn nou eenmaal gewoon mensen die er wel financiëel onafhankelijk van zijn geworden. Dit is een feit die ik enkel kan onderbouwen door namen te geven en websites van mensen die het hebben gered met MLM, het is dan aan jullie om dit bij hen na te gaan. Het percentage van mensen dat financieel onafhankelijk is geworden van MLM is niet relevant in mijn ogen. Want wat zegt dit over jou kunnen, niks toch? Je bent misschien bang dat de koek op is, argument van sceptici, maar vergeet dan niet dat jou inzet en dat van je team weer nieuwe koek bakt om te verdelen.
Niet iedereen zal dit bereiken, althans niet iedereen zal even snel zijn of even ver komen want dat is nou eenmaal persoonsgebonden (May the best win)
Dat verhal van die omzet is leuk maar hiervoor moet je van elk MLM bedrijf het compensatieplan weten om te zien welke standaard wat krijgt.
Er zijn nou eenmaal gewoon mensen die er wel financiëel onafhankelijk van zijn geworden. Dit is een feit die ik enkel kan onderbouwen door namen te geven en websites van mensen die het hebben gered met MLM, het is dan aan jullie om dit bij hen na te gaan. Het percentage van mensen dat financieel onafhankelijk is geworden van MLM is niet relevant in mijn ogen. Want wat zegt dit over jou kunnen, niks toch? Je bent misschien bang dat de koek op is, argument van sceptici, maar vergeet dan niet dat jou inzet en dat van je team weer nieuwe koek bakt om te verdelen.
Niet iedereen zal dit bereiken, althans niet iedereen zal even snel zijn of even ver komen want dat is nou eenmaal persoonsgebonden (May the best win)
Dat verhal van die omzet is leuk maar hiervoor moet je van elk MLM bedrijf het compensatieplan weten om te zien welke standaard wat krijgt.
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 07 jun 2011 15:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MLMvoorstanderNL
Zij die hoger op de ladder zitten verdienen grotere percentages van een omzet, logich? Net als dat de directeur meer verdient als de voorman. Er is dus geen sprake van een gelijke verdeling van omzet per persoon. Het argument dat omzet gelijk verdeelt zou worden onder de MLM'ers is ook een beetje vreemd want dit zou ook nog eens betekenen dat iemand die net binnenkomt evenveel zou moeten krijgen als iemand die al 1 jaar bezig is, dat lijkt me oneerlijk en zo werkt het dus niet.
misschien is dit dan een verhelderend punt?
Ik kan dit enkel onderbouwen met informatie die ik heb van ACN over welke positie verantwoordelijk is voor een bepaalde hoeveelheid omzet en de bonussen die er maandelijks te halen zijn. Van andere systemen weet ik dit niet.
Omdat ik wel een beetje ethiek heb richting ACN ga ik dit niet publiceren.
Je komt maar gewoon naar een STC
misschien is dit dan een verhelderend punt?
Ik kan dit enkel onderbouwen met informatie die ik heb van ACN over welke positie verantwoordelijk is voor een bepaalde hoeveelheid omzet en de bonussen die er maandelijks te halen zijn. Van andere systemen weet ik dit niet.
Omdat ik wel een beetje ethiek heb richting ACN ga ik dit niet publiceren.
Je komt maar gewoon naar een STC
-
MLMvoorstanderNL
Dit boek kan U als nieuweling in netwerkmarketing misschien het een en ander uitleggen
Fundamentals of Network Marketing: How You Can Build a Networking IncomeThat Lasts - Edward Ludbrook
Fundamentals of Network Marketing: How You Can Build a Networking IncomeThat Lasts - Edward Ludbrook
Laatst gewijzigd door MLMvoorstanderNL op 07 jun 2011 22:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MLMvoorstanderNL
[Dubbele post verwijderd door de moderator]
@MLMvoorstanderNL, voordat je in al je enthousiasme iedereen gaat benaderen die je tegenkomt wil je dit wellicht eens lezen.
http://www.iwillteachyoutoberich.com/bl ... s-so-much/
Verder heb ik niet zoveel meer toe te voegen aan de anderen. Ik ben er zoals al gezegd ook wel klaar mee.
http://www.iwillteachyoutoberich.com/bl ... s-so-much/
Verder heb ik niet zoveel meer toe te voegen aan de anderen. Ik ben er zoals al gezegd ook wel klaar mee.
Verschillende berichten zijn verwijderd door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels.
Graag on-topic blijven en stoppen met ruziën, anders zullen wij dit topic sluiten.
Graag on-topic blijven en stoppen met ruziën, anders zullen wij dit topic sluiten.
-
MLMvoorstanderNL
Ik heb het gelezen. De man was kennelijk niet geïnteresseerd en nu moest hij even zijn ei kwijt door loze dingen te roepen, ik vind het erg tegenstrijdig dat juist jij mij dit artikel geeft.
De schrijver eindigt met verwijzingen naar dit artikel:
http://entrepreneurs.about.com/cs/multi ... ithmlm.htmThe Real Problem with Network Marketing and Multi-Level Marketing (MLM)
[/url] HINT: It's not the business model itself
De schrijver eindigt met verwijzingen naar dit artikel:
http://entrepreneurs.about.com/cs/multi ... ithmlm.htmThe Real Problem with Network Marketing and Multi-Level Marketing (MLM)
[/url] HINT: It's not the business model itself
Jij vindt zo langzaamaan alles wat niet pro mlm is loos en niet correct. Maar daarin sta je wel alleen hier in deze discussie.MLMvoorstanderNL schreef:Ik heb het gelezen. De man was kennelijk niet geïnteresseerd en nu moest hij even zijn ei kwijt door loze dingen te roepen
Waarom is het tegenstrijdig dat ik jou dit artikel geef?
-
MLMvoorstanderNL
Ik vind dat hij niets onderbouwt en jij vraagt altijd om onderbouwing.
-
MLMvoorstanderNL
Jij wilde nog bewijs aangaande het inkomen van een MLM'er?
Ik vroeg je: Hoe moet dit bewijs eruit zien?
Ik vroeg je: Hoe moet dit bewijs eruit zien?
-
MLMvoorstanderNL
Bron: Fundamentals of Network Marketing: How You Can Build a Networking IncomeThat Lasts - Edward Ludbrook
Network marketing is een van de snelst groeiende industrieën ter wereld.
The Direct Selling Asociation (DSA) meldt dat er tussen 1995 en 1997 een groei is ontstaan van 15 miljoen mensen naar 29 miljoen mensen wereldwijd.
Dit is een groei van 14 miljoen mensen in 2 jaar
Sindsdien is de groei versnelt en er komen 200.000 mensen per week bij.
Stel dat dit gestaag door zou gaan in die lijn, dit boekje komt uit 1998, en er komen dus elke 2 jaar 14 Miljoen mensen bij, de kans dat dit harder is gegaan is aanwezig met de techniek van tegenwoordig.
Dan is de industrie nu dus anno 2011 168 miljoen mensen wereldwijd.
Dat is nog niks gezien het aantal inwoners op deze aarde, conclusie... de groei kan doorgaan dus is dit een mooi moment om te beginnen.
Network marketing is een van de snelst groeiende industrieën ter wereld.
The Direct Selling Asociation (DSA) meldt dat er tussen 1995 en 1997 een groei is ontstaan van 15 miljoen mensen naar 29 miljoen mensen wereldwijd.
Stel dat dit gestaag door zou gaan in die lijn, dit boekje komt uit 1998, en er komen dus elke 2 jaar 14 Miljoen mensen bij, de kans dat dit harder is gegaan is aanwezig met de techniek van tegenwoordig.
Dan is de industrie nu dus anno 2011 168 miljoen mensen wereldwijd.
Dat is nog niks gezien het aantal inwoners op deze aarde, conclusie... de groei kan doorgaan dus is dit een mooi moment om te beginnen.
Wat wil je dan onderbouwd zien uit het artikel wat ik aandroeg?
Jij stelde trouwens dat je in de mlm iedereen aan kan spreken, ook mensen die je nog maar net kent, zoals de verkoper bij Dixons. Deze man geeft aan dit juist zeer irritant te vinden, iets wat ik met hem eens ben.
2002 47 miljoen, 2007 67 miljoen. Een groei van 20 miljoen in 5 jaar, dat is 5 miljoen per jaar (gemiddeld) en minder dan 100.000 per week. Het ziet er naar uit dat de groei in deelnemers afgevlakt is. En jouw 168 miljoen iets te optimistisch is.
Het filmpje van Clinton geeft trouwens ook wat omzetcijfers. Daar blijkt de groei minder hard te gaan. Omzet 2002 is 85 miljard en in 2007 110 miljard. Een groei van 25 miljard.
Dus waar het aantal deelnemers met 42,55% procent groeide, groeide de omzet met 29,41%.
Je hebt gelijk dat er nog groei zit in de mlm in die zin dat nog iedereen meedoet (als distributeur of als klant). Maar waarom zou mlm nu ineens wel doorbreken? Terwijl het na 70 jaar minder omzet genereert dat bijvoorbeeld GE? Wat slechts 1 bedrijf is. Met veel minder mensen in dienst.
En hoe hoopvol zijn die groeicijfers als je ziet dat het aantal deelnemers harder groeit dan de omzet?
Via de volgende link zijn nog wat meer cijfers te verkrijgen:
http://www.dsa.org/research/industry-st ... GROWTHRATE
Ook hier blijkt weer de groei in distributeurs groter te zijn dan de groei in omzet.
Jij stelde trouwens dat je in de mlm iedereen aan kan spreken, ook mensen die je nog maar net kent, zoals de verkoper bij Dixons. Deze man geeft aan dit juist zeer irritant te vinden, iets wat ik met hem eens ben.
Wat ik mis zijn de cijfers van de omzetten. Hoe zijn deze in die periode gegroeid?MLMvoorstanderNL schreef:The Direct Selling Asociation (DSA) meldt dat er tussen 1995 en 1997 een groei is ontstaan van 15 miljoen mensen naar 29 miljoen mensen wereldwijd.
Vraag is waarom we geen recentere cijfers hebben. Alhoewel, die hebben we wel. Het filmpje van Clinton waar jij mee aankwam geeft wat cijfers.MLMvoorstanderNL schreef:Stel dat dit gestaag door zou gaan in die lijn, dit boekje komt uit 1998, en er komen dus elke 2 jaar 14 Miljoen mensen bij, de kans dat dit harder is gegaan is aanwezig met de techniek van tegenwoordig.
2002 47 miljoen, 2007 67 miljoen. Een groei van 20 miljoen in 5 jaar, dat is 5 miljoen per jaar (gemiddeld) en minder dan 100.000 per week. Het ziet er naar uit dat de groei in deelnemers afgevlakt is. En jouw 168 miljoen iets te optimistisch is.
Het filmpje van Clinton geeft trouwens ook wat omzetcijfers. Daar blijkt de groei minder hard te gaan. Omzet 2002 is 85 miljard en in 2007 110 miljard. Een groei van 25 miljard.
Dus waar het aantal deelnemers met 42,55% procent groeide, groeide de omzet met 29,41%.
Je hebt gelijk dat er nog groei zit in de mlm in die zin dat nog iedereen meedoet (als distributeur of als klant). Maar waarom zou mlm nu ineens wel doorbreken? Terwijl het na 70 jaar minder omzet genereert dat bijvoorbeeld GE? Wat slechts 1 bedrijf is. Met veel minder mensen in dienst.
En hoe hoopvol zijn die groeicijfers als je ziet dat het aantal deelnemers harder groeit dan de omzet?
Via de volgende link zijn nog wat meer cijfers te verkrijgen:
http://www.dsa.org/research/industry-st ... GROWTHRATE
Ook hier blijkt weer de groei in distributeurs groter te zijn dan de groei in omzet.
Laatst gewijzigd door kuklos op 08 jun 2011 17:48, 1 keer totaal gewijzigd.
-
MLMvoorstanderNL
Maar waarom zou mlm nu ineens wel doorbreken? Terwijl het na 70 jaar minder omzet genereert dat bijvoorbeeld GE? Wat slechts 1 bedrijf is. Met veel minder mensen in dienst.
GE zegt mij zo gauw even niets, is dit een mlm systeem of een tradiotioneel bedrijf?
In dat laatste geval is vergelijking zinloos.
Mij is ooit eens verteld dat elk bedrijf of branche na een groei periode een dip ervaart en vervolgens weer stevig groeit en als het mee zit niet meer in een depressie verkeerd.
Wanneer zo een depressie intreedt in mij onduidelijk. Maar om op je vraag terug te komen, dit stemt mij dus positief en denk wel dat de branche nu nog gaat exploderen.
GE is een bedrijf, vroeger General Electric genaamd. De vergelijking trek ik omdat al die 67 miljoen mensen in de mlm optreden als verkoper van mlm. Van zowel de producten/diensten en de kans die mlm zou bieden. Mlm heeft dus 67 miljoen verkopers. GE heeft omzet van ongeveer 150 miljard en 287.000 mensen in dienst. En slechts een deel van die 287.000 zijn verkopers.MLMvoorstanderNL schreef:GE zegt mij zo gauw even niets, is dit een mlm systeem of een tradiotioneel bedrijf?
(bron: http://finance.yahoo.com/q/pr?s=GE+Profile en http://finance.yahoo.com/q/ks?s=GE+Key+Statistics)
Die mlm verkopers zijn dus niet zo effectief. Wat ook de cijfers die ik hier plaatste al laten zien. De groei in verkopers is groter dan de groei in omzet.
Met 67 miljoen mlm-ers heb je een groep groter dan de totale Britse bevolking voor je werken. (Groot Brittanië heeft 62 miljoen inwoners, bron: https://www.cia.gov/library/publication ... os/uk.html).
Doch hun output is kleiner dan Nieuw Zeeland met de bevolking van 4,2 miljoen en een BNP van 117,8 miljard. (bron: https://www.cia.gov/library/publication ... os/nz.html)
Ooit eens verteld. Tsja, een bron die we aan kunnen halen om de terugzakkende groei in mlm te verklaren.MLMvoorstanderNL schreef:Mij is ooit eens verteld dat elk bedrijf of branche na een groei periode een dip ervaart en vervolgens weer stevig groeit en als het mee zit niet meer in een depressie verkeerd.
Waarop baseer jij je overtuiging dat de branche nu nog gaat exploderen?MLMvoorstanderNL schreef:Wanneer zo een depressie intreedt in mij onduidelijk. Maar om op je vraag terug te komen, dit stemt mij dus positief en denk wel dat de branche nu nog gaat exploderen.
-
MLMvoorstanderNL
Vertrouwen...
-
MLMvoorstanderNL
Ok, heel mooi allemaal. Persoonlijk snap ik je vergelijking nog steeds niet en dan met name de logica achter je beredenering. Dit is de rede dat jij als individu niet stapt in MLM? Maar je start liever een mega bedrijf als GE, ieder zijn ding natuurlijk maar de investering en de overhead van beide verschillen heel erg.GE is een bedrijf, vroeger General Electric genaamd. De vergelijking trek ik omdat al die 67 miljoen mensen in de mlm optreden als verkoper van mlm. Van zowel de producten/diensten en de kans die mlm zou bieden. Mlm heeft dus 67 miljoen verkopers. GE heeft omzet van ongeveer 150 miljard en 287.000 mensen in dienst. En slechts een deel van die 287.000 zijn verkopers.
(bron: http://finance.yahoo.com/q/pr?s=GE+Profile en http://finance.yahoo.com/q/ks?s=GE+Key+Statistics)
Die mlm verkopers zijn dus niet zo effectief. Wat ook de cijfers die ik hier plaatste al laten zien. De groei in verkopers is groter dan de groei in omzet.
Met 67 miljoen mlm-ers heb je een groep groter dan de totale Britse bevolking voor je werken. (Groot Brittanië heeft 62 miljoen inwoners, bron: https://www.cia.gov/library/publication ... os/uk.html).
Doch hun output is kleiner dan Nieuw Zeeland met de bevolking van 4,2 miljoen en een BNP van 117,8 miljard. (bron: https://www.cia.gov/library/publication ... os/nz.html)
Snap echt niet wat ik met die informatie moet
Stel nou dat ik als MLM'er al binnen was, wat zou ik dan met die informatie moeten?
Jij als individu draagt de jele industrie immers niet op je schouders he want het draait enkel om: Wat doe ik? en Hoe zorg ik dat de mensen onder mij succes hebben?
De rest heb je geen boodschap aan.