Huiskamer
Re: Huiskamer
Gelukkig. Het ,woord carnaval mag ook niet meer. Het moet nu verkleedfeest heten volgens een school
Ze worden steeds gekker.
Ze worden steeds gekker.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Een uurtje werk voor een paar honderd deukjes? Dat is snel zeg. Daar kun je echt een heel dikbelegde boterham mee verdienen. Een professional is voor mij ooit een half uur bezig geweest op drie lelijke butsen. Maar die waren na afloop dan ook echt onzichtbaar.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Ik heb er mijn eega leren kennen (we waren 14 en 15) en durf niet eens een doorberekening te maken van hetgeen ons dat beiden, tot heden, allemaal heeft gekost.
Voorlopig, zo mogen wij hopen, komt er aan deze uitgavenposten nog lang geen einde, want het blijkt nog steeds een hele goede en stabiele investering te zijn.
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
De Redactie heeft een middel om lastige Komkommers met Roundup te bestrijden gesloten!
Nu kan Breien niet meer komen plukken, en WA heeft gelijk, met spuiten vernietig je naast de plant ook één komkommer!
Ik weet hoeveel tijd het plukken koste en de binnenste struiken blijven voor de vogels en dus niet te plukken of de buitenste weg snoeien! Een randje mag blijven... maar 4000 meters kavel en 3000 meters braam! Daar krijg je geen Supermarkt keten mee vol!
Na flink snoeien tot 5 cm boven de grond een bramen brand stapel boren met een Action boortje in Action Accu boormachine en injectie naald die je bij een Inkt Navul Setje kreeg ooit , ook daar gekocht!
Ook is nu sproeien niet mogelijk zonder blaadjes.
Minder gif en puur gebruiken en ook nog Komkommer vriendelijk en de rest van de planten!
Maar waarom sluiten ze een goede discussie over een door Bayer gekochte firma?
Ik weet dat alles Dood spuiten en daarna vele maanden braak laten liggen juist de niet gewenste zaden als eerste opkomen en binnen 4 maanden omploegen? Ook de zeldzame planten daar zouden dan sneuvelen op ruige Natuur kavel die voordelig in deze staat was!
De redactie doet vaak goed werk maar nu vernietigen ze enkele goede opmerkingen van Witte Angora en Breien...
Nu kan Breien niet meer komen plukken, en WA heeft gelijk, met spuiten vernietig je naast de plant ook één komkommer!
Ik weet hoeveel tijd het plukken koste en de binnenste struiken blijven voor de vogels en dus niet te plukken of de buitenste weg snoeien! Een randje mag blijven... maar 4000 meters kavel en 3000 meters braam! Daar krijg je geen Supermarkt keten mee vol!
Na flink snoeien tot 5 cm boven de grond een bramen brand stapel boren met een Action boortje in Action Accu boormachine en injectie naald die je bij een Inkt Navul Setje kreeg ooit , ook daar gekocht!
Ook is nu sproeien niet mogelijk zonder blaadjes.
Minder gif en puur gebruiken en ook nog Komkommer vriendelijk en de rest van de planten!
Maar waarom sluiten ze een goede discussie over een door Bayer gekochte firma?
Ik weet dat alles Dood spuiten en daarna vele maanden braak laten liggen juist de niet gewenste zaden als eerste opkomen en binnen 4 maanden omploegen? Ook de zeldzame planten daar zouden dan sneuvelen op ruige Natuur kavel die voordelig in deze staat was!
De redactie doet vaak goed werk maar nu vernietigen ze enkele goede opmerkingen van Witte Angora en Breien...
-
Breien, probeer het eens op klompen rond de ronde tafel in de woonkamer!
Wedden dat je de 10.000 stappen niet zult halen omdat je buren aanbellen en komen klagen!
Wedden dat je de 10.000 stappen niet zult halen omdat je buren aanbellen en komen klagen!
-
Tracking horloge aan de halsband van de hond! Dan krijg je pas complimenten!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
Kleine update ....
Ik had van de week een gesprek met mijn leidinggevende.
Hij vertelde dat hij mijn contract niet meer mag verlengen vanwege nieuwe regelgeving.
Ik kwam er in oktober 2016 met een half jaar contract.
Deze werd verlengt met een half jaar.
Daarna met 1 jaar
Daarna met 1 jaar
Daarna weer met 1 jaar en nu is die dus gestopt.
oktober 2020 is mijn laatste maand.
Ik baal ervan en mijn leidinggevende ook.
Misschien een halve jaar pauze en daarna terugkomen...
Ik had van de week een gesprek met mijn leidinggevende.
Hij vertelde dat hij mijn contract niet meer mag verlengen vanwege nieuwe regelgeving.
Ik kwam er in oktober 2016 met een half jaar contract.
Deze werd verlengt met een half jaar.
Daarna met 1 jaar
Daarna met 1 jaar
Daarna weer met 1 jaar en nu is die dus gestopt.
oktober 2020 is mijn laatste maand.
Ik baal ervan en mijn leidinggevende ook.
Misschien een halve jaar pauze en daarna terugkomen...
-
Na 4 jaren? Lijkt me wel erg lange tijd, en vast dienstverband.
Zo komen ze nooit van jou af., en wij voorlopig dus ook niet.
Zo komen ze nooit van jou af., en wij voorlopig dus ook niet.
er is geen budget voor vast contract dat doen ze niet bij de gemeente
-
Nee, maar er is wel een budget voor veel duurdere externe flexwerkers.
Schiet mij maar lek. Of nee, toch maar niet.
Schiet mij maar lek. Of nee, toch maar niet.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik zit weer eens met verbijstering te kijken naar Nieuwsuur:
de situatie rondom migranten lijkt onhoudbaar te worden.
Niet alleen in Lesbos maar overal in Europa.
Gevechten breken uit, protesten alom over de omstandigheden waarin ze verblijven , de lange asielprocedures en niemand heeft de oplossing en ik zie zoveel kinderen en baby.s .
de situatie rondom migranten lijkt onhoudbaar te worden.
Niet alleen in Lesbos maar overal in Europa.
Gevechten breken uit, protesten alom over de omstandigheden waarin ze verblijven , de lange asielprocedures en niemand heeft de oplossing en ik zie zoveel kinderen en baby.s .
Migranten of asielzoekers? Voor migranten heel simpel, per direct terug naar land van herkomst en geen migranten meer toelaten.
-
Tja...migranten willen toch asiel? Volgens mij is dat hetzelfde .
Asielzoekers , óók uit veilige landen, zijn op drift....Europa wordt overspoeld.
Ik hoorde ook dat de Jodenhaat weer toeneemt.
Dan zal ik wel een sombere kijk hebben , maar ik word van dit alles niet blij.
Vandaag in de krant : we moeten veel meer arbeidsmigranten aantrekken , er is een groot tekort aan werknemers.
Men ' vergeet ' dat als vroeg of laat de economie weer inkakt deze mensen óók overbodig worden maar hier wel moeten wonen en leven.
70% vd asielzoekers nú heeft bijstand! 70% !!!!
Het eea valt écht niet meer te snappen of uit te leggen.
Asielzoekers , óók uit veilige landen, zijn op drift....Europa wordt overspoeld.
Ik hoorde ook dat de Jodenhaat weer toeneemt.
Dan zal ik wel een sombere kijk hebben , maar ik word van dit alles niet blij.
Vandaag in de krant : we moeten veel meer arbeidsmigranten aantrekken , er is een groot tekort aan werknemers.
Men ' vergeet ' dat als vroeg of laat de economie weer inkakt deze mensen óók overbodig worden maar hier wel moeten wonen en leven.
70% vd asielzoekers nú heeft bijstand! 70% !!!!
Het eea valt écht niet meer te snappen of uit te leggen.
Ik betwijfel zeer sterk of er een groot tekort aan werknemers is. Er staan nog teveel mensen langs de kant die geen kans krijgen, bijvoorbeeld ouderen (45+). Asielzoekers kunnen aan het werk gezet worden. We hebben geen arbeidsmigranten nodig, eerst de huidige bevolking volledig aan het werk zetten.
moederslink
vindt dit leuk
-
Dat wil ' men ' ons doen geloven, maar het klopt wat je zegt : er staan nog teveel mensen aan de zijlijn waarin niet wordt geïnvesteerd die zgn ' afgeschreven ' zijn of te beperkt of te oud zijn ...
kuklos
vindt dit leuk
Als hier bijvoorbeeld in de zorg wat beter betaald zou worden, zouden daar heel wat meer mensen in willen werken. Nee, dan volgens D66 een zwikkie Nigerianen aantrekken en proberen die na vier jaar weer het land uit te bonjouren. Dat schiet echt op.
-
Nee ik dacht dat het mensen uit de Filippijnen waren die ze wilden aantrekken.
En idd na 4 jaar weer " wegsturen " .
Ik ben bezorgd en kan er niets aan doen .
Al dat gedoe raakt mij , zo ook de geweldsexplosies, het is heel ' normaal ' om als jong mens met een mes te lopen en dan ook niet eens zomaar een keukenmesje.
Het zijn 13- 14-15 jarigen....
En idd na 4 jaar weer " wegsturen " .
Ik ben bezorgd en kan er niets aan doen .
Al dat gedoe raakt mij , zo ook de geweldsexplosies, het is heel ' normaal ' om als jong mens met een mes te lopen en dan ook niet eens zomaar een keukenmesje.
Het zijn 13- 14-15 jarigen....
Ik zeg D66 het land uit bonjouren.