LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Roboduster via Groupon

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

Fijn te horen dat de roboduster het bij jou goed doet.
Een positief bericht is ook eens fijn te lezen.

Hoop voor jou dat je er heel lang plezier van mag hebben!!

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

elisah54

Mijn Roomba is net opgeladen en gaat vandaag of morgen zijn eerste rondjes draaien! Ben zelf ook benieuwd.

ruischw

Bijzonder verhaal! Had het er nog met een buurman over. Die Chinese I-robot-klonen hoeven helemaal niet slecht te zijn - hun meest kwetsbare punt is de software over het algemeen. Maar als je een rechttoe-rechtaanruimte wilt laten zuigen en mechanish is e.e.a. in orde, dan is de Roboduster een goed(-)koopje geweest. Ik ben voor de Roomba 555 al met al toch bijna het dubbele kwijt.

MNG
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 feb 2011 14:25

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door MNG »

Ik heb ook een robot-stofzuiger gekocht via Groupon, netjes geleverd, maar KPN rekende bezorgkosten. Groupon op de hoogte gesteld, ik hoefde niets te doen zij zouden het regelen. Niets meer gehoord ik blijf maar mailtjes sturen en bellen, geen reactie.
Inmiddels heeft KPN een deurwaarder gestuurd....

Groupon, reageer nou toch eens! En niet alleen als jullie in de social-media terecht komen!

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

terugbetaling gehad. leek eerst op een fout omdat de bank de valutadatum aanhield van de aankoop.
niet zo vaak zie je een credit staan van 23 mei in je overzicht van september.

anyways, de Philips Homerun maakt hier nu z'n baantjes, ben er nog niet kapot van maar het werkt allemaal. paar bugjes maar hij is update baar, en mocht ik het binnen 2 maanden zat zijn, gaat deze ook terug (philips actie 2 maanden op proef)

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Nou Wim, dan kan ik je toch een Roomba aanbevelen. Ik was stomverbaasd, want ik dacht dat ik een moeilijke woonkamer had, soort achtvorm (met groot en kleiner vierkant), drie tafel(tje)s, eetstoelen en een dressoirkast. Het ding wurmde zich overal langs en onder en stofzuigde bovendien grondig, ook al omdat hij sommige plekken 3 tot 4 keer aandeed. In plaats van de 25 minuten uit de handleiding werd het bijna een uur, maar toen zocht hij braaf zijn hokje weer op.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Hier nog niks terugbetaald, maar dat is ook via creditcard betaald..

NestorA
Berichten: 48
Lid geworden op: 19 jul 2011 11:17

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door NestorA »

Van de 10 "roboduster"credits twee bonnetjes voor http://www.lensbase.nl aangeschaft.

Uitstekende shop met een zeer goede service! Gelukkig kan het dus ook wel goed gaan.

elisah54
Berichten: 25
Lid geworden op: 08 aug 2011 19:41

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door elisah54 »

nog niemand zijn geld terug gekregen???
Ben benieuwd....

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Ik wacht nog steeds op de retournering van de verzendkosten !
ala, maar weer internet er mee volplakken, schijnt de enige manier te zijn waarop Groupon reageert.

inmiddels gaat de Philips Homerun ook retour, en gaan we de inmiddels aanbevolen Roomba eens proberen. beetje in dezelfde klasse gebleven met de Roomba 770.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste Wim,

Bedoel je hiermee de verzendkosten die je aan Kromhout hebt betaald of de kosten die je voor het versturen onder rembours hebt betaald? Zover ik kan achterhalen is dit namelijk allemaal in orde gemaakt.

Overigens kan ik geen e-mail van je vinden, als je vragen hebt weet je ons te vinden: [email protected]. Sneller is het wanneer je een mail van mij beantwoord, die komt dan direct in mijn Inbox terecht. Hoor graag van je!

Met vriendelijke groet,
Marloes

Customer Support
Groupon

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

Mail verzonden.

helaas moet ik altijd via hier of facebook of twitter de boel aan de praat krijgen, het zij zo.

iig zijn de verzendkosten nog niet verrekend.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

nieuw robo's via groupon, de robo vac pro. een model wat we al eerder zijn tegen gekomen. De naam is al een beetje veranderd maar aangezien Roomba de Roomba Pro Robot Vac heeft, zie ik een nieuwe naamswijziging in het verschiet liggen.
en opnieuw een ondernemer als partner die nu 10 maanden bestaat

Aantal werknemers 1
KvK-nummer 51287641
Oprichtingsdatum 16-11-2010
Rechtsvorm Eenmanszaak
Branche
Groothandel in elektrische huishoudelijke apparatuur (geen witgoed, audio en video)

hier een soortgelijke, zoniet dezelfde: http://www.ebay.co.uk/itm/4in1-Automa-R ... 19c673a43a

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

Ze leren er blijkbaar niks van.. Jammer..

Ik vraag mij serieus af waarom ze bedenken dat die robot > 300 euro zou kosten. Dat is deze _echt_ niet waard..

Erger nog is dat ik mijn geld van de Roboprutser nog niet eens heb teruggehad. :x

Ik koop echt geen electronica bij GroupOn meer, dat is wel duidelijk.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

verzendkosten zijn inmiddels als credits bijgeschreven. iemand die er nog 160 over heeft om deze robo te testen? haha nee laat maar.

Whizzi, je moet ff de druk weer opvoeren, je kunt de vertraging in rekening brengen a 2% per dag.

oh ja en deze robo wordt ook weer in diverse landen aangeboden via groupon outlets. inmiddels staat de teller hier op 161 stuks met nog dik 9 uur te gaan.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Tenzij hier eindelijk eens een degelijk bedrijf achter zit (en de voortekenen wijzen niet in die richting...): eigenlijk schandalig dat ze mensen hier wéér in meesleuren:
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... er/1002289

Voor 379 euro weet ik intussen betere robotzuigers dan deze robodusterkloon. Plaatjes en specificaties komen me zéér bekend voor.

Qua levertijd heeft men wel geleerd: je weet op voorhand dat je minimaal wacht tot eind november. Je mag je aankoop namelijk zelf voorfinancieren, dat is het hele idee.

En over poetsen via Groupon gesproken, deze zit volgens mij ook nog steeds in de pijplijn:
http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... bot/578840

Heeft iemand zijn Samba inderdaad ontvangen intussen? De 8 weken zijn nu wel om. Ben benieuwd naar de kwaliteit ervan.

MRuiters
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2011 13:18

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door MRuiters »

Ik heb de Samba keurig op tijd ontvangen ja. Heb hem al weken.
En hij is van prima kwaliteit. Verbazend zelfs. Gaat elke dag de kamer rond, is ruim 2 uur bezig en gaat dan terug naar zijn oplaadstation. Meer dan tevreden voor die prijs.

HenkvanPutten
Berichten: 66
Lid geworden op: 10 jun 2008 14:46

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door HenkvanPutten »

Dat is mooi! Ik durfde het niet aan, door de Roboduster-ervaring.

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

whizzi schreef:
Erger nog is dat ik mijn geld van de Roboprutser nog niet eens heb teruggehad. :x
Al verandering hierin?

nononsensewim
Berichten: 175
Lid geworden op: 29 jun 2009 21:01

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door nononsensewim »

wow loopt deze deal nog steeds? http://www.groupon.nl/deals/landelijke- ... er/1002289

kennis van me is hier ook ingetrapt. spijtig.

whizzi
Berichten: 98
Lid geworden op: 29 jul 2011 13:54
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Roboduster via Groupon

Ongelezen bericht door whizzi »

nononsensewim schreef:
whizzi schreef:
Erger nog is dat ik mijn geld van de Roboprutser nog niet eens heb teruggehad. :x
Al verandering hierin?
Nee, helaas. Tijd voor een E-mail want die 30 dagen zijn inmiddels al lang en breed voorbij.

Gesloten