ciske schreef:MadWilliam schreef:
Dat gaat mij ook te ver, eerlijk gezegd hou ik ook niet van dat soort honden, nu een kat, wat ik ook overbodig vind, straks een kind.
Ben er ook niet gek op, was eens maar nooit meer. Mijn kleine boef is een Shi-Tzu/Chi Huahua waar iedereen gek op is en hij is gek op iedereen, met name kinderen. En ik woon in een kinderrijke buurt dus zo'n monster wil ik hier niet nog eens. Voor het wandelen was een muilkorf nodig maar zelfs met dat ding had de hond het schuim regelmatig op z'n bek staan en moest ik aan de ketting hangen.
Hoorde later dat de eigenaar de hond speciaal afgericht had op katten omdat hij niet gediend was van kattenbezoek en dat zijn vriendin een allergie had.
Tijdens de logeerpartij bij mij is er gelukkig niets voorgevallen wat betreft het kapotbijten van een kat.
Die hond had zelfs geen moeite met straatklinkers in z'n bek!
Ja indruk maken met zo'n beest kan men wel. En dreigen want niemand is gecharmeerd om kennis te maken met zijn bekkie. Misschien wel makkelijk zo'n grote hond maar dat gaat mij dus ook te ver. Bovendien (vr)eet zo'n hond enorm en niet alleen katten.
Dus....ook geen oplossing.