Het is kenmerkend voor de klanten van UPC dat ze niet eens in staat zijn normaal te doen als het niet stap voor stap wordt uitgelegd.
Moet ik hier serieus aan mensen uitleggen wat "eerlijk gebruik" is? Sorry, maar is dit niet meer iets wat in de mensen zelf zit? In de maatschappij heb je voortdurend te maken met slechte tot geen specificaties van bepaalde zaken. Dat moet dan haast ook een sociaal probleem vormen voor jullie
Als UPC/Chello helder en duidelijk zou communiceren zou het idd zo kunnen zijn. Maar UPC/Chello is verre van duidelijk in haar communicatie, waardoor er meer vragen ontstaan dan beantwoord worden.
De oorzaak van alles zit 'm bij mij in het volgende:
Chello Classic en Chello Plus hebben exact dezelfde algemen voorwaarden. Bij beide is "overmatig datagebruik" dus hetzelfde omschreven, en zou er overlast bij andere gebruikers optreden als een situatie echt overmatig is. In de praktijk word er in een situatie "Overmatig datagebruik" bij Chello Classic echter verwezen naar het 30 Euro in de maand duurdere Chello Plus. In vragen wat het verschil is tussen deze twee abonnementsvormen op het gebied van "overmatig datagebruik" weet UPC/Chello geen antwoord te geven.
Waarom dus die 30 Euro betalen, voro de snelheid hoeft het niet want UPC/Chello garandeert geen snelheden.
Overigens wijs ik er nogmaals op dat UPC niet afsluit en je gewoon door kan gaan met downloaden. Er is dus geen sprake van een datalimiet.
Met de na sancties overgebeleven snelheid belemmerd UPC/Chello mij ernstig het het gebruik van het product dat ik afneem. Tevens is dit geen breedbandproduct meer dat ik wel van hun afneem.