LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
bodejos

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejos »

Filterqueen wordt weldegelijk via een MLM-systeem verkocht. Ik heb ze ooit eens bij me thuis gehad in 1997, de verkoopster daarvan, en die heeft het me uit de doeken gedaan. Ze kwam onder andere die stofzuiger verkopen, maar ze wilde me ook warm maken om tot de organisatie toe te treden. Het lukte dus allebei niet.

Ik weet heus wel waar ik over praat. Het produkt zelf doet er niet toe, het is het systeem waar ik het over heb. om het over die stofzuiger te hebben: vind jij 2000 euro een normale prijs voor zo'n apparaat? Ik dus niet. 90 procent van de verkoopprijs gaat naar de verschillende levels in de oaganisatie, en dat vind ik onnodig. Een apparaat als de Filterqueen zou met 200 euro al ruim voldoende betaald zijn.

Om op het onderwerp terug te komen: mij overtuig je niet.

bodejos

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejos »

Vacman ziet overigens iets over het hoofd: of je iets nu pyramideverkoop, of mlm noemt, beide begrippen voldoen aan de omschrijving, waar we het hier over hebben. Helaas voor jou: ik heb ook via google het nodige gevonden over de Filter Queen, met rechtstreekse verwijzingen naar MLM. Uiteraard heet het daar dan niet zo, maar voor mij is het zonneklaar dat de methode waarmee die stofzuiger wordt verkocht, onder de noemer MLM valt.

Vacman

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Vacman »

Beste bodejos,

Filterqueen is geen MLM maar een directe verkooporganisatie,

Ik heb er 10 jaar gewerkt en het had in de benelux zelfs een franchise structuur.

Als je het verschil niet weet tussen,piramidesystemen,MLM bedrijven en directe verkooporganisaties behoud je dan van commentaren die kant noch wal raken.

Ik denk dat ik het beter weet dan jij hoe de organisatie werkt , maar je kunt goed internetten en dan denk je al gauw dat je het gelijk aan je zijde hebt. ik kom je postings overal tegen en je hebt overal een menig op en over zonder overigens meestal kennis van zaken.

bodejos

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejos »

Vacman,

Dus die vrouw die mij de filterqueen probeerde te verkopen, heeft tegen me gelogen.

Goed, wat jij wil, dan heb jij gelijk. Maar daar gaat het in deze discussie helemaal niet om.

Uit je commentaar blijkt maar weer eens dat wanneer MLM aangevallen wordt, en met argumenten onderuit gehaald, dat het dan plotseling geen MLM meer is. Vacman: een typisch voorbeeld van op de man spelen. Hou je nou toch gewoon bezig met de discussie zelf, en ga geen mensen, die inhoudelijk met deugdelijke argumenten reageren, onderuit halen, wanneer dat niet nodig is, zoals nu. Aan jou ga ik geen energie meer verspillen.

Gast

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Gast »

Wel aan zo'n lullig forum waar 10 mensen en een paardekop op zitten :lol:

You are wasting your time and time is running out !

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Wellicht een opluchting voor jou, maar ik reageer niet meer op jou. Als je in 2004 nog denkt dat mlm oplichting is (bewijs eens!), en dat het illegaal is, dan vraag in mij af of je nog wel redelijk kan denken.
Wij zitten al in 2004 en het jaar is al bijna afgelopenl Waar leef jij? 2001?

Maar even bij de point. Ik geef een reactie waar ik de hele MLM mee onderuit haal en ja hoor..... op de persoon spelen zoals gewoonlijk. Aanvalluh!!!

Ik ben dom, arrogant, heb niet gestudeerd (jullie kennen mij soms?), ik denk dat ik moeder Theresa ben, ik ben hooghartig, ik werk niet?? goh, das fijn om te weten, kan in morgenochtend lekker blijven liggen.... etc.


Nee, ik haal het hele verkooppraatje onderuit en dit zijn de gebruikelijke reacties en niemand reageerd op wat ik heb gesteld.

Ondertekend:

en met vriendelijke groet,

Madeleine

bodejos

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejos »

Hierbeneden overigens een van de teksten waar ik het over had. Net zoals veel mensen hier haal ik mijn wwijsheden van het internet, voor zover ik daar zelf niet over beschik. Ik meng die bevindingen echter wel met een behoorlijke dosis gezond verstand, en val geen mensen aan die een andere mening hebben.

De tekst komt uit een advertentie. Nogmaals: het gaat niet om het produkt zelf, het gaat me in eerste instantie om het systeem.

Filter queen KAN als franchise worden verkocht, maar wordt ook via andere kanalen verkocht. Het zou er dus op neerkomen dat die vrouw die stofzuiger niet had mogen verkopen? Ik geloof er geen biet van.


""Gerenommeerde in Nederland fabricerende producent van hoogwaardige apparatuur, zoekt voor het op de markt brengen van een nieuwe productlijn: Vertegenwoordigers –Managers -Distributeurs Ben jij werkzaam of ben je werkzaam geweest in één van de volgende organisaties: Kirby Rainbow Vorwerk Timeshare Bigpower Filterqueen Delphin Hyla Of een gelijkwaardige directe sales functie Wil je: Werken direct met de fabrikant? Alle steun en hulp om succesvol te zijn? Een nieuw revolutionair gepatenteerd product te hebben? Hogerop de ladder? Meer verdienen als ooit te voren? Een eigen beschermd werkgebied? Spreken deze zaken jou aan? Dit kan de kans zijn waar je op zat te wachten! Maak een afspraak en kom langs om je licht op te steken en hoor de beste carrièreaanbieding op de markt!""

Vacman

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Vacman »

Kijk bodejos je wilt liever niet dat er op de man gespeeld wordt maar om een bedrijf en al haar medewerkers onderuit te halen daar heb je geen moeite mee.


Je schrijft eerst het volgende:

Vanmiddag had ik er weer een aan de lijn, een of andere firma die me gratis en vrijblijvend een thuisdemonstratie wilde geven van de Filter Queen. Zoals iedereen hier kan weten, is dat een merk stofzuiger, dat voor rond de 2000 euro wordt verkocht. Alleen, omdat "slimme'' mensen de naam stofzuiger hebben vervangen door luchtverversings-concept. En jullie raden het al: het zou niet in dit topic gezet worden als het niet ook MLM was.

Op mijn vraag hoe men aan mijn telefoonnummer kwam, begon de jongedame een beetje te stamelen. Ik ben gewoon netjes gebleven, en heb de verbinding verbroken.

Een paar postings later schrijft onze onafhankelijk niet op de man of bedrijf spelende bodejos:

Filterqueen wordt weldegelijk via een MLM-systeem verkocht. Ik heb ze ooit eens bij me thuis gehad in 1997, de verkoopster daarvan, en die heeft het me uit de doeken gedaan. Ze kwam onder andere die stofzuiger verkopen, maar ze wilde me ook warm maken om tot de organisatie toe te treden. Het lukte dus allebei niet.

Eerst is het vanmiddag en even later is het 7 jaar geleden 1997. je lult maar wat raak te favure van jezelf om je verhaal wat kracht bij te zetten, verzin je maar wat en zuigt een verhaaltje uit je duim.
Ik denk dat dit genoeg zegt over al je postings. Bij mij ben je na het lezen van enkele van jouw hand al door de mand gevallen.

Onzettend slap,beter is om je maar niet meer te vertonen hier .

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

MLM bedrijven richten zich bij uitstek op producten
Nee, MLM richt zich bij uitstek op vertegenwoordigers die zich in moeten kopen voor veeeeeel geld (en dat ook kwijt zijn), De produkten zijn in verhouding met vergelijkbare produkten qua kwaliteit veel te duur of inferieur (Oriflame).

Dus.... Het gaat niet om de produkten (er wordt gewoon bij een bestaande fabriek ingekocht en er gaat een ander etiketje op) maar om de uitbreiding van de piramide.

bodejos

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door bodejos »

Vacman

Op deze post reageer ik nog, daarna niet meer. In tegenstelling tot wat ik van plan was.

In 1997 heb ik iemand hier thuis gehad, die vrouw wilde me uit de doeken doen wat het systeem inhield. Ik heb de demonstratie hier thuis laten uitvoeren. Daarnaast kwam ze met glossy folders over het verkoopsysteem. Ze vroeg mij of ik vijf adressen had, van mensen die volgens mij geinteresseerd zouden kunnen zijn in de Filter Queen. Begrijp je nou, waarom dit in mijn ogen verdacht veel lijkt op MLM? Misschien is het dat niet, zoals jij zegt. Maar de manier van doen van die mevrouw, het verkoopsysteem, zoals zij het uit de doeken deed, deed me er om die reden wel aan denken.

Vanmiddag belde iemand namens die firma, en probeerde weer zo'n demonstratie te regelen. Ik bleef netjes tegen die persoon, maar wilde gewoon weten hoe ze aan mij gegevens kwamen.


Echter: intussen heb ik een ander telefoonnummer gekregen, en het nieuwe kunnen ze van mij niet weten, tenzij een bekende van mij het aan hen heeft verstrekt.

Beter om mij hier niet meer te vertonen? Is het omdat ik de moed heb om niet als Gast, maar met een herkenbare gebruikersnaam te reageren? Ik heb belangstelling voor veel onderwerpen, en heb er een mening over, het verbaast me keer op keer dat mensen alleen willen lezen wat ze zelf willen zien.

Niet jij bepaalt wie hier mag reageren, dat doet de redactie van TROS RADAR.

Deze discussie raakt verder kant noch wal.

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

En ook de mensheid in het algemeen gaat zich meer bezig houden met het zich goed (wel) voelen. Je ziet het in de winkels, steeds meer voedings supplementen, ze willen gezond oud worden, lucht- en waterfilters vond je 30 jaar geleden niet gauw.
Aj, ok. Dat is de handel van die fijne dokter Roy Martinak, zie bio stabiel. En ja, er zijn veel mensen die de geweldige cursussen willen volgen maar veel mensen (minima) hebben daar geen geld voor. Maar hij heeft voor die mensen wel een aantal goede tips. Tja, daar kan hij niet aan verdienen, nietwaar. Lucht, lulkoek, onzin verkopen. Ik voel mij prima en mijn luisterend oor is nog steeds gratis, daar voelen mensen zich net zo goed bij als na een of andere flutcursus van 3000 euro.

En een waterfilter?? Wat weet jij daarvan. Die had mijn moeder 40 jaar geleden al toen wij van Den Haag naar Rozenburg verhuisden i.v.m. de chloorsmaak.

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Zo, heftige reacties na mijn laatste bericht, Lekker de hele avond gebridged op internet.

Student 26: bedankt voor jouw reacties, met name het opkomen voor de zwakkeren in de samenleving. Dat is voor mij persoonlijk het allerbelangrijkste. En nee, ik ben natuurlijk moeder Theresa niet.
Het marketingplan ziet er als volgt uit:

Hoe maken wij geen kosten
Hoe schuiven wij alle risico's af op partijen die ons niet aansprakelijk stellen
Hoe kunnen wij kosten reduceren zoals op personeel, reclame, etc.
Hoe kunnen wij verdienen aan ons personeel


Noem mij 1 bedrijf op deze aardkloot die dit niet nastreeft !!!!!
Er is er 1 ja: Een failliet bedrijf !!!

Naief gebrabbel van Madeleine, pffffffffffffff.
Ik ken geen één bedrijf waar ik een bedrag moet betalen om er uberhaupt te mogen werken. Ik ken geen één bedrijf die zeg van mevrouw, u verdient per maand 3000 € maar er gaat 500 € af voor administratiekosten. Ik ken geen een bedrijf die alle risico's op het personeel afschuift, die geen sociale lasten betaald, geen pensioenpremies en niet zorgt voor de ziektekostenverzekering en voor instroom WAO-ers (bij wet verplicht, die zorg hebben jullie moederbedrijven niet).

Wat is er eigenlijk mis met die 99,999% van de bedrijven die wel al deze kosten voor hun rekening nemen? Wat is er mis dat ik zorg wil verlenen aan de zwakkere in de samenleving? Wat is er mis mee dat ik mij zorgen maak over de zwakkeren in de samenleving en die trappen in het verhaal van MLM? Zich in de schulden steken? Goh, dat zijn die sukkels volgens jullie?

Bij het forumonderwerp te blijven: hiermee is door de tegenstanders meer dan eens bewezen dat het hele MLM-concept oplichting is.

Het lijkt bij julli wel een vorm van masochisme: jullie eren de bedrijven die jullie van alle kanten oplichten, jullie uitkleden maar zonder een vast salaris en zonder enig rechten.

En hoe dan ook, ik schrijf een item hoe alles in elkaar zit en ik ben een trut, heks, ik snap er niets van, etc. Maar er is niemand van de pro's die erkennen van dat er iets heel er fout is.,

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Madeleine, mag ik dat bakje even van je lenen???
Ja je mag bijvullen , maar ik heb het inmidels behoorlijk vol gekotst! :lol:

Vacman

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Vacman »

Kijk Bodejos,

Nog een voorbeeld en tevens het laatste omdat je echt te dom bent om aan het hooi te knopen (oud nederlands gezegde)


Filter queen KAN als franchise worden verkocht, maar wordt ook via andere kanalen verkocht. Het zou er dus op neerkomen dat die vrouw die stofzuiger niet had mogen verkopen? Ik geloof er geen biet van.

De filterqueen kan als franchise verkocht worden?????

Dit heeft te maken met een samenwerkingsverband tussen importeur en dealers en heeft niks met de consument te maken .met andere woorden je begrijpt het woord franchise niet eens.

Dan hetgeen je hebt gevonden op internet :

Een advertentie van een bedrijf dat iets in de verkoop doet en vraagt naar mensen die ervaring hebben in de directe verkoop,trouwens geen van onderstaande bedrijven is MLM en daar geen het tenslotte om


""Gerenommeerde in Nederland fabricerende producent van hoogwaardige apparatuur, zoekt voor het op de markt brengen van een nieuwe productlijn: Vertegenwoordigers –Managers -Distributeurs Ben jij werkzaam of ben je werkzaam geweest in één van de volgende organisaties: Kirby Rainbow Vorwerk Timeshare Bigpower Filterqueen Delphin Hyla Of een gelijkwaardige directe sales functie Wil je: Werken direct met de fabrikant? Alle steun en hulp om succesvol te zijn? Een nieuw revolutionair gepatenteerd product te hebben? Hogerop de ladder? Meer verdienen als ooit te voren? Een eigen beschermd werkgebied? Spreken deze zaken jou aan? Dit kan de kans zijn waar je op zat te wachten! Maak een afspraak en kom langs om je licht op te steken en hoor de beste carrièreaanbieding op de markt!""

Zoals je nu weer ziet enkele postings verder heeft het geen je verteld hebt over dit onderwerp wederom geen hout gesneden en had het een weer niks met het ander te maken.
Als je dus niet weet waar je over praat kijk dan uit met het geen je verteld en trek niet zo gauw conlussies.
Desalniettemin heb ik geen hekel aan Bodejos en ik wens je veel internet en forum plezier toe. P.S. als je een nieuwe stofzuiger nodig bent je weet ons te vinden .

 

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Dat doet de sufferd toch zelf (met US$ tekens in de ogen)?? En wel helemaal vrijwillig ???
Niemand die hem ertoe dwingt
Oh, is dat nu echt zo? Die bijeenkomsten, de hersenspoeling, dat er geen kritische vragen gesteld mogen worden? De druk van dit is je kans, je moet instappen? Geen dwang?

Het hele concept bestaat uit dwang, precies dezelfde dwang welke gebruikt werd/wordt bij piramidespellen. Het is allemaal hetzelfde laken een pak.

En het mooiste verhaal vind ik nog altijd van een van de tegenstanders die bij een bijeenkomst is geweest. Al die mooie jongens (het zijn altijd mannen) met de mooie praatjes rijden weg in stokoude auto's. Dus wanhopig en nog geen duppeltje verdiend.

Madeleine

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Madeleine »

Had niks met leeftijd te maken, studentje. Maar met dezelfde studie. Jij en madeleine schijnen het nodig te vinden mensen te beledigen. Maar wel alletwee fel reageren als een voorstander hetzelfde "durft" te doen.
Beste Kristina,

Ik heb Economie gestudeerd eind jaren 60/begin 1970. Onze waarden waren op dat moment anders, maar het betekend niet dat ik dom ben en het principe van MLM niet doorheb. Maar ik denk dat student26 een andere richting cq studie heeft gevolgd. Wij bekijken beiden MLM vanuit een ander perspectief; helaas allebei negatief.

Floris Van Rozemondt

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Floris Van Rozemondt »

Ik wil er nadrukkelijk op wijzen dat ik GEEN MLM-er ben en dat ook nooit zal worden !
Wat ik wel ben??? Iemand die OBJECTIEF tegen MLM aankijkt en het niet bijvoorbaat, zonder kennis van zaken, als onfatsoenlijk beschouwt !!!
Ik ben dus noch VOORstander noch TEGENstander !!!
Ik ben gewoon een nuchtere zakenman (zal ook wel weer vies zijn).
Die bijeenkomsten
Is gewoon gratis theater cq. poppenkast: Moet je doorheen prikken, net als door TV-reclame.
de hersenspoeling
Dat laten die onnozelaars zelf toe !!
Een beetje sterke geest LAAT zich eenvoudigweg niet hersenspoelen.
dat er geen kritische vragen gesteld mogen worden?
Waar haal je deze onzin vandaan ??? Je wilt niet weten wat ik voor vragen gesteld heb, zonder dat ik er uitgeduveld ben.
De druk van dit is je kans, je moet instappen? Geen dwang?
Nogmaals: Dit laat je allemaal ZELF toe !! Ik MOET helemaal niks wat ik niet wil.
Ik ken geen één bedrijf waar ik een bedrag moet betalen om er uberhaupt te mogen werken.
Je werkt NIET BIJ een MLM-bedrijf maar VOOR een MLM-bedrijf. Een wezenlijk verschil dus.
Ik ken geen één bedrijf die zeg van mevrouw, u verdient per maand 3000 €
Klopt: Kunnen ze ook nooit garanderen. Hangt immers van JEZELF af.
Een marktkoopman krijgt van zijn leverancier ook geen garanties !!
Ik ken geen een bedrijf die alle risico's op het personeel afschuift, die geen sociale lasten betaald, geen pensioenpremies en niet zorgt voor de ziektekostenverzekering en voor instroom WAO-ers (bij wet verplicht, die zorg hebben jullie moederbedrijven niet).
MLM-ers zijn GEEN personeel !!!!!! Jij begrijpt het echt niet, Madeleine !!
Stap eens af van die werkgever/werknemer gedachte, dan kom je al een heel eind.
Bovendien HOEF je er niet voor te gaan werken als je het met hun beleid niet eens bent !!
Wat is er eigenlijk mis met die 99,999% van de bedrijven die wel al deze kosten voor hun rekening nemen?
Daar is niks mis mee. Het enige is dat de kassiere van AH NOOOOOOIT
ook maar 1% kans heeft om daar een directiesalaris te verdienen !!
Bij een MLM-bedrijf is die kans er wel, al is die kans maar 10% !!!
Wat is er mis mee dat ik mij zorgen maak over de zwakkeren in de samenleving en die trappen in het verhaal van MLM? Zich in de schulden steken?
Dat jij je zorgen maakt is niets mis mee. Het is alleen zonde van je energie: Ze zullen altijd zwak blijven !! Je vecht tegen windmolens.
Ze trappen toch ZELF in het MLM-verhaal en steken zich daarvoor toch ZELF in de schulden ??? Schulden ??? Welke schulden ??? Die luizige paar honderd euro's ??? Dat noem jij schulden ???
Waarom vind jij dat JIJ voor die zwakkeren moet denken ??? Kunnen ze dat zelf niet dan ??? Je plaatst jezelf op deze manier wel op een voetstuk hoor.
Bovendien haal je op deze manier die zwakkeren behoorlijk omlaag: Zwakkeren kunnen niet denken, dat doet moeder Madeleine wel voor jullie! Pfffff, de arrogantie ten top.
Bij het forumonderwerp te blijven: hiermee is door de tegenstanders meer dan eens bewezen dat het hele MLM-concept oplichting is.
Er is helemaal NIETS bewezen !!! Nog nooit !!!
Jullie plukken bij elk MLM-bedrijf de minpuntjes eruit, gooien die allemaal op een hoop en projecteren dat op MLM in zijn algemeenheid !
Dat is nu pas echt demagogie !!!!

Maak je liever druk om al die loterijen waar veel meer zwakkeren echt slachtoffer van worden en Vadertje Staat de lachende derde is met een hele boterberg op zijn hoofd !!
Maak je liever druk om al die zwakkeren die bijna geen auto meer kunnen rijden vanwege het ongebreideld verhogen van de benzineprijs, met Vadertje Staat weer voorop (Kwartje van Kok: Dat is pas echte oplichting !!!)
Maak je liever druk om het uithollen van de gezondheidszorg in dit pokkenland waar criminele buitenlanders bepalen wie er in de buurt mag wonen !! (Oepsssss, wat zeg ik nu weer ???)
Maak je liever druk om onze bejaarden, die ons deze welvaart hebben bezorgd en nu zelf in het verdomhoekje zitten.

Nee hoor, Madeleine en cs. maken zich druk om een paar (volwassen !!!)simpele zielen die ZELF geloven dat de MLM-Sinterklaas bestaat en belazerd WILLEN worden.

Floris

Floris Van Rozemondt

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Floris Van Rozemondt »

Ik wil er nadrukkelijk op wijzen dat ik GEEN MLM-er ben en dat ook nooit zal worden !
Wat ik wel ben??? Iemand die OBJECTIEF tegen MLM aankijkt en het niet bijvoorbaat, zonder kennis van zaken, als onfatsoenlijk beschouwt !!!
Ik ben dus noch VOORstander noch TEGENstander !!!
Ik ben gewoon een nuchtere zakenman (zal ook wel weer vies zijn).
Die bijeenkomsten
Is gewoon gratis theater cq. poppenkast: Moet je doorheen prikken, net als door TV-reclame.
de hersenspoeling
Dat laten die onnozelaars zelf toe !!
Een beetje sterke geest LAAT zich eenvoudigweg niet hersenspoelen.
dat er geen kritische vragen gesteld mogen worden?
Waar haal je deze onzin vandaan ??? Je wilt niet weten wat ik voor vragen gesteld heb, zonder dat ik er uitgeduveld ben.
De druk van dit is je kans, je moet instappen? Geen dwang?
Nogmaals: Dit laat je allemaal ZELF toe !! Ik MOET helemaal niks wat ik niet wil.
Ik ken geen één bedrijf waar ik een bedrag moet betalen om er uberhaupt te mogen werken.
Je werkt NIET BIJ een MLM-bedrijf maar VOOR een MLM-bedrijf. Een wezenlijk verschil dus.
Ik ken geen één bedrijf die zeg van mevrouw, u verdient per maand 3000 €
Klopt: Kunnen ze ook nooit garanderen. Hangt immers van JEZELF af.
Een marktkoopman krijgt van zijn leverancier ook geen garanties !!
Ik ken geen een bedrijf die alle risico's op het personeel afschuift, die geen sociale lasten betaald, geen pensioenpremies en niet zorgt voor de ziektekostenverzekering en voor instroom WAO-ers (bij wet verplicht, die zorg hebben jullie moederbedrijven niet).
MLM-ers zijn GEEN personeel !!!!!! Jij begrijpt het echt niet, Madeleine !!
Stap eens af van die werkgever/werknemer gedachte, dan kom je al een heel eind.
Bovendien HOEF je er niet voor te gaan werken als je het met hun beleid niet eens bent !!
Wat is er eigenlijk mis met die 99,999% van de bedrijven die wel al deze kosten voor hun rekening nemen?
Daar is niks mis mee. Het enige is dat de kassiere van AH NOOOOOOIT
ook maar 1% kans heeft om daar een directiesalaris te verdienen !!
Bij een MLM-bedrijf is die kans er wel, al is die kans maar 10% !!!
Wat is er mis mee dat ik mij zorgen maak over de zwakkeren in de samenleving en die trappen in het verhaal van MLM? Zich in de schulden steken?
Dat jij je zorgen maakt is niets mis mee. Het is alleen zonde van je energie: Ze zullen altijd zwak blijven !! Je vecht tegen windmolens.
Ze trappen toch ZELF in het MLM-verhaal en steken zich daarvoor toch ZELF in de schulden ??? Schulden ??? Welke schulden ??? Die luizige paar honderd euro's ??? Dat noem jij schulden ???
Waarom vind jij dat JIJ voor die zwakkeren moet denken ??? Kunnen ze dat zelf niet dan ??? Je plaatst jezelf op deze manier wel op een voetstuk hoor.
Bovendien haal je op deze manier die zwakkeren behoorlijk omlaag: Zwakkeren kunnen niet denken, dat doet moeder Madeleine wel voor jullie! Pfffff, de arrogantie ten top.
Bij het forumonderwerp te blijven: hiermee is door de tegenstanders meer dan eens bewezen dat het hele MLM-concept oplichting is.
Er is helemaal NIETS bewezen !!! Nog nooit !!!
Jullie plukken bij elk MLM-bedrijf de minpuntjes eruit, gooien die allemaal op een hoop en projecteren dat op MLM in zijn algemeenheid !
Dat is nu pas echt demagogie !!!!

Maak je liever druk om al die loterijen waar veel meer zwakkeren echt slachtoffer van worden en Vadertje Staat de lachende derde is met een hele boterberg op zijn hoofd !!
Maak je liever druk om al die zwakkeren die bijna geen auto meer kunnen rijden vanwege het ongebreideld verhogen van de benzineprijs, met Vadertje Staat weer voorop (Kwartje van Kok: Dat is pas echte oplichting !!!)
Maak je liever druk om het uithollen van de gezondheidszorg in dit pokkenland waar criminele buitenlanders bepalen wie er in de buurt mag wonen !! (Oepsssss, wat zeg ik nu weer ???)
Maak je liever druk om onze bejaarden, die ons deze welvaart hebben bezorgd en nu zelf in het verdomhoekje zitten.

Nee hoor, Madeleine en cs. maken zich druk om een paar (volwassen !!!)simpele zielen die ZELF geloven dat de MLM-Sinterklaas bestaat en belazerd WILLEN worden.

Floris

Floris Van Rozemondt

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Floris Van Rozemondt »

Ik wil er nadrukkelijk op wijzen dat ik GEEN MLM-er ben en dat ook nooit zal worden !
Wat ik wel ben??? Iemand die OBJECTIEF tegen MLM aankijkt en het niet bijvoorbaat, zonder kennis van zaken, als onfatsoenlijk beschouwt !!!
Ik ben dus noch VOORstander noch TEGENstander !!!
Ik ben gewoon een nuchtere zakenman (zal ook wel weer vies zijn).
Die bijeenkomsten
Is gewoon gratis theater cq. poppenkast: Moet je doorheen prikken, net als door TV-reclame.
de hersenspoeling
Dat laten die onnozelaars zelf toe !!
Een beetje sterke geest LAAT zich eenvoudigweg niet hersenspoelen.
dat er geen kritische vragen gesteld mogen worden?
Waar haal je deze onzin vandaan ??? Je wilt niet weten wat ik voor vragen gesteld heb, zonder dat ik er uitgeduveld ben.
De druk van dit is je kans, je moet instappen? Geen dwang?
Nogmaals: Dit laat je allemaal ZELF toe !! Ik MOET helemaal niks wat ik niet wil.
Ik ken geen één bedrijf waar ik een bedrag moet betalen om er uberhaupt te mogen werken.
Je werkt NIET BIJ een MLM-bedrijf maar VOOR een MLM-bedrijf. Een wezenlijk verschil dus.
Ik ken geen één bedrijf die zeg van mevrouw, u verdient per maand 3000 €
Klopt: Kunnen ze ook nooit garanderen. Hangt immers van JEZELF af.
Een marktkoopman krijgt van zijn leverancier ook geen garanties !!
Ik ken geen een bedrijf die alle risico's op het personeel afschuift, die geen sociale lasten betaald, geen pensioenpremies en niet zorgt voor de ziektekostenverzekering en voor instroom WAO-ers (bij wet verplicht, die zorg hebben jullie moederbedrijven niet).
MLM-ers zijn GEEN personeel !!!!!! Jij begrijpt het echt niet, Madeleine !!
Stap eens af van die werkgever/werknemer gedachte, dan kom je al een heel eind.
Bovendien HOEF je er niet voor te gaan werken als je het met hun beleid niet eens bent !!
Wat is er eigenlijk mis met die 99,999% van de bedrijven die wel al deze kosten voor hun rekening nemen?
Daar is niks mis mee. Het enige is dat de kassiere van AH NOOOOOOIT
ook maar 1% kans heeft om daar een directiesalaris te verdienen !!
Bij een MLM-bedrijf is die kans er wel, al is die kans maar 10% !!!
Wat is er mis mee dat ik mij zorgen maak over de zwakkeren in de samenleving en die trappen in het verhaal van MLM? Zich in de schulden steken?
Dat jij je zorgen maakt is niets mis mee. Het is alleen zonde van je energie: Ze zullen altijd zwak blijven !! Je vecht tegen windmolens.
Ze trappen toch ZELF in het MLM-verhaal en steken zich daarvoor toch ZELF in de schulden ??? Schulden ??? Welke schulden ??? Die luizige paar honderd euro's ??? Dat noem jij schulden ???
Waarom vind jij dat JIJ voor die zwakkeren moet denken ??? Kunnen ze dat zelf niet dan ??? Je plaatst jezelf op deze manier wel op een voetstuk hoor.
Bovendien haal je op deze manier die zwakkeren behoorlijk omlaag: Zwakkeren kunnen niet denken, dat doet moeder Madeleine wel voor jullie! Pfffff, de arrogantie ten top.
Bij het forumonderwerp te blijven: hiermee is door de tegenstanders meer dan eens bewezen dat het hele MLM-concept oplichting is.
Er is helemaal NIETS bewezen !!! Nog nooit !!!
Jullie plukken bij elk MLM-bedrijf de minpuntjes eruit, gooien die allemaal op een hoop en projecteren dat op MLM in zijn algemeenheid !
Dat is nu pas echt demagogie !!!!

Maak je liever druk om al die loterijen waar veel meer zwakkeren echt slachtoffer van worden en Vadertje Staat de lachende derde is met een hele boterberg op zijn hoofd !!
Maak je liever druk om al die zwakkeren die bijna geen auto meer kunnen rijden vanwege het ongebreideld verhogen van de benzineprijs, met Vadertje Staat weer voorop (Kwartje van Kok: Dat is pas echte oplichting !!!)
Maak je liever druk om het uithollen van de gezondheidszorg in dit pokkenland waar criminele buitenlanders bepalen wie er in de buurt mag wonen !! (Oepsssss, wat zeg ik nu weer ???)
Maak je liever druk om onze bejaarden, die ons deze welvaart hebben bezorgd en nu zelf in het verdomhoekje zitten.

Nee hoor, Madeleine en cs. maken zich druk om een paar (volwassen !!!)simpele zielen die ZELF geloven dat de MLM-Sinterklaas bestaat en belazerd WILLEN worden.

Floris

Floris Van Rozenmondt

Re: Tegenstanders,bewijs eens dat mlm oplichting is?

Ongelezen bericht door Floris Van Rozenmondt »

:? :? :?
Door een storing op deze site is bovenstaand epistel PER ONGELUK 3 x geplaatst. Dit was absoluut niet de bedoeling :( :(

Sorryyyyyyyyyyy,

Floris

Gesloten