LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lindorff B.V.

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door gravedigger »

Volkomen logisch. Een incassobureau kan je daat helemaal niet aanmelden !!

stofzuigertje

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Snepke,


Ik wacht ook al jarenlang op rechtszaken die zij beloven maar zelden uitvoeren en ik heb de tijd.

Zij dreigen regelmatig, en maken dus kosten in Porto en brieven en veel ging retour afz...

Ik heb na 7 jaren nog steeds niet gehoord waar voor ik zou moeten betalen dus hoef elke vervolg brief niet te beantwoorden of te betalen.

Ook de verhogingen dus niet want ik weet nog steeds niet waarvoor ik zou moeten betalen en wie de opdrachtgever zou zijn.

Zo betrouwbaar zijn Incasso Bureaus dus!
gelukkig heb ik nu een nieuw adres en omdat zij niet tijdig bericht gaven waarvoor ik zou moeten betalen doe ik met het verhuisbericht hetzelfde...

7 jaar wachten en ze hebben alleen geantwoord dat ik spoedig dit zou krijgen....
3x bevestiging gekregen en ze zoeken nog steeds...

Goed he?
Van F89,- naar ruim €5200 en ik weet nog steeds niet waarvoor!

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

@gravedigger cd kan mij wel aanmelden,maar heeft dat ook niet gedaan.Ik ben ze ook niets verschuldigd,ik heb dat abo nooit afgesloten,kreeg wel een rekening en dat kon gelijk opgezegt worden,had ik ook gedaan.Nou ze hebben zelf uitstel aangevraagd ze hebben geen bewijzen,en dat kan ook niet,heb nooit iets ondertekend.We wachten maar af tot 2 sept

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

De bewijslast dieLindorff "heeft"zou de rechtbank doorsturen naar mij zodat ik daar weer op kan reageren.Heb nog helemaal niets onvangen vanaf mijn zitting (8 juli)Ik wil die "bewijslast"wel eens zien.Volgens mij moeten ze het nog maken,omdat ze uitstel hebben gevraagd.Als je bewijslast hebt hoef je geen uitstel te vragen

sterkearm
Berichten: 159
Lid geworden op: 24 apr 2009 19:08

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door sterkearm »

Snepke,

Ze zullen wel aan hoofdpijn lijden door de stelling:

"Hij/zij die eist, bewijst"!!!


:D :D

succes,
sterkearm

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

@ sterkearm,dat zou heel goed kunnen[/i]

fred25
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 nov 2007 20:51

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door fred25 »

snepke schreef:De bewijslast dieLindorff "heeft"zou de rechtbank doorsturen naar mij zodat ik daar weer op kan reageren.Heb nog helemaal niets onvangen vanaf mijn zitting (8 juli)Ik wil die "bewijslast"wel eens zien.Volgens mij moeten ze het nog maken,omdat ze uitstel hebben gevraagd.Als je bewijslast hebt hoef je geen uitstel te vragen
Heb ze ook gehad, eerst een ander incassobureau en heb toen alles betaald (5 jaar geleden verhuisd en kennelijk geen adreswijziging gestuurd). Na een jaar kwam Lindorff onverwacht met een rekening waarop ik een brief heb gestuurd en niets meer heb gehoord. In april nog eens bij het bedrijf geïnformeerd (en gelukkig het ticketnr bewaard). Vervolgens komt er in augustus weer een dreigbrief. Gebeld naar Lindorff: mag ik uw geboortedatum ? Waarom ? "Om het dossier compleet te maken", "Dan krijgt u niet mijn geboortedatum". Hierop werd men meteen onaardig en ging dreigen. Vervolgens heb ik een aangetekende brief gestuurd en gevraagd om afschriften van de rekeningen die ze gestuurd zouden hebben. Ik heb nooit meer iets van ze gehoord. Rekeningen kunnen ze niet hebben, ze hebben die naar een ander adres gestuurd terwijl ze wel mijn adres hebben of ze verzinnen ze ter plekke (?) Er kon geen excuus vanaf, laat staan terugbetaling van kosten die ik moest maken. Wat een asociaal bedrijf is dat. De schuldeiser ziet me ook nooit meer als ze zaken durven te doen met dit soort bedrijven. Het 1e incassobureau gedroeg zich 'normaal' Het kan dus wel.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Er zijn maar weinig incassoburo's die normaal doen,de meeste behandelen je vrij onbeschoft

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jor »

Toch zijn ze er wel. Zelf had ik na een flinke fout(mijn schuld ) in mijn administratie contact met TopCollect.nl http://www.topcollect.**/index.htm
Het probleem is in alle redelijkheid opgelost.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Dit is zeker niet mijn fout,dit is een onterechte vordering,en dat weet Lindorff ook.
Maar toch 2 jaar dreigbrieven sturen,en onbeschofte telefoontjes.
Nu hebben ze me voor de rechter gedaagd 8juli.
Heb mijn verweer ingediend.
Kon Lindorff op reageren,vragen ze uitstel.
Als je bewijslast hebt hoef je geen uitstel aan tevragen.
Ze blijven aan het etteren.
Ik betaal niets ik ben ze niets schuldig.
Die grote incassoburo's zijn allemaal criminelen,geen een uitgezonderd
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:19, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door jor »

snepke schreef:Dit is zeker niet mijn fout,dit is een onterechte vordering,
Ik betaal niets ik ben ze niets schuldig.Die grote incassoburo's zijn allemaal criminelen,geen een uitgezonderd
Dat ben ik wel met je eens, in jou geval waarbij de vordering kennelijk onterecht is zou ik ook nooit betalen. dan maar voor de rechter.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ze hebben tot 2sept uitstel gekregen,maar ik heb nog niets van bewijslast gezien( hebben ze ook niet)ben benieuwd waar ze mee komen 2sept

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Hallo mensen,Lindorff\cd had tot vandaag uitstel .

Word ik vanmorgen door cd opgebeld,heel vriendelijk en beleefd.
Dat vandaag de zitting was en dat ze die ingetrokken hebben,want ik had gelijk.

Zeg ik dat probeer ik jullie al 2 jaar duidelijk te maken.
Ja mevr ons excuus daarvoor en u krijgt een schadevergoeding en een grote bos bloemen en kijkt u nog canaal digitaal.
Nee heb alles eruit gedaan en het komt er niet meer in.
Had ik nog 1jaar gratis cd kunnen kijken.

Nu hebben ze de factuur nog eens nagekeken(nu pas)en het klopte inderdaad ik kon kosteloos opzeggen en het was binnen termijn.

En hoe zit dat met Lindorff,beginnen die over 2jaar weer te dreigen en te doen.
Nee mevr daar hebt u geen last meer van ,die werken in opdracht van ons.
Lindorff heeft die factuur onder onze aandacht gebracht
En ik krijg nog bericht van de rechtbank dat de vordering is ingetrokken volgens cd.

Mensen ik heb ergens het gevoel dat er iets niet klopt of ben ik nu gek.2Jaar word ik als een crimineel behandeld en afgeblaft,nu is er een zaak het wordt ingetrokken.

De meeste mensen laten het niet zover komen die betalen onterecht.
Ik wacht de papieren van de rechtbank eerst eens af ,kijken wat er instaat,want met doorhalen op de rol ga ik niet accoord.
Dan kunnen ze me wel schadeloos stellen,dan brengen ze het er nog goed vanaf,laat ze de deurwaarder en het gerecht ook maar betalen,kijken ze de volgende keer wel beter uit voordat ze iemand voor de rechter slepen.
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:21, 3 keer totaal gewijzigd.

rene117
Berichten: 698
Lid geworden op: 12 mei 2007 10:14

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door rene117 »

dit is geweldig nieuws voor je maar ik zal hier niet mee acc gaan zij wouden een zaak en nu treken ze hem in

ik heb gisteren naar terug komst van mijn vakantie ook
goed bericht gehad de rechter heeft uit spraak gedaan tegen mg de jong
linddorf en ze zijn weer op de vinggers getikt door dr rechter hier in dordrecht in de brief staat ook dat de rechtbank te dordrecht de papieren gaat door sturen naar de rechtkamer van deurwaarden.s
dat deze er wat aan moeten doen

ook loopt er nog een proces van mijn tegen linddorf wegen valsheid in geschriften
dus dat is maar even afwachten


groetjes rene

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik wacht de papieren van de rechtbank af,kijken wat er in staat en wat ik nog kan doen.Rene jij hebt inderdaad goed nieuws.Succes

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Mensen ik heb het gevoel dat ze me willen afkopen,dat ze de rechtzaak sowieso verliezen .
Ze weten al 2jaar dat ze fout zitten en toch doorgaan.Ze hebbben de zaak niet voor niets ingetrokken.
Ik wacht de rechtbank af ,en als het mogelijk is(weet niet precies hoe dat werkt)ik ga niet accoord ,ik wil een vonnis.
Ik weet alleen niet of dat kan ,als hun de zaak ingetrokken hebben.
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:21, 2 keer totaal gewijzigd.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Snepke,

Afkopen?
Wat dacht je van volledige schadevergoeding van alle tijd en moeite die het je gekost heeft?
Portokosten? Telefoonkosten? vrije dagen etc?

Hakken in het zand - en niet toegeven.

enneh.. inwinnen juridisch advies? Iedereen die jou hier advies heeft gegeven zou hun ook die tijd in rekening moeten brengen.

Succes - en houd ons op de hoogte.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik ben ook niet van plan om toe te geven.
2 Jaar ellende en in de stress terwijl ik zeker wist dat ik niet fout zat,en dat wisten hun ook..
Laat er maar een vonnis komen.
2 Jaar onbeschoft en als crimineel behandeld .
Ik moet wel zeggen dat cd wel durft om me op te bellen,ik was volkomen overdonderd zo vriendelijk waren ze,dat is wel anders geweest.
Maar ik hou jullie op de hoogte en iedereen bedankt voor jullie raad en steun(had ik af en toe wel nodig anders had ik het bijltje er bij neergegooid)
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 20:24, 2 keer totaal gewijzigd.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door Pavlova »

Snepke,
volgens mij kan de zaak niet geroyeerd worden zonder dat jij daarmee instemt. Heb je overigens een tegeneis ingediend?

Overigens: Lindorff zal best geen schoonheidsprijs verdienen. Alleen vermoed ik dat de client dus Canal Digitaal eerder fout zit betreffende het vasthouden aan de vordering. Lindorff heeft namelijk geen enkel belang om een onjuiste zaak door te zetten.

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Lindorff B.V.

Ongelezen bericht door snepke »

Ik heb gelijk met mijn verweer een tegeneis ingediend(conclusie van antwoord).Bedankt

Gesloten