LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
Gouda01
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 nov 2010 08:41

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Gouda01 »

Ja dat heb je als de zogenaamde nieuwe eigenaar het beste personeel op straat zet....tenminste dat denkt ie dan.
Gelukkig voor de klanten heeft hij likkers genoeg die desnoods gratis het werk willen opknappen voor hem in hoop dat ze ooit salaris krijgen.

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

coevorden daar sluit ik me helemaal bij aan :)

raimond nijmegen
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2010 14:39

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door raimond nijmegen »

Ik vind het ook maar erg vreemd, er zijn hier een paar mensen waarvan het ordernr word gecontroleerd maar de meeste mensen horen niks ook niet wanneer je een mailtje stuurt naar [email protected]. Ik probeer zelf al anderhalf tot 2 weken die gasten te bereiken maar word gewoon niet teruggebelt, de ene keer krijg je te horen dat de bank op de afgesproken datum word geleverd dan krijg je een standaard mailtje terug en dan zeggen ze dat de de bank later word geleverd . Ik krijg steeds meer het idee dat mijn bank nooit meer komt en dat ik kan fluiten naar mijn geld. Op hun site staat sinds een paar dagen dat ze niemand voorlopig verder kunnen helpen pas in het volgend jaar weer, en ondertussen komt hier een bericht op te staan van mm dat hij na het weekend weer mensen verder kan helpen. Ik vind het maar raar allemaal. Ik hou het wel in de gaten en dan zal ik wel zien of ik ooit nog iets krijg.

TessaN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2010 21:41
Locatie: Hilversum

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door TessaN »

Na 5 drukke en lange maanden wachten kregen we vrijdag het verlossende woord.
De bank is binnen! Er werd gelijk een afspraak gemaakt voor de levering.
& ja hoor, de bank is zaterdag (gister) ochtend binnen gebracht.
Super blij dat na zoveel ge***** toch alles nog goed gekomen is.
Zeker als je bedenkt dat we alles al betaald hadden.

Voor iedereen die bij Direct Meubel gekocht heeft.
Zelfs nu de winkel nog niet open is kun je dus gewoon je spullen binnen krijgen.
De leverancier gaat gewoon door met de bestellingen die voor de inval gemaakt zijn.

Ik wens iedereen heel veel succes en sterkte!
En toch ondangs alle ergenissen en boosheid een mooie witte kerst!

Mvg Tessa

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door crazyme »

TessaN schreef: Voor iedereen die bij Direct Meubel gekocht heeft.
Zelfs nu de winkel nog niet open is kun je dus gewoon je spullen binnen krijgen.
De leverancier gaat gewoon door met de bestellingen die voor de inval gemaakt zijn.
De leverancier(s) hebben dus alle vertrouwen in deze winkel waar de fiod is binnengevallen ? Waar beslag is gelegd op alle activa, waarvan de rekeningen zijn bevroren.

Volgens mij wordt iedereen hier voor de zoveelste keer opgelicht.

(wachtend op een berichtje hieronder van een hele tevreden klant die alle geduld en begrip heeft, of wellicht een nieuw bankstel thuis heeft staan)

16again
Berichten: 16406
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door 16again »

De leverancier(s) hebben dus alle vertrouwen in deze winkel waar de fiod is binnengevallen ?
Komt op mij ook vreemd over.
Echter zodra de winkelier gewoon de leverancier vooruitbetaalt, dan zie ik geen reden voor leverancier om openstaande bestellingen niet te leveren.

char
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 dec 2010 20:53

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door char »

Beste MM,

Graag zou ik willen weten waar mij meubels blijven.
Bestelling gedaan op 07-07-2010 ordernr 202014

Vriendelijke groet,
char

@ Char
U bank is bij ons binnen, alleen de stoelen helaas nog niet Wij zullen u vandaag bellen om de bank bij u te komen leveren.



Ik ben nog steeds niet door jullie terug gebeld persoonsgegevens verwijderd door de Moderator.

dellago
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2010 16:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dellago »

Beste allemaal,

ik weet ook niet hoe één en ander precies in elkaar zit en heeft gezeten (zelfs de curator van Meubeltrans weet het niet), maar ik wil toch graag even een bericht achterlaten met een positieve insteek.

Ook met onze bestelling is het tot op heden niet goed verlopen. Nog voor de zomervakantie hebben we een kast besteld (in Beverwijk), en een kleine aanbetaling gedaan. Bij aankoop werd al aangegeven dat levering behoorlijk lang zou gaan duren in verband met de zomervakantie. Na lang wachten (een aantal weken langer dan voorspeld), stond de kast klaar in het magazijn in Montfoort. We hadden afgesproken de kast zelf af te halen, en zo geschiedde, op een zaterdag. Voordat we de kast uit het magazijn haalden hebben we het openstaande bedrag gepind. Daarna gezamenlijk met de baliemedewerkster het magazijn in (magazijnpersoneel werkte niet op zaterdag), maar helaas, kast niet te vinden. De medewerkster baalde met ons mee, zorgde voor een kop koffie, en zou ervoor zorgen dat de kast alsnog gratis zou worden afgeleverd.

En zo geschiedde, een week later. Maar helaas, het was de verkeerde kast. Althans, in de verkeerde kleur. Meubelmarkten gebeld, die vervolgens wederom excuses aanbood, een nieuwe bestelde bij de leverancier en de oude (na nog eens een keer bellen) kwam ophalen.

En toen... kwam het bericht van faillisement e.d. Mijn eerste idee was: was helaas pindakaas, kast weg, geld weg. In de tussentijd heb ik via [email protected] drie keer telefonisch contact gehad, ben iedere keer keurig teruggebeld na het sturen van een e-mail. De eerste twee keer kon de dame aan de andere kant van de lijn me niets specifieks over onze order melden (computer/server waar alles op stond was in beslag genomen), maar de derde keer was het "raak". Zonder te vertellen welk artikel we hadden besteld en wat de geschiedenis van onze order was, had Samantha het (o.b.v. ordernummer en retour servicenummer) uit zichzelf over een kast en over een lange vervelende voorgeschiedenis. Met daarbij goed nieuws: de kast staat klaar bij de leverancier, alleen is het door drukte met transport niet mogelijk dan het eerder dan week 2/3 van 2011 te leveren. En de levering in die weken zou met een "hele grote zekerheid" zijn.

Ik heb al veel reacties gelezen over "dat we met z'n allen nog steeds bedonderd worden". Maar zeg nou zelf: waarom zou een bedrijf een website met actuele berichten bijhouden en personeel in dienst houden om vragen van klanten te beantwoorden middels een terugbelsysteem, als die failliet zou zijn of kwade bedoelingen zou hebben? Er gaat toch niemand geld steken in het voortdurend bedonderen van mensen als er geen geld meer binnenkomt? De vestigingen/showrooms zijn immers gesloten. Voorlopig kost dit "grapje" de (nieuwe) eigenaar van MM alleen maar bakken met geld schat ik zo in.

Mijn voorlopige conclusie is dat er daadwerkelijk van alles wordt gedaan om de uitstaande orders nog uit te leveren (en als dat echt zo is: hulde), maar dat de organisatie nou niet bepaald goed gefunctioneerd heeft tot aan de faillisementberichtgeving, getuige bovenstaand verhaal. Mogelijk dat het allemaal wel afhangt van wanneer je en waar je je order geplaatst hebt, maar voor onze situatie hou ik vooralsnog goede hoop. (Deze laatste woorden zullen vast en zeker een voedingsbodem zijn voor mensen die graag met een negatieve blik op de zaak kijken, maar goed, laat maar komen... :-) )

Ik wens iedereen, inclusief Samantha en de rest van het personeel van de Meubelmarkten, een goede Kerst en een dito 2011.

P.S. Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, er staat een nieuw bericht van de directie van Meubelmarkten op http://www.meubelmarkten.nl/ (onderaan de pagina).

P.S.2. Nee, ik ben geen personeels- of directielid van MM, mijn enige relatie met MM is die als klant.

nacev
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 dec 2010 12:42

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door nacev »

beste mm.
ik heb ook div. mails gestuurd 16-12-2010 kreeg ik mail trug dat ik truggebeld worden maar tot vandag niets gehoort.
mijn ordernummer is:002787 op 18-09-2010
ik hoop dat u mij meer kunt vertellen
groete:t.nacev

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Iedereen

Nogmaals wij doen echt ons uiterste best om zo snel mogelijk ALLE meubels uit te leveren.
Helaas is het zo dat bij sommige orders de meubels in 1 van de panden staat dat in beslag is genomen. OOK voor deze mensen doen wij ons uiterste best via advocaten en dergelijke om de panden zsm terug te krijgen. Helaas verwachten wij hier dit jaar geen reactie meer op te krijgen van de belastingdienst en de FIOD.

De meubels die in bestelling staan zullen gewoon uitgeleverd worden aan ons. Alleen loopt dit helaas wel uit door alle omstandigheden. Ook komt kerst en oud & nieuw eraan.
Leveranciers hebben in deze periode vakantie en zijn dan ook niet telefonisch bereikbaar. :(
Daarom is het voor ons helaas bijna onmogelijk om direct in te gaan op de orders. We kunnen altijd kijken of het in de panden staat of bestelling voor u. Maar wij kunnen bijna niet inhoudelijk op de orders ingaan, dit is heel frusterend. Zowel voor u als voor ons.

Wij zijn op dit moment volop bezig om de e-mail te beantwoorden. Wij vragen u nogmaals om te mailen naar [email protected]

Nogmaals onze excuses voor alles.

@ Nacev
Wij hebben u donderdag een e-mail gestuurd, en zojuist nogmaals een e-mail.

MVG
MM medewerker

TessaN
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 nov 2010 21:41
Locatie: Hilversum

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door TessaN »

crazyme schreef:
TessaN schreef: Voor iedereen die bij Direct Meubel gekocht heeft.
Zelfs nu de winkel nog niet open is kun je dus gewoon je spullen binnen krijgen.
De leverancier gaat gewoon door met de bestellingen die voor de inval gemaakt zijn.
De leverancier(s) hebben dus alle vertrouwen in deze winkel waar de fiod is binnengevallen ? Waar beslag is gelegd op alle activa, waarvan de rekeningen zijn bevroren.

Volgens mij wordt iedereen hier voor de zoveelste keer opgelicht.

(wachtend op een berichtje hieronder van een hele tevreden klant die alle geduld en begrip heeft, of wellicht een nieuw bankstel thuis heeft staan)

Joh, je kan me geloven of niet.

Ik zit nu thuis op menieuwe bank! Kan er weinig aan veranderen.
ik hoop in iedergeval dat iedereen zsm hem of haal spullen heeft...

Succes allen!

manke
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2010 14:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manke »

Ik zou teruggebeld worden op deze maandag, maar heb tot heden niks vernomen, misschien kan het nog?? mijn ordenummer is 2873.

Gr Verm.

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

En ook ik zou terug gebeld worden aangaande order 002109.
Er zou doorgesproken worden of alternatief akkoord was, en wanneer te bezichtigen.

manke
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 dec 2010 14:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manke »

Ben netjes terug gebeld, maar moet wel geduld hebben, toch nog netjes prettige feestdagen gewenst. en wie weet in Januari ??

gilles31
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 dec 2010 17:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gilles31 »

Beste MM Medewerker. Tot op heden heb ik nog niets vernomen over de status van mijn order: 002760.

Gaarne verwacht ik van u op korte termijn een reactie waar ik iets aan heb. Het is jammer voor consumenten dat ze via een forum moeten communiceren met een leverancier, maar blijkbaar nodig. Nogmaals hoop ik van u z.s.m een reactie te ontvangen.

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Ik ben een aantal keren terug gebeld en mijn bankstel wordt in week1 geleverd.
Ik heb echt alle vertrouwen dat het echt goed komt. Zoals velen van ons heb ik ook mijn bankstel geheel betaald €1500.

De meiden van MM doen echt hun best om alle email en berichte op deze forum te beantwoorden en ze moeten ook nog iedereen terugbellen.
Mensen geduld is een schone zaak en vriedelijk zijn kost ook niets.
Ik zal jullie berichten als mijn bankstel binnen is.

Natascha81
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2010 09:39

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Natascha81 »

Geachte MM medewerker,

Wij hebben begin september een bank besteld. Ons ordernummer is 203049.
Kunt u mij vertellen wanneer wij onze bank op kunnen halen?

Met vriendelijke groeten,
D.A. den Boer

mariet_bijl
Berichten: 29
Lid geworden op: 15 nov 2010 18:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mariet_bijl »

Ik zou ook vrijdag gebeld worden of onze order binnen is gekomen.

@MM

Het order nummer is : 002484

Graag hoor ik van jullie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Natascha81
Berichten: 2
Lid geworden op: 21 dec 2010 09:39

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Natascha81 »

Hoi Allemaal,
Ik ben ook net teruggebeld door Samantha.
Nu maar hopen dat het idd goed gaat komen.
Onze bank zou in januari geleverd gaan worden.

raimond nijmegen
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 dec 2010 14:39

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door raimond nijmegen »

Nou ook ik ben eindelijk teruggebeld maar zoals ik al had verwacht met zeer weinig resultaat, het bekende verhaaltje van dat ze er druk mee bezig zijn en dat ze er ook niets aan kunnen doen en dat er dus niets anders op zit dan te wachten en ik hoefde er niet op te rekenen dat de bank voorlopig kwam, dat word op zijn vroegst pas in februari en DAT IS DUS OP ZIJN VROEGST.
Toch knap dat al die mensen HIER wel hun spullen krijgen, eerst zei die beste man niets te weten van spullen die werden geleverd en toen ik begon over dit forum toen zei die beste man dat er zo links en rechts door sommige leveranciers wel werd geleverd MAAR MIJN LEVERANCIER ZAT DAAR DUS NIET BIJ. Hij vertelde ook dat er langzaam aan verschillende magezijnen zijn vrijgegeven en dat is controleerbaar een LEUGEN :oops: , want op hun eigen site staat nota bene dat ze aan alle kanten worden tegengewerkt
Toeval of niet. Oordelen jullie zelf maar.
Wij kunnen dus alleen maar wachten zeer frustrerend maar het is niet anders, fijne feestdagen ondanks alles en succes allemaal.

Gesloten