Huiskamer
Re: Huiskamer
In het lifeblog van het AD staat te lezen dat uit nieuw onderzoek is gebleken dat het sterftecijfer van het Corona virus geen 2% maar 1,4% is en mogelijk nog lager ligt omdat milde gevallen de diagnose niet krijgen.
Ik vind het bijzonder dat dit nieuws geen eigen artikel krijgt (het zou de ongerustheid bij de mensen toch een beetje kunnen wegnemen) maar elk nieuw geval en alle maatregelen daarom heen wél breed uitgemeten wordt in de pers.
Ik vind het bijzonder dat dit nieuws geen eigen artikel krijgt (het zou de ongerustheid bij de mensen toch een beetje kunnen wegnemen) maar elk nieuw geval en alle maatregelen daarom heen wél breed uitgemeten wordt in de pers.
Lady1234
, ElleFlowers
, Komkommertijd
en witte angora
vinden dit leuk
Ik vraag me steeds af: mensen die thuis in quarantaine zitten, mogen alleen bezoek ontvangen van de huisarts en de GGD.
En diezelfde huisarts houdt dan wel dagelijks spreekuur? Geen kans op besmetting? Daar komen toch juist nogal wat mensen die weinig weerstand hebben.
En diezelfde huisarts houdt dan wel dagelijks spreekuur? Geen kans op besmetting? Daar komen toch juist nogal wat mensen die weinig weerstand hebben.
ElleFlowers
en Komkommertijd
vinden dit leuk
De trollen bloeien ook weer vroeg, dit jaar, zag ik zojuist op het kerkhof.
Moneyman
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Yep, we mogen weer !
Vanaf vandaag belastingaangifte doen.. !
-
1 MAART = VANDAAG : NATIONALE COMPLIMENTENDAG .
Geef mensen in je omgeving, je buren, op de werkvloer ,in de supermarkt en het thuisfront vandaag een welgemeend complimentje en wat extra persoonlijke aandacht.
Succes!
Geef mensen in je omgeving, je buren, op de werkvloer ,in de supermarkt en het thuisfront vandaag een welgemeend complimentje en wat extra persoonlijke aandacht.
Succes!
Moneyman
, Theotrucker
, Erthanax
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Ik wacht er nog wel even mee, lees dat er nogal wat storingen zijn. Er is nog tijd genoeg.moederslink schreef: ↑01 mar 2020 13:33Yep, we mogen weer !
Komkommertijd
vindt dit leuk
Wat ontzettend goed van u dat u de forumleden hier van op de hoogte stelt.moederslink schreef: ↑01 mar 2020 13:341 MAART = VANDAAG : NATIONALE COMPLIMENTENDAG .
Succes!
Erthanax
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
Ik doe dat wel wat vaker dan één (door wie?) bedachte dag in het jaar.moederslink schreef: ↑01 mar 2020 13:341 MAART = VANDAAG : NATIONALE COMPLIMENTENDAG .
Succes!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik ook hoor , maar ach...
moederslink schreef: ↑01 mar 2020 13:33Yep, we mogen weer !
Vannacht al gedaan. Krijg ik daarvoor een complimentje van je?
moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Ja hoor en een duim
" goed gedaan, jochie/ meisje (?) ! "
" goed gedaan, jochie/ meisje (?) ! "
ZeerPrivé
vindt dit leuk
-
Vanmiddag om 15.30 u een persconferentie van het RIVM over het coronavirus oa op NPO 1.
Ik heb nog geen complimentje gekregen vandaag. Wel veel verjaardagswensen.
Erthanax
vindt dit leuk
-
:
Compliment dat u niet om felecitaties hebt gevraagd.
Compliment dat u niet om felecitaties hebt gevraagd.
-
Nou bij deze dan, mh73 , van harte gefeliciteerd!
En ook geen complimentje gekregen dat de taart zo lekker was en een bedankje voor de gezellige dag?
Ik heb geen complimentje gekregen, want ik had de gebakken aardappeltjes wat laten aanbranden en moesten we omschakelen tot het bakken van frietjes . Ook lekker!
En ook geen complimentje gekregen dat de taart zo lekker was en een bedankje voor de gezellige dag?
Ik heb geen complimentje gekregen, want ik had de gebakken aardappeltjes wat laten aanbranden en moesten we omschakelen tot het bakken van frietjes . Ook lekker!
Geen visite vandaag. Ik heb hard gewerkt. Ik stond op een beurs vandaag. Afgelopen om 19.00 u, toen afbouwen en ik ben nu net een kwartiertje thuis. Wel net nog een stukje taart op.moederslink schreef: ↑01 mar 2020 18:47En ook geen complimentje gekregen dat de taart zo lekker was en een bedankje voor de gezellige dag?
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
-
En ook op die beurs geen complimentjes gekregen voor jouw spulletjes?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Nee deze keer niet. Wel iemand die zei dat ze maar bij mij kwam kopen omdat de concurrent 3x zo duur was en iemand die zei dat mijn spullen in ieder geval niet op plastic leken. Of dat nou een compliment was...moederslink schreef: ↑01 mar 2020 21:49En ook op die beurs geen complimentjes gekregen voor jouw spulletjes?
Er was ook een klein meisje dat wilde betalen met paaseitjes
Komkommertijd
en moederslink
vinden dit leuk
-
Vrijdag 13e maart , Nationale Trollen dag?
Ja, zal voor mezelf ook maar even een dag invoeren, dan wil ik hier 0 serieuze reacties op zien de dat onze moderatoren overwerkt zich ziek zullen melden.
En nu maar afwachten of het een succes zal worden, de nationale trollen dag op de eerste vrijdag de 13e van 't jaar!
Ja, zal voor mezelf ook maar even een dag invoeren, dan wil ik hier 0 serieuze reacties op zien de dat onze moderatoren overwerkt zich ziek zullen melden.
En nu maar afwachten of het een succes zal worden, de nationale trollen dag op de eerste vrijdag de 13e van 't jaar!
-
Nou... volgens mij is het voor sommigen iedere dag trollendag...