Doelt u toevalligerwijs op Bits & Bytes Computer Service? Of was de opmerking meer van algemene strekking?trebelski schreef:ondernemers met een kruideniersmentaliteit
Hoe dan ook, men zou toch denken dat juist de kleinere zaak, waar men nog persoonlijk benaderd wordt, eventueel een bakje koffie met een koekje krijgt voorgeschoteld, terwijl de verkoper en de consument over en weer aan elkaar kenbaar maken wat de wensen en de mogelijkheden zijn, op die manier nader tot elkaar komend, de voorkeur zou verdienen.
Aan de andere kant, voor de zelfbewuste koper zal een 'pak-wat-je-nodig-hebt-en-wees-er-klaar-mee'-winkel veelal beter passen, al is het enkel omdat zelfbewuste kopers vaak haast lijken te hebben, het is net of zij op voorhand hebben nagedacht over wat ze nu eigenlijk willen hebben, heel vreemd.
Tja, wie zal het zeggen.
Naarmate de grote winkels groter worden, krijgen de kleine meer mogelijkheden zich van de groten te onderscheiden, zowel positief als negatief.
Voldoen aan de wet waar het op voorlichting, garantie en non-conformiteit aankomt is geen manier zich te onderscheiden, dit is een vereiste. Niet hieraan voldoen is derhalve wel een manier zich te onderscheiden, zij het negatief.
Maar och, ik geef m'n bek ook maar een douw, joh.