LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

halleluja.

atos

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door atos »

Mijn cardioloog heeft mij indertijd afgeraden produkten van herbalife te gebruiken, ze kunnen zeker wel schadelijk zijn. Sommige mensen krijgen hartklachten van de supplementen. ik heb niet alle pagina's gelezen alleen de eersten. Net als ik daar las, baat het niet dan schaad het niet gaat hier zeker niet op. Ik weet niet of dit in al die andere pagina's al vermeld is, heb een paar gelezen maar die gingen eigenlijk nergens over. Weet alleen uit mijn omgeving dat herbalife inderdaad voor eeuwig is, zodra je stopt kom je geleidelijk toch weer aan, je veranderd namelijk niet je voedingspatroon met al die shakes.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Iedere cardioloog is anders. Bovendien weten artsen weinig van voeding.
Herbalife is gewoon gezonde basisvoeding.
Toen mijn vader drie jaar terug 6 bypasses kreeg en ze er niets meer in kregen, mocht ik van de cardioloog herbalifeshakes gaan geven, want ze wisten het ook niet meer.
Nu drie jaar later, hebben we mijn vaders tachtigste verjaardag gevierd en hij eet nog iedere morgen een shake als ontbijt met daarbij de vezel/kruidentabletten en hij vindt het helemaal niet erg om de rest van zijn leven shakes te blijven eten.
En voor mij geldt hetzelfde, want voor ik herbalife ging eten, was ik een zombie, die iedere dag morfine nodig had en nu ben ik een levenslustige oma van 53 en heb al 2 jaar geen morfine meer nodig.
En dan vind je het echt niet erg om de shakes iedere dag te eten.
Groeten Guusje

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Precies Atos, ik heb ook eens zo'n dieet gevolgd met shakes (ProCon) en in het begin viel ik wel af, maar ik had dus ook geen zin om levenslang te hebben. Ik eet nu weer normaal en probeer niet teveel te snoepen en beweeg meer. Volgens mij is dat gezonder EN effectiever. Bovendien ben ik nu veel relaxter, nu ik niet meer constant na hoef te denken over wat ik nu wel en niet mag. Eigenlijk mag alles, maar sommige dingen met mate.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Iedere cardioloog is anders. Bovendien weten artsen weinig van voeding.
Herbalife is gewoon gezonde basisvoeding.
Een arts moet ik niet geloven, maar jou wel.
Ja, snap je waarom ik nogal argwanend ben tov hbl en haar pushers?

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

och noem het maar pushers.
Ik weet, dat ik de waarheid spreekt en daar gaat het om.
En hoe jij leeft, dat is jouw zorg. Niet de mijne.
Groetjes Guusje

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Ach Maarschalk, ik heb dat andere forum ook gevolgd (die van Jan vd E die mensen zocht die slechter waren geworden door MLM). Eigenlijk is het zonde van je tijd, want ze staan alleen open voor hun eigen ding en ieder die een andere mening heeft wordt als dom ervaren. Laat ze maar in hun waarde; zij gelukkig; jij gelukkig.

havadeb
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2005 17:32

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door havadeb »

En dát is nu net waar het om gaat met herbalife. Het is één gigantisch pyramidespel en daarom zo beestachtig duur voor waardeloze produkten. Ik wou dat het verboden kon worden. Ga naar een arts als je wat wilt met je gezondheid.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Ja zeker doen. Die krijgen 4 uur voedingsleer tijdens hun opleiding.(bevestigd door mijn broer, die gynaecoloog is).
Groeten Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

@gubetje/guusje, hoe jij leeft is jouw zorg, inderdaad. maar zodra je begint te roepen dat een arts niets weet, maar jij wel even uit jouw kunde kan zeggen dat hbl gewoon gezond voedsel dan stel ik vraagtekens.
Waarom zou jij het wel weten en een arts niet?

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Misschien wel omdat een arts zich bezighoudt met ziektes en ik heel veel kursussen gevolgd heb en nog op het gebied van voeding.
Of is een slager ook hetzelfde als een kapper?
Groeten Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Nee, een arts houdt zich bezig met de anatomie van een mens. Niet specifiek met ziektes. Bovendien krijgt de arts een behoorlijk uitgebreide "instructie" aangaande het hoe en wat van het menselijk lichaam, en is er een standaardniveau voor deze opleiding.
Bij jou moet ik maar raden naar het niveau van de cursussen en de kwaliteit van de inhoud, alsmede jouw onafhankelijkheid.
Dit betekent niet dat een arts het altijd bij het rechte eind heeft, maar wel dat ik daar meer heb op de kwaliteit van zijn oordeel op te baseren.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

prima toch.
ik hoef jou echt niet te overtuigen, daar heb ik absoluut geen behoefte aan.
Groeten Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Je hoeft mij ook niet te overtuigen, maar roepen dat je niet naar een arts moet luisteren? Noem je dat verantwoord?
Maar wel luisteren naar iemand die de producten verkoopt en cursussen gevolgd heeft. Noem je dat verantwoord?

Het staat mij tegen dat jij, net als eerdere hbl verkopers hier, jezelf bijkans als foutloos verklaart, en de mensen aanraadt om vooral niet naar een arts te luisteren. Je komt op die manier gevaarlijk dicht bij kwakzalverij. En kan aldus mensen in gevaar brengen. Kan, zeg nadrukkelijk niet dat je het doet.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Nou dan moet je eens lezen wat ik schrijf.
Ik help mensen met medische problemen nooit zonder dat ze overleg hebben met hun arts en als die het beter vindt om wat voor reden dan ook, adviseer ik ze naar hun arts te luisteren.
En je weet kennelijk niet , wat er allemaal medisch mis is met mij, waar artsen niet alles aan kunnen doen en mijn orthopaed(waar ik al 27 keer door geopereerd ben, omdat ik allerlei aangeboren afwijkingen aan mijn gewrichten heb), staat helemaal achter herbalife eenvoudigweg omdat hij ziet, dat deze goede voeding mij levenskwaliteit gebracht heeft, zonder morfine, diazepam,, paracetamol.
In mijn geval is het van levensbelang geweest. Mag ik dan enthousiast zijn? En mij van allerlei dingen beschuldigen, die ik absoluut niet doe, dat is voor jouw verantwoording.
Ik ben zuiver, eerlijk, communiceer met iedereen ook met artsen, maar de meesten geven gelukkig zelf toe, dat ze weinig van voeding weten.
Bovendien in de wetenschappelijke adviesraad van herbalife zitten gerenommeerde artsen. Dus als je echt wilt oordelen, verdiep je er dan eerst eens in. Groeten Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Bovendien in de wetenschappelijke adviesraad van herbalife zitten gerenommeerde artsen.
Dus nu weten ze ineens wel iets van voeding.

atos meldt dat haar cardioloog het haar heeft afgeraden. Vervolgens komt jouw respons dat artsen weinig van voeding afweten en dat hbl gewoon gezonde basisvoeding is. Dan trek ik de conclusie dat jij het oordeel van artsen afwijst.
Mocht je inderdaad aan al je klanten aanraden ook een arts te raadplegen dan is dat goed, zeer goed zelfs.

Doch,
Herbalife is gewoon gezonde basisvoeding.
Laat maar wetenschappelijke rapporten zien waaruit dit blijkt. Tot die tijd roepen jij en mede hbl distributeurs dat.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

och maarschalk. Herbalifeprodukten zitten in de 6%btw en daarin vallen alleen voedingsprodukten.
En heus ik kan je zoveel vertellen over de marketing, maar niet op dit forum. Je kunt me altijd persoonlijk mailen.
Welles-nietes heeft zo weinig zin en bovendien komen dingen soms toch heel anders over dan ze bedoeld worden.
Dat zie ik zelfs in mijn reakties aan jou en andersom. En dat vind ik jammer. Groeten Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Herbalifeprodukten zitten in de 6%btw en daarin vallen alleen voedingsprodukten.
Kom nu eens met reele argumenten. Onder andere boeken vallen ook in het 6% tarief. Dit klopt dus niet, maar aangaande voeding kan ik gewoon wel op je oordeel vertrouwen?

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

ik stop met argumenteren. dit heeft echt geen zin.
En het lijkt wel of je alles negatief wil maken.
Moet je dan maar doen,maar ik ben een superpositief mens en wil dat ook graag blijven. Dus ik stop ermee. Groet Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En het lijkt wel of je alles negatief wil maken.
Zo lust ik er nog wel een.
Ik heb al eerder hier gezegd dat als we alle non argumenten, drogredenen, onzin en leugens weghalen van hbl niet veel meer overblijft dan een afslankmethode. En daarmee aangevend dat ik in dat opzicht geen bezwaar heb tegen hbl. Wel tegen de drogredenen e.d. dat we hier weer moeten lezen elke keer als iemand hbl komt verheerlijken.

Gesloten