LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living products (Aloe Vera)

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

@asitwas

Klopt FLP heeft meerdere producten waaronder producten met propolis dat gewonnen wordt uit de celwand van de bijenkorven die op één van de 5 schoonste gebieden (qua milieu) ter wereld staan. (en nee, daar heb ik (nog) geen wetenschappelijk bewijs voor)

Verder levert FLP make-up, voedingsupplementen, massage artikelen en een schoonmaakartikel met AV erin. Op het gebied van huidverzorging is er een uitgebreid assortiment aan artikelen

Kijk voor verdere info maar eens op mijn site (die ik hier natuurlijk niet door mag geven). Daar staat een link naar de winkel zodat je eens lekker op je gemak kunt rondsnuffelen wat FLP zoal te bieden heeft.

Met vriendelijke groet

Lambert

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door asitwas »

propolis
Hé!!
Dat klinkt bekend.....
Dat was het wat ik op een brandwondje smeerde........

Mvg,

AIW

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

Dat kan kloppen. De propolis creme wordt echter vaker gebruikt bij schrale huid of kloofjes. Beter voor een wondje is de gelly.Heeft de distributeur jou toendertijd gewaarschuwd dat mensen op propolis (zeldzaam) een allergische reactie kunnen vertonen? Producten met propolis moeten eerst getest worden op je pols om dat te onderzoeken.

Met vriendelijke groet

Lambert

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het is dus een regelrechte leugen dat het de enige studie zou zijn ...
Ik had het specifiek over de studies ivm met kankerbestrijding. Weer eens laat je zien hoe je andermans woorden verdraaid.
...heeft mlmangel nog steeds de niet ter zake doende artikelen op zijn site en de wel ter zake doende niet.
De dag dat jij ze hier geplaatst hebt, heb ik er enkele op http://mlmpage.blogspot.com/ geplaatst. Vreemd trouwens dat je steeds naar die site verwijst, ik dacht dat je het een flutsite vond?? Maar als een artikel niet geplaatst wordt dat er volgens jou wel op hoort, steiger je. Niet echt rechtlijnig...

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik had het specifiek over de studies ivm met kankerbestrijding.
Grappig hoe je leugen op leugen stapelt. Want dit stond er werkelijk.
Interessante studies van de effecten van AV op ratten en muizen...

De meeste studies handelen over huidziekten en brandwonden, niet over het bestrijden van kanker.

De enige studie waarin mensen betrokken zijn geweest, geeft aan dat er een positieve invoed zou kunnen zijn, in combinatie met chemo. Het is wachten op studies die onomstotelijk aantonen dat een behandeling met alleen AV op een of andere manier helpt in de strijd tegen kanker.
Er word wel een opmerking over kanker gemaakt maar de oorspronkelijke opmerkingen gingen over de gezondheidsclaims in het algemeen en nu probeer je er een verhaal over kanker van te maken. Overigens heb je nog geen spatje bewijs geleverd dat er claims worden gemaakt dat een behandeling met alleen AV helpt in de strijd tegen kanker.
De dag dat jij ze hier geplaatst hebt, heb ik er enkele op http://mlmpage.blogspot.com/ geplaatst. Vreemd trouwens dat je steeds naar die site verwijst, ik dacht dat je het een flutsite vond?? Maar als een artikel niet geplaatst wordt dat er volgens jou wel op hoort, steiger je. Niet echt rechtlijnig...
Ook dat is niet waar. Het heeft zeker een week geduurd voor je, nadat ik zeker twee keer op had gewezen, ze plaatste. Ondertussen staan de niet ter zake doende artikelen er nog steeds op.
Al moet ik je wel complimenteren met het feit dat je nu wél de laatste links ook op die site hebt geplaatst. Ga zo door en op een gegeven moment zal het inderdaad geen flutsite meer zijn maar één die een eerlijke beschouwing van MLM geeft. Dat zal echter nog wel ff duren. Eerst maar ff de niet ter zake doende artikelen waarmee je een totaal foute indruk wekt (omdat zowel de productie methode als de Aloë variant anders zijn dan die bij de MLM Aloë producenten wordt gebruikt)

En intussen blijven de antwoorden op de vragen aan de tegenstanders maar uit...en uit...en uit...

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Overigens heb je nog geen spatje bewijs geleverd dat er claims worden gemaakt dat een behandeling met alleen AV helpt in de strijd tegen kanker.
Via Google heb ik snel een site (http://www.1st-aloe-vera.com/flp-continued2.htm) gevonden waarop AV gepromoot wordt als middel tegen kanker. VDit is slechts een voorbeeld, va Google vind je wel meer sites met gelijkaardige beweringen.

In EOS van juli/augustus 2007 (p.68-74), staat een artikel over voedingssupplementen en aloë vera, gebruikt in een aantal producten van FLP. In dit artikel kan je o.a. lezen:

"Wetenschap en politiek zijn niet erg gelukkig met de heersende rage van voedingssupplementen en waarschuwen met nadruk voor het fenomeen. Sinds enkele jaren probeert men het enthousiasme van de vaak onwetende consumenten en de wettelijke speelruimte van de soms oneerlijke producenten in te perken en te reglementeren. Maar veel heeft het voorlopig niet uitgehaald. Intussen zwelt de markt en is er verwarring alom."

"Er wordt bijzonder veel beweerd en nog veel meer geloofd in de supplementenhoek. Een van de meest bezongen planten is aloë vera, een vetplant die niet alleen wordt aangewend in de cosmetica, maar ook goed zou zijn om tal van ziekten en lichamelijke ongemakken te bestrijden: herpes, psoriasis, kanker, diabetes, aids, brandwonden, enzovoort. Maar, zegt Wageningen Universiteit, alleen bij verstopping is er voldoende wetenschappelijk bewijs dat aloë vera ook echt helpt. De rest is speculatie. En dat echt helpen bij verstopping is ook nog relatief. Aloë vera wordt immers al lang niet meer gebruikt omdat er veel betere laxeermiddelen op de markt zijn, en het risico bestaat dat aloë vera bij veelvuldig gebruik darmkanker veroorzaakt."

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Via Google heb ik snel een site (http://www.1st-aloe-vera.com/flp-continued2.htm) gevonden waarop AV gepromoot wordt als middel tegen kanker.
Welnee, dat staat er helemaal niet. Dit is wat er staat:
Aloe may help prolong survival time and stimulate the immune system of cancer patients, according to recent research.
Met de nadruk op may. Er staat dus geen woord gelogen zoals inmiddels al door diverse links is aangetoond. Ik zal dus maar voorzichtig concluderen dat je kennis van de engelse taal ietwat te wensen over laat.

En intussen blijven de antwoorden op de vragen aan de tegenstanders maar uit...en uit...en uit...
En zijn de niet ter zake doende artikelen (oftewel, gewone klinklare onzin die niks met de Aloë die door MLM in de markt word gezet) nog steeds op je site. Tja, je moet wat als de feiten je tegenspreken.

Wel grappig om te zien dat je quotes aanhaalt die van toepassing zijn op de producten die in de reguliere winkels verkocht worden maar niet door MLM.
"Wetenschap en politiek zijn niet erg gelukkig met de heersende rage van voedingssupplementen en waarschuwen met nadruk voor het fenomeen. Sinds enkele jaren probeert men het enthousiasme van de vaak onwetende consumenten en de wettelijke speelruimte van de soms oneerlijke producenten in te perken en te reglementeren. Maar veel heeft het voorlopig niet uitgehaald. Intussen zwelt de markt en is er verwarring alom."

"Er wordt bijzonder veel beweerd en nog veel meer geloofd in de supplementenhoek. Een van de meest bezongen planten is aloë vera, een vetplant die niet alleen wordt aangewend in de cosmetica, maar ook goed zou zijn om tal van ziekten en lichamelijke ongemakken te bestrijden: herpes, psoriasis, kanker, diabetes, aids, brandwonden, enzovoort. Maar, zegt Wageningen Universiteit, alleen bij verstopping is er voldoende wetenschappelijk bewijs dat aloë vera ook echt helpt. De rest is speculatie. En dat echt helpen bij verstopping is ook nog relatief. Aloë vera wordt immers al lang niet meer gebruikt omdat er veel betere laxeermiddelen op de markt zijn, en het risico bestaat dat aloë vera bij veelvuldig gebruik darmkanker veroorzaakt."[/quote]

Zo is al aangetoond dat het darmkankerverhaal juist door de foutieve productiemethode veroorzaakt word. Dat komt door stoffen uit de schil en niet uit de gel.
Ook hebben we nu gezien dat er tal van onderzoeken zijn die het verhaal van de Wageningen Universiteit tegenspreken. Omdat we niet weten over welke supplementen (productiemethode en soort Aloë) Wagingen het heeft (mijn vermoeden is op de door Madeleine zogenaamd gelijkwaardige producten uit de reguliere verkoopkanalen) is het artikel volledig suggestief, incorrect en doordat er geen bronvermelding bij staat niet veriëfeerbaar.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Oh, ga je woordspelletjes spelen? Pff, je poging is nutteloos, het is overduidelijk dat dergelijkse sites en de oplichters erachter potentiële kopers trachten te overtuigen dat AV nut heeft in de strijd tegen kanker. Dat ze het woordje 'may' gebruiken is alleen om zich in te dekken, dan kunnen ze achteraf zeggen dat ze het zo niet bedoelde. Echter, eenieder die op die site gaat kijken, ziet zo dat ze wel degelijk AV als anti kankermiddel promoten. Pure misleiding!

Bizar trouwens dat je valt over het woordje may, in de studies die jij eerder aanhaalde -waaronder enkele op muizen en ratten- wordt daar ook (soms met andere bewoordingen) gebruik van gemaakt.
Ook hebben we nu gezien dat er tal van onderzoeken zijn die het verhaal van de Wageningen Universiteit tegenspreken.
Bevindingen van de Wageningen Universiteit wegen zwaarder dan studies op ratten en muizen. Of ga je Wageningen Universiteit in twijfel trekken?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Gut, val jij nu over het feit dat ik een opmerking maak over het feit dat jij het woordje may gebruikt?

En dat terwijl je kort geleden zelf nog het onderstaande schreef:
De enige studie waarin mensen betrokken zijn geweest, geeft aan dat er een positieve invoed zou kunnen zijn, in combinatie met chemo
Met andere woorden: dergelijke woordspelletjes (jouw woorden) mogen niet door mij gespeeld worden om jouw argumentatie onderuit te halen, maar wel door jou om de mijne onderuit proberen te halen.

Ondertussen geef je natuurlijk geen antwoord op het feit dat jouw 'bewijzen' over heel andere producten en productiemethodes gaan (die wel gebruikt worden voor Aloë die via reguliere kanalen verkocht word maar niet voor die die via MLM verkocht word) en blijft de link naar het artikel waaruit je quote achterwege zodat wij niet voor ons zelf kunnen kijken of je niet voor de zoveelste keer woorden uit hun context trekt.

Net overigens even op je site gekeken en ja hoor, de niet ter zake doende onderzoeken staan er nog steeds en van de wel ter zake doende staande er maar een paar op je site.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig dat de tegenstanders deze topic nu en masse vermijden. Is dat omdat de grond te heet onder de voeten is geworden door alle feiten die hen tegenspreken of is het sektarisch gedrag (om maar even een woordje van Madeleine te lenen)?
Of is het omdat ze er hier te vaak aan herinnerd worden dat ze zoveel vragen niet beantwoorden?

kuklos
Berichten: 9928
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, herinner je je nog de post ik plaatste in de thread die jij startte over Numico?
kuklos


Geplaatst op 03 Jul 2009 08:19 door kuklos


--------------------------------------------------------------------------------

Valt iemand het op dat er precies gebeurt wat ik in het begin van mijn post had aangegeven dat zou gebeuren?

Wellicht is het je überhaupt nog niet opgevallen, maar steeds minder mensen hebben zin in de wijze waarop jij discussieert. Je kan "wat jij in het begin van je post hebt aangegeven" dus steeds meer verwachten.
Feliciteer jezelf maar alvast in het lukken steeds meer discussies kapot te treiteren.
Die is ook hier van toepassing.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Leuk dat je een stukje tekst aanhaalt dat waarvan al bewezen is dat je het verdraaide.

En ondertussen blijven de antwoorden op de vragen die aan de tegenstanders zijn gesteld maar uit....en uit....en uit.

kuklos
Berichten: 9928
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door kuklos »

@antileugens, voor de goede orde, als jij iets roept maakt dat nog geen bewijs. veel plezier en succes verder in je droomwereld.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee Kuklos, JULLIE roepen, ik bewijs. Dat je die bewijzen naast je neerlegt is jouw probleem.

Uitspraken van jullie:

MLM producten zijn te duur: Inmiddels hebben ik (en 1 van jullie medestanders) bewezen dat het juist reguliere bedrijven zijn die te duur zijn, met marges tot 5000%. Dit is overigens één van de openstaande vragen: Bewijs eens dat vergelijkbare producten van MLM bedrijven te duur zijn. Die vraag ontlopen jij en je medestanders al weken.

MLM producten werken niet: Je medestander mlmangel heeft inmiddels bewezen dat er zat onderzoek is dat aantoont dat de producten uit de reguliere handel niet werken (en soms zelfs potentieel schadelijk zijn); ik heb uitgebreid bewezen dat de mlm producten juist wel gesteund worden door tal van wetenschappelijke onderzoeken.

Ik snap dat je toevlucht nu moet zoeken tot onwaarheden en verdraaiïngen, maar het siert je niet.

En ondertussen blijven de antwoorden op de vragen die aan de tegenstanders zijn gesteld maar uit....en uit....en uit.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ondertussen geef je natuurlijk geen antwoord op het feit dat jouw 'bewijzen' over heel andere producten en productiemethodes gaan (die wel gebruikt worden voor Aloë die via reguliere kanalen verkocht word maar niet voor die die via MLM verkocht word) ...
Daar ben je al uitgebreid op ingegaan, en heb ik niets aan toe te voegen. Niet omdat ik het eens of niet eens met je ben, maar gewoon omdat ik het tergend vind dat er beweerd wordt dat AV zou helpen tegen kankerbestrijding, terwijl er geen overtuigend bewijs voor is.
... en blijft de link naar het artikel waaruit je quote achterwege zodat wij niet voor ons zelf kunnen kijken of je niet voor de zoveelste keer woorden uit hun context trekt.
Indien je het hier over het EOS artikel hebt, voor zover ik weet is het artikel niet online beschikbaar, ik heb het althans niet kunnen vinden. Als je het echt wil nalezen kan je steeds naar de bibliotheek gaan, daar zullen ze je wel kunnen helpen.
Geplaatst op 09 Jul 2009 19:21 door antileugens
Grappig dat de tegenstanders deze topic nu en masse vermijden.
Als we een dag niet reageren worden we ervan beticht weg te lopen, en als we te snel reageren worden we van chatten beticht. Tja...
... of is het sektarisch gedrag ...
Dit soort uitspraken is nergens voor nodig en ondermijnt de discussie.

Zoals Kuklos al aangaf, het gaat je goed.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Daar ben je al uitgebreid op ingegaan, en heb ik niets aan toe te voegen. Niet omdat ik het eens of niet eens met je ben, maar gewoon omdat ik het tergend vind dat er beweerd wordt dat AV zou helpen tegen kankerbestrijding, terwijl er geen overtuigend bewijs voor is.
Ik heb al bewezen dat je bewering dat beweerd wordt dat AV zou helpen tegen kanker (dat je hier boven kankerbestijding schrijft is natuurlijk een typefout) een vertaalfout van je is.

Indien je het hier over het EOS artikel hebt, voor zover ik weet is het artikel niet online beschikbaar, ik heb het althans niet kunnen vinden. Als je het echt wil nalezen kan je steeds naar de bibliotheek gaan, daar zullen ze je wel kunnen helpen.
Is dat niet handig

Als we een dag niet reageren worden we ervan beticht weg te lopen, en als we te snel reageren worden we van chatten beticht. Tja...
Als dat zou zo zijn zou ik er geen probleem mee hebben. Het is echter opvallend dat het telkens gebeurt als jullie een hele batterij bewijzen tegen je hebben.
Dit soort uitspraken is nergens voor nodig en ondermijnt de discussie.
Die tekst heb ik geleend van Madeleine die die uitspraak gisteren deed. Weer eens bewijs dat je selectief te werk gaat in je reacties. Haar spreek je er niet op aan terwijl dit maar een stukje uit haar persoonlijke aanval was.
Zoals Kuklos al aangaf, het gaat je goed.
Betekend dat dat je de strijd opgeeft omdat je een te sterke tegenstanders vind?! Eentje die je zelfs met persoonlijke aanvallen die op niets gebaseerd zijn niet af kunt schrikken?!

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door The asgard »

Mmmm, het lijkt er dan toch echt op dat ze het opgeven AL. Jammer, er was nog zoveel te vertellen over het geweldige Aloë Vera plantje en de producten en fantastische werkwijze van Forever Living Products...

Ik wens iedereen die hieraan heeft deelgenomen een gezond, gelukkig en rijk leven toe, voor jullie en je naasten, en wie weet tot horens.

Groeten

Lambert
Distributeur en tevreden gebruiker van de producten van Forever Living Products

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik vind het niet echt jammer want nu kunnen mensen die niet bevooroordeeld zijn in elk geval informatie ontvangen waarmee ze zelf hun conclusies kunnen trekken. Of die nu voor of tegen MLM is maakt niet uit, zolang die beslissing maar stoelt op feiten.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door mlmangel »


antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Forever Living products (Aloe Vera)

Ongelezen bericht door antileugens »

Er moet haast wel een vervolg op deze uitspraak zijn want FLP is nog steeds actief in België: http://distrib.foreverliving.com/market ... anguage=en en dat strookt niet met de uitspraak:
Geert V. maakte zich als distributeur van Forever Living Products schuldig aan de wet op de handelspraktijken die kettingverkoop verbiedt.
Het kan dus haast niet anders dan dat deze uitspraak niet het einde van het verhaal geweest is. Want dan zou FLP in België verboden zijn en dat is het niet.

Je bent overigens wederom in overtreding van de forumregels wegens het herhaaldelijk plaatsen van dezelfde link: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=41896

Gesloten