LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Mariet bijl
Het ordernummer wat u opgeeft is geen ordernummer van Meubelmarkten. Als het goed is heeft u al een aantal keer contact gehad met een verkoopster in Woerden. En heeft zij u verteld dat de order in januari bij ons verwacht word. Ik raadt u aan, dat als u meer wilt weten betreft uw order dan het telefoonnummer bovenaan uw order te bellen. Of een e-mail te sturen naar [email protected] met uw telefoonnummer hierbij vermeld.

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Raimond Nijmegen,

Als u daadwerkelijk denkt dat wij liegen en de boel oplichten, waarom zouden wij dan de klanten terugbellen? Dan proberen wij toch niet voor iedereen oplossingen te bedenken.

Zoals al eerder op dit forum is vermeld, proberen wij oplossingen te zoeken die per order verschillen. Er staat ook dat er niet voor iedere order een oplossing te vinden is.
Ik vind het jammer dat u denkt dat wij aan het liegen zijn, terwijl wij juist alles eraan proberen te doen dat iedereen zo snel mogelijk zijn/haar meubels binnen krijgt.

Het feit dat er een magazijn vrij is... dat klopt. Dit is het magazijn van de andere winkels. Deze was ook in beslag genomen en vorige week vrijgegeven zoals ook op dit forum aangegeven.

Als u even een prive bericht stuurt via dit forum zal ik mijn best doen om ook voor u een passende oplossing te zoeken, mocht u dit willen. Anders moeten wij helaas geduld vragen.

Mvg

dellago
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 dec 2010 16:12

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dellago »

mm medewerker schreef:@ Raimond Nijmegen,
Als u daadwerkelijk denkt dat wij liegen en de boel oplichten, waarom zouden wij dan de klanten terugbellen? Dan proberen wij toch niet voor iedereen oplossingen te bedenken.
Dat lijkt mij ook, zie mijn posting van afgelopen zondag. Deze situatie is voor iedereen, dus ook voor (de medewerkers van) MM, erg vervelend. Je kan er alles van vinden dat ze communiceren via het forum, maar ik zou dat gewoon willen zien als "aanvullend", ze bellen ook gewoon terug als je op een normale manier een e-mail stuurt naar het aangegeven e-mail adres. Tenminste, dat is mijn ervaring. Ik zou er dan ook voor willen plijten om (hoe moeilijk het misschien ook is) de medewerkers van MM op de juiste manier te blijven bejegenen, en ze de ruimte te geven om de problemen op te lossen. Boodschap voor nu lijkt me helder: "wacht a.u.b. januari af, het opvragen van individuele orderstatussen heeft voor nu niet zoveel zin".

En nogmaals, ik heb geen banden met MM, anders dan als klant die ook gewoon hoopvol op zijn spullen wacht.

tevredenklantje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010 16:32

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door tevredenklantje »

12 oktober een hoekbank gekocht in Zevenaar.
We hadden na het lezen van de berichten geen hoop meer dat wij onze bank zouden krijgen.
We werden op 13 december gebeld dat de bank 20 december geleverd zou worden!!!en.....
ja hoor!!! Ondanks het slechte weer(was eigenlijk niet te doen) is de bank geleverd! Nette jongens die de bank zonder beschadigingen naar binnen brachten. Dank je wel jongens.
Dus wij hebben geen klagen en alles is verlopen zoals het bij de koop was afgesproken.

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

vervelend als je niet weet wanneer je je spullen krijgt maar als je dit forum leest zie je dat de medewerkers van MM echt hun best doen. Waarom zouden zij hun best doen en je te woord staan als er echt niets geleverd wordt of gaat worden. Kijk naar andere bedrijven die failliet zijn, daar krijgt niemand een bericht maar mag je achter aan de rij sluiten en hopen dat ook maar iets krijgt.
Helaas te veel pessimisten op de wereld en dat blijkt hier ook weer.
En ja hoor als er een iemand een optimist is dan ben je nep en hoor je bij MM.
Voor deze pessimisten ga vooral zo door, ik benijd je niet om je leven.

Ik ben trouwens vandaag gebeld dat mijn bankstel binnen is en morgen wordt ik gebeld door de planner.
S van MM ben je zo dankbaar. Alvast DANK voor al je moeite.

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

Ik ben ook geen pessimist en ja ze doen moeite om je terug te bellen.
Maar ze hebben mij in het vorige telefoongesprek toch uitdrukkelijk belooft dat ze mij maandag of dinsdag terug te bellen. :?:
Maar nog geen telefoontje gehad ,zoals gemeld in het gesprek zou het nog weer eens 6 weken duren i.v.m de leverancier, wij wachten al vanaf augustus.
Laten ze ons dan een alternatief geven als het zo moeilijk is met die leverancier :shock:
Vandaag maar weer nieuwe sinasappelkistjes gehaald de ouden waren versleten.

juwena
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2010 20:44

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door juwena »

Ik hoop dat er een medewerker is die mij kan vertellen wanneer mijn bank geleverd zal worden. Ik heb mijn bankstel gekocht bij directmeubel in de Meern, het ordernummer is: 101668
Ik hoop echt dat er gereageerd word, ik vind die onzekerheid echt verschrikkelijk.

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Ik ben ook geen pessimist en ja ze doen moeite om je terug te bellen.
Maar ze hebben mij in het vorige telefoongesprek toch uitdrukkelijk belooft dat ze mij maandag of dinsdag terug te bellen.
Maar nog geen telefoontje gehad ,zoals gemeld in het gesprek zou het nog weer eens 6 weken duren i.v.m de leverancier, wij wachten al vanaf augustus.
Laten ze ons dan een alternatief geven als het zo moeilijk is met die leverancier
Vandaag maar weer nieuwe sinasappelkistjes gehaald de ouden waren versleten
Daar heb je gelijk in, al het onzekere is vreselijk. Ik heb mijn bankstel 13 oktober besteld en omdat deze niet uit verwegistan kwam zou het al na 8 weken geleverd worden en toen ik maar geen bericht kreeg ging ik zoeken op google en kwam hierop uit...Ik kreeg een harverlamming en dacht dat ik naar mijn zuur verdiende centen kon fluiten (had namelijk alles betaald) had er letterlijk slapenloze nachten van......maar toen ik positieve berichten op deze forum las kreeg ik hoop en heb toen een email gestuurd en kreeg niet lang daarna bericht. En ze hebben mij op de hoogte gehouden en ik moet je eerlijk zeggen dat ze echt hun best doen.

Mijn zusje had laminaat besteld bij een of ander firma, nadat ze alles betaald had en een afspraak had dat ze het kon ophalen bleek het firma falliet te zijn, ze kreeg noch een verklaring noch haar centen terug. Ze heeft uiteindelijke bij een andere firma opnieuw laminaat gekocht. Vandaar dat ik tegen iedereen wil zeggen..... niemand doet moeite als het bedrijf niets levert dan ben je maar een nummer.....een heel laag nummer onder een bladzijde.

Heb vertouwen en blijf e-mailen totdat jij tevreden bent en vraag of ze je een alternatief kunnen bieden......maar blijf ook vriendelijk en respectvol
Heb in het begin een onvriendelijke e-mail gestuurd en heb daar spijt van....want ook na dat e-mail bleven zij begripvol en vriendelijk
Jullie horen het morgen van mij wanneer de leverdatum is en ik zal het hier posten
succes

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Ik heb me ook maar even geregistreerd en hier alles 'even' doorgelezen. Was eigenlijk op zoek naar apart draadje over Meubelmarkten Zevenaar maar die is er geloof ik niet.

weet nog niet goed wat ik er nu allemaal van moet denken als ik hier de berichten zo doorkijk. Iedereen heeft weer andere ervaringen en dergelijke, de 1 hoort van alles, de ander niks.... Ons verhaal:

na bijna 15 jaar moest er toch echt wel een nieuw leren bankstel komen (duur exemplaar dat nog steeds heel goed zat, maar nogal wat beschadigingen aan het leer helaas). Gezin met kids inmiddels dus bewust gedacht we kopen nu een goedkoper exemplaar voor een paar jaar en in een opwelling 13 aug. naar Meubelmarkten Zevenaar gereden. Die zaten daar sinds mei, dus nog maar een paar maanden. En volgens zeggen op hun site en schreeuwende reclames op de ramen 'direct uw meubels voor de laagste prijs, geen levertijden' dus meteen meenemen denk je dan. Dus niet.. een 2 en 3 zits uitgezocht, die natuurlijk weer net niet in de kleur die we willen beschikbaar is, maar wel behoorlijke korting kunnen bedingen, al vraag je je af of die zgn. werkelijke prijs eigenlijk wel klopt, maar goed. Verkoper E. belde zelfs nog met eigenaar voor de laatste extra 100/200 euro korting. Dit om de druk op te voeren aan ons om toch te beslissen want we wilden al verder gaan kijken. Viel me op dat het druk was in de zaak (vrijdagavond) andere verkopers zitten achter de balie afhaalmaaltijd te eten. Ik twijfelde nog over de kleur ivoor of gebroken wit en mocht heel vriendelijk de stalen leer mee naar huis nemen om te checken met onze meubels. Aanbetaling gedaan van 300 euro. Verkoper vertelde nog dat ze 12 tot 18 weken levertijd op de bon zetten, maar we uit kunnen gaan van 12 weken. Zij noemen extra norm van 18 weken altijd, maar gebeurt bijna nooit, leveren snel en doen dat om evt. teleurstelling te voorkomen, zijn eerlijk naar klant toe, want 'andere meubelzaken beloven altijd 12 weken en komen dat vaak nooit na' zijn z'n woorden. Volgende dag juiste kleur wit doorgebeld aan verkoper, op orderbevestiging 2 weken later 31/8 van Meubitrans (?) staat echter Ivoor. Wij zijn op vakantie, dus 21/9 mail gestuurd om te vragen of ik nu wel juiste kleur bankstel krijg want moet gebroken wit zijn. Al met al staat op de orderbon levertijd week 39-48 (12/18).

Geen reactie op mijn mail van 21/9, wel begin oktober nieuwe orderbevestiging met juiste kleur wit daarop genoteerd en nog steeds levertijd 39-48. Ik mail 22/10 nog maar eens met de vraag dat ik niet hoop dat mijn order nu ook later besteld en in behandeling genomen is. In antwoordmail van 22/10 (Let op 3e week oktober!) wordt verteld dat inderdaad eea op 24-9 opnieuw is besteld, na het invoeren van de juiste kleur; dat is 5 weken na ons bezoek in Zevenaar. Daarmee levertijd ineens ook uiterlijk naar week 2, 2011.

Ik ben pissig, stuur weer mail dat ik voor de feestdagen mijn bankstel wil hebben, niet akkoord ga en anders de hele boel annuleer volgens voorwaarden CBW want ik zie op hun website dat ze daar bij aangesloten zijn. Krijg netjes antwoord terug op 26/10, geen woord over dreigende faillissementen, FIOD of wat dan ook met het aanbod tot gratis bezorging tzt en of ik behoefte heb aan een leenbank. Dat wil ik wel, want oude bank ziet er echt niet meer uit, krijg hetzelfde model aangeboden alleen 2+2 zits in kleur Taupe. Beter iets dan niets, dus we gaan akkoord en afspraak wordt gemaakt voor 4/11. Ik bel 3/11 nog even hoe laat ongeveer en toen hoorde ik aan de telefoon van een andere medewerkster dat het een hele nieuwe bank was en ik daarom 200 euro aan de bezorgers zou moeten aanbetalen. Dit zou dan weer aan het einde van het totaalbedrag afgetrokken worden.... wordt vervolgd...

Ekster9
Berichten: 35
Lid geworden op: 22 dec 2010 02:31

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ekster9 »

Vervolg: (moet het even kwijt en ben altijd nogal lang van stof, ik weet het... anders leest u er maar overheen...)

4/11 vrij genomen omdat leenbank wordt geleverd. In de loop van de ochtend bellen de bezorgers ons dat ze onderweg zijn, duurt nog ongeveer 45 minuten en met de melding of we de 200 euro contant kunnen betalen want pinapparaat dat ze bij zich hebben is kapot (huh? okay kan gebeuren..). 3 kwartier later rijdt een vrachtwagen met logo Meubelmarkten de straat in, 2 vriendelijke jongens, geen woord over dat er wat loos zou zijn en zo te zien een spiksplinternieuw bankstel, helemaal in het plastic. De pootjes moeten we er zelf nog wel even onder schroeven. We betalen de 200 euro contant, dus hebben nu totaal 500 aanbetaald en -heel stom- kan bewijs van die betaalde 200 euro nu niet terug vinden, twijfel zelfs of we 'm wel gehad hebben.

Bankstel valt niet tegen, 't is nog beetje wennen maar in ieder geval hetzelfde model als de bestelde witte (nu na een paar weken merk je toch al wel duidelijk het verschil met ons peperdure oude bankstel, maar ach... alles went).

30/11 mail ik maar eens een keertje dat we leenbank nu maand in huis hebben en of er toch al meer bekend is of levering juiste bankstel voor feestdagen nog gaat lukken of dat we moeten wachten tot week 2. Geen reactie daar waar medewerkster M. eerder altijd wel relatief snel met terugmailen was. Ik meen in de krant wat gelezen te hebben over faillissementen en ga maar een surfen op het net. Zie de mededeling op hun site, en stuur maar eens mail op 4/12 naar terugbelafspraak. 7/12 hebben ze gebeld, schoonmoeder past op en zegt iets van de bank wordt deze week geleverd. Ik stuur diezelfde avond nog mail met vraag over dag/tijdstip en krijg terug:
Wij hebben geprobeerd u telefonisch te bereiken op onderstaand nummer maar kregen helaas geen gehoor. Uw order is overgenomen door de nieuwe eigenaar. Uw bank staat nog in bestelling, en wij wachten nog op een bevestiging van de leverancier wanneer deze binnenkomt. Zodra wij meer weten hoort u dit van ons.

Met vriendelijke groet,
Meubelmarkten
Ik mail weer terug dat ik nog heel even afwacht, ook gezien berichten op hun site, maar dat ik heel benieuwd ben of wij het bankstel ooit nog wel tegemoet kunnen zien. Hun antwoord van 10/12:
Wij zijn met alle leveranciers bezig om de leverweken te bevestigen.
Tot onze spijt kunnen wij u de antwoorden nog niet geven.
Wij hopen u z.s.m. wel de antwoorden te kunnen geven.
Ons excuus voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Meubelmarkten
En nu na alle verhalen hier vraag ik het me af, las nu weer op website iets over nieuwe update 16 december en een eerder bericht hier van MM zelf (?) over voor of na 1 oktober besteld te hebben, dat schijnt ook uit te maken, met oude en nieuwe eigenaar en zo. Vreemd blijft dat er met geen woord in mijn mailwisseling van oktober en november over is gerept, je dus niks hoort en er zelf maar achter moet komen. Gelukkig heb ik hier een - als ik het mag geloven nieuwe - leenbank staan die ik dan desnoods op Marktplaats nog kan verpatsen voor 500 euro. Als ik na week 2 niks heb ontvangen, mogen ze het bankstel houden, neem aan dat ik volgens CBW dan overal vanaf ben, want dan zijn ze toch in gebreke gebleven en is de overschrijding van 6 weken verstreken (week 48 + 6 = week 2). Ik ga dan wel op zoek naar een nieuwe bank bij een iets beter bekend staande meubelzaak.

Sterkte voor alle gedupeerden hier, en ondanks alle ellende fijne feestdagen!
groetjes Ekster9

richardz1973
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 dec 2010 20:21

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door richardz1973 »

Wij willen u wijzen op onze algemene voorwaarden.

Uw uiterste leverweek is week 51. Dat is deze week. Wegens overmacht hebben
wij dit helaas niet kunnen halen.

Wij mogen de uiterste leverweek van 51 overschrijden met 4 weken.
Tot dan heeft u dan ook afnameplicht.

Wij gaan er op dit moment vanuit dat uw bank bij de levering van januari
erbij zal zitten. Helaas kunnen wij dat niet navragen bij de leverancier
aangezien deze gesloten is van 24/12/2010 tot 03/01/2011.

Mocht u de order willen annuleren dan zullen wij 30% van het totale
factuurbedrag in rekening brengen, aangezien de bank is besteld is
bij de leverancier.

Onze excuses voor het ongemak.
Wij willen u alsnog fijne feestdagen wensen.

Met vriendelijke groet,
De meubelmarkten

Deze mail kreeg ik.
Ook nog tel. Contact gehad 3 Jan.
wordt de leverdatum door gegeven levering zal volgens
zeggen uiterlijk plaats vinden in week 3.

Eerst zien dan geloven !!

jasmina73
Berichten: 7
Lid geworden op: 01 dec 2010 14:16

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jasmina73 »

tevredenklantje schreef:We werden op 13 december gebeld dat de bank 20 december geleverd zou worden!!!en.....
ja hoor!!! Ondanks het slechte weer(was eigenlijk niet te doen) is de bank geleverd
ik snap het niet meer: ik ben maandag gebeld dat ze deze week niet konden leveren i.v.m het slechte weer.
bank is wel binnen maar zou nu pas as dinsdag geleverd worden.
we wachten maar weer af!!!

gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

Ik probeer steeds niet echt negatief te doe maar na meerdere post's hier en altijd vriendelijk te blijven !@#$%^&mebelmarkt bel terug of geef een alternatief
we wachten al vanaf augustus!!!!!!!!!!
Of kan iemand mij vertellen welke zaak van hun nog open is .dan ga ik maar eens een prive bezoek brengen!
order nummer:002287

lorenzo11
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 dec 2010 21:29

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door lorenzo11 »

Beste mensen. Ook ik heb wat besteld bij Meubelmarkt filiaal Montfoort.
Ik begrijp niets meer van de tegenstrijdige reactie's die ik krijg op mijn vragen. Allereerst heb ik er weinig mee te maken denk ik dat het bedrijf is overgenomen door een andere eigenaar. Aangezien hij de zaak heeft overgenomen neem ik aan dat hij de lopende orders ook heeft overgenomen. Waneer ik mijn koop wil annuleren( dat mag denk ik wel na 24 weken wachten) krijg ik mijn aanbetaling niet terug omdat deze bij een andere eigenaar zou zijn gedaan. Betekend dat ook dat ik meer moet betalen dan mijn restantbedrag? Ook kunnen ze me niet vertellen of mijn order al geleverd is en in beslag genomen door de FIOD of dat hij nog geleverd moet worden. Ze geven zelf aan dat ze weer toegang hebben tot hun klantenbestand, het lijkt me dat ze dan ook kunnen zien of er wat geleverd is. Ook krijg ik vage antwoorden op mijn vragen die ik via de mail stel want ik kan ze nog steeds niet telefonisch bereiken. Ik geef het maar op denk ik want na 24 weken wachten(nee mevrouw de levertijd is 8 weken!!) Ikwens iedereen fijne dagen en maak je niet te druk, het is het niet waard, Sandra

el mahdioui
Berichten: 14
Lid geworden op: 04 dec 2010 01:50

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door el mahdioui »

Ik snap het ook niet meer, ik wordt telkens keurig terug geld en op de hoogte gehouden. Vanochtend ben ik gebeld dat dinsdag a.s. mijn bankstel geleverd wordt. Heb alle hoop dat het goedkomt. Als het binnen is dan laat ik het jullie weten. Voor alle anderen succes

squareware
Berichten: 63
Lid geworden op: 23 nov 2010 14:00
Locatie: ijmuiden

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door squareware »

@iedereen:
Verdomme, wat duurt de week lang als je zit te wachten tot het vrijdag word...
Anyway, zoals al eerder bekend gemaakt hier, krijg ik vrijdag een deel van de bestelde spullen geleverd. Zo niet, dan breekt de pleuris hier uiteraard los!

Andere deel van de order word in week 1 of in week 2 geleverd... Zelfde verhaal over de pleuris...En 8 januari gaan we langs woerden om een nieuwe woon set (kasten, tafels, dressoirs etc) uit te zoeken en om te praten met de eigenaar / leiding-gevende.

Over Al deze data hou ik jullie uiteraard op de hoogte, in iedergeval met of zonder meubels, fijne feest dagen.

@Samantha:
Ik heb respect voor je gekregen. 1337!!!1!!

jejjansen
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2010 21:42

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jejjansen »

@mm medewerker

Graag zou ik de status van mijn bestelling vernemen voor zover bij u bekend. Mijn ordernummer is 002254.

Mvg
J Jansen

Veld
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 dec 2010 00:35

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Veld »

Eerlijk is eerlijk

Ook wij hadden een bank besteld bij Meubelmarkt (Beverwijk). Na de verstreken aflever datum zijn wij gaan bellen en kwamen al snel tot de ontdekking, dat er iets niet klopte. Ik kan een heel lang verhaal gaan schrijven over vervelende telefoongesprekken, gedachtes die wij hadden en een bezoekje dat ik aan een andere winkel heb gedaan, maar daar zit niemand op te wachten.

Ook wij dachten de dupe te zijn van een fraudezaak waarbij miljoenen zijn verdwenen en vele mensen zijn gedupeerd, maar het bleek toch anders...

Het mag dan allemaal even hebben geduurd, maar uit eindelijk hebben wij gisteren keurig netjes onze bank geleverd gekregen. Hierbij wil ik ook mijn excuus maken naar de Fam. Hoogervorst en al zijn personeelsleden waarmee ik contact heb gehad, waaronder Bas en Ali. Ondanks mijn kwaadheiden wantrouwen, hebben jullie mij telkens weer netjes te woord gestaan en uiteindelijk zijn jullie je beloftes na gekomen.

Hierbij wil ik alle mensen die dit gebeuren meemaken, vragen om een beetje begrip en vertrouwen. De nieuwe eigenaar heeft dit allemaal zeker niet zo gewild en is druk bezig om alles weer op de rails te krijgen, zowel voor u als voor hem zelf uiteraard. Zelf heb ik een prettig gesprek gehad met Mevr. Hoogervorst, die vertelde mij wat specifieke dingen, waar ook ik, tot de dag van gister, sceptisch tegen aan keek. Alles achteraf gezien, kloppen deze dingen allemaal. De informatie die zij mij vertelde zijn wat meer gericht op hoe de bv`s zijn overgenomen. Nu is het niet aan mij, om te bepalen in hoeverre dit naat buiten gebracht gaat worden. De verhalen die op hun website`s staan, zijn wel kloppend.

Even heel kort gezegt zijn ook zij "genaaid" door de oude eigenaar, en hebben zij naar mijn inzien, een kat in de zak gekocht.

Ondanks deze hele situatie zijn zij druk bezig voor iedereen om alles weer in orde te krijgen. U moet zich voor kunnen stellen dat de oude eigenaar een puinhoop heeft achter gelaten, die met man en macht weggewerkt moet worden. Iedereen wil het liefst gisteren zijn bank, bed, stoel etc. geleverd hebben, maar heb aub vertrouwen in de nieuwe eigenaar. Het wegwerken van de "bende"(van de oude eigenaar) en het oplossen van alle juridische procedures, gaat niet in een wip en een sprong. Ik weet dat ook ik zeker niet zo ben geweest zoals dat ik nu vertel, maar dat is ook de reden waarom ik nu een positief bericht schrijf en mijn excuses maak.

Hierbij wil ik de Fam. Hoogervorst bedanken voor het netjes afhandelen van onze order, ondanks het feit dat jullie ook druk bezig zijn om alles weer in orde te maken in- en rondom de bedrijven. Van de zomer zullen wij, ondanks wat er zich heeft voorgevallen, opnieuw met jullie in zee gaan voor nieuwe eetkamer stoelen.

Met vriendelijke groet,

Fam. van het Veld

Slot_R
Berichten: 30
Lid geworden op: 13 dec 2010 21:07

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Slot_R »

Slot_R schreef:En ook ik zou terug gebeld worden aangaande order 002109.
Er zou doorgesproken worden of alternatief akkoord was, en wanneer te bezichtigen.
@Samantha
Wederom keurig telefoon/mail contact gehad.
Er is moiete genomen een foto te mailen van het alternatief, maar deze kon ons niet bekoren.
Nubuck i.c.m een opgroeiend kleintje is niet helemaal praktisch, en de kleur.......
Jammer, anders was ik er van overtuigt dat we op zeer korte termijn waren voorzien van een bankstel.
Ondertussen vernomen dat de 2 en 3 zits op de boot is gezet.
Dan maar geduld tot week 2, en een bankstel verwachten die aan de verwachtingen voldoet.

Iedereen, prettige dagen en tot volgend jaar :mrgreen:

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door manondoris »

manondoris schreef:lieve mensen hier weer even een goed bericht :D vanochtend weer gebeld door m en ze had goed nieuws en minder goed nieuws het minder goede nieuws was dat onze bestelde bank niet op de afgesproken leverdatum geleverd kon worden maar dat het allemaal iets langer zou gaan duuren, het goede nieuws was dat als we wilde we bij mamoet een andere bank konden uitkiezen of de zelfde bank konden krijgen niet in het bruin maar in het gebroken wit, nu hebben mijn man en ik bij het uitkiezen een uur gedaan over het uitkiezen van een kleur deze ging tussen bruin en wit . wij zijn gelijk in de auto gesprongen en zijn naar het magazijn gereden hier anderhalf uur vandaan maar het was zeker de moeite waard want we vinden hem geweldig en hij word volgende week vrijdag bezorgd helemaal top dus ook wij zitten op ons nieuwe bankstel met de kerst , ik wil maar zeggen mensen heb geduld en laat mensen van mm jullie te woord staan want ze willen iedereen helpen en zoeken hard naar oplossingenvoor iedereen .en even voor mmmeubelen super bedankt voor alles (vooral m ik noem jou ook maar even zo)je bent voor ons een kanjer !!! ik zal iedereen volgende week hier op het forum laten weten of ie in onze huiskamer staat maar ik kan jullie zeggen dat ik dat wel zeker weet,en de bezogkosten nemen zij ook nog voor hun rekening, helemaal top en nog even voor TIKOES heel veel plezier met je bank geniet er maar lekker van en je ziet als je positief blijft komt het allemaal goed ,heel veel sterkte voor iedereen groet manon
@ squareware ook voor ons duurde deze week erg lang ook omdat ik me zorgen maak over de sneeuwval maar ik heb er echt alle vertrouwen in dat onze bank morgen bezorgd gaat worden we gaan zo het rest bedrag pinnen zodat we er morgen helemaal klaar voor zijn ,ik verheug me er ook enorm op ook jij heel veel succes met het wachten .@ iedereen voor wie echt voorlopig nergens op kan zitten na morgen kan er bij ons gratis een 2 en een 2.5 zitter afgehaald worden bankstel is in goede staat en is beige/ bruin gr m

Gesloten