Huiskamer
Re: Huiskamer
De enige herkenbare bakjes die we hebben zijn van de Ikea, met een donkerrode rand om het trasparante deksel. Geen idee wat die ooit gekost hebben. Heel solide, dat wel.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Misschien dat KKT wat zegeltjes voor me heeft...
Je moet voor 100 euro uitgeven, dan heb je een spaarkaart voor één bakje vol. Doe me een lol...
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Daar zullen mijn erfgenamen tzt blij mee zijn, met een kilo saffraan... Het kan wel gelijk in dat bakje, dat is ook wel weer zo.
Bier heb ik een week of 6 geleden al gehamsterd, in het pro-Corona tijdperk. Was een aanbieding bij de Lidl. Maar liefst 2 kratten. En ik drink hooguit 2 biertjes per week, meestal zelfs maar een. Dus de andere WA kan hier best een biertje komen halen als hij wil. Mits hij getest is op Corona, niet besmet is, en zorgt dat hij na afloop zelf nog kan en mag rijden.
Bier heb ik een week of 6 geleden al gehamsterd, in het pro-Corona tijdperk. Was een aanbieding bij de Lidl. Maar liefst 2 kratten. En ik drink hooguit 2 biertjes per week, meestal zelfs maar een. Dus de andere WA kan hier best een biertje komen halen als hij wil. Mits hij getest is op Corona, niet besmet is, en zorgt dat hij na afloop zelf nog kan en mag rijden.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Wat een opmerkingen!
Zo kom ik nooit van die paar flesjes Corona Bier af!
Zo kom ik nooit van die paar flesjes Corona Bier af!
-
Wie drinkt er dan ook Corona. Kordaat van de LIdl, dat is het betere werk.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Die 6 pack is overgebleven van een goed bedoeld Kletsdagen pakket!
Daar zit altijd iets in met weinig Alcohol of vreemde smaak... een soort Kringloop pakket wat voor een groot deel gehele familie door gaat... en hopelijk snel genoeg gezien beperkte houdbaarheid sommige goederen!
Ik heb nu 2 flesjes leeg en daar leuke tulpen in staan.
Daar zit altijd iets in met weinig Alcohol of vreemde smaak... een soort Kringloop pakket wat voor een groot deel gehele familie door gaat... en hopelijk snel genoeg gezien beperkte houdbaarheid sommige goederen!
Ik heb nu 2 flesjes leeg en daar leuke tulpen in staan.
-
Uit het Corona-topic:
Wat ik wandel is ook een bewust rondje door het hele land. Enkel het Westerborkpad is er nu tussendoor gekomen. Maar verder blijf ik 'redelijk' in de buurt; zo gauw het Westerborkpad klaar is ga ik verder met mijn tochten in Noord-Holland. Kan er nog een aantal maanden mee vooruit, misschien een jaar. Daarna hoop ik toch echt ergens in het oosten wat te vinden. Dan ben ik ook nog een paar jaar onder de pannen met wandelen. Redelijk dicht tegen de grens, dus Duitsland, nota bene het gebied waar wij vroeger op vakantie gingen, ligt dan op een snotworp afstand.
Limburg en West-Brabant zitten als laatste in de 'planning'. Tegen dat het zover is komt een rollator wel in beeld, schat ik zo in.
Overigens, die trein, een weekend vrij abonnement is een vast bedrag per maand, daar zitten geen verdere kosten aan vast. Ja, voor de bus misschien, als je die moet pakken om bij het station te komen. Een verhuizing naar het Oosten gaat alleen een hoop tijd schelen als ik naar het noorden reis voor mijn wandelingen.
Een van de weinig zinvolle opmerkingen die je ooit gemaakt hebt. Inderdaad, ik wil al heel lang weg hier, en inderdaad, ik heb er geen enkel probleem mee om een aantal keren in een heel andere regio te gaan wonen. Een ander gaat 3 weken op vakantie, duurbetaald, ik pak mijn spullen en ga een paar jaar elders wonen.Komkommertijd schreef: ↑16 mar 2020 07:57Ga verhuizen als je uitgekeken bent... dat bespaarde trein kosten en zoek een omgeving waar je nog nooit was!
In Groningen en Den Helder nog vele huizen beschikbaar.... of kies je voor Limburg?
Wat ik wandel is ook een bewust rondje door het hele land. Enkel het Westerborkpad is er nu tussendoor gekomen. Maar verder blijf ik 'redelijk' in de buurt; zo gauw het Westerborkpad klaar is ga ik verder met mijn tochten in Noord-Holland. Kan er nog een aantal maanden mee vooruit, misschien een jaar. Daarna hoop ik toch echt ergens in het oosten wat te vinden. Dan ben ik ook nog een paar jaar onder de pannen met wandelen. Redelijk dicht tegen de grens, dus Duitsland, nota bene het gebied waar wij vroeger op vakantie gingen, ligt dan op een snotworp afstand.
Limburg en West-Brabant zitten als laatste in de 'planning'. Tegen dat het zover is komt een rollator wel in beeld, schat ik zo in.
Overigens, die trein, een weekend vrij abonnement is een vast bedrag per maand, daar zitten geen verdere kosten aan vast. Ja, voor de bus misschien, als je die moet pakken om bij het station te komen. Een verhuizing naar het Oosten gaat alleen een hoop tijd schelen als ik naar het noorden reis voor mijn wandelingen.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Echt? In december acht van die bakjes gekocht voor nog geen tien euro. Met zijvleugelswitte angora schreef: ↑15 mar 2020 21:05Je moet voor 100 euro uitgeven, dan heb je een spaarkaart voor één bakje vol. Doe me een lol...
Onze zieke puber is stabiel. Gaat met golven, paar uur slechter, paar uur beter. Zolang hij zelfstandig ademhaalt (met zuurstofmasker), zijn wij al totaal gelukkig.
Komkommertijd
, Erthanax
, Theotrucker
, moederslink
en Bob Schurkjens
vinden dit leuk
Door al die afgelastingen en andere problemen kan er flink gestorneerd worden. Juridisch volkomen in orde. Niks mis mee, dus.
Gelukkig had ik een vooruitziende blik en heb ik al in januari een garagebox gehuurd en helemaal volgepakt met topklasse mondkapjes. Die verkoop ik nu mondjesmaat voor goud geld aan huisartsen en het ziekenhuis. Met factuur, natuurlijk, dus juridisch volkomen in orde. Niks mis mee, dus.
Met die twintig dozen komkommers blijf ik helaas zitten; daar blijkt geen vraag naar. Jammer.
Gelukkig had ik een vooruitziende blik en heb ik al in januari een garagebox gehuurd en helemaal volgepakt met topklasse mondkapjes. Die verkoop ik nu mondjesmaat voor goud geld aan huisartsen en het ziekenhuis. Met factuur, natuurlijk, dus juridisch volkomen in orde. Niks mis mee, dus.
Met die twintig dozen komkommers blijf ik helaas zitten; daar blijkt geen vraag naar. Jammer.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Leuk, die kapjes zijn jarenlang houdbaar mits je de goede hebt verkoopbaar!Erthanax schreef: ↑17 mar 2020 15:16Door al die afgelastingen en andere problemen kan er flink gestorneerd worden. Juridisch volkomen in orde. Niks mis mee, dus.
En die komkommers, in januari kopen is februari een rot geur en niemand wil die kapjes van jou nog dragen!
Zelfs in plastic is het maximaal 3 weken dus slim om de garage vol waardevolle kapjes te verzieken met Komkommers zonder mijn deskundige advies te vragen...
Ja, ik ben maar beperkt houdbaar!
-
En dan te bedenken dat je hier al anderhalf jaar rond loopt.Komkommertijd schreef: ↑17 mar 2020 16:23En die komkommers, in januari kopen is februari een rot geur
Ja, ik ben maar beperkt houdbaar!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Zijn er al kappers met Transgender lijsten?
En niet zijn dames altijd duurder uit, neem Sugar Lee Hooper!
En niet zijn dames altijd duurder uit, neem Sugar Lee Hooper!
-
Maar als de kappersprijzen voor mannen en vrouwen gelijk getrokken zouden moeten worden, dan wordt het voor mannetjes wat duurder. En dat voor die paar haren die ik nog heb...
Ik voel dat er eerdaags een tondeuze deze kant op komt vliegen.
Ik voel dat er eerdaags een tondeuze deze kant op komt vliegen.
-
Wordt er om 20.00 u massaal buiten geapplaudiseerd voor het zorgpersoneel?
Er is een oproep hiervoor uitgegaan...
Er is een oproep hiervoor uitgegaan...
Absoluut! In een appgroep met mensen uit het hele land hoorde ik van alle kanten applaus. Zo ook hier. En terecht!
Bob Schurkjens
, moederslink
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Fietste net naar huis toen het applaus losbarstte. Het was mooi en gaf een gevoel van verbondenheid.
moederslink
vindt dit leuk
-
Heel mooi! Die verbondenheid moeten we gewoon proberen vast te houden .
Komkommertijd
vindt dit leuk
Van verbondenheid is weinig te bespeuren als je de nog steeds lege schappen ziet bij de supermarkten. Ook daarvan zijn juist ouderen weer de dupe, zie dit trieste verhaal https://www.ad.nl/den-haag/loodgieter-a ... ~a61c0d5f/
Ik ben ze hier bij ons nog niet tegen gekomen, die lege schappen. Is dat dan toch iets van de grotere steden?