LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Kletscorner - november 2013
Re: De Kletscorner - november 2013
Vorig jaar eerste keer Hazenpeper gegeten en het was super lekkerrrrrr.
nvt
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Nou haas nooit op ...maar konijn ooit en goed ziek van geweest ,dan ben je er gelijk van af...
Maar ja ook aghhhhh weet ik maar wS bruiloft,struisvogel biefstuk en een keer herten,
Nou vind dan tournedos lekkerder,het idee,,
Wat je schreef sjohie vis,daar ben ik gek op,eigenlijk meer. Is als vlees,
Wijn drink ik niet,en drink ik het eens puur voor geZelligheid,heel de avond op een wit wijntje met spa erbij of rose,maar niet veel...
Oh ja straks oud en nw champie,iemand tip,heb duure ,goedkope gehad,altijd wrang...jak..
Ja,zou je zeggen neem dan jip en janneke vd hema
Nee we gaan goed 20-14 in..
Tips??
Maar ja ook aghhhhh weet ik maar wS bruiloft,struisvogel biefstuk en een keer herten,
Nou vind dan tournedos lekkerder,het idee,,
Wat je schreef sjohie vis,daar ben ik gek op,eigenlijk meer. Is als vlees,
Wijn drink ik niet,en drink ik het eens puur voor geZelligheid,heel de avond op een wit wijntje met spa erbij of rose,maar niet veel...
Oh ja straks oud en nw champie,iemand tip,heb duure ,goedkope gehad,altijd wrang...jak..
Ja,zou je zeggen neem dan jip en janneke vd hema
Nee we gaan goed 20-14 in..
Tips??
00
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:40, 5 keer totaal gewijzigd.
-
Neee nog vroeg,al hebben we wel dingen te vieren,maar doen we anders
Ja,vorig jr had ik er eentje nou mev moet u deze hebben,1 glaasje heb fles water naast me bed gehad meneer r ook.zo .......weet niet wat het was,niet goedkoop...hihih...
Moet beetje zoet zij niet wrang....zuur kijk ik wel van mezelf als het moet
Ja,vorig jr had ik er eentje nou mev moet u deze hebben,1 glaasje heb fles water naast me bed gehad meneer r ook.zo .......weet niet wat het was,niet goedkoop...hihih...
Moet beetje zoet zij niet wrang....zuur kijk ik wel van mezelf als het moet
De meeste champagnes hier in Nederland, dus van de grote champagnehuizen als Moët et Chandon, Veuve Clicquot, Pommery etc, vind ik doorgaans een matige prijs-kwaliteit hebben om eerlijk te zijn. Voor die prijzen, ~35 euro voor een fles, vind ik een Maison Emile Hamm veel beter, maar die ligt niet bij de bekende slijters in het schap.
We hebben 1x een écht goede fles van Moët gehad, een brut impérial uit 2002, maar dat was een toevalstreffer.
Uit gemak nemen we met oud en nieuw meestal de Pommery brut royal, die heeft een fijne mousse en is knisperend droog, zonder echt het gevoel van schuurpapier te geven. En als houder van een Gall&Gall kaart, krijg je op je verjaardag een kortingsbon voor deze fles.
We hebben 1x een écht goede fles van Moët gehad, een brut impérial uit 2002, maar dat was een toevalstreffer.
Uit gemak nemen we met oud en nieuw meestal de Pommery brut royal, die heeft een fijne mousse en is knisperend droog, zonder echt het gevoel van schuurpapier te geven. En als houder van een Gall&Gall kaart, krijg je op je verjaardag een kortingsbon voor deze fles.
00
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Bedankt djohie
Nou kaart heb ik niet,drinken niet.,dus kaart..uh nee...voor die ene fles rose per jaar
Het is lekker fris buiten,heb dit liever als regen,heerlijk..
Gisterensvond ook,buitenlucht en dan naar bed,lekker...
Nou kaart heb ik niet,drinken niet.,dus kaart..uh nee...voor die ene fles rose per jaar
Het is lekker fris buiten,heb dit liever als regen,heerlijk..
Gisterensvond ook,buitenlucht en dan naar bed,lekker...
Ja het is echt fris buiten maar lekker fris weer.
Geen wind en/of regen.
Geen wind en/of regen.
-
Net heeerlijke wandeling gemaakt,echt niet koud of fris,lekker en ik ben kouwkleun,wel dikke jas aan..
Zo nog ff naar buiten,hummel met vrienfje spelen die heeft ook sociaal netwerk nu vind ik het lekket als het regent jakkes,liever ijskoud en droog dan...dsn thuiskomen in warm huis en manlief zet bakkie voor je gebeurd nog ook,verwent kreng he
Goh inzameling taat hard voor philipijnn,hoop dat het op de goede plek komt!!!wel heeeel erg wat er gebeurd id
Zo nog ff naar buiten,hummel met vrienfje spelen die heeft ook sociaal netwerk nu vind ik het lekket als het regent jakkes,liever ijskoud en droog dan...dsn thuiskomen in warm huis en manlief zet bakkie voor je gebeurd nog ook,verwent kreng he
Goh inzameling taat hard voor philipijnn,hoop dat het op de goede plek komt!!!wel heeeel erg wat er gebeurd id
rozemarijntje schreef:
Goh inzameling gaat hard voor philipijnn,hoop dat het op de goede plek komt!!!wel heeeel erg wat er gebeurd id
Tis te hopen dat er heel veel binnenkomt. Ben toch blij dat ik in NL geboren ben.
00
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja dat denk ik ook dat het meeste echt niet aankomt bij de mensentenormin schreef:Ben alleen zo bang dat hetzelfde gebeurt als destijds met de Tsunami in Haïti. Geld (het meeste) en goederen kwamen ook niet aan. Grote angst daarvoor.
zelf maar weer bij de rijken ergens blijft hangen.
-
Toch hoop ik dat jullie ook iets storten op giro 555.
-
Tja ciske...ciske schreef:rozemarijntje schreef:
Goh inzameling gaat hard voor philipijnn,hoop dat het op de goede plek komt!!!wel heeeel erg wat er gebeurd id
Tis te hopen dat er heel veel binnenkomt. Ben toch blij dat ik in NL geboren ben.
Maar ook wij hebben vroeger erge rampen gehad zeeland bv,dus ned weet hoe erg het kan zijn,en ik denk dat wij ook ons portie nog wel keer krijgen
Maar je wordt er eng van als zit waar er overal wat gebeurd...nu philipijnen,misschien komt er nog eentje seizoen nog niet voorbij...
Je wordt er toch moedeloos vab als je al die dingen ziet,bah
00
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee ik geef niet.
Ik geef tegenwoordig nog alleen maar aan goede dingen binnen Nederland.
In Nederland is zoveel armoede en nee dat is totaal niet te vergelijken met wat daar
is gebeurd, maar ik geef liever hier wat aan de voedselbank.
Ik geef tegenwoordig nog alleen maar aan goede dingen binnen Nederland.
In Nederland is zoveel armoede en nee dat is totaal niet te vergelijken met wat daar
is gebeurd, maar ik geef liever hier wat aan de voedselbank.
De algemene rekenkamer heeft de gelden van die actie gevolgd, om te zorgen dat er geen rare dingen mee gebeurden, en de conclusie was toch dat naar omstandigheden dit goed gegaan was?tenormin schreef:Ben alleen zo bang dat hetzelfde gebeurt als destijds met de Tsunami in Haïti. Geld (het meeste) en goederen kwamen ook niet aan. Grote angst daarvoor.
Naja, ik heb zojuist even wat geld overgemaakt, zij hebben het echt nodig, wij kunnen wel een wijntje minder drinken.
-
Het maakt niet uit wat u geeft als is het maar € 2,00 deze mensen hebben totaal niets meer. Zelf ben ik ook krap bij kas en maar een bedragje geschonken.tenormin schreef:Zojuist gehoord dat er toch 80% van de mensen het wel met me eens is en zich afvragen of het weer, zoals in het verleden gebleken is, aan de bekende strijkstok blijft hangen. Ik persoonlijk dub er nog steeds over maar zal waarschijnlijk toch overstag gaan, eerst maar eens verdere berichten afwachten; ze hebben het nu over 50 of 100 euro, dat is me wel een bedrag, eerlijk gezegd. Natuurlijk kan men minder geven, maar dan zet die ene euro van mij ook geen zoden aan de dijk. Dit bij wezen van spreken. Geeft u zelf ook? Ja, begrijp dat dit dom klinkt maar ik bedoel: naar wat er te missen valt, want dat is toch ook belangrijk voor de mensen: hoeveel kan je individueel geven zonder rood te staan.Els Voorts schreef:Toch hoop ik dat jullie ook iets storten op giro 555.