Juist!gosewijn schreef:Waar ging het eigenlijk over ?
Oja.
Ik / wij willen Moneyman terug
En deze onterechte ban nu eens netjes toelichten aan MM en terugdraaien en beter en anders modereren en wat met de feedback doen ....
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Juist!gosewijn schreef:Waar ging het eigenlijk over ?
Oja.
Hoe weet je dat de ban onterecht is?moederslink schreef:Juist!gosewijn schreef:Waar ging het eigenlijk over ?
Oja.
En deze onterechte ban nu eens netjes toelichten aan MM en terugdraaien en beter en anders modereren en wat met de feedback doen ....
Stofzuigertje had een reactie geplaatst waarop MM idd deze reactie punt voor punt rustig en met onderbouwde kennis van zaken weerlegde en hem wees op de onjuistheden . Hij merkte op dat de reactie van Stofzuigert de TS dus op het verkeerde been zette en dat zijn reactie dus ook niets toevoegde .sylvesterb schreef:.....
Hoe weet je dat de ban onterecht is?.....
Grote kans dat hij onze grote troll Stofzuigertje de les wilde lezen, waarschijnlijk ook terecht, maar kan me geen andere rede bedenken. Helaas zwijgt de moderatie hierover.
Inderdaad zeg. Dat oeverloze geneuzel begint dit hele topic te derailen.angel1978 schreef:Laten we de grootste ruziezoekers een eigen topic geven waar ze elkaar de tent uit mogen vechten met als voorwaarde dat ze de andere met rust laten.. mag ook best dit topic zijn. Of vecht het lekker per pb uit.
De oplossing is heel simpel, als de redactie toch feedback wil hebben: zet die overbetaalde permanent verontwaardigde presentatrice aan de kant, zet er een fris, vrolijk, fruitig en oplossingsgericht persoon voor terug tegen een normaal salaris, en je hebt zomaar ineens geld om 3 of 4 full-time betaalde moderatoren op het forum te zetten. Simpel toch?Julie4444 schreef: - De moderatie geeft enkel het excuus dat men te weinig tijd zou hebben en weigert tot op heden de verantwoordelijkheid die bij het hebben van een forum te erkennen.
witte angora schreef:De oplossing is heel simpel, als de redactie toch feedback wil hebben: zet die overbetaalde permanent verontwaardigde presentatrice aan de kant, zet er een fris, vrolijk, fruitig en oplossingsgericht persoon voor terug tegen een normaal salaris, en je hebt zomaar ineens geld om 3 of 4 full-time betaalde moderatoren op het forum te zetten. Simpel toch?Julie4444 schreef: - De moderatie geeft enkel het excuus dat men te weinig tijd zou hebben en weigert tot op heden de verantwoordelijkheid die bij het hebben van een forum te erkennen.
Een andere oplossing is al vele jaren geleden meermaals aangedragen: laat het modereren over aan vrijwilligers die een redelijk inzicht hebben. Maar ook daar is nooit iets mee gedaan.
Het enige wat de redactie moet doen is stoppen met het denken in onmogelijkheden en problemen, en beginnen te denken in mogelijkheden en oplossingen. Zowel op het forum als in het programma.
Kennelijk niet. De paradox is dus dat bepaalde mensen in dit topic ontkennen dat ieder topic gekaapt wordt en uit de hand loopt, terwijl ditzelfde topic door diezelfde mensen inmiddels de 32e pagina is ingegaan, nergens meer over gaat, en de vraag van de redactie compleet ondergesneeuwd is.vroem schreef:ik zou bijna weer gaan reageren op topics... is net zo zinloos namelijk als dit topic inmiddels geworden is. Heeft nu niemand van degenen die blijven schrijven dat dan door??
Dat is niet wat ik doe en mocht dat uit mijn tekst gehaald kunnen worden, is dat nimmer mijn bedoeling geweest. Nogmaals: ik heb er geen probleem mee dat lange juridische discussies ontstaan. Slechts onderbouw en toon ik dat daar waar wel met een vinger een schuldige partij wordt aangewezen, zij die met een vinger wijzen veelal zelf verantwoordelijk zijn voor de beschuldiging die zij doen en de gedane beschuldigingen veelal ook niet eens naar waarheid zijn gedaan.alfatrion schreef:Dat doe je wel.JvandeW schreef:Het is dan ook niet dat ik een schuldige wil aanwijzen.
Het zou al een gezonde kwaliteitsverbetering zijn, wanneer deelnemers (vooral de vaste groep) uitsluitend op topics zouden reageren met vragen waar ze wèrkelijk verstand van hebben.vroem schreef:ik zou bijna weer gaan reageren op topics... is net zo zinloos namelijk als dit topic inmiddels geworden is. Heeft nu niemand van degenen die blijven schrijven dat dan door??
Zo moeilijk is dat niet hoor en er staan ook echt wel goede antwoorden tussen. Wat u natuurlijk zelf al had kunnen opzoeken is wat de hedera is, namelijk een plant. https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Hedera. Helaas bestaat er geen maximum hoogte voor een plant.hänschen klein schreef:Ik heb zojuist nog een topic gepost met een moeilijke vraag over hedera. Overigens op twee fora en de resultaten zijn niet om naar huis te schrijven. Niemand weet het/een antwoord. De vraag wordt hoofdzakelijk met veel fantasie ongevraagd uitgebreid en daarmee weer off-topic beantwoord. Commentaar wordt zo scherp geformuleerd, dat ik beledigd zou kunnen reageren erop.
Er valt niks meer te zeggen omdat de redactie alle geloofwaardigheid heeft verloren. Ik denk dat ze dat nu eindelijk door hebben.john18 schreef:Ondertussen reageert radar niet meer maar ze hadden dat wel beloofd.
Wordt het verwijderd en gaat alles verder zoals het was.hänschen klein schreef:Wanneer nu helemaal niemand meer op dit topic iets post, wordt...