Feedback op het Forum - deel 3
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Ik vind dat ook jammer Meiklokje , dat er standaard bijna altijd met een vermanend vingertje naar de TS wordt gewezen door een aantal.
En wat ik óók jammer vind dat er kennelijk vaak níet naar de vorige reacties wordt gekeken, m.a.g dat tig reageerders nagenoeg bijna dezelfde soms 'zure 'reactie geven naar de TS.
Onzinnig en onnodig .
Ik zou ervoor willen pleiten dat eenieder áltijd de voorgaande reacties gaat lezen alvorens zélf dan ook weer bijna dezelfde reactie te geven, maar dat is natuurlijk niét af te dwingen....
Ik ben ook niet feilloos , misschien doe ik dat ook wel eens....
En Obelix1 , kijk voor de grap en als je zin hebt eens naar het begin van het Radarforum, die één postposters bestaan al vanaf het begin dus heeft dat n.m.m niets met de huidige " kliek" te maken.
Nieuwkomers spuien hun frustratie, hun boosheid en zetten een bedrijf, organisatie etc even in het verd***hoekje en vertrekken.
En wat betreft mijn deelname : ik open zelf niet of nauwelijks topics maar probeer wél zo goed en zo kundig mogelijk te reageren op topics.
Het forum leidt mij soms lekker af en dan reageer ik wat vaker.
En soms wil ik weer even wegblijven.
En voor een grapje ben ik altijd wel te porren ...
En dank je voor je " no bad feelings "
En wat ik óók jammer vind dat er kennelijk vaak níet naar de vorige reacties wordt gekeken, m.a.g dat tig reageerders nagenoeg bijna dezelfde soms 'zure 'reactie geven naar de TS.
Onzinnig en onnodig .
Ik zou ervoor willen pleiten dat eenieder áltijd de voorgaande reacties gaat lezen alvorens zélf dan ook weer bijna dezelfde reactie te geven, maar dat is natuurlijk niét af te dwingen....
Ik ben ook niet feilloos , misschien doe ik dat ook wel eens....
En Obelix1 , kijk voor de grap en als je zin hebt eens naar het begin van het Radarforum, die één postposters bestaan al vanaf het begin dus heeft dat n.m.m niets met de huidige " kliek" te maken.
Nieuwkomers spuien hun frustratie, hun boosheid en zetten een bedrijf, organisatie etc even in het verd***hoekje en vertrekken.
En wat betreft mijn deelname : ik open zelf niet of nauwelijks topics maar probeer wél zo goed en zo kundig mogelijk te reageren op topics.
Het forum leidt mij soms lekker af en dan reageer ik wat vaker.
En soms wil ik weer even wegblijven.
En voor een grapje ben ik altijd wel te porren ...
En dank je voor je " no bad feelings "
Meiklokje
, Erthanax
, Dorfje
en witte angora
vinden dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 3
En wat ik óók jammer vind dat er kennelijk vaak níet naar de vorige reacties wordt gekeken, m.a.g dat tig reageerders nagenoeg bijna dezelfde soms 'zure 'reactie geven naar de TS.
Nou dan moet je voor de lol eens op Kassa kijken, daar is het 10x erger. Zal wel om de puntjes gaan. Wat een verschrikkelijk forum is dat. Vergelijkbaar met Primark, zal ik maar zeggen.
moederslink
, Moneyman
, Erthanax
en Klaas Jan
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Oh....ik zit niet op Kassa....gelukkig dan maar.
Ik heb aan Radar soms mijn handen al vol.
Ik heb aan Radar soms mijn handen al vol.
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Maar die punten zijn mijns inziens zeker geen wens van de forumdeelnemers. Als je het daar met iemand eens bent, kan je daar op klikken, en hier dan op ‘vind ik leuk’, wat ook de lading niet dekt.ZeerPrivé schreef: ↑01 sep 2019 14:28En wat ik óók jammer vind dat er kennelijk vaak níet naar de vorige reacties wordt gekeken, m.a.g dat tig reageerders nagenoeg bijna dezelfde soms 'zure 'reactie geven naar de TS.
Nou dan moet je voor de lol eens op Kassa kijken, daar is het 10x erger. Zal wel om de puntjes gaan. Wat een verschrikkelijk forum is dat. Vergelijkbaar met Primark, zal ik maar zeggen.
Het voordeel daar is dan wel weer dat de term ‘onredelijk bezwarend’ aanzienlijk minder voorkomt.
Re: Feedback op het Forum - deel 3
OK, dan gaat het niet om de puntjes. Dat was de enige reden die ik kon bedenken voor die eindeloze herhalingen van eenzelfde antwoord. Blijft voor mij Primark.
Wordt er mee gelezen?
(Ps. ik had de reactie, soortgelijk van @GERBERA, niet gezien. Die van o.a. @JANF34 zie ook ook nu pas). (Kennelijk weer eens het fenomeen dat niet alle reacties bij het openen meteen zichtbaar zijn op mijn laptop)
Wordt er mee gelezen?
(Ps. ik had de reactie, soortgelijk van @GERBERA, niet gezien. Die van o.a. @JANF34 zie ook ook nu pas). (Kennelijk weer eens het fenomeen dat niet alle reacties bij het openen meteen zichtbaar zijn op mijn laptop)
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Over kliek gesproken. Die was hier heel vroeger ook al. Veelal dezelfde mensen. Ik zat er zelf ook bij. Dat was nog in de tijd dat je zelfs nog niet hoefde in te loggen om iets te mogen plaatsen. Dat is later wel veranderd. Sommigen zie ik hier nog weleens voorbij komen, maar dat zijn er nog maar heel weinig uit mijn "tijd".
Nu vind ik het leuk om nog mee te lezen. Doet me een beetje denken aan die tijd. Zoals jullie wel zien..... ben ik hier al heel lang lid van. Oh nee, geen lid, maar een account. Ga vooral zo door !!
Nu vind ik het leuk om nog mee te lezen. Doet me een beetje denken aan die tijd. Zoals jullie wel zien..... ben ik hier al heel lang lid van. Oh nee, geen lid, maar een account. Ga vooral zo door !!
moederslink
, Erthanax
en scontra
vinden dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Met alle respect, uw tijd ligt niet in het verleden maar uw "tijd" is 'NU' en dient nu geleefd te worden.G7 schreef: ↑01 sep 2019 16:12Over kliek gesproken. Die was hier heel vroeger ook al. Veelal dezelfde mensen. Ik zat er zelf ook bij. Dat was nog in de tijd dat je zelfs nog niet hoefde in te loggen om iets te mogen plaatsen. Dat is later wel veranderd. Sommigen zie ik hier nog weleens voorbij komen, maar dat zijn er nog maar heel weinig uit mijn "tijd".
Nu vind ik het leuk om nog mee te lezen. Doet me een beetje denken aan die tijd. Zoals jullie wel zien..... ben ik hier al heel lang lid van. Oh nee, geen lid, maar een account. Ga vooral zo door !!
Laat het verleden voor wat het is en doe gewoon weer mee, ' hier en nu' !!
moederslink
vindt dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Zo is het maar net. Nuttige en plezierige reacties zijn altijd welkom.
Overigens, als de vaste forumleden niet meer zouden reageren, zou op veel vragen geen antwoord meer komen. Dat kan toch ook de bedoeling niet zijn.
Overigens, als de vaste forumleden niet meer zouden reageren, zou op veel vragen geen antwoord meer komen. Dat kan toch ook de bedoeling niet zijn.
moederslink
en ZeerPrivé
vinden dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Dat is nu juist het probleem over het algemeen, de kern..de groep! geven geen antwoorden maar vragen nog meer dan de nieuwkomers zelf.
Heeft u al dit gedaan, heeft u al dat gedaan, komt u soms uit CV, heeft u al daar gevraagd, kunt u wat duidelijker formeren, heeft u al gegoogeld, ga eens naar dat, denkt u dat wij dat gaan doen voor u....en ga zo maar door.
Hoe zou u als nieuwkomer voelen.
Heeft u al dit gedaan, heeft u al dat gedaan, komt u soms uit CV, heeft u al daar gevraagd, kunt u wat duidelijker formeren, heeft u al gegoogeld, ga eens naar dat, denkt u dat wij dat gaan doen voor u....en ga zo maar door.
Hoe zou u als nieuwkomer voelen.
Klaas Jan
vindt dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Prima, zou ik denken. Daar komen ze immers voor naar een forum...Obelix1 schreef: ↑01 sep 2019 19:09Dat is nu juist het probleem over het algemeen, de kern..de groep! geven geen antwoorden maar vragen nog meer dan de nieuwkomers zelf.
Heeft u al dit gedaan, heeft u al dat gedaan, komt u soms uit CV, heeft u al daar gevraagd, kunt u wat duidelijker formeren, heeft u al gegoogeld, ga eens naar dat, denkt u dat wij dat gaan doen voor u....en ga zo maar door.
Hoe zou u als nieuwkomer voelen.
Want wat jij omschrijft is exact de manier waarop uiteindelijk een goed antwoord gegeven kan worden in plaats van een makkelijke slag in de lucht.
moederslink
vindt dit leuk
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Dat er nog zoveel nagevraagd wordt, komt ook omdat de meeste vragenstellers maar een halve, en soms nog minder, vraag stellen.
En het is zeker nuttig al te weten wat een vragensteller zelf al gedaan heeft. Dan kunnen eventuele oplossingen achterwege blijven.
Op de meeste vragen is nu eenmaal niet met simpel ja, of nee te antwoorden. .
En het is zeker nuttig al te weten wat een vragensteller zelf al gedaan heeft. Dan kunnen eventuele oplossingen achterwege blijven.
Op de meeste vragen is nu eenmaal niet met simpel ja, of nee te antwoorden. .
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Ik heb nog nooit een formatie vraag voorbij zien komen..
Een goed antwoord vereist een goede, volledige vraagstelling.
Een goed antwoord vereist een goede, volledige vraagstelling.
Re: Feedback op het Forum - deel 3
@obelix1
Kijk bijvoorbeeld eens naar uw eigen eerste vraag. Daar ontbreekt van uw kant al de opgave dat het bekende telefoonnummer bij Digid niet meer bestaat. En uw vraag ging dan over de app, maar die is dus helemaal niet nodig om bij Digid in te loggen.
En dan volgen er vragen, logisch.
Kijk bijvoorbeeld eens naar uw eigen eerste vraag. Daar ontbreekt van uw kant al de opgave dat het bekende telefoonnummer bij Digid niet meer bestaat. En uw vraag ging dan over de app, maar die is dus helemaal niet nodig om bij Digid in te loggen.
En dan volgen er vragen, logisch.
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Gelukkig zijn er ook topicstarters die blij zijn met het forum. Een kleine bloemlezing uit recente topics:
- belastbaarheidsonderzoek
- geen tegemoetkoming schade huurder
- tijdelijk bij ouders
- service Gazelle
Altijd fijn te lezen dat iemand zich geholpen weet!
- belastbaarheidsonderzoek
- geen tegemoetkoming schade huurder
- tijdelijk bij ouders
- service Gazelle
Altijd fijn te lezen dat iemand zich geholpen weet!
moederslink
en Lady1234
vinden dit leuk
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Feedback op het Forum - deel 3
En dan is een forum gewoon nuttig voor een vraagsteller en dankbaar werk voor alle meedenkende forummers.
Dat is wat je wilt....iemand op weg helpen.
Maar dan moet er een duidelijke interactie zijn tussen de vraagsteller en de reageerders.
Hij/ zij moet er dan wél bijblijven..
En het " probleem " moet helder geformuleerd zijn , anders krijgt zo.n vraagsteller idd een tsunami aan vragen
Dat is wat je wilt....iemand op weg helpen.
Maar dan moet er een duidelijke interactie zijn tussen de vraagsteller en de reageerders.
Hij/ zij moet er dan wél bijblijven..
En het " probleem " moet helder geformuleerd zijn , anders krijgt zo.n vraagsteller idd een tsunami aan vragen
-
- Berichten: 32419
- Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44
Re: Feedback op het Forum - deel 3
viewtopic.php?f=93&t=191176&p=2694797&h ... t#p2694796
Inderdaad Heer Erthanax , een verkwikkend topic waar iedereen blij en vrolijk is.
Goed dat u deze even aanhaalde in het feedback forum, een strak voorbeeld hoe het zou moeten gaan.
Inderdaad Heer Erthanax , een verkwikkend topic waar iedereen blij en vrolijk is.
Goed dat u deze even aanhaalde in het feedback forum, een strak voorbeeld hoe het zou moeten gaan.
Re: Feedback op het Forum - deel 3
En in dat topic werden dus juist heel wat vragen gesteld.
-
- Berichten: 12013
- Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30
Re: Feedback op het Forum - deel 3
Waar niet altijd een duidelijk antwoord op kwam, helaas.
En dan kan het ontaarden in gissen , aannames en mogelijk zelfs wat aanvallend of drammerig door sommigen richting de TS .
Het is niet altijd even makkelijk om als reageerder puur objectief en zakelijk te blijven.
Soms raken de gemoederen wat verhit en komen er wat emoties los.
Dat is jammer , maar we zijn allemaal mensen , nietwaar en ook nog eens allemaal verschillend.
En dan kan het ontaarden in gissen , aannames en mogelijk zelfs wat aanvallend of drammerig door sommigen richting de TS .
Het is niet altijd even makkelijk om als reageerder puur objectief en zakelijk te blijven.
Soms raken de gemoederen wat verhit en komen er wat emoties los.
Dat is jammer , maar we zijn allemaal mensen , nietwaar en ook nog eens allemaal verschillend.
Re: Feedback op het Forum - deel 3
En soms kan het ‘ontaarden’ in toelichtingen van de Ts, waaruit blijkt dat hij of zij het helemaal mis heeft, dat het eventuele probleem wat naar voren gebracht wordt dus heel anders in elkaar steekt.