LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] HERBALIFE

Ervaring met voeding of zaken rondom dit onderwerp? Geef hier jouw mening.

HERBALIFE JA OF NEE?

Ja, het werkt!
43
23%
Nee, ik vind het te duur, maar werkt wel.
23
12%
Nee, het werkt niet!
108
57%
Ik weet niet wat Herbalife is!
17
9%
 
Totaal aantal stemmen: 191

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

oordeel jij maar lekker door zonder dat je weet,wat het is. ik doe niet meer mee. Ik kan je alleen vertellen, dat ik nog 30 kilo moet afvallen en dat dat nog niet gebeurd is, omdat ik door al die ziekenhuisopnames een eetprobleem had ontwikkeld, waar ik mee aan de gang moest en toch eet ik de shakes, omdat ik er zo fit van word en veel energie krijg en mijn bloedwaardes heel erg vooruitgegaan zijn. mijn hb ligt zelfs rond de 9 was eerst maximaal 7. Groeten Guusje

atos

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door atos »

Gubertje en al die anderen. Jullie moeten zelf weten wat je eet en gelooft. Vorig jaar heeft uitgebreid in alle kranten gestaan dat de supplementen van herbalife hartklachten kunnen veroorzaken, dit was ver na het antwoord van mijn cardioloog. Ik ga geen supplementen geven aan mijn kinderen of zelf slikken waarvan (ook in amerika) bekend is dat ze hartklachten kunnen veroorzaken. Ik ben namelijk zelf hartpatient en dat gun ik verder niemand. En zeker elke cardioloog is anders maar ik mag toch wel aannemen dat ze dezelfde studie gevolgd hebben of wil je dat ook bestrijden, lijkt me wel duidelijk dat een gynacoloog een andere studie heeft gevolgd. Het heeft trouwens niet met voedingsleer alleen te maken maar met de werking van tabletten ed op het lichaam en ook de combinatie met reguliere medicatie. Als jij verder je leven lang dat spul wil slikken moet jij weten maar ga niet op de plaats van een arts staan. Ik heb alleen mijn ervaring beschreven die ik met mijn cardioloog heb gehad. Ik veroordeel jou arts ook niet

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

welke supplementen? Dat zou goed zijn om te weten.
Er zijn bij herbalife namelijk zoveel verschillende supplementen en niet maar 1. Hier kan ik echt niets mee. Groet Guusje

atos

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door atos »

Jij weet dus niet eens wat je slikt. Ik nam aan dat jij alle supplementen kende en ook de werking en ingredienten. Misvatting dus van mijn kant, dan snap ik alleen niet dat je zo fel reageert als je niet eens alles van de werking weet. Als je al zo lang bezig bent moet je toch alle berichten in kranten en op tv toch wel kennen dacht ik. Voor ik ook maar iets slik (buiten de reguliere medicatie) zoek ik via internet alle middelen op, zeker omdat sommige simpele supplementen reguliere medicatie tegenwerken. Dat zou jij dan toch onderhand ook wel moeten weten als je al zo vaak ziekenhuisopnames hebt gehad.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Dat weet ik zeker en ik doe alles in overleg met artsen.
Ik vraag alleen WELK supplement jij dan bedoelt.
Is zeker een erg moeilijke vraag.
En zeker iemand, die onder behandeling is van een arts, moet nooit op eigen houtje supplementen gaan gebruiken.
DAT VIND IK SUPERDOM.
En als jij al mijn woorden verkeerd uit wil leggen, dat is aan jou.
Groeten Guusje

atos

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door atos »

Mij voor dom uitmaken, voelt dat goed? Het geeft jou niveau aan en niet de mijne.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Jij kunt volgens mij niet lezen.
Ik heb verder geen zin om me te verdedigen, maar je weet dus niet over welk supplement het gaat.
Ja met modder gooien is gemakkelijk. Als jij je daar goed bij voelt prima.
Fijne dag nog. Groet Guusje

atos

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door atos »

Ik gooi helemaal niet met modder. Ik zeg nogmaals dat het mijn ervaring is die ik beschrijf, wat jij doet moet je zelf weten en ook hoe je bepaalde berichten wilt opvatten. Mijn cardioloog bedoelde het afslankprogramma met de daarbij behorende supplementen (dus supplementen van het afslankprogramma). Ik heb ze niet gebruikt, dat moge duidelijk zijn, dus weet niet hoe ze heten. Jij hoort dus zelf te weten welke bedoeld worden.

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

Atos ieder mens is ander en geen mens heeft hetzelfde afslankprogramma. En mensen zoals jij, die bij de cardioloog onder behandeling zijn, stuur ik eerst naar de cardioloog.
Maar geen arts, die kijkt wat er in de bus aan voeding zit, kan ontkennen, dat dit goede voeding is. Hier in het radboudziekenhuis wordt het op bepaalde afdelingen zelfs voorgeschreven.
Maar goed, discussie heeft geen zin. En op papier komen dingen soms anders over als bedoeld. Dat heb ik nu al vaker gemerkt. Dus ik denk, dat het verstandig is om met deze discussie te stoppen.
Groet Guusje

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Hier in het radboudziekenhuis wordt het op bepaalde afdelingen zelfs voorgeschreven.
hbl wordt voorgeschreven in het Radboudziekenhuis?
Is dit de zoveelste loze, onbewezen uitspraak die we doen om maar hbl goed te doen overkomen, of ga je dit bewijzen?

tienepien
Berichten: 880
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door tienepien »

Herbalifeprodukten zitten in de 6%btw en daarin vallen alleen voedingsprodukten.
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar op bloemen zit bijvoorbeeld ook 6% btw... eet smakelijk...

gubetje
Berichten: 146
Lid geworden op: 15 dec 2005 18:08

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door gubetje »

leg maar op alle slakken zout.
ik heb vanmorgen eens gelezen op dit forum.
Ik ga hier echt niet meer reageren, zulke negativiteit. bah.Iedereen fijne kerstdagen en een heel gelukkig 2006.
Guusje

Toniaa
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2005 13:56

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Toniaa »

Het is wel angstig dat er een product verkocht wordt door mensen die eigenlijk te weinig afweten van het product.
Dat blijkt uit alles wat ik gelezen heb van de hbl dealers.
Het grootste belang van de dealers is zoveel mogelijk mensen onder je te hebben die ook weer het product verkopen zo ontstaat een piramide
en de onderste van de piramide wordt het rijkst
Nu over het product (voor mij het belangrijkste want het wordt gekocht door mensen die ten einde raad zijn soms 30 kilo overgewicht hebben en jonge mensen die het in deze maatschappij moeilijk hebben met hun figuur. Het allerergste is dat vroeger diabetes een ouderdomsziekte is en nu een kinderziekte aan het worden is. De medische wereld is er wel achter dat dit komt door overgewicht.)
De shakes van hbl zijn proteinerijk en van uitstekende kwaliteit maar ze vervangen een maaltijd alleen dan val je af. Ga je in de fout gebruik je een shake en eet je er toch bij kom je aan Dit wil zeggen dat je het maar kort kan doen want je kan niet je normale leven blijven vervangen. Als je het wel een tijdje volhoudt val je af en kom je niets te kort mede door de tabletten die er bij geleverd worden veel mineralen en vitamines Het verschil tussen het amerikaanse en nederlandse product i: In Amerika mag vrij kalium verkocht worden dat mag in Nederland niet vandaar dat de kalium tabletten vervangen zijn door een soort kelp tabletten en daarvan kan ik zeggen dat dit je schildklier aanspoort om harder te werken dit zou niet erg zijn als uit de praktijk is gebleken dat een schildklier zich kan gedragen als een klein kind heeel enthousiast werkt werkt maar legt opeens het bijltje erbij neer en doet niets meer. Nou als je schildklier ermee ophoudt dan ben je behoorlijk ver van huis.Ik hoop dat ik veel mensen die toch een probleem met overgewicht hebben een beetje geholpen heb want ze hebben het al moeilijk genoeg. M.i. heb je het meest aan een product of dieet wat geen maaltijdvervanger is. Wel gewoon eten wat je graag lust maar goed naar je lichaam luisteren als je aankomt van vet probeer je de dingen die je graag eet met wat minder vet en heb je gemerkt dat je snel aankomt van koolhydraten neem je een pizza of brood gemaakt van koolhydraatarm meel. Mochten er nog vragen zijn laat het weten.

Tonia

Thunder
Berichten: 141
Lid geworden op: 18 nov 2005 16:31

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Thunder »

Ik vind het zo mooi om te zien dat alle HBL aanhangers zich blind staren op de uitspraken gedaan op de HBL sites. Nou als deze mensen eens net zo goed lezen, als dat ze roepen, dan zouden ze wil inbinden met de stellig gezondheidsclaims.

Even een voorbeeldje van de officiele HBL site:

Bij alle producten, die op de site worden vermeld, staat het volgende met kleine letters onderaan de pagina vermeld. Wat verwijst na de "claim", die wordt gemaakt in de product omschrijvingen.
*These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.
Ik neem aan dat dit voldoende zegt over het draagvlak binnen de officiele instanties....
Laatst gewijzigd door Thunder op 28 dec 2005 13:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Gasssst

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Gasssst »

En dat niet alleen. Het zegt veel over het vertrouwen van herbalife zelf in hun eigen produkten. Ze beelden liever deze aansprakelijkheiduitsluiting af dan dat ze hun middeltjes even langs de food & healthadministration brengen.

Stel je voor wat een reklame dat zou zijn als ze konden schrijven dat hun produkten daar geëvalueerd zouden zijn. Dan zag je dokter Jacobo, of Ignoro, of hoe die dan ook mag heten verbleken op zijn fotootje op de site. Maar ook die doctor M.D. Stivoro hoor je die claims niet uitspreken. Hij is niet gek.
Hij zit in de adviescommissie wordt er vermeld. Maar wat hij nou precies adviseert? Waarschijnlijk dat ze dat voer beter niet bij de Food and Drug Administration kunnen laten onderzoeken.

atos

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door atos »

Gubetje nu moet je zelf goed lezen, ik had het niet over de shakes maar over de supplementen. Die gebruiken ze blijkbaar dan niet in het Radbout?

PRINCESS
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 dec 2005 12:57

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door PRINCESS »

Ik ben zelf een tijdje distributeur geweest van Herbalife. Ik ben blij dat ik er mee ben gestopt. De producten op zich zijn best goed en gezond. Maar afvallen gaat ook prima zonder herbalife. En dat is veel goedkoper, wanr herbalife is niet te betalen. Er zijn gewoon veel te veel tussenpersonen. Het is ook een hele oneerlijke manier van verkoop. Degene die boven aan staat in de piramide verdient het meest en hoeft er het minst voor te doen. Op een gegeven moment krijg je ook veel te veel distributeurs en wordt het steeds moeilijker om iets te verkopen.
En dan die trainingen, VRESELIJK. Je word en min of meer gehersenspoeld. Het is zo'n overdreven toestand en je moet twee dagen dezelfde verhalen aanhoren hoe geweldig herbalife is en hoe gelukkig men er van is geworden. Nou, gelukkig werd ik er niet van. En dan die 50 euro die je moet neertellen voor zo'n training, belachelijk. Kortom, voor mij nooit meer herbalife of elke andere vorm van multi level marketing.

jurrien
Berichten: 285
Lid geworden op: 16 jul 2004 21:25

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door jurrien »

Bedankt PRINCINSS voor jou openhartige mening, Daar hebben we in ieder geval iets aan. Ook mij lijkt dat door het grote aantal mensen die zich hier mee bezig houdt, Dat de spoeling dun word. Bij de supermarkt hangen diverse advertentie's van verschillende mensen die elkaar met woorden in ieder geval hevig beconcureren.

Jurrien.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door eeliane »

Princess helemaal fijn dat verhaal van jou, eindelijk idd bewijs dat herbalife mar gewoon door wat gehersenspoelde luitjes wordt verkocht. Zonder herbalife is er dus zeker leven. Een onnodig produkt voor een giga-prijsd. Niet intrappen dus...

Wizzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 jan 2006 09:35

Re: HERBALIFE

Ongelezen bericht door Wizzy »

Princess: Fijn dat er iemand eerlijk is :D
Je betaald je scheel en moet het je leven lang
blijven gebruiken wil je je resultaat behouden.
En de mensen aan de top maar lachen.
Gewoon gezond eten

Groetjes

Gesloten