LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet
Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet
erikaylee......die rassen die jij opnoemt,zijn nooit voor hondengevechten gefokt!!!!!!!!sataffords WEL dus..........opgeruimd staat netjes!
-
Ook voor jou JanTiel, niet voor de honden maar voor de eigenaren met slechte bedoelingen en de fokkers die de eigenschappen ërin fokken
"Afspuiten" want opgeruimd staat inderdaad netjes.
"Afspuiten" want opgeruimd staat inderdaad netjes.
nogmaals hier heb je nog een paar honden die vroeger gebruikt werden voor gevechten en zo zijn er nog meer. moeten die dan allemaal maar opgeruimd worden JANL*L!!!!!hè kit ik heb nog wat honden voor je gevonden die vroeger gebruikt werden voor gevechten en dus volgens jou vechthonden zijn.
1:www.hondenplaza.nl/page/akita.php
2:www.dessie.be/honden/ras/boxer.htm
3www.dieren-rassen.nl/honden/pinscher-en-schnauzer/ca-de-bou/
het gaat dus om de akita,de boxer en de ca de bou. en ik denk dat er nog wel meer honden zijn die op dit lijstje thuis horen. misschien kan je je nu concentreren op deze honden.
man doe niet zo kortzichtig en dom en informeer is meer voordat je je oordeel heb, dat alleen onze honden daarvoor gebruikt werden. zo zijn er nog veeeeeeeellllllll meeeeeer dus volgens jou idiote ideeen moeten deze dan ook maar opgeruimd worden. de enigste die opgeruimd moet worden dat is JAN TIEL!!!!!!
is je soulmate kittje nog niet geariveerd Jan?
of gebruik je die naam nu even niet omdat het niet mag lijken alsof jullie of allebei weg zijn, of allebei aanwezig zijn..
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Hahahahahahaha,lach me rot hier
,jullie maken je alleen maar kwaad en belachelijk,omdat de wet voor dit ras toch NOOIT veranderd!!!!
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Is dat zo Jan?? Maak jij de wetten hier in Nederland dan??Geplaatst op 12 Mei 2006 11:04 door JanTiel
Hahahahahahaha,lach me rot hier ,jullie maken je alleen maar kwaad en belachelijk,omdat de wet voor dit ras toch NOOIT veranderd!!!!
Welk ras Jan? Pitbull? Ras wat niet bestaat. Welk ras Jan? Je bent zo'n expert. Vertel mij het maarHahahahahahaha,lach me rot hier ,jullie maken je alleen maar kwaad en belachelijk,omdat de wet voor dit ras toch NOOIT veranderd!!!!
welke ene hersencel, zo te lezen heeft jan maar een halve, & de andere helft bezit kittshowgirl
Geplaatst op 12 Mei 2006 07:20 door showgirl
Quote:
maar natuurlijk zal je niet naar die site gaan kijken
nee, die ene hersencel die Jan bezit kan die info niet verwerken
niet te geloven dat mensen zo'n hekel kunnen hebben aan een hond.
walgelijk gewoon, jullie zijn geen mensen, jullie zijn beesten!
net als diegene die honden misbruiken, ook beesten.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
volgens mij is er op dit moment maar 1 die zich belachelijk maakt, en de naam is Jan Tiel..JanTiel
Geplaatst op 12 Mei 2006 11:04 door JanTiel
--------------------------------------------------------------------------------
Hahahahahahaha,lach me rot hier ,jullie maken je alleen maar kwaad en belachelijk
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
het feit dat je zo blij bent met het doden van honden laat al zien dat je echt niet spoort!
en ik ben absoluut niet de enigste die er zo over denkt...dat denk ik ook showgirl. dit is een heel ernstig geval van mps. (voor kit en jan, meerpersoonlijkheidssyndroom!!)
volgens mij is er maar 1 oplossing voor Jan, namelijk, zorgen dat zijn soort uitsterft, opgeruimd staat netjes.
(in zijn bewoording)
ik wilde nog een beetje vriendelijk zijn.welke ene hersencel, zo te lezen heeft jan maar een halve, & de andere helft bezit kitt
Hahahahahaha zielig zijn jullie hoor!En nee ik maak de wet voor dit ras helaas niet zelf,anders waren ze er allang niet meer geweest.
-
Heb maar 1 woord voor je Jan Tiel
INFANTIEL
INFANTIEL
Hahahahahaha denk om je bloeddruk,Babs.........
Ik heb me laten informeren dat jij ook niet van die hondenschatjes in huis hebt!!!! ![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
is voor babs,bovenstaand bericht.
phoephoe, wat een stoere praatjes alla kitten,
vuile hondenhater![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
vuile hondenhater
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Hahahahahahaha,dan had je niet aan dit ras moeten beginnen!En straks kan niemand meer aan dit ras beginnen,omdat HET niet meer bestaat!!!!! ![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
hahahaha hoe dom kan iemand toch zijnHahahahahahaha,dan had je niet aan dit ras moeten beginnen!En straks kan niemand meer aan dit ras beginnen,omdat HET niet meer bestaat!!!!!
jou ouders hadden nooit met JOU moeten beginnen!!!!!Hahahahahahaha,dan had je niet aan dit ras moeten beginnen!En straks kan niemand meer aan dit ras beginnen,omdat HET niet meer bestaat!!!!!
je kan nog steeds geaborteerd worden hoor!!!
Jan heeft me nog steeds niet uitgelegd welk ras niet meer zou bestaan.
ben benieuwd welk ras hij nu bedoeld
ben benieuwd welk ras hij nu bedoeld