LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Amway

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Daar ik hier heel wat links geplaats heb naar artikelen over mlm of mlmbedrijven, was ik glad vergeten dat ik het artikel waarvan sprake (van de KvK) hier had geplaatst. Dat we over dat artikel van mening verschillen is nu wel duidelijk.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 27 Sep 2008 13:39 door antileugens

En waarom haal je een stukje aan waarin je met veel pijn en moeite mij kunt beschuldigen niet fatsoenlijk te zijn
Waarom lieg je door te zeggen dat het om tientallen klachten gaat terwijl het maar om een handje vol gaat?
Waarom zeg je niet dat je gestopt was te reageren omdat je een waarschuwing van de mod kreeg te stoppen met chatten, nadat ik je daar etttelijke keren voor gewaarschuwd had (omdat het enige doel dat je met dat had met dat chatgedrag het ondersneeuwen van het onderuit gaan van jullie argumentatie was en het verhullen van het niet plaatsen van bewijzen van jullie stellingen)?
Ik haal het aan om te tonen dat ook jij taal gebruikt die op dit forum niet thuis hoort ( volgens de forumregels dan ).

Je liegt hier opnieuw, ik heb helemaal geen enkele waarschuwing gehad voor Chatten.Wel 1 voor een verkleinwoord van het woord waarop maarschalk tegen een ( helaas voor hem terechte ip-ban )aanliep.

Over de Amway produkten gesproken, ik gebruik nog 1 huishoudelijk produkt ( dat ik goed vind ) en koop dat via een ander in. Zelf heb ik niets meer met Amway.

Iedereen hier kan best zijn eigen woorden vertellen zonder mijn hulp, alleen is jou gedrag echt niet zo perfect als je doet voorkomen.

Je hebt ook vreemde handen als de door jou aan de mod gestuurde klachten op 1 hand kunt tellen, zelf onder je huidige naam roep je het zelf al 7 maal in diverse topic's.Tientallen overdreven? ik weet het zo net nog niet.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Aha, dus je doet je voor als prins fatsoen maar je hebt wel een waarschuwing aan je broek hangen wegens het overtreden van de forumregels op het gebied van fatsoen.

En zoek het woord 'leugens' eens op in Van Dale: Ik maak een foutje over de reden waarom je een waarschuwing hebt gekregen en jij noemt dat een leugen.

Maar als jij beweert dat er geen positieve artikelen bestaan over MLM maar ik toon vervolgens aan dat je daarover hebt gelogen omdat je die artikelen nota bene zelf had geplaatst met de opmerking er bij dat ze positief waren raak je overstuur omdat ik zeg dat je gelogen hebt.

Klaarblijkelijk vind jij een foutje maken een grotere leugen dan tot 3x toe iets ontkennen wat je wel gedaan hebt.
En klaarblijkelijk raak je overstuur van het feit dat ik gezegt heb dat je een waarschuwing hebt gekregen die toch wel van een iets minder kaliber is dan die waarvoor je daadwerkelijk een waarschuwing hebt gekregen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Amway

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 27 Sep 2008 17:00 door antileugens

Aha, dus je doet je voor als prins fatsoen

En zoek het woord 'leugens' eens op in Van Dale: Ik maak een foutje over de reden waarom je een waarschuwing hebt gekregen en jij noemt dat een leugen.

En klaarblijkelijk raak je overstuur van het feit dat ik gezegt heb dat je een waarschuwing hebt gekregen die toch wel van een iets minder kaliber is dan die waarvoor je daadwerkelijk een waarschuwing hebt gekregen.

Naar boven
Meet jezelf nu niet een te grote broek aan ventje.Ik raak in het geheel niet overstuur van jou weinig zeggende reactie's.Noem mezelf ook geen prins fatsoen en de waarschuwing was zeer terecht.Echter zoals ik al bewees kwam jij goed weg want jou opmerking was knap grof. De anderen dienden geen klacht in, that's all.Nu weer gauw ontopic he.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

@ Jor: Die reactie van mij was niet op jou gericht maar op MLM angel. Als je ff kijkt naar de tijd zie je ook wel dat het onmogelijk is om zo snel op je te reageren.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

... met de opmerking er bij dat ze positief ...
Nogmaals, het was een artikel over de kwaliteit van de helpdesk van Euphony (of de downloadsnelheid, ik ben het effe kwijt), maar had in se NIETS te maken met MLM. Je rukt mijn uitspraak volledig uit zijn context.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

3x jongeman!!

En als ik het me goed herinner was het Clickx verhaal er niet eentje van, maar dat kan ik mis hebben.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Waar blijven de antwoorden op mijn vragen nou, Jor?!

Je hebt een paar vragen beantwoord maar het gros laten liggen. Wel insinueren maar antwoorden, ho maar!

Of komt er weer: "Welke vragen?"

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

En als ik het me goed herinner was het Clickx verhaal er niet eentje van, maar dat kan ik mis hebben.
Pfff, je weet zelfs niet meer waar je het over hebt ...

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Toch bijzonder dat dat commentaar nou net van jou moet komen, die niet eens meer wist dat hij drie artikelen op deze site had geplaatst en beweerd dat hij een 4e op zijn eigen site geplaatst had die hij allemaal in eigen woorden positief noemde. Uiteraard moest je je daarna in allerlei bochten wringen om het te laten lijken dat je dat niet gedaan had.

En natuurlijk is dit geen aanval op mijn integriteit.

Appels en peren.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

die niet eens meer wist dat hij drie artikelen op deze site had geplaatst en beweerd dat hij een 4e op zijn eigen site geplaatst had die hij allemaal in eigen woorden positief noemde.
Die is sterk, nu beweer je dat ik drie artikelen als positief over het mlm concept zou hebben omschreven?!

Je weet zelfs niet meer over welke artikel(en) het ging!

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Och, ik zou ze wel WEER een keer kunnen opzoeken maar je weet zelf wel dat zoeken hier niet makkelijk gaat en ik heb geen zin om daar weer uren aan te besteden.
Tja, ik heb het meerdere malen gezegd en nu blijkt het maar weer; dit is de reden dat je de threads ondersneeuwt.

En al zou ik ze weer opzoeken, dan nog heeft dat daarom geen nut, want je gaat meteen weer ondersneeuwen.

Dat is ook de reden dat je nu niet meer in die andere thread reageert want ook die wil je laten verdwijnen in de massa.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb geen zin om uren te gaan zoeken maar hier zijn er in elk geval twee:
Geplaatst op 30 Jul 2008 12:58 door antileugens


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
mlmangel

Reacties: 610
Bekeken: 22343

Categorie: Multi Level Marketing (MLM) Geplaatst op: 31 Jan 2008 15:23 Onderwerp: Euphony en die andere geweldige mlm telefoonaanbieder
Hoezo, ik kan mijn ongelijk niet toegeven, in mijn voorgaand bericht staat letterlijk: "Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony."!



Hm, last van een slecht geheugen of gewoon een leugenaar?!
Geplaatst op 30 Jul 2008 18:01 door antileugens


--------------------------------------------------------------------------------

Net ff gechecked op je site; het artikel van de KVK staat er niet op.



Maar kijk nou toch eens:

Quote:
mlmangel


Geplaatst op 19-04-2006 17:20 door mlmangel


--------------------------------------------------------------------------------

Op de website van WIN (http://www.mlm-netwerkmarketing.nl/download/kvk.pdf) wordt er verwezen naar een artikel in de Kamerkrant regio Friesland, betreffende netwerkmarketing, getiteld 'Netwerkmarketing is booming'.

Een vrij positief artikel betreffende netwerkmarketing, tot je de laatste zin leest: Quote:
"Het grootste nadeel van netwerkmarketing blijft, dat het systeem alleen werkt als er nieuwe partners bijkomen. Stopt de aanwas van collega’s, dan stopt de groei, en dus de geldkraan."


Hopelijk doet dit iemand die in een MLM systeem wenst in te stappen, nadenken. Je zult maar eens de laatste zijn...



Da's 3x en da's scheepsrecht.

Vooral dat zinnetje
Hoezo, ik kan mijn ongelijk niet toegeven
is zeer veelzeggend.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Het eerste artikel gaat over de helpdesk van Euphony (of hun downloadsnelheid, ik ben het even kwijt), NIET over het mlm concept!

Typerend voor je dat je alleen plaatst wat jou uitkomt. M.a.w., je rukt zaken uit hun context om mij in een slecht daglicht te plaatsen. Heel doorzichtig...

Betreffende het artikel van de kvk, lees nou eens wat er staat. Ik schrijf dat het positief is, tot je de laatste zin leest. Eigenlijk de laatste drie zinnen, die zeer kritisch zijn over mlm. Maar dat verzwijg je natuurlijk. En het feit dat ik dat zeer dudelijk aangeef.

M.a.w., mijn conclusie over dat artikel is dat het negatief is over het MLM concept.

Bedankt dat je dit hier nog eens bovenhaalt, het geeft duidelijk aan hoe je zaken uit hun verband rukt en alleen dat vermeld wat jou uitkomt om je gelijk te halen in je lastercampagne.

Stop die laster, en beperk je tot de topic.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

In het eerste artikel zijn je eigen woorden:
Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony."!
Dat je je er nu weer uit probeert te praten is voor iedereen duidelijk

Het tweede artikel:
Een vrij positief artikel betreffende netwerkmarketing, tot je de laatste zin leest
Ook weer je eigen woorden. Grappig genoeg worden de laatste drie zinnen niet onderbouwt.

Oh, en het derde artikel was in Trends en ging over de snelle groei van een MLM bedrijf.

Wou je nou nog beweren dat het NIET je eigen woorden waren die zeiden dat ze positief waren?!

Het vierde was dat artikel van ACN met onder andere de artikelen uit Forbes.

Wou je nou nog beweren dat IK de leugenaar ben?!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Daar antileugens voortdurend leugens over mij verspreidt, hieronder de volledige tekst waaruit hij slecht 1 zin citeert.

Op basis van deze zin beweert hij dat ik geschreven zou hebben dat er positieve artikelen bestaan over het mlm concept. Maar de quote in kwestie is volledig uit zin context gerukt. De uitspraak heeft betrekking op artikelen over het bedrijf Euphony, NIET over het mlm concept.
Geplaatst op 31 Jan 2008 15:27 door mlmangel

...

Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony. Hoewel, sommige zijn gewoon een interview van, of een overzicht over, zonder waardeoordeel. Maar goed, er bestaan wel degelijk positieve artikels over Euphony.

Wel begrijp ik niet hoe je het artikel uit Clickx van oktober 2005(http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf) als positief kan omschrijven?! Hierin worden de helpdesk van verschillende telecom providers besproken. Die van Euphony wordt als een van de duurste omschreven wegens een betaalnummer voor de helpdesk. Is dat positief?

En verder in het artikel staat er een ranglijst van providers op basis van de downoadsnelheid. Euphony bengelt onderaan met een snelheid van 34 (77,1 voor de snelste!). De meest recente cijfers die ik kon vinden (mei 2007) vind je hier http://clickxmagazine.zdnet.be/images/c ... er_mei.pdf De downloadsnelheid van Euphony? Die is lager dan in 2005, nl 30,2 (was 34 in 2005), terwijl de snelste nog sneller is geworden.

In de ranglijst "Beste Keus" in het artikel van 2005 prijkt Euphony bovenaan. Indrukkwekkend? Niet echt, hier is het waardeoordeel voor 50% op de prijs gebaseerd. En laat Euphony nu net een van de goedkoopste zijn. Trouwens, in deze lijst zijn de verschillen niet echt groot, Euphony krijgt 56,9/100, de laatste 52,6/100. In 2007 staan ze nog steeds bovenaan, al is de waardering licht gezakt naar 65,7.

Maar, eerlijk is eerlijk, volgens Magazine Clickx is Euphony de Beste Keus! Van harte proficiat. Hou er wel rekening mee dat je volgende keuze moet maken: of je kiest voor een goedkopere provider, maar met lage downloadsnelheid en dure helpdesk, of je kiest voor een duurder abonnement met hoge downloadsnelheid en gratis helpdesk.

En voor de geinteresseerden, via onderstaande site kan je de downloadsnelheid van je PC checken. En vind je ook een ranglijst van de snelste providers in Nederland.

Wat het verhaal van de accountmanagers van Euphony betreft, dit is nou net wat me stoort aan mrtelecom. eerst glashard beweren dat er geen accountmanagers zijn, om dan later te moeten toegeven dat ze er wel zijn ...

Waarom niet onmiddellijk toegeven dat ze er zijn, en gelijk hun rol uitleggen? Waarom eerst die ontkenning, die waas van geheimzinngheid?
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=435

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Je draait en je draait. Je hebt eerder al toegegeven dat ik gelijk had:
Categorie: Multi Level Marketing (MLM) Geplaatst op: 31 Jan 2008 15:23 Onderwerp: Euphony en die andere geweldige mlm telefoonaanbieder
Hoezo, ik kan mijn ongelijk niet toegeven, in mijn voorgaand bericht staat letterlijk: "Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony."!
Dus of je trekt je woorden nu in en je hebt TOEN gelogen of je doet het niet en je liegt NU

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Amway

Ongelezen bericht door mlmangel »

Je hebt eerder al toegegeven dat ik gelijk had: ...
Dus ik zou op 31 januari 2008 aan jou hebben toegeven dat je gelijkt had?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

En als je dan het hele stuk wilt plaatsen blijkt dat je het helemaal niet over dat artikel in Clickx had maar over de artikelen die er boven staan:
Quote:
Positieve, lovende artikelen in de media (dus niet berichten waarin ze enkel vermeld staan) kan ik niet vinden. Volgens jou bestaan ze wel. Waar zijn ze dan?


http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... siness.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... rbazen.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... groeit.doc
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... _06_05.pdf
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... engaan.doc
http://downloads.euphony.com/Belgie/Too ... 202005.pdf
En dan zijn is is er nog telecomlog.nl en "200 Gouden Bespaartips" van de Consumentenbond.

Quote:
En Euphony heeft wel degelijk accountmanagers in dienst, lees het maar na in http://www.euphony.be/site/media/pers/2 ... kberry.pdf, er staat letterlijk: "... de Euphony-accountmanagers die tevens de grotere dossiers voor hun rekening nemen.".

Klopt, die ondersteunen de BC's die met grote klanten aan komen. Maar die klanten worden ingeschreven onder de bewuste BC. Weer mis dus. Maar met de juiste 'verkeerde' interpretatie kun je elk krom verhaal recht breien.

Quote:
Die dus, wat België betreft, voor 70% van de omzet verantwoordelijk zijn. Dus de resterende 30% van de omzet (57.000.000 euro) wordt binnengehaald door 7.000 onafhankelijke consultants. Een jaaromzet van 8.143 euro per consultant. Een maandomzet van 679 euro. Na belastingen blijft daar ruwweg de helft over.

Nee dus, je start aanname is al fout en dan zijn er ook nog eens heel veel BC's die héél, héél erg partime met Euphony bezig zijn. Minder dan een uur per maand.

Dus theoretisch is je verhaal een mooi verzinsel maar de praktijk is toch wel heel erg anders. En daarom wil ik altijd een persoonlijk gesprek (om het fantaseren te stoppen).

Herhaal nog eens je argumenten (puntsgewijs) aub.

Naar boven


mlmangel


Geplaatst op 31 Jan 2008 15:27 door mlmangel


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
... Iwan is GEEN CEO van Euphony. Dat is Giles Redpath
Wel, dat schreef ik toch??!

Aha, ze bestaan dus toch die positieve artikels! Goed voor Euphony. Hoewel, sommige zijn gewoon een interview van, of een overzicht over, zonder waardeoordeel. Maar goed, er bestaan wel degelijk positieve artikels over Euphony.
Je zin:
Het eerste artikel gaat over de helpdesk van Euphony (of hun downloadsnelheid, ik ben het even kwijt), NIET over het mlm concept!
is dus één van je regelrechte leugens.
Dus niet alleen probeer je je leugens te ontkennen, je doet dat ook nog eens door opzettelijke verkeerde informatie te geven en door leugen bovenop leugen te stapelen.
Laatst gewijzigd door antileugens op 28 sep 2008 23:26, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Amway

Ongelezen bericht door antileugens »

Leuk geprobeert. Je hebt het op die dag aan mrtelecom toegegeven.

Het spreekwoord "Zoals de waard is..." is algemeen bekend maar omdat IK lieg niet. En ik vertel ook geen halve waarheden en probeer de lezers hier om de tuin te leiden met misinformatie.

Je had volgens mij beter kunnen toegeven dat je had gelogen want je maakt het nu alleen nog maar erger. Je hebt inmiddels nog meer leugens verteld.

Bovendien blijkt het nu niet om maar 3 artikelen te gaan zoals je deed voorkomen maar om een rits.

Gesloten