Huiskamer
-
- Contacteer:
Re: Huiskamer
Voorde oude garde
Zal mijn vroegere Chinese kamergenoot en vriend de Knight weer eens contacteren of deze nog dit forum bezoekt. Zal vast nog wel ergens een acountje hebben lopen welke nog uit de hobby met tennis tijd dateerd.
Zal mijn vroegere Chinese kamergenoot en vriend de Knight weer eens contacteren of deze nog dit forum bezoekt. Zal vast nog wel ergens een acountje hebben lopen welke nog uit de hobby met tennis tijd dateerd.
-
Ahhh... jij weet er meer van. Hoe is het eigenlijk met Tennis-hobby1-nevermind-weet ik veel? Ik heb al zeer lang het gevoel dat hij niet meer onder de levenden is, want je ziet hem nooit meer.
Moneyman
vindt dit leuk
-
En inderdaad, mijn geplande opname 7 april is vandaag afgezegd.
Begrijpelijk , maar wel errug zorgelijk en vervelend .
Verder zit ik voornamelijk binnen...de enige die ik dagelijks zie is mijn zoon. ( nóg wel)
Mijn dochter heb ik al weken niet meer gezien .
Ik weet niet hoe jullie er voor staan en de moed er in houden , maar dit is wat zeg .
Ik vind dit een kantelpunt voor de mens. Het werd wél eens tijd voor bezinning en men zich de essentie waar het werkelijk om gaat realiseert.
De ratrace is gestopt , hoe de burnouts ook even écht tot rust kunnen komen en je te realiseren dat je maar een klein radertje bent in het grote geheel.
Begrijpelijk , maar wel errug zorgelijk en vervelend .
Verder zit ik voornamelijk binnen...de enige die ik dagelijks zie is mijn zoon. ( nóg wel)
Mijn dochter heb ik al weken niet meer gezien .
Ik weet niet hoe jullie er voor staan en de moed er in houden , maar dit is wat zeg .
Ik vind dit een kantelpunt voor de mens. Het werd wél eens tijd voor bezinning en men zich de essentie waar het werkelijk om gaat realiseert.
De ratrace is gestopt , hoe de burnouts ook even écht tot rust kunnen komen en je te realiseren dat je maar een klein radertje bent in het grote geheel.
-
Hier is het stilletjes. Geen vrouw, geen kinderen, geen kleinkinderen, geen hond, geen kat, geen cavia, geen goudvis. De sociale contacten bestaan uit Nederland in Beweging en het afrekenen bij de kassa, als er geen zelfscankassa is. En een complimentje geven aan de jonge dames die de karretjes bij de winkels ontsmetten. Uiteraard wel, al heb ik het niet opgemeten, vanaf een kilometertje afstand.
Toch weet ik me wel aardig te redden. Ben eigenlijk altijd wel alleen geweest. Nu is het wat allener, maar dat komt ook wel weer goed. Straks een beetje in huis poetsen, misschien morgen toch even bij iemand op visite, en daarna verder met de tuin. Het is goed weer, eindelijk wat minder wind.
En woensdag denk ik weer een flink stuk te gaan wandelen. Niet aan huis, iets verder weg. Kilometer of 20 hiervandaan. Er rijdt een auto, kan prima.
En dan is de week alweer half voorbij.
Toch weet ik me wel aardig te redden. Ben eigenlijk altijd wel alleen geweest. Nu is het wat allener, maar dat komt ook wel weer goed. Straks een beetje in huis poetsen, misschien morgen toch even bij iemand op visite, en daarna verder met de tuin. Het is goed weer, eindelijk wat minder wind.
En woensdag denk ik weer een flink stuk te gaan wandelen. Niet aan huis, iets verder weg. Kilometer of 20 hiervandaan. Er rijdt een auto, kan prima.
En dan is de week alweer half voorbij.
moederslink
vindt dit leuk
-
Verbazingwekkend allemaal. Maar wanneer stop het geruzie nu eens? Het zou hier gezellig moeten zijn. Pak een bak koffie van breien, er is nog taart over ook. En ga even relaxted naar wat goede muziek luisteren. Geeft rust, en je ziet de dingen met een wat minder opgefokte bril.
Make love not war , zucht, die goede ouwe tijd
moederslink
, Moneyman
en witte angora
vinden dit leuk
Voorlopig is de coronacrisis goed voor mijn conditie. Ik heb de klanten van mijn winkel in mijn woonplaats de mogelijkheid van gratis thuisbezorgen aangeboden en daar wordt aardig gebruik van gemaakt. En die bezorg ik dan weer op het fietsje. Van de week was het net echt: aan de ene kant van de straat een GLS bezorger, aan de andere kant van de straat een DHL bus en ik in het midden
Theotrucker
, Moneyman
, Lowieze
en moederslink
vinden dit leuk
-
Hi Gosewijn!
Fijn om je weer eens te zien!
Hoe gaat het met je en met jouw vrouw? Ben je gewoon thuis?
Fijn om je weer eens te zien!
Hoe gaat het met je en met jouw vrouw? Ben je gewoon thuis?
Mij interesseert het allemaal niet en boeit me voor geen meter wat iemand in zijn verleden heeft uitgespookt. Ik zal er ook nooit naar spitten, ik laat het verleden achter me een kijk altijd in de toekomst. Liefst een stapje vooruit, schaken doe ik dan ook graag en behoorlijk goed.
Persoonlijke dingen zeggen op een forum kan leuk en knus klinken, maar kan ook als een boemerang terug komen. Dat heb ik hier wel geleerd, dus ik leer ook iedere dag en wie eigenlijk niet.
Eigenlijk had ik gehoopt hier wat mede buitenlanders aan te treffen maar dat zit er niet in, is wel gebleken. Niet om een blok te vormen, maar om dagelijkse beslommeringen te ventileren. Ik kan dat gewoon niet doen met deze groep forumleden omdat ik merk dat de interesse er niet is. Eerder merk ik grote weerstand en dat wekt bij mij irritatie`s op, is niet goed ..dus ik moet daarin ook een keuze maken.
Mijn beknopte belevenis op dit forum, degene die het wel leuk vinden kunnen altijd een PB-tje sturen, of als ik uit de lucht ben via Moederslink of Theo.
Persoonlijke dingen zeggen op een forum kan leuk en knus klinken, maar kan ook als een boemerang terug komen. Dat heb ik hier wel geleerd, dus ik leer ook iedere dag en wie eigenlijk niet.
Eigenlijk had ik gehoopt hier wat mede buitenlanders aan te treffen maar dat zit er niet in, is wel gebleken. Niet om een blok te vormen, maar om dagelijkse beslommeringen te ventileren. Ik kan dat gewoon niet doen met deze groep forumleden omdat ik merk dat de interesse er niet is. Eerder merk ik grote weerstand en dat wekt bij mij irritatie`s op, is niet goed ..dus ik moet daarin ook een keuze maken.
Mijn beknopte belevenis op dit forum, degene die het wel leuk vinden kunnen altijd een PB-tje sturen, of als ik uit de lucht ben via Moederslink of Theo.
Jablan
vindt dit leuk
-
Waarom zou iemand uit de lucht zijn? Dat kan alleen wanneer iemand een ( tijdelijke) ban heeft.
En zolang eenieder zich ' gewoon ' aan de ( huis) regels houdt hoeft niemand een ban te krijgen, toch?
Liever niets per PB , alleen wanneer het noodzakelijk is of wanneer je er behoefte aan hebt.
Ik gebruik mijn PB écht maar zéér zelden tot nooit.
Sorrie Moederslink dat ik niet heb geantwoord op jouw pm. Heb regelmatig een flinke dip, is normaal na zo n operatie volgend de artsen.
Heb een onbekend bacterie in mijn lijf die ze nog niet hebben gevonden dus ook geen medicijn voor . Krijg nu 3 maal thuis via infuus antibiotica . ! nier is zwaar beschadigd door de aorta die wil nog niet genezen, komt waarschijnlijk door de bacterie .Helder en duidelij kantwoord gekregen van de artsen . Kan een jaar duren maar ook 10 jaar.In een van mijn armen is trombose die heel langzaam verdwijnt. Heb geen kracht in mijn benen door het lange liggen in ziekenhuis en veel pijn dus lopen gaat bijna niet .De nier geeft bij geringe inspanning bloedingen en daardoor ook stuwingen.
Maak mij zorgen om mijn vrouw ,ze houd zich flink ,maar regelmatig zie ik dat ze er door heen zit . Zit nu 3 maanden binnen , mag geen kontakt hebben met anderen , valt goed tegen .
Maar ik klaag niet ,ik ben er nog . Verder gaat het goed .
Heb een onbekend bacterie in mijn lijf die ze nog niet hebben gevonden dus ook geen medicijn voor . Krijg nu 3 maal thuis via infuus antibiotica . ! nier is zwaar beschadigd door de aorta die wil nog niet genezen, komt waarschijnlijk door de bacterie .Helder en duidelij kantwoord gekregen van de artsen . Kan een jaar duren maar ook 10 jaar.In een van mijn armen is trombose die heel langzaam verdwijnt. Heb geen kracht in mijn benen door het lange liggen in ziekenhuis en veel pijn dus lopen gaat bijna niet .De nier geeft bij geringe inspanning bloedingen en daardoor ook stuwingen.
Maak mij zorgen om mijn vrouw ,ze houd zich flink ,maar regelmatig zie ik dat ze er door heen zit . Zit nu 3 maanden binnen , mag geen kontakt hebben met anderen , valt goed tegen .
Maar ik klaag niet ,ik ben er nog . Verder gaat het goed .
Lady1234
, moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
Waarom een PB via iemand anders?moederslink schreef: ↑30 mar 2020 16:25Waarom zou iemand uit de lucht zijn? Dat kan alleen wanneer iemand een ( tijdelijke) ban heeft.
En zolang eenieder zich ' gewoon ' aan de ( huis) regels houdt hoeft niemand een ban te krijgen, toch?
Liever niets per PB , alleen wanneer het noodzakelijk is of wanneer je er behoefte aan hebt.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Heel veel respect voor jouw instelling Gosewijn! Als meer mensen die hadden, zou het hier op het forum een stuk rustiger zijn met klachten. Ik wens je van harte beterschap en sterkte in deze moeilijk tijd voor jou en je vrouw. Stay Safe!
gosewijn
, moederslink
en Erthanax
vinden dit leuk
-
Je mag best klagen hoor Gosewijn, dit is niet niks zeg!
Ik hoop van harte dat je overeind blijft en jouw vrouw ook!
Komen jullie wel aan boodschappen?
Ik wens jullie alle kracht en beterschap en sterkte !
Applaus voor jezelf
Ik hoop van harte dat je overeind blijft en jouw vrouw ook!
Komen jullie wel aan boodschappen?
Ik wens jullie alle kracht en beterschap en sterkte !
Applaus voor jezelf
-
Edit....laat maar
Die hebben mijn privè mail adressen. Aangezien ik mijzelf niet veel tijd meer gun om hier verder te klooien, en af en toe zal kijken PB of niet.Lady1234 schreef: ↑30 mar 2020 16:36Waarom een PB via iemand anders?moederslink schreef: ↑30 mar 2020 16:25Waarom zou iemand uit de lucht zijn? Dat kan alleen wanneer iemand een ( tijdelijke) ban heeft.
Moederslink en Theo hebben dus mijn e-mail adres en nog eentje, maar die begrijpt het wel dat ik zijn naam niet noem. Zoals eerder gezegd en als schaker, een stapje vooruit denkend. Als het van lady1234 mag tenminste.
Als dat Bobo.Monteiro niet is.
Bobo Monteiro
vindt dit leuk
-
Zijn er nog meer mensen die meedoen met de berenjacht? Of is dat alleen in het zonnige zuiden?
Jazeker
Met veel plezier, mag ik wel zeggen. Zorgt voor heel wat sociale contacten. Veilig, uiteraard
Met veel plezier, mag ik wel zeggen. Zorgt voor heel wat sociale contacten. Veilig, uiteraard