LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ***BROKKENMAFFIA****
Re: ***BROKKENMAFFIA****
nee beste Sander,
dat wil ik niet laten weten met de reden dat ik geen zin heb in rare berichten in ons gastenboek.
aangezien er niet zoveel fokkers van ons ras zijn zijn we zeer snel opgespoord. er zitten nou 1 maal rare mensen op deze topic
wij fokken werkhonden, geen toy of gezelschap of wat anders
wat voor probleem heb je dan?
er zitten best wel mensen met ervaring op deze topic
dat wil ik niet laten weten met de reden dat ik geen zin heb in rare berichten in ons gastenboek.
aangezien er niet zoveel fokkers van ons ras zijn zijn we zeer snel opgespoord. er zitten nou 1 maal rare mensen op deze topic
wij fokken werkhonden, geen toy of gezelschap of wat anders
wat voor probleem heb je dan?
er zitten best wel mensen met ervaring op deze topic
bbbedankt voor u eerlijkheid n heb respectvoor u veel succes sander voo de vlees fokker
naar aanleiding van deze topic heb ik van Rodi 1 of ander schrijven gekregen met de diepvries grossiers
maar hoeveel vlees heeft een hond van ongeveer 25 kilo nou eigenlijk nodig?
oke, je voert met je ogen, maar hij moet niet eerst brood mager of moddervet worden voor ik de juiste hoeveelheid in de smiezen heb.
groetjes[/u]
maar hoeveel vlees heeft een hond van ongeveer 25 kilo nou eigenlijk nodig?
oke, je voert met je ogen, maar hij moet niet eerst brood mager of moddervet worden voor ik de juiste hoeveelheid in de smiezen heb.
groetjes[/u]
p.s
Bedankt voor u reactie en ga verder zoeken,Heel veel plezier nog met u honden vlees fokker Doei Sander
Bedankt voor u reactie en ga verder zoeken,Heel veel plezier nog met u honden vlees fokker Doei Sander
Ehhh even rechtzetten, hij is niet afkomstig van een fokker, maar van een stichting .Juist deze brok omdat..... een jonge hond kun je erg makkenlijk overzetten, zeker nu het al een tijdje vers erbij krijgt, maar dat was de vraag niet, jij voert ze omdat de fokker ze dat te eten gaf, maar het gaat om wat erin zit, waarom ze dan zoveel beter zouden zijn dan vers of barf
Ik weet niet wat hij bij zijn eerste eigenaar kreeg.
Nou ik vind het juist wel intersant om van meinigen te wisselen, het is immers de bedoeling, dat we wat over elkaarGeplaatst op 06 Feb 2004 09:12 door Eucalipta
--------------------------------------------------------------------------------
Nou, geweldig toch en van de brokken krijg je hem ook wel af.
We zeggen ook altijd dat je moet voeren met je ogen en dat elke hond een idividu is en ben helemaal mee eens dat een pup moet eten en dat je het dan op deze manier oplossen is goed of wat ik er van vind doet er ook niet toe.
Petje af.
Eucalipta
kunnen leren
Maar wel met respect van beide kanten.
Dus "gasten" jullie ook !
Ik weet alleen dat je van rodi behoorlijke hoeveelheden moet voeren wil je je hond zat krijgen en daarom is een "duurder" voer intressanter omdat je er minder van hoeft te voeren waardoor deze uiteindelijk ook nog goedkoper uitvalt.
Kijk er niet van op dat de hond in de komende periode wel slanker "magerder"wordt hij droogt mooier op en zo zul je de spieren ook beter gaan zien, ja en dan kun je voor jezelf bepalen of je hem weer meer gaat voeren, zelf heb ik met versvoer geen ervaring alleen met barf.
En voor pw, tuurlijk is discussieren leuk maar de uiteindelijke beslissing ligt bij jezelf en ervaringen uitwisselen leer je alleen maar weer meer van, ja toch?
Eucalipta
Kijk er niet van op dat de hond in de komende periode wel slanker "magerder"wordt hij droogt mooier op en zo zul je de spieren ook beter gaan zien, ja en dan kun je voor jezelf bepalen of je hem weer meer gaat voeren, zelf heb ik met versvoer geen ervaring alleen met barf.
En voor pw, tuurlijk is discussieren leuk maar de uiteindelijke beslissing ligt bij jezelf en ervaringen uitwisselen leer je alleen maar weer meer van, ja toch?
Eucalipta
-
er zitten nou 1 maal rare mensen op deze topic
Nou daar bij jij er zeker een van VLEESFOKKER je geeft KORRELS en niet anders, ben je soms ook op Barfplaats bezig, daar zit momenteel ook iemand die bang is voor zijn gastenboek?
Wat een *** verhaal fokkers die elkaars hond uit brengen en om de 1ste & 2de plaats strijden.
Haat & nijd zal je bedoelen het zelfde als Hollander & Belg ,Vers & Brok
Het botst met elkaar.
Maar jij bent de zoveelste die onrust wilt zaaien en gaat schelden.
dat doen barfer of versvoeders niet.
alleen het stereokorreltype (brokken heten in Belgie KORRELS voor alle duidelijkheid).
Open je ogen of koop een nieuwe bril zoals hier al eerder werd geopperd door een particulier die van een koude kermis thuis kwam op zoek naar een leuke Hond .
Eerst had je showhonden nu zijn het werkhonden of Fok je alleen maar Konijnen.zo kom je teminste over je levert geen bijdrage.
Het enige waar jij je druk om maakt is dat je KORREL concurent beledigd wordt.
en de belg die een hollander zo de hand boven het hoofd houdt moet nog geboren worden
wereldverbeteraar!
Nou daar bij jij er zeker een van VLEESFOKKER je geeft KORRELS en niet anders, ben je soms ook op Barfplaats bezig, daar zit momenteel ook iemand die bang is voor zijn gastenboek?
Wat een *** verhaal fokkers die elkaars hond uit brengen en om de 1ste & 2de plaats strijden.
Haat & nijd zal je bedoelen het zelfde als Hollander & Belg ,Vers & Brok
Het botst met elkaar.
Maar jij bent de zoveelste die onrust wilt zaaien en gaat schelden.
dat doen barfer of versvoeders niet.
alleen het stereokorreltype (brokken heten in Belgie KORRELS voor alle duidelijkheid).
Open je ogen of koop een nieuwe bril zoals hier al eerder werd geopperd door een particulier die van een koude kermis thuis kwam op zoek naar een leuke Hond .
Eerst had je showhonden nu zijn het werkhonden of Fok je alleen maar Konijnen.zo kom je teminste over je levert geen bijdrage.
Het enige waar jij je druk om maakt is dat je KORREL concurent beledigd wordt.
en de belg die een hollander zo de hand boven het hoofd houdt moet nog geboren worden
wereldverbeteraar!
hij droogt mooier op en zo zul je de spieren ook beter gaan zien,
Het juiste woord eucalipta
Het juiste woord eucalipta
NAOMI aan jou mening heb ik ondertussen toch al sch*jt!
Die 9787 bezoekers schijnbaar niet
Dus vleesfokkertje
Die 9787 bezoekers schijnbaar niet
Dus vleesfokkertje
Ik ben een beetje teleurgesteld maar daar kom ik wel over heen ,Soms ben ik te goed van vertrouwen maar aldoende leer ik het nog wel.Ik zocht voor metter tijd een hondje,maar die vind ik nog wel.
Iedeeen die het goedmeent de groeten .We hebben geduld Dag meneer Bullenmans
Iedeeen die het goedmeent de groeten .We hebben geduld Dag meneer Bullenmans
voor de gast van 12:42
het zou toch makkelijk zijn als idereen toch een naam gebruikt, maar goed!
de richt lijn voor versvlees is 20 a 25 gr per kilo gewicht van de hond.
Nou weet ik dat rodi veel meer moet geven dan bv carnibest(en dat merkje ook aan je potemonee)
ik geef een van mijn honden die is 27 kilo 500 gr carnibest
ik gaf vroeger en andere merk maar daar moest ik 900gr van geven, want anders had ze niet genoeg.
het zou toch makkelijk zijn als idereen toch een naam gebruikt, maar goed!
de richt lijn voor versvlees is 20 a 25 gr per kilo gewicht van de hond.
Nou weet ik dat rodi veel meer moet geven dan bv carnibest(en dat merkje ook aan je potemonee)
ik geef een van mijn honden die is 27 kilo 500 gr carnibest
ik gaf vroeger en andere merk maar daar moest ik 900gr van geven, want anders had ze niet genoeg.
nou ja!!!
nou doe ik het zelf zeg
hier boven was me
nou doe ik het zelf zeg
hier boven was me
ach ja bullemans, van jou had ik wel weer 1 of ander verwijt of verdenking verwacht.
ondanks dat ik vlees voer ben ik nog nooit op de barfpagina geweest.
barfen hoeft voor mij niet, ik geef vlees en ben tevreden over het vlees.
van jou verwacht ik dus inderdaad dat je 1 of ander stom bericht in ons gastenboek zou schrijven en daar zit ik niet op te wachten.
ik weet niet hoe het met jou is gegaan maar het is niet altijd haat&nijd tussen fokkers. (oke, wel vaak)
en waarom zou ik niet overweg kunnen met een Belg???
verder noem ik brokken brokken en konijnen krijgen korrels
iedereen verwacht kennelijk dat wij het ene nestje na het andere fokken!
applaus weer voor de wijzende vinger
we hebben misschien 1 nestje per 1,5 of 2 jaar.
goh, ja zo kan je dus zien dat het ons om het geld te doen is.
het verbaast mij telkens weer dat
iedereen altijd zo goed weet te vertellen wat een ander doet.
ondanks dat ik vlees voer ben ik nog nooit op de barfpagina geweest.
barfen hoeft voor mij niet, ik geef vlees en ben tevreden over het vlees.
van jou verwacht ik dus inderdaad dat je 1 of ander stom bericht in ons gastenboek zou schrijven en daar zit ik niet op te wachten.
ik weet niet hoe het met jou is gegaan maar het is niet altijd haat&nijd tussen fokkers. (oke, wel vaak)
en waarom zou ik niet overweg kunnen met een Belg???
verder noem ik brokken brokken en konijnen krijgen korrels
iedereen verwacht kennelijk dat wij het ene nestje na het andere fokken!
applaus weer voor de wijzende vinger
goh, ja zo kan je dus zien dat het ons om het geld te doen is.
het verbaast mij telkens weer dat
iedereen altijd zo goed weet te vertellen wat een ander doet.
Klopt, ik heb Duck en Rodi in de vriezer liggen.Ik weet alleen dat je van rodi behoorlijke hoeveelheden moet voeren wil je je hond zat krijgen en daarom is een "duurder" voer intressanter omdat je er minder van hoeft te voeren waardoor deze uiteindelijk ook nog goedkoper uitvalt.
Van Duck heeft hij een stuk minder nodig dan van Rodi.
Ik vind Duck een stuk droger dan Rodi, dus zal het daarmee wel te maken hebben. Duck heeft ook meer granen erin zitten.
Ik heb u een halve vriezer vol met dit spul, maar ik wil ook nog enerque gaan proberen.
Het enige wat ik hier niet an krijgen is Bibi dat vind ik wel jammer, want ik wissel de boel een beetje om, ene keer Duck andere keer Rodi.
Dat is wel de bedoelingEn voor pw, tuurlijk is discussieren leuk maar de uiteindelijke beslissing ligt bij jezelf en ervaringen uitwisselen leer je alleen maar weer meer van, ja toch?
Eucalipta
Naar boven
-
Dus je bent helemaal geen Fokker maar een amateur,waarom noem je je dan vlees Fokker
je krijgt van vers vlees voeders en barfer alleen maar complimenten in je dagboek als je rauw geeft, het zijn de BROKKENBOEREN die agressief zijn en bedreigen.
Wat een kans heb je hier laten liggen als je echt vlees zou voeren en voor je naam zou uitkomen maar dat durf je niet.
Als werkelijk zulke goede honden had zou je dat wel doen want dan wil je dat jouw honden in de PICTURE komen omdat je SHOWGE.I.L bent althans
ik zou de samenstelling van het voer geven in plaats je bekers te vermelden een stukje blik en papier wat hebben je honden daar aan of zijn het toch die konijnen die vreten alles en niet alleen korrels (dat weten trouwens maar weinig mensen)
Dus je bent helemaal geen Fokker maar een amateur,waarom noem je je dan vlees Fokker
je krijgt van vers vlees voeders en barfer alleen maar complimenten in je dagboek als je rauw geeft, het zijn de BROKKENBOEREN die agressief zijn en bedreigen.
Wat een kans heb je hier laten liggen als je echt vlees zou voeren en voor je naam zou uitkomen maar dat durf je niet.
Als werkelijk zulke goede honden had zou je dat wel doen want dan wil je dat jouw honden in de PICTURE komen omdat je SHOWGE.I.L bent althans
ik zou de samenstelling van het voer geven in plaats je bekers te vermelden een stukje blik en papier wat hebben je honden daar aan of zijn het toch die konijnen die vreten alles en niet alleen korrels (dat weten trouwens maar weinig mensen)
-
Dag meneer Bullenmans
Hallo DOOBY zo zie maar na regen komt zonneschijn
Hallo DOOBY zo zie maar na regen komt zonneschijn
Beste bullenmans ik ben dooby niet maar ik kan haar goed ze is mijn tweeling broer dat is een verrassing maar het is zo .Alleen woon ik in braband Dat was het meneer bullenmans het beste en ik ga dooby bellen om haar te helpen in het week=end
Tot horens
SANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tot horens
SANDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
p.s vergissing dooby is mijn tweeling zus dus dooby is een
vrouw.Meer zeg ik niet. En ik ben haar broer.
Dag en hou doe bullenmans
vrouw.Meer zeg ik niet. En ik ben haar broer.
Dag en hou doe bullenmans
ik weet niet of dit nou een grap moet zijn?
nederlanders en belgen die niet met elkaar over weg kunnen
en ze mogen geen vrienden zijn omdat de 1 brok geeft en de ander vlees
wat kortzichtig zeg
en bullenmans
bij jou proef ik eigenlijk alleen maar jaloezie
als iemand veel nestjes zou fokken is het een op geld belust invidu
en als ze af&toe een nestje fokken zijn het amateurs
is Naomi dan ook een amateur? die fokt toch teckels?
ook af&toe??
en zo zullen er hier wel meer zijn.
verder kan ik me voorstellen dat als iemand trots op zijn hond is die dat graag wil laten zien
zou ik ook doen.
maar helaas is mijn hond pas overleden.
en ze was een bastaard. mocht dus zowiezo niet showen
en verder bullenmans, lees ik van jou 9 van de 10 x nare berichten
groeten van Petra van Dam
uit Rotterdam
nederlanders en belgen die niet met elkaar over weg kunnen
en ze mogen geen vrienden zijn omdat de 1 brok geeft en de ander vlees
wat kortzichtig zeg
en bullenmans
bij jou proef ik eigenlijk alleen maar jaloezie
als iemand veel nestjes zou fokken is het een op geld belust invidu
en als ze af&toe een nestje fokken zijn het amateurs
is Naomi dan ook een amateur? die fokt toch teckels?
ook af&toe??
en zo zullen er hier wel meer zijn.
verder kan ik me voorstellen dat als iemand trots op zijn hond is die dat graag wil laten zien
zou ik ook doen.
maar helaas is mijn hond pas overleden.
en ze was een bastaard. mocht dus zowiezo niet showen
en verder bullenmans, lees ik van jou 9 van de 10 x nare berichten
groeten van Petra van Dam
uit Rotterdam