LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] De Kletscorner - november 2013
Re: De Kletscorner - november 2013
weg ermee
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Sorry maar ik geef ook niks!
Idd ook alle andere keren gegven! Maar het komt niet volledig aan,van de 10 miljoen die gehaald wordt wordt 1 miljoen gebruikt de rest? Bodemloze put,geloof me ik vind hey heel erg,
Maat ik geef mijn centen liever uit aan volgende maand,mensen die het hier koeilijk hebben,staan ze altijd van de voedselbank of je wat boodschappen wilt doen,dat doe ik met alle liefde! Goedkooptse merk,voor bep bedrag des te meer heben ze!
Ned heeft ook erge dingen
Klinkt hard maar ik denk dat in dit soort dingen iedereen naar zijn gevoel moet luisteren,het is het een of het ander...
Geef nog paar goede doelen,en eens houd het op....
Hier hoef dan lijkt me ook geen strijd of verwijten naar voren te komen,discusse oke,maar bedoel,
Iedereen is vrij in zijn of haar mening toch.
Idd ook alle andere keren gegven! Maar het komt niet volledig aan,van de 10 miljoen die gehaald wordt wordt 1 miljoen gebruikt de rest? Bodemloze put,geloof me ik vind hey heel erg,
Maat ik geef mijn centen liever uit aan volgende maand,mensen die het hier koeilijk hebben,staan ze altijd van de voedselbank of je wat boodschappen wilt doen,dat doe ik met alle liefde! Goedkooptse merk,voor bep bedrag des te meer heben ze!
Klinkt hard maar ik denk dat in dit soort dingen iedereen naar zijn gevoel moet luisteren,het is het een of het ander...
Hier hoef dan lijkt me ook geen strijd of verwijten naar voren te komen,discusse oke,maar bedoel,
Tenormin heeft gelijk, dat foster parents plan was een lelijke puinzooi, maar wat jij beweert krijg ik toch wat jeuk van. Welk goed doel heeft precies 90% van de donaties verbrast volgens jou? Dat zou een beerput zijn waar in vergelijking foster parents plan een scheet in een tornado was.rozemarijntje schreef:Sorry maar ik geef ook niks!
Dat mensen niet wensen te geven, zoals tenormin goed onderbouwt aangeeft snap ik.
Gelukkig kan en mag dit iedereen zelf beslissen of men wel
wat geeft of niet.
wat geeft of niet.
-
Ik heb dezelfde menig als tenormin,eerlijk gezegd..
Ik heb alle doelen altijd gegeven,en altijd hoor je achteraf,ne medicatie,tenten etc,lsng niet goed geregeld ,voor het geld dat er was...waar blijft dat geld dan...
Foster parents idd nog zoiets,hadden we vroeger ook op school met zijn alleen,bleek ook...grote grr
Maar waarom krijg je daar jeuk van,ik vind persoonlijk,dat ik het nu aan een ander goed doek geef...
Is iedereen vrij in...
Ik steun een aantal vaste doelen,en ik heb me nu voorgenomen dit sla ik keer over,wil nietbzeggen dat het erg is!!!!verschrikkelijk...
Maar hoorde op journaal dat het lsnd zelf goed voorstaat economisch dus,kan zelf ook ern hoop doen..
Je moet soms keuzes maken ,wie je wilt steunen...ik kies voor ander doel,ben ik eerlijk in,
Moet ik hier dan s heinheilig neerzetten oh ja heb net 50 euro gestort ben gewoon eerlijk..
Ik heb alle doelen altijd gegeven,en altijd hoor je achteraf,ne medicatie,tenten etc,lsng niet goed geregeld ,voor het geld dat er was...waar blijft dat geld dan...
Foster parents idd nog zoiets,hadden we vroeger ook op school met zijn alleen,bleek ook...grote grr
Maar waarom krijg je daar jeuk van,ik vind persoonlijk,dat ik het nu aan een ander goed doek geef...
Is iedereen vrij in...
Ik steun een aantal vaste doelen,en ik heb me nu voorgenomen dit sla ik keer over,wil nietbzeggen dat het erg is!!!!verschrikkelijk...
Maar hoorde op journaal dat het lsnd zelf goed voorstaat economisch dus,kan zelf ook ern hoop doen..
Je moet soms keuzes maken ,wie je wilt steunen...ik kies voor ander doel,ben ik eerlijk in,
Moet ik hier dan s heinheilig neerzetten oh ja heb net 50 euro gestort ben gewoon eerlijk..
Zo'n mens ben ik dus ook en ga niet schijheilig zitten zeggen tegen andere mensenrozemarijntje schreef:Moet ik hier dan s heinheilig neerzetten oh ja heb net 50 euro gestort ben gewoon eerlijk..
dat ik wel wat gestort heb terwijl ik dat niet gedaan heb.
-
Nou idd,
Sjohie,vd week hoorde ik,er weer gezegd door rode kruis ,weet antl niet precies meer,ja zijn hier 1900 voedselpakketen aangekomen,waren het er maar 100 ,ra ra...verslaggevers zeiden,klopt niets van.zo gaat dat elke keer..
Sorry ik geloof er niet meer in...hoe hard het ook klinkt..
Op het moment vind ik de ellende hier ook schrijnend sommige mensen
Vb....vrou,man net overleden,je moet uitkering aanvragen ze is 55 dus werk niet 123 ,hoeft ze ook nog niet omdat ze mag rouwen,mar uitkering...uh...nou...ergens feb mev...
En hoe moet ik dan inkomen,tja??weten wij ook niet...sta je dan zonder fam etc...dat vind ik diep triest in een land als hier
Pas verhuist,moment verhuizen ,man kanker,snel gegaan,wordt er gezegd,tja u moet verhuizen..waarheen,ja weten wij ook niet,in 6 mnd staat je leven op zijn kop ,en van geen ene kant wordt je geholpen,dan heb ik zoiets...laten we dat eerst eens op orde hebben,als...rijk??land...
En zo kom je dan bij de voedselbank of op staar terecht.....en ja...sorry maar dan gaat bij mij ned voor...wat ik al zei,is mijn mening..die mag iedereen hebbeb
Sjohie,vd week hoorde ik,er weer gezegd door rode kruis ,weet antl niet precies meer,ja zijn hier 1900 voedselpakketen aangekomen,waren het er maar 100 ,ra ra...verslaggevers zeiden,klopt niets van.zo gaat dat elke keer..
Sorry ik geloof er niet meer in...hoe hard het ook klinkt..
Op het moment vind ik de ellende hier ook schrijnend sommige mensen
Vb....vrou,man net overleden,je moet uitkering aanvragen ze is 55 dus werk niet 123 ,hoeft ze ook nog niet omdat ze mag rouwen,mar uitkering...uh...nou...ergens feb mev...
En hoe moet ik dan inkomen,tja??weten wij ook niet...sta je dan zonder fam etc...dat vind ik diep triest in een land als hier
Pas verhuist,moment verhuizen ,man kanker,snel gegaan,wordt er gezegd,tja u moet verhuizen..waarheen,ja weten wij ook niet,in 6 mnd staat je leven op zijn kop ,en van geen ene kant wordt je geholpen,dan heb ik zoiets...laten we dat eerst eens op orde hebben,als...rijk??land...
En zo kom je dan bij de voedselbank of op staar terecht.....en ja...sorry maar dan gaat bij mij ned voor...wat ik al zei,is mijn mening..die mag iedereen hebbeb
Ja zulke dingen gaan bij mij ook voor Rozemarijntje, zoveel ellende in Nederland, ook
willen heel veel mensen dat niet zien.
Dan kun je wel naar de voedselbank als je daar uberhaupt voor in aanmerking komt maar
dat is ook echt geen vette hap.
Ik vind het al heel erg voor die mensen dat je zelf niet kan uitzoeken wat je wilt eten
die dag...want word er dan gezegd die mensen krijgen toch eten van de voedselbank.
Nee iedere dag biefstuk of varkenshaas dat gaat niet, maar kunnen kiezen uit een gehaktbal of een speklap is toch wel al een hele vrije keuze.
Helaas hebben die keuze heel veel mensen in NL niet.
Als je dan de mensen in verzorgings/verpleeghuizen ziet zitten...er zitten er heel wat bij die
elke dag wachten op de dood, dat is toch triest omdat mensen zo ontzettend eenzaam zijn.
Afhankelijk zijn van de verzorgende/verpleging, tijd om met je naar de wc te gaan is er niet dus
krijg je een pamper aan.
Ja die mensen hebben eten en onderdak maar dat is dan ook werklijk alles.
willen heel veel mensen dat niet zien.
Dan kun je wel naar de voedselbank als je daar uberhaupt voor in aanmerking komt maar
dat is ook echt geen vette hap.
Ik vind het al heel erg voor die mensen dat je zelf niet kan uitzoeken wat je wilt eten
die dag...want word er dan gezegd die mensen krijgen toch eten van de voedselbank.
Nee iedere dag biefstuk of varkenshaas dat gaat niet, maar kunnen kiezen uit een gehaktbal of een speklap is toch wel al een hele vrije keuze.
Helaas hebben die keuze heel veel mensen in NL niet.
Als je dan de mensen in verzorgings/verpleeghuizen ziet zitten...er zitten er heel wat bij die
elke dag wachten op de dood, dat is toch triest omdat mensen zo ontzettend eenzaam zijn.
Afhankelijk zijn van de verzorgende/verpleging, tijd om met je naar de wc te gaan is er niet dus
krijg je een pamper aan.
Ja die mensen hebben eten en onderdak maar dat is dan ook werklijk alles.
-
Zo veel mensen en zo veel meningen en medemensen.
Geef elke mnd een vast bedrag aan enkele doelen.
Actie's doe ik niet meer aan mee. Vind het heel erg wat daar gebeurd
maar de hulpgoederen en het geld komt niet terecht waar het hoort.
Ben in diverse van zulke landen geweest en als ik dan zie hoe die regerings
leiders en de kliek daar omheen leven dan zeg ik op mijn beurt als die leiders
99 % van hun levensstijl inleveren dan heeft hun bevolking het beter en zelf
leven ze dan nog 300% beter dan hun bevolking.
Actie's doe ik niet meer aan mee. Vind het heel erg wat daar gebeurd
maar de hulpgoederen en het geld komt niet terecht waar het hoort.
Ben in diverse van zulke landen geweest en als ik dan zie hoe die regerings
leiders en de kliek daar omheen leven dan zeg ik op mijn beurt als die leiders
99 % van hun levensstijl inleveren dan heeft hun bevolking het beter en zelf
leven ze dan nog 300% beter dan hun bevolking.
Ja dat is helaas de waarheid Plumber !
-
Nou plumber idd
En els idd,gelukkig heeft iedereen sndere mening anders is het leven ook saai..
Maar dat andere geven prima,moeten mensen allemaal zelf weten,misschien vinden andere weer voedselbank dus ja...
En els idd,gelukkig heeft iedereen sndere mening anders is het leven ook saai..
Maar dat andere geven prima,moeten mensen allemaal zelf weten,misschien vinden andere weer voedselbank dus ja...
-
Ik dacht dat ze van het weekrnd zeiden,droog maar vrieskou? En in de heeuvels van zuid limburg een vlokje sneeuw...nou ik weet het niet maar het regent hier pijpestelen liever kou als regen,ja zeurpiet weet het,maar ja...uh 1 hand,hummel rn plu gaat niet en gips niet nat worden...tot nu toe gelukt...
Hopen jullie mee dat ik volgende wk woe,groen licht krijg om hand te gaan gebruiken.....gebruikrn goed woord...verwacht er niet veel van zo stijf als....een plank...wie er in de buurt vingers komt krijgt een,grrrrr
Hopen jullie mee dat ik volgende wk woe,groen licht krijg om hand te gaan gebruiken.....gebruikrn goed woord...verwacht er niet veel van zo stijf als....een plank...wie er in de buurt vingers komt krijgt een,grrrrr
nvt
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
nvt
rozemarijntje schreef:Ik dacht dat ze van het weekrnd zeiden,droog maar vrieskou? En in de heeuvels van zuid limburg een vlokje sneeuw...nou ik weet het niet maar het regent hier pijpestelen liever kou als regen,ja zeurpiet weet het,maar ja...uh 1 hand,hummel rn plu gaat niet en gips niet nat worden...tot nu toe gelukt...
Een warm sodabadje voor de hand doet wonderen.
Tenormin: wasloos? je doet een beetje hatelijk de laatste tijd.
Staat je bed soms verkeerd zodat je steeds verkeerd eruit stapt
op 0
-
@ plumber
Ja ik mag 3x 5 min oefenen pd,ik doe dat idd lauw water..
Maar de vnger staat giga gespannen,met de hand zeg maar,waar de plaat zit( echt plaat,ik dacht plaatje maar plaat ) knokkel moet beweging straks inkomen dan ,gaat de druk van de plaat af,word leuk
Nu moet je niet aan vingers zitten ,tweee ring en pink..is niet top...je gaat door de grond....
Maar joh komt goed heeft tijdnodig....
Tenormin grapjas, je mag van mij komen,alleen wel met de oooooit beloofde vlaai
Maar de vnger staat giga gespannen,met de hand zeg maar,waar de plaat zit( echt plaat,ik dacht plaatje maar plaat ) knokkel moet beweging straks inkomen dan ,gaat de druk van de plaat af,word leuk
Nu moet je niet aan vingers zitten ,tweee ring en pink..is niet top...je gaat door de grond....
Laatst gewijzigd door tenormin op 29 nov 2013 21:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Rozemarijntje trap niet in die bruiloft. Is toch wel duidelijk !!!rozemarijntje schreef:@ plumber
Geloof mij een sodabadje is goed. (Moeder-Grootmoeder-Overgrootmoeder-Betovergrootmoeder-etc-etc.) Denk wel dat die het weten he.
Tenormin heb het niet over misdragen dat doe je niet en heb je nog nooit gedaan.
Ben alleen wat optimistische reacties van je gewend. Net of je een beetje in de
put zit of een beetje down.Kom op ik haal je overal uit als je ergens mee zit.
Doe ik trouwens voor iedereen.
Zal binnenkort eens een verhaal neerzetten van mijn trouwen, volgend jaar 50
jaar geleden op 1 April.Echt lachen joh en kan het iedereen aanraden om op
die datum te trouwen.