Mee eens. Echt diep triest dat de moderatie dan wel beweert hier mee te lezen en het vertikt om in te grijpen of überhaupt on-topic te reageren. Het off-topic geruzie en op de man gespeel van sommigen wordt zoals gewoonlijk compleet genegeerd.john18 schreef:Ondertussen reageert radar niet meer maar ze hadden dat wel beloofd. Maar de ongelofelijke gekibbel gaat gewoon door. Ik hoopte dat radar hier met dit topic een stap zetten in de goede richting. Maar vele hier zijn weer terug met de haantjes gedrag en slopen de hele opzet. Natuurlijk sluit dit topic straks en de trollers hebben WEER gewonnen! Ik hoop dat jullie trots zijn
+1.witte angora schreef:Er valt niks meer te zeggen omdat de redactie alle geloofwaardigheid heeft verloren. Ik denk dat ze dat nu eindelijk door hebben.john18 schreef:Ondertussen reageert radar niet meer maar ze hadden dat wel beloofd.
Het is m.i. tijd om met dat fake-programma en dit forum te stoppen. Geen idee wat de kijkcijfers zijn, maar deze redactie heeft naar mijn mening geen enkel moreel recht meer om anderen de maat te nemen. Temeer omdat ze het blijven vertikken dingen recht te zetten, en in plaats daarvan halsstarrig vast blijven houden aan een beleid dat aantoonbaar van geen kanten klopt.
Als er nog een Radar-seizoen komt zonder dat er hier iets veranderd, is de hypocrisie compleet.
Het is duidelijk dat de radar redactie het een roept en het ander doet.