LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Laat je hersens maar werken.......Oh nee,die heb je niet,net als iedereen die een vechthond koopt) :!: :!: :!: Die killers met stamboom zullen MISSCHIEN blijven bestaan,maar wat voor leven heeft zo'n beest: ALTIJD aangelijnd,VERPLICHTE castratie/sterrilisatie en ALTIJD gemuilkorft lopen. Hahahahahahahaha wie haat de honden dan........DIEGENE DIE ZE HEEFT,want het staat toch zo stoer om zo'n hond te hebben.

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Laat je hersens maar werken.......Oh nee,die heb je niet,net als iedereen die een vechthond koopt) Die killers met stamboom zullen MISSCHIEN blijven bestaan,maar wat voor leven heeft zo'n beest: ALTIJD aangelijnd,VERPLICHTE castratie/sterrilisatie en ALTIJD gemuilkorft lopen. Hahahahahahahaha wie haat de honden dan........DIEGENE DIE ZE HEEFT,want het staat toch zo stoer om zo'n hond te hebben
wat is er in godsnaam in je jeugd mis gegaan... mocht je van je papa en mama geen huisdier?? zodat je ze nu gaat haten???

typisch gevalletje gesticht!!!

janTiel.. wij hebben geen probleem.. JIJ hebt een probleem!!!!

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door aussienl »

Alle Pitbullachtigen zijn sindsdien verboden en reeds geboren exemplaren moeten gecastreerd, gesteriliseerd, gemuilkorfd en kort aangelijnd zijn. Aanvankelijk wilde het ministerie ook de rashonden American Staffordshire Terrier, Dogo Argentino en de Fila Brasileiro verbieden. Mede dankzij dierenbeschermingsorganisaties, waaronder de Hondenbescherming, is dit verbod afgezwakt naar een regeling waarbij zeer zorgvuldige controle op het gedrag plaats vindt bij de fok van deze rashonden.
Dit is een stuk van het ministerie. Dus Jan? De rashonden zullen je gewoon blijven achtervolgen ZONDER muilkorf En ZONDER gesteriliseerd te zijn. Jammer hé jochie? Eerst weten waar je over praat.

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Die killers met stamboom zullen MISSCHIEN blijven bestaan,maar wat voor leven heeft zo'n beest: ALTIJD aangelijnd,VERPLICHTE castratie/sterrilisatie en ALTIJD gemuilkorft lopen.
poehpoeh hier word ik een beetje moe van,staffords met stamboom hoeven niet gecastreerd en gemuilkorfd en aangelijnd :roll: :roll: :roll: Dit geld alleen voor pitbulls :!: geboren voor 1993 :!: :!: :roll:

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 12 Mei 2006 13:22 door JanTiel

Hahahahahaha denk om je bloeddruk,Babs.........
Mijn bloeddruk is prima, 110/60 Dus maak jij je over mij maar geen zorgen!! :wink:
Geplaatst op 12 Mei 2006 13:28 door JanTiel

Ik heb me laten informeren dat jij ook niet van die hondenschatjes in huis hebt!!!!
Jij hebt je laten informeren?? :lol: Iedereen kan hier lezen dat ik 3 honden heb die nog een btje groter zijn dan Pitbulls en Staffs Jan. Volledig erkende rashonden, met én zonder stamboom toegestaan, ik heb er 1 zonder en 2 met stamboom van de RvB. De jongste is hier geboren.

Geen hondenschatjes?? Voor jou waarschijnlijk niet, maar dat zit puur tussen jouw oren, ik weet het gelukkig beter en velen met mij.


Geplaatst op 12 Mei 2006 13:29 door JanTiel

is voor babs,bovenstaand bericht.
Zoals ik al zei, INFANTIEL.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hahahaha LEZEN aussienl maar dat is je sterkste kant niet in dat stukje staat notabene dat ze verplicht zijn gemuilkorft te lopen en verplicht zijn geholpen te worden!!!!!
Brilletje aanschaffen is voor jou een héél goed idee!

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Wie heeft er een brilletje nodig Jan Tiel?? :lol:
Laatst gewijzigd door Babs@Dieszel op 12 mei 2006 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Ik kom wel gezellig een keer jou kant op Babs,was het niet Meppel of die richting op :?: :?: :?:

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 12 Mei 2006 18:03 door JanTiel

Ik kom wel gezellig een keer jou kant op Babs,was het niet Meppel of die richting op
Je mag nog 1 keer raden

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Leeft je Labrador nog?

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

en hoe gaat het met je BD en je EB ???? :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Labrador?? EB??? Sorry Jantje, maar je hebt de verkeerde voor je :lol:

DonVito
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 apr 2006 21:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door DonVito »

Jan Tiel als jij nou echt een man ben dan spreek je wat af met 1 van ons en dan kan je zien hoe de honden echt zijn ipv alleen maar oordelen te hebben !!!

En dan nog wat Am staff met stamboom hoeven NIET aangelijnd te zijn en ook niet geholpen te zijn.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

zullen MISSCHIEN blijven bestaan,maar wat voor leven heeft zo'n beest: ALTIJD aangelijnd,VERPLICHTE castratie/sterrilisatie
beste Jan, moeten we je nu ook nog over de bloemetjes en de bijtjes gaan vertellen?
luister kleine broekevent van ons, je praat over MISSCHIEN en over VERPLICHTE castratie/sterrilisatie...

maar beste Jannepan, als je de honden idd VERPLICHT castr/sterr. dan kan je dat MISSCHIEN gewoon weglaten hoor....
snap je dat nog niet?
hoe oud ben je nou eigenlijk....
:roll:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

maar wat een gezeik, er word helemaal niets verplicht gedaan, jammer voor jou, ze moeten jou ballen eraf halen zodat de wereld verlost is van nageslacht met net zo'n gestoorde geest.
je bent gewoon een zieke hondenhater, je spoort niet en denk ook nog mensen op de kast te krijgen te krijgen door het 1 en ander te roepen...
JanTiel
Geplaatst op: 12 Mei 2006 18:03 Onderwerp:

Ik kom wel gezellig een keer jou kant op Babs,was het niet Meppel of die richting op
JA, het kan ook Eindhoven, s'Hertogenbosch of Rotterdam zijn,
misschien wel HELMOND!
jeetje wat een peuter zeg :roll:
Laatst gewijzigd door showgirl op 12 mei 2006 18:33, 1 keer totaal gewijzigd.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Ja hoor babs ik weet meer over je dan jij denkt met je Engelse bulldog van 2/3 jaarr,was het geen herplaatser????

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

je bent achterlijk,
op geen enkel forum praat je mee, te hoog gegrepen voor jou natuurlijk,
alleen over de dierenonderwerpen denk je iets te moeten aanvullen, en zelfs hier sla je de plank enorm mis.
dommer dan dom, en nog geen maand aangemeld, je bent een verzinsel van die zieke gestoorde KITT!
die zich nu spontaan schuil houd achter jou gestoorde brein.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Ja hoor droom maar lekker verder!

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Ja hoor babs ik weet meer over je dan jij denkt met je Engelse bulldog van 2/3 jaarr,was het geen herplaatser????
nou janpiel vertel mij dan maar eens of de engelse buldog ook onder de wet valt...

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 12 Mei 2006 18:33 door JanTiel

Ja hoor babs ik weet meer over je dan jij denkt met je Engelse bulldog van 2/3 jaarr,was het geen herplaatser????
Sorry Janneman, maar je hebt echt de verkeerde voor je!! Ik heb nml nooit een EB gehad :wink:

Gesloten