LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Ron uit Den Haag

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Hallo allemaal,

Misschien zijn er toch nog nieuwe mensen bijgekomen die van deze topic niet afweten.
Vandaar nog ff upperdepup.

Groet, Ron.


Rob W

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Rob W »

Betalen? Dexia, belazer je zelf en niet de mensen die op jullie vertrouwd hebben. Stelletje boeven.

gedeputeerd

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door gedeputeerd »

betalen nooit!!!!

EE

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door EE »

O ja voor de mensen die het vergeten waren BETAAL NOOIT JE RESTSCHULD...............

mvg

AA

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door AA »

Ik betaal ook niks, ik heb niks

Jacq

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Jacq »

En de deurwaarder? Voor de achterstallige betalingen, wat doe ik daarmee?

Ron uit Den Haag

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Die komt helemaal niet!!!!
En ja.... rente en kosten van de restschuld zullen die boev enbende figuren er in eerste instantie bijtellen, maar op dat grote bedrag (restschuld) is dat peanuts en betaal ik ook nooit. Hoeft ook niet want we winnen die zaak toch.

Groet, Ron

HM

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door HM »

Wij betalen ook niet!! Wij zijn nooit goed voorgelicht over een eventuele restschuld, en al helemaal belachelijk vind ik het feit dat wij nooit zijn ingelicht op het moment dat er schuld ging ontstaan. Dan hadden we namelijk DAN onze conclusies kunnen trekken en dan hadden we verder geen verlies hoeven lijden als de aandelen DAN verkocht zouden worden!!! Maarja, zo werkt het niet, aldus Dexia... GGRRR

zwaar gedupeerde

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door zwaar gedupeerde »

Ik heb er al €74.000 ingestoken !
Om nu nog € 90.000 rest schuld te betalen omdat spaarselect mij dit geld ontfutseld heeft om mij spaarrendement te verhogen moet je toch wel hardstikke gek zijn.

Over mijn lijk en dat van mijn vrouw en mijn kinderen !!

EE

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door EE »

Nooit betalen die restschuld, als we dat met zen allen niet doen zullen we zien wat er gebeurd daar bij die bank.

Marie-Louise

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Marie-Louise »

Liever mijn restschuld naar een advocaat dan dit betalen aan de Dexia maffia voor de niet geleverde diensten.

Erik Klootee

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Erik Klootee »

Ik zit door omstandigheden nu in de W.A.O. en kan het bedrag beslist niet betalen.Ik heb nog meer contracten bij Legio lease lopen, maar dat was in de goede tijd en toen was ik nog een "beetje" kapitaalkrachtig.Hoewel ik ben maar leraar,dan weet je wel dat het geen vetpot kan zijn.Nu heb ik dus duidelijk een probleem.laten we allen doorgaan en niet opgeven,want het recht zal zegevieren !!!


Anke

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Anke »

Beste mensen, hebben jullie echt nog steeds niet betaald? Ik sta echt doodsangsten uit voor de deurwaarder. Misschien moeten we allemaal gaan bidden! God wint toch van de duivel (lees Dexia).

Richard2051

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Richard2051 »

Ik betaal niks!

Wilde in 2000 in aandelen stappen, maar niet zelf experimenteren. Dacht bij een grote bank "veilig" te zijn met mijn spaarcenten.

Van enige nazorg is geen sprake (aandelen hadden met "putopties" beveiligd kunnen worden). Tevens ontvangt Dexia onze dividend uitkeringen............

Ik betaal niks!!

Nicole

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Nicole »

Dachten ook lekker te kunnen sparen straks voor ons eigen huisje. Mooi niet dus. Ik wil echt niet betalen, hoe eng ik dit ook vind! Nu mijn vriend nog over halen... Onze beide contracten zijn vorige maand afgelopen. Nu zullen we snel een beslissing moeten nemen.

H.J

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door H.J »

ik heb geen restschuld maar dexia moeten mij terug betalen volgens hun eind afrekening maar zie weigeren en deze week een dagvaarding onder weg naar hun toe. tk hou jullie op de hoogte en als de zitting datum bekend ik zal het kenbaar maken maar zeker gaat gebeuren in Amsterdam.

gr

Ron uit Den Haag

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Blijven uppen, en dan het liefst door mensen die nieuw zijn en ook NIET GAAN BETALEN.
groet, Ron.

PLUKKER

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door PLUKKER »

Er zijn dus ongeveer 500 'gedupeerden' om het zo maar eens te noemen? Valt best mee; snap niet dat Dexia dat niet even schikt met die mensen, zijn ze van al het gezeur en die gevaarlijke Ron uit Den Haag af ;-)

PLUKKER - zegt: 'Schikken die hap!'

Gesloten