Beste Hans W******** "Adviseur : Levensbeschouwingen over Gezondheid (Geest / Lichaam / Financiën)", zit je daarom in minstens 4 LinkedIn groepen voor werkzoekenden, een "UWV werkgevers" groep en een "Wajong netwerk" groep? Om mensen die niets (meer) te verliezen hebben te ronselen voor je "doel om in de komende 5 jaar mijn eigen MLM bedrijf groot te maken"?HW007 schreef:De advertentie/aanbieding heb ik niet opgesteld, noch gelezen. Inmiddels weet ik dat ik aan andermans interpretatie niets heb. Citeer de juiste en exacte tekst, dan trek ik zelf mijn conclusie en geef mijn mening. Reageren op voorgekauwde conclusies heeft helemaal geen zin.adSolvendum schreef:Als dit een antwoord op mijn vraag voor moet stellen, HW07, heeft u vast de vraag niet goed begrepen.HW007 schreef:Het is zeker toegestaan om als MLM-er mensen in dienst te nemen om klanten te benaderen voor besparingen. Een aantal MLM-ers heeft ook mensen in dienst en deze MLM-ers betalen ook salaris aan hun werknemers uit. Niet te verwarren met downliners, die dus niet in dienst zijn. Ik kan me voorstellen dat een sollicitant ook de mogelijkheid wordt geboden om in plaats van een dienstverband met vast loon te kiezen voor een consultancy als teamlid.
De sleutelwoorden:adSolvendum schreef:door ze een dienstverband voor te spiegelen
En dat door gebruik te maken van NLP om onder de oppervlakte de boodschap over te brengen die je kennelijk niet op een normale manier aan de man gebracht krijgt?