LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

paul10063 schreef:
Is er iemand die weet hoe ik die oplichter van een T.van Zundert kan benaderen?
Telefoon nummer, adres of op een andere manier.
Ook ik ben mijn geld kwijt maar ben van plan om alle moeite te doen om dat geld op mijn manier terug te krijgen.
Zullen we met z'n allen gaan ? :evil:
Het is toch onwaarschijnlijk smerig hoe die kl...zak zoveel mensen voor zoveel geld belazerd heeft. :x

paul10063
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door paul10063 »

Jeannot schreef:paul10063 schreef:
Is er iemand die weet hoe ik die oplichter van een T.van Zundert kan benaderen?
Telefoon nummer, adres of op een andere manier.
Ook ik ben mijn geld kwijt maar ben van plan om alle moeite te doen om dat geld op mijn manier terug te krijgen.
Zullen we met z'n allen gaan ? :evil:
Het is toch onwaarschijnlijk smerig hoe die kl...zak zoveel mensen voor zoveel geld belazerd heeft. :x
Prima idee, maar dan moet zijn adres boven water komen.??
Ik vermoed dat het wel eens moeilijk zou kunnen zijn om zijn adres te achterhalen.
Er zijn best een hoop mensen gedupeerd door die oplichter, daarom het volgende voorstel aan iedereen die hij geld afhandig heeft gemaakt.
Wat vinden jullie van het idee om een iemand in te huren om daar achter te komen??
Zoals ik eerder al schreef ga ik er zelf alle moeite voor doen, maar met meerdere mensen staan we in alle opzichten sterker.
Graag reaktie van mensen die dit idee willen steunen.

T.v.Zundert, mocht je dit bericht lezen kan ik je vast melden dat het een kwestie van tijd is voor ik je heb gevonden, maar dat ik je vind beloof ik je!!! met als doel mijn geld van je terug te krijgen.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADARhalen.
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.

paul10063
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door paul10063 »

vogels schreef:
Pindakaaspotje schreef:
paul10063 schreef: T.v.Zundert, mocht je dit bericht lezen kan ik je vast melden dat het een kwestie van tijd is voor ik je heb gevonden, maar dat ik je vind beloof ik je!!! met als doel mijn geld van je terug te krijgen.
Ik hoop dat die ene hersencel van jou niet in staat is dat te achterhalen.
Jij zegt het, ik dacht het :mrgreen:
Nou heb ik jou berichten op dit forum zo eens doorgelezen pindakaaspotje en merk , dat jij met al je gewauwel echt de atoomsplitser in dit forum bent.

En jij Vogels, reageert inderdaad wel erg vaak, veel en snel met erg veel uitleg.

Henk1985
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Henk1985 »

vogels schreef:
Er zijn best een hoop mensen gedupeerd door die oplichter, daarom het volgende voorstel aan iedereen die hij geld afhandig heeft gemaakt.
De zaak is failliet gegaan, dat kan ieder bedrijf gebeuren! Faillissement maakt een bedrijf geen oplichter!

En nee, ik ben/was geen werknemer van ED!
Bewijs eerst maar eens dat de zaak :o :? failliet is, dit blijkt immers nergens uit.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

vogels schreef:De zaak is failliet gegaan, dat kan ieder bedrijf gebeuren! Faillissement maakt een bedrijf geen oplichter!

En nee, ik ben/was geen werknemer van ED!
Maar de handelswijze van ED werpt wel twijffels op.
Bestellingen nog steeds accepteren (en dan vooral betalingen) terwijl je weet dat het slecht gaat (zie datums van mensen die besteld hebben).

Brieven sturen / mails sturen met 'het gaat moeilijk, doe nog geen aangifte' ..

Op faillisementen.com vind ik nog geen vermeldign van een gesuggereerd faillisement van ED.
Dat men hier middels mails en de melding hun homepage wel de suggestie van wekt, sterkt mijn paranoia ten opzichte van dit 'bedrijf' alleen maar.

Als er oprecht een faillisement zou zijn.. waarom vind ik hier dan geen officiele vermelding van? (En als ik niet goed zoek - waar staat het dan wel?)
In het KVK register vind ik ze trouwens ook niet (meer)....

Mijn conclusie (en die van mij alleen) is dat dit bedrijf/deze persoon zich verdacht gedraagt - en vooralsnog ik niet de conclusie kan trekken dat het eerlijk verloopt - wat dus inhoud dat de verdenking van oplichting nog niet onterecht is.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADARe politie.
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

paul10063
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 feb 2011 22:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door paul10063 »

Lees die paar berichten van mij nog eens goed na, je zal mij niet kunnen betrappen op bedreigingen.
Je wijze visie mag je me besparen omtent mijn manier van reageren.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Henk1985
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 dec 2010 13:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Henk1985 »

vogels schreef:
Wat feiten, ING neemt geen stappen. Internet provider,s laten hem nog steeds toe, Politie treed ook niet fanatiek op.


En die opmerking aan TvZ is behoorlijk dreigende taal, dreigend genoeg voor de politie om een aangifte van TvZ serieus te nemen.
Denk je dat echt?
Ik weet wel beter de politie is nog te beroerd om fatsoenlijk een aangifte op te nemen.
Ik kan me wel voorstellen van paul10063 om tommie zelf een bezoekje te brengen, immers moeten wij als consument dit zomaar pikken.
En tommie lachend achterlaten, om ergens anders weer zo`n dozen schuif fabriek te openen, en weer niet te leveren?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Henk1985 schreef: Denk je dat echt?
Ik weet wel beter de politie is nog te beroerd om fatsoenlijk een aangifte op te nemen.
De politie neemt inderdaad van 'de gewone man' geen aangifte op met enige mate van enthousiasme.
Maar reken maar dat als zo`n dappere dodo als die eigenaar van ED aangifte doet "ooh ik ben zielig, ze doen boos tegen me" de politie DAAR wel tijd voor vrijmaakt.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

v***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Eef1967
Berichten: 65
Lid geworden op: 19 jan 2011 19:02

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Eef1967 »

Heel open heeft ie nu documenten verzonden aan mensen die geld van hem tegoed hebben.
Alles open en duidelijk. Alleen de vraag of je die volmacht nu moet tekenen. Als dit maar 5,5% oplevert.....pfff

Jeannot
Berichten: 27
Lid geworden op: 27 nov 2010 19:16

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jeannot »

Heel open heeft ie nu documenten verzonden aan mensen die geld van hem tegoed hebben.
Alles open en duidelijk. Alleen de vraag of je die volmacht nu moet tekenen. Als dit maar 5,5% oplevert.....pfff
@ Eef1967 :

Ik ga die zeker niet ondertekenen vooraleer ik juridisch advies ingewonnen heb.

Heb je trouwens opgemerkt dat deze Documenten saneringsvoorstel voorzien zijn van een watermerk met je e-mailadres en je ordernummer en, als afsluiter onderaan, de opmerking Het is verboden deze bestanden te verspreiden. ?

T.v.Z. heeft nog het lef om ons de les te spellen na wat hij ons heeft aangedaan ! :evil:

1961_Erik
Berichten: 16
Lid geworden op: 26 nov 2010 18:32

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door 1961_Erik »

Ook ik heb vandaag het hele relaas in de mailbox ontvangen.
Meneer van Z. te G. blijkt al veel langer het ene gat met het andere aan het vullen te zijn geweest.
Hij wist al lang en breed dat het op instorten stond terwijl hij rustig uw en mijn orders + betalingen accepteerde en incasseerde. :evil:
Het voorstel van 5,5% misschien terugkrijgen van hetgeen ik (en ieder ander ook) van hem tegoed heb is te lachwekkend voor woorden.

Ik teken die voorgestelde volmacht niet.
Zal er over nadenken bij minstens 60%.

skycam
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2005 23:13

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door skycam »

vogels schreef:Wordt er maar restitutie van 5,5% van het betaalde bedrag aangeboden? Dan is dat bepaald niet om blij van te worden.
Ik vertrouw dat hele "insolventiebureau" niet.
5.5% van 693.49 = 38.14 euro...

Ik wacht wel af wat er overblijft als de curator na het faillisement de boedel gaat verdelen.
Dan blijft er waarschijnlijk niets voor ons over, maar dan weet ik ook zeker dat de veroorzaker van de problemen T.v.Z. maximaal is aangepakt.

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 03 jan 2012 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.

skycam
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 dec 2005 23:13

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door skycam »

Pindakaaspotje schreef:
skycam schreef:
vogels schreef:Wordt er maar restitutie van 5,5% van het betaalde bedrag aangeboden? Dan is dat bepaald niet om blij van te worden.
Ik vertrouw dat hele "insolventiebureau" niet.
5.5% van 693.49 = 38.14 euro...

Ik wacht wel af wat er overblijft als de curator na het faillisement de boedel gaat verdelen.
Dan blijft er waarschijnlijk niets voor ons over, maar dan weet ik ook zeker dat de veroorzaker van de problemen T.v.Z. maximaal is aangepakt.
dan moet er wel een faillissement komen. Het idee van dit bureau is om dat te voorkomen
Het schikkingsvoorstel (uhhhh) gaat pas door als ALLE crediteuren ermee akkoord gaan, en het internet staat nu al vol met berichten van mensen die er niet mee akkoort gaan... (1 ben er inderdaad 1 van)

Toevoeging:
De schulden zijn meer dan 1.000.000 euro en er komt een saneringskrediet van maximaal 90.000 euro. Echt veel meer zit er echt niet in hoor.

Ik heb liever dat een curator de zaak eens goed uit gaat zoeken (moeten ze eerst failliet verklaard worden). Mochten er strafbare feiten gepleegd zijn (geld incasseren terwijl je bedrijf al stopgezet is bijvoorbeeld) dan vind ik het wel 38.14 euro waard om te weten dat de veroorzaker van dit alles maximaal wordt aangepakt.

Rene046
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 sep 2005 01:20

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rene046 »

Leuk bericht weer dus van ED.

snap er niks meer van.

Half jaar geleden kreeg ik een deurwaarder aan de deur. :shock:
Bleek dat ik bij een videotheek een film een uur te laat terug heb gebracht en mij staat er dan nog iets van bij dat de man toen zei dat ik niets hoefde te betalen (boete) :D is me nog nooit gebeurt dat ik te laat ben met zoiets.
Maar dat was wel al iets van zeker een jaar of 3-4 terug.
bleek dus die videotheek failliet te zijn en volgens de boekhouding op de pc van die videotheek had ik nog een boete openstaan wat ze nog ff kwamen innen.

was niet veel maar dan weten ze je wel te vinden voor te innen maar andersom als iemand iets te goed heeft heb je pech en kun je fluiten naar je geld.

Heb nu absoluut geen vertrouwen meer in internet shoppen, Ideal, en waarborg fondsen die alleen voor bedrijven klaar staan, betaal liever 20 euro meer en koop gewoon in een winkel.

Gesloten