LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Meubelmarkt Montfoort

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
gekkedwerg
Berichten: 19
Lid geworden op: 06 dec 2010 22:34

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door gekkedwerg »

we zijn net gebeld door mm pefect opgelost :D

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

@ Dennyelfring

Ik begrijp de topic niet helemaal. Aangezien ik vanmorgen telefonisch contact heb gehad betreft uw order.

mvg

dennyelfring
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:55

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door dennyelfring »

Er is inderdaad vandaag contact gebelt door MM en duidelijke afspraken gemaakt over de levering in januari.. Hopen dat het goed komt!

mm medewerker
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 dec 2010 08:56

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door mm medewerker »

Geachte klant,

In verband met de feestdagen zijn onze leveranciers tot 3 januari gesloten en zijn wij als gevolg hiervan helaas niet in staat om navraag te doen omtrent leverweken en statussen van orders.

Gedurende deze periode zullen wij ook geen toeleveringen ontvangen van onze leveranciers.

Goederen die wij reeds ontvangen hebben zullen wij wel uitleveren. Ons magazijn is dus niet gesloten.

Vanaf maandag 3 januari staat onze klantenservice weer tot uw beschikking en staan wij u graag weer te woord.

Onze welgemeende excuses voor eventueel ongemak hierdoor.

Namens het gehele Meubelmarkten team wensen wij u alsnog fijne feestdagen en een gezond en succesvol 2011!

xeta
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 dec 2010 15:10

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door xeta »

@MM employee
kunt u mij alstublieft vertellen over orde 002022?
Ik vertelde eerder dat mm zal het hebben vorige week en deze week zal ik een oproep voor de levering te krijgen.

Het is een lange wachttijd sinds juli.

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Waar is de rest van de forum pagina gebleven ?????

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Dikke storing. alles vanaf 24 december is verdwenen. Omdat het toen kerst was denk ik dat Al quaida erachter zit. De site is gehackt. Ben er mee bezig nog even geduld aub.

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

ja das k.t
maarja gaan gewoon door he..
dus eff opnieuw, wij hebben dus in september besteld in montfoort blabla..
vorige week gebeld door samantha.. wist eigelijk nog niks te vertellen..
zij zou mij deze week terug bellen omdat ze dan wisten wanneer onze meubels (complete huiskamer) geleverd zouden worden.. tot nu toch iig niks gehoord.. maar we hebben morgen nog .. iemand anders ook gebeld? evt. met lever datum?
ps: dus bizon wonen is de nieuwe winkel van de eigenaar van meubelmarkten??

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door sjoegel »

Ja, daar waren we gebleven. Bizonwonen.nl is van dezelfde eigenaar. Daar staan de banken waar mensen die bij de Meubelmarkt gekocht hebben eindeloos op wachten. Omdat er geen contact mogelijk meer is bij de Meubelmarkt kun je hier verhaal halen.

CBOS
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2011 13:36

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door CBOS »

Al een tijdje lees ik hier de berichten, ook ik zit te wachten op mijn reeds bestelde meubelen bij de Meubelmarkt te Beverwijk. In het kort:

- Juni 2010 een bank en bed besteld, 1300 euro aanbetaald
- Na berichtgeving dat de meubelmarkt in beslag was genomen door de belastingdienst contact proberen op te nemen
- De bank was onderweg. Het bed staat in Beverwijk maar daar kan niemand bij
- Levering bank zou 23 december zijn, dit is niet doorgegaan vanwege het slechte weer...
- Volgende levering 3 januari 2011, ook dit is niet doorgegaan omdat de bank niet was besteld........
- Ik kon een nieuwe bank gaan uitzoeken bij Hoogland wonen in Mijdrecht

Daar ben ik naartoe gegaan, alles uitgelegd en gevraagd welke bank ze op voorraad hebben dan zou ik die wel nemen. Ze hebben niks op voorraad en een showmodel mocht ik ook niet meenemen. Dus maar een compleet nieuwe order geplaatst. Dezelfde bank en een ander bed. Deze keer komt het uit België zeggen ze dus betere kwaliteit en een snellere levertijd van ongeveer 8 weken. Dat ik dit eerst moest zien en dan geloven snapte de verkoper wel. Ben goed geholpen en hoop dat alles goed komt. Vooral het lange wachten ben ik aardig zat.
Een aantal dagen nog teruggebeld door Hoogland om de order te controleren voordat deze besteld gaat worden. Ze ontdekte zelf een foutje welke aangepast is. We gaan het beleven over 8 weken!

Een voordeel is dat Hoogland wonen CBW erkend is. Zij hebben mijn aanbetaling overgenomen dus volgens mij sta je dan als consument al iets sterker in je schoenen mocht je de order willen annuleren of mocht het bedrijf failliet gaan.

Iedereen succes gewenst en ik houd jullie op de hoogte van eventuele leveringen.

kokemo
Berichten: 47
Lid geworden op: 12 aug 2010 15:26

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door kokemo »

Hoe zit het met de brieven die ze zouden versturen, is er al iemand die een brief over een levering heeft ontvangen ?

johnha
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 aug 2010 22:06

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door johnha »

Geloof die gasten maar niet kijk hier maar eens: http://www.fundainbusiness.nl/bedrijfsh ... ost-10-15/ maakt een hoop duidelijk

Ewout2
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 jan 2011 21:47

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Ewout2 »

Ook wij hebben een bank gekocht bij meubelmarkten in Zevenaar. Bijna vanaf de dag dat we de bank hebben gekocht zijn ze niet meer bereikbaar. Het liefst zouden wij onze aanbetaling van € 250.00 terug krijgen en de koop ontbinden. Na zoveel negatieve berichtgeving heb ik er niet veel vertrouwen meer in dat dit nog goed kan komen. Ik hoop dat iemand van Meubelmarkt contact met ons opneemt om ons te exact te vertellen wanneer onze bank geleverd word. Het betreft ordernummer 003405.

bnost
Berichten: 12
Lid geworden op: 24 nov 2010 17:11

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door bnost »

Geloof die gasten maar niet kijk hier maar eens: http://www.fundainbusiness.nl/bedrijfsh ... ost-10-15/ maakt een hoop duidelijk

ja dit hadden we al wel door denk, ze hebben toch al bizon wonen geopend..
tis duidelijk dat ze met meubelmarkten stoppen toch..

dus dit vind ik logisch..

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Als je bizonwonen belt ontkennen ze dit verhaal en reageren erg geirriteerd is er iemand wel verder geholpen bij bizon met hun bestelling van MM????Ik ben t zo zat ik ga verdere matregelen treffen snap ook niet waardoor de werkzaamheden van de leveranciers stil waren gelegd vertellen ze na januari terwijl er met kerst nog volop geleverd werd zogenaamd Iemand nog wat gehoord van de oplichters of een brief gezien??? :evil:

jejjansen
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 nov 2010 21:42

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door jejjansen »

Hedenmorgen een witte envelop ontvangen ( zonder logo's) met daarin een brief van Meubelmarkten. De brief is niet ondertekend en is evenmin geprint op zakelijk papier. Gewoon een wit a4' tje.

De brief bevat een herhaling van alles wat ik al wist. De beslagen, de feestdagen etc etc.

In eerste instantie zou ik mijn bestelling in week 3 van 2011 geleverd krijgen. Dit was mij al in augustus 2010 medegedeeld, nog voordat alles met de Fiod speelde. Ik had toen geen bezwaar tegen de verlate levering omdat ik mijn bestelling niet direct nodig had.

Enfin, in de tussentijd speelde de kwestie met de gesloten winkels en de FIOD en ik moet eerlijk zeggen dat ik totaal geen vertrouwen meer heb in een goede afloop.

Het is op zich netjes dat ik een briefje in de bus krijg, maar nu is mijn bestelling uitgesteld naar week 10 van dit jaar. Hoe kan een bedrijf dat nu al maanden dicht is, toch gewoon doorgaan met leveren? De winkels blijven dicht zodat de Fiod blijkbaar nog steeds niet haar onderzoek heeft afgerond. Mogelijk hangt een potentiele claim van vele miljoenen boven het hoofd. De Fiod beseft zich terdege dat het sluiten van winkels een zeer ingrijpende maatregel is. Het simpel sluiten van een winkel voor een periode van vele maanden, betekent in de praktijk de nekslag voor de meesten bedrijven, zeker voor een vennootschap in oprichting. Dit kan toch niet!

Volgens Meubelmarkten zijn de Fiod en het OM nog steeds met onderzoek bezig, maar waaruit blijkt dit? Het onderzoek op locatie zal allang voltooid zijn. Dus je mag niet je winkel openen, maar je mag wel zogenaamd uitleveren vanuit "magazijnen" en nog steeds onder de naam Meubelmarkten via internetfora handelen? Dit is toch niet mogelijk! De huur loopt door, personeel mag je niet zomaar ontslaan en nu heeft L & F Beheer - de contractspartij volgens mijn order - een winkel in Heerhugowaard geopend. Het riekt aan alle kanten.

Als deze vennootschap een winkel kan openen in Heerhugowaard dan kan dit toch ook in andere plaatsen onder een andere naam? De orders van alle gedupeerden kunnen gewoon verkocht worden aan deze nieuwe partij zodat alsnog geleverd kan worden. Nu wordt er zo schimmig gedaan met witte a4'tjes zonder logo en steeds veranderde e-mailadresssen. Dat is toch ongehoord, kom op!

Los van de wederom uitgestelde levering, vraag ik mij af in hoeverre ik bij eventuele klachten nog ergens aan kan kloppen. Het kan altijd voorkomen dat jouw bestelling van slechte kwaliteit is zodat je aanspraak moet maken op garantie. Waar moet je die halen? Ik kan berichten plaatsen op dit forum of e-mails verzenden aan verschillende e-mailadressen, feit is dat er geen "bedrijf" is dat ik kan aanspreken. Stel dat mijn schade van dien grootte is dat ik bij het uitblijven van enige reactie toch de betreffende verkopende partij in rechte zal moeten betrekken. Wie kan ik dagvaarden? Meubelmarkten is slechts een naam en vertegenwoordigt geen rechtspersoon. Op mijn order staat weliswaar L&F Beheer vermeld maar ik heb reeds eerder op dit forum beschreven dat deze rechtspersoon onlangs van bestuurder is veranderd en dat deze rechtspersoon mogelijk geen verhaal biedt.

Zelfs al zou nu mijn bestelling echt in week 10 geleverd worden dan nog vraag ik mij af welk vertrouwen ik moet hebben in dit bedrijf. Als over een half jaar mijn bestelling ernstige gebreken vertoont, het kan altijd gebeuren, bij wie zal ik dan aan moeten kloppen?

Ik heb dan ook vanavond besloten om de koopovereenkomst te ontbinden. Het is spijtig, maar ik heb absoluut geen enkel vertrouwen meer in een goede afloop.

Vermoedelijk krijg ik mijn aanbetaling van EUR 135 niet meer terug. Dat is jammer, maar ik weet dat anderen meer hebben aanbetaald. De vraag is wat voor deze personen wijsheid is.

Ik meen dat je op basis van de huidige situatie gewoon de koopovereenkomst mag ontbinden. Dit zal lastig zijn als je een substantieel bedrag hebt aanbetaald. Wat dan?

Goed opletten als je toch besluit om jouw bestelling af te nemen. Dus niet de onuitgepakte zaken afrekenen met de chauffeurs en dan pas alles bekijken. Nee, eerst alles uitpakken en vergewissen of er absoluut geen enkel probleem is met jouw bestelling. Betreft het slechts een kleine beschadiging? Dan kan je het standpunt innemen dat je niet de volledige koopsom hoeft te betalen. Afhankelijk van de aard van de beschadiging kan je dan een bepaald percentage inhouden. Alle uitingen verlopen op dit moment via "MEUBELMARKTEN". Dit is geen rechtspersoon en er zijn ook geen namen bekend van personen die handelen onder deze naam.

Besef dus wel dat je mogelijk na het betalen van de volledige koopsom, geen verhaal kan halen bij eventuele achteraf gebleken gebreken.

Succes iedereen!

Mandy23
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 nov 2010 19:43

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Mandy23 »

Ook wij hebben een brief binnen gekregen, zoals hiervoor genoemd.

Zeer onprofessioneel en zonder ook maar enige vorm van aangegeven plaatsnaam, ondertekening, adres, telefoonnummer oid.

In de brief staat alles wat we al weten en dat onze bank ik wk 6 van dit jaar wordt geleverd.
Inmiddels hebben wij een nieuwe bank besteld elders.
Deze bank word ook omstreeks week 6 geleverd...

Wat te doen?!!? Ik wil de troep van MM niet meer... maar hoe bereik ik deze mensen?! Zaak is dicht, geen nummer te bereiken....

Het enige wat we willen is af van dit gedoe en onze aanbetaling terug, hou die bank maar...

misscali
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 jan 2011 14:14

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door misscali »

Wanner hebben jullie je bestellingen gedaan?maakt het nou toch uit of je het bij de oude of nieuwe eigenaar gekocht hebt???Heeft er iemand al wat geleverd gekregen???of word hier helemaal niet meer aan gedaan

Antoinetta68
Berichten: 37
Lid geworden op: 16 jan 2011 14:59

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Antoinetta68 »

Wij hebben 6 november een bank gekocht en 500 euro aanbetaald.
Er was die zaterdag al een vreemde sfeer bij Directmeubel in de Meern maar omdat wij onze bank bij de vorige meubelzaak hadden afgezegd wegens een slecht geleverd bankstel en weer een levertijd van 20 weken besloten we om toch de bank in de Meern te kopen.

We hadden een leren bank uitgezocht met een hocker de verkoper maakte er een mooie prijs van en de bezorging was zo goed als gratis. Ook kregen we een leenbank die we dan zelf moesten komen ophalen, hij garandeerde een nieuwe bank die in de winkel stond en wij zijn akkoord gegaan.

Eenmaal bij de kassa begon hij te schrijven een leren bank met gedeeltelijk skaileer in de rug , daar gingen wij dus niet mee akkoord omdat het eerst om een leren bank ging en bij het opmaken van de bon was het gedeeltelijk leer. Dus hebben we weer iets van de prijs afgekregen nadat hij eerst zijn baas moest bellen hierover. Op dat moment kregen wij al nare gevoelens maar we waren blij met de toezegging dat de bank een levertijd had van 8 weken omdat deze bank van een Europese leverancier was.

Hij moest weer een andere bon maken en in de tussentijd vroeg hij of we 500 konden pinnen voor de aanbetaling van de bank die een totaalprijs heeft van 1500 euro.

De week erna 13 november zijn we zelf de leenbank gaan halen die helemaal in de plastic zat ingepakt. Eenmaal tuis gekomen met de bank en deze uitgepakt te hebben zagen we wat voor een vieze gescheurde bank hadden meegegeven. De bank heeft een ijzeren onderstel die onze parket zwaar heeft beschadigd.
Terug bellen ging niet meer omdat tot onze verbazing de zaak op laste van de fiod was gesloten.

Het ergste van het hele verhaal is dat wij alleen nog kunnen aantonen dat wij daar 500 hebben aanbetaald maar dat ze onze orderbon niet hebben meegegeven.

Wij hebben dan ook besloten om ergens anders een bank te kopen en de leenbank te verkopen omdat het gewoon een bende leugenachtige oplichters zijn.

Medewerker MM
Berichten: 28
Lid geworden op: 17 nov 2010 22:17

Re: Meubelmarkt Montfoort

Ongelezen bericht door Medewerker MM »

Beste Forumlezers,

Tot op heden is er nog weinig veranderd, wel is er al een hoop uitgeleverd, en hier gaan we ook gewoon mee door!
Verder is er eigenlijk weinig nieuws te melden, maar ik wilde de mensen die er nog een beetje vertrouwen in hebben toch nog even gerust stellen, wat er ook gebeurd....u krijgt geleverd !
Ik kan helaas niet op ieder volgend bericht ingaan. We hebben zelf naar Radar een e-mail verstuurd met het verzoek om in de uitzending te komen.....even afwachten dus.

Groetjes,

Medewerker MM

ps. @sjoegel
Ze zouden ramptoeristen als jij eigenlijk van dit forum moeten verwijderen.
U bent gewoon een Concurent die weinig klanten in zn zaak heeft, en via dit forum probeerd om het in andere zaken ook zo rustig mogelijk te krijgen.
U weet precies hoe de vork in de steel zit bij ons......dus ik snap niet waarom u dan zo negatief doet ? ?
Laatst gewijzigd door Medewerker MM op 17 jan 2011 12:04, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten