Er wordt juist meer geëxperimenteerd. Als je tenminste een bedrijf uit Veendam (!), dat een reeks erotische webwinkels exploiteert, wilt geloven. Ook webwinkels met baby-artikelen melden omzetgroei.
Huiskamer
Re: Huiskamer
-
Oke,had dat Oscar wilde citaat nog niet gezien.Bob Schurkjens schreef: ↑15 apr 2020 18:28Nee, niet ironisch bedoeld. Cynisch bedoeld. Zie citaat Oscar Wilde.scharrelschipper schreef: ↑15 apr 2020 18:19Ironisch bedoelt mag ik hopen?Bob Schurkjens schreef: ↑15 apr 2020 16:53Schaf de complete kunst- en cultuursector af. Is niet functioneel, zeker niet in deze tijd. Je kan dat geld beter geven als belastingvoordeel aan multinationals: Shell, Google, Unilever, Ikea, Apple, Facebook. De grote jongens die onze economie op poten houden.
Of ben ik nu te naief?
En dit VVD-kabinet heeft nu een flinke stok om mee te slaan. Dat zie ik ook wel gebeuren.
-
En scheidingen!!moederslink schreef: ↑15 apr 2020 18:46Juist met deze ophokplicht zullen er over 8-9 maanden weer genoeg baby.s zijn
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ben ik de enige die die BN 'ers ietwat irritant vind ?
Ze duiken bij gebrek aan aandacht nu steeds op met hun ' vrolijke-aardige-meelevende- goedbedoelde ' acties waarmee zij vooral zichzelf in het licht zetten.
Ze duiken bij gebrek aan aandacht nu steeds op met hun ' vrolijke-aardige-meelevende- goedbedoelde ' acties waarmee zij vooral zichzelf in het licht zetten.
-
Ach als je niet naar de Nederlandse campingzenders kijkt kom je ze bijna niet tegen.
Waar duiken ze op dan? Ik zie ze niet en kom ze ook niet tegen.moederslink schreef: ↑16 apr 2020 13:16Ben ik de enige die die BN 'ers ietwat irritant vind ?
Nee. Gelukkig is er altijd een manier om ze te ontlopen of weg te klikken of weg te zappen.
Maar erger dan BN'ers is de PostcodeLoterij, die studenten inhuurt om je lastig te vallen, terwijl je aan het koken bent.
Dat is wel een voordeel van alle beperkingen: er wordt niets meer aan de deur verkocht. Rust!
-
Ik kom ze eigenlijk ook nooit tegen. Vind het wel lekker zo. Maar, als ik tv kijk, dan kijk ik ook naar echte programma's, of wat daarvoor door moet gaan. Dat goedkope kinderlolly-entertainment moet ik niks van hebben.
-
Zitten er knopjes op de TV? Oh ja aan de zijkant.
(Boomer alarm)
(Boomer alarm)
-
Vroeger (toen alles beter was) moest je op staan uit je luie stoel om het geluid van je tv te regelen.juliomariner schreef: ↑16 apr 2020 17:59Zitten er knopjes op de TV? Oh ja aan de zijkant.
(Boomer alarm)
En om van net 1 naar net 2 te gaan.
Het contrast en de kleur instelling hoefde dan weer niet.
En als het heel erg mistig was, kon je in de kust gebieden wel eens een Britse zender vangen.
De goeie ouwe tijd....
Ik ben ook een 'bekende Nederlander ', maar bijna niemand weet dat en dat moet ook maar zo blijven !
moederslink
vindt dit leuk
Ik ben eerder berucht.
Jablan
vindt dit leuk
-
Over mij heeft iedereen wel een mening. Op dit forum dan.
Boomer? Dat was toch een bastaardhondje in een televisieserie? Ik wist niet dat die ook op de knopjes van de televisie kon drukken.
-
https://fashionista.flair.be/fun/ok-boo ... ennials/
Boomer alarm/boomer alert / ok Boomer.
Als je niet weet wat het betekend ben je er waarschijnlijk een.
Moneyman
, ZeerPrivé
en moederslink
vinden dit leuk
Onzinnig napraten.juliomariner schreef: ↑16 apr 2020 22:55https://fashionista.flair.be/fun/ok-boo ... ennials/
Het betekent hopelijk in ieder geval dat je beter taalonderwijs gehad hebt.
Erthanax
vindt dit leuk
Of een gebrekkige kennis van matige maar desondanks populaire Amerikaanse televisieseries en een niet zo goed ontwikkelt () gevoel voor humor.
Moneyman
vindt dit leuk
-
Het klinkt een beetje arrogant. Zo van: jouw mening, ik zoek het zelf wel uit, heb jou niet nodig.
-
Oei voelen we ons aangesproken?