Huiskamer
-
Re: Huiskamer
Turk , Irak, Iran.... alle 3 hadden Koerden kunnen zijn en die vraag is nog gevaarlijker!
Is U nu al Nederlander en hoe bevalt dat... is slimmere vraag en vaak vertellen ze dan meer.
Is U nu al Nederlander en hoe bevalt dat... is slimmere vraag en vaak vertellen ze dan meer.
Die vind ik geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik wilde bij Kassa als "Trol" een Account aanmaken, bleek die naam al bezet.
Costnix
vindt dit leuk
-
Maar die trol gebruikt niet zijn eigen naam. Ze zullen toch wel een ip ban kunnen. Waar ook wel langs te komen is, maar niet door iedereen.
Costnix
vindt dit leuk
Hier staat niets over bakkers en slagers in een AT . Wel iets over 24-uurs inzetbaarheid, zware selectie en speciale opleiding.
Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
VOlgensmij zijn die ook vrijgesteld van andere taken, of beter gezegd, hun enige taak is het AT. En die komen meer in actie dan wat menigeen denkt. Ook omdat de voertuigen niet herkenbaar zijn en ze niet overal met signalen rijden.
De mensen die ingezet worden als ME zijn wel politieagenten die ook een gewone normale politietaak hebben en naast hun taken ingezet kunnen worden als ME.
Nope, ook de AT-ers zijn “gewone” politiemensen met een andere taak. Het is, net als bijvoorbeeld het zijn van hulpoffficier van justitie, een neventaak. Natuurl8jk kán het, met name in de grote steden, zo zijn, dat enkele leden fulltime hun neventaak uitoefenen, maar het blijft een neventaak. Niemand heeft “AT-lid” als functie op z’n salarisstrook staan.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Misschien kunnen ze een paar AT-ers naar het Kassa forum sturen, want dat is weer overgenomen door een trol.
Komkommertijd
vindt dit leuk
De troll is nog steeds niet weg.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Daarom is het ook een TROL
Komkommertijd
vindt dit leuk
En de 1 na de ander blijft maar reageren op die trol. Zelfs degene die 'niet reageren' schrijft. Lekker doorgaan zo, komen ze er nooit van af.
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Maar naast het openen van eigen topics meent hij ook te moeten reageren op topics van anderen
Aangezien hij steeds extremer wordt en de bedreigingen ook erger wordt heb ik de stille hoop dat hij snel wordt opgepakt
Aangezien hij steeds extremer wordt en de bedreigingen ook erger wordt heb ik de stille hoop dat hij snel wordt opgepakt
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Deze trol zal uit zichzelf zeker niet stoppen. Lijkt me een gestoorde die persoonlijk onrecht is aangedaan en nu is het ieders schuld behalve zijn eigen.
Costnix
en Komkommertijd
vinden dit leuk
-
Komkommertijd
vindt dit leuk
Bizar...
Komkommertijd
vindt dit leuk
@komkommertijd: domeinnamen met trol.com trol.nl zijn al bezet (geblokkeerd).
Komkommertijd
vindt dit leuk
-
Ik snap die Trol niet, als ik hier een "Ongestelde vraag" zou stellen zouden jullie mijn gewoon
maandverband aanbieden.
maandverband aanbieden.
Komkommertijd schreef: ↑08 mei 2019 20:06Ik snap die Trol niet, als ik hier een "Ongestelde vraag" zou stellen zouden jullie mijn gewoon
maandverband aanbieden.
Zullen we daar dan tampon van maken? Komkommer - tampon?
Komkommertijd
vindt dit leuk
Vergeleken met de berichten van gisteren, is die Docdata onzin volkomen onschuldig.
-