Sabine / Belg/Versvleesfanaat/Pedigreefan/mannelijk/vrouwelijk?Dating dickie whatever.
sabine dus.. niet mijn vriend dit keer.
degene die het stukje schreef over knoopje los was ingelogd als Belg. ( die by the way verdomd goed hollands sprak... een vlaming schrijft anders, hebben een andere woordkeus en zinsopbouw..
dat is dus jouw vriend.
Sabientje toch.. voor wie doe je dit allemaal?
wat wil je ons nou duidelijk maken... dat je een serieuze fokster bent die vers vlees voert?
had dat dan gewoon gezegd, dat je in het verleden wellicht pedigree pal hebt gevoerd? dat is toch geen schande?
waarom zo'n komedie? heb je niet genoeg aan 1 identiteit?
ik ben een hele serieuze fokker die een CVV propageert en die hoedanigheid had je een leuke aanvulling kunnen zijn want elke bijdrage van een versvleesfokker is welkom.
echter er rijzen nogal wat twijfels bij het lezen van je berichten of je wel werkelijk een ervaren fokker bent..want en ik quote
(...)je hebt kennelijk totaal geen verstand van het fokbeleid
of weet je niet dat je na een nestje zowiezo 1 jaar moet wachten voor je weer laat dekken.
1 jaar.....
er behoort inderdaad een loopsheid tussen te zitten en die periode komt overeen met ± 1 jaar.
onze meiden zijn nou toevallig zeg in dezelfde maanden loops
toevallig? kom.. elke fokker weet toch dat in een tevenroedel o.i.v. feromonen vaak een spontane bronstsynchronisatie optreedt?
het klinkt allemaal een beetje knullig..
mijn honden zijn erfelijk ( oh.. meen je dat nou?
ze zijn op diverse dingen getest ( dierenarts, ik wil graag een afspraak maken om Wodan op zijn dingetje te laten testen )
als jij net zo getalenteerd bent om puppiekopers te overtuigen om vers te voeren als dat je mij probeert te overtuigen een serieuze, ervaren CVV fokster te zijn... dan vrees ik dat veel van jouw puppiekopers weer naar een zak brokken grijpen.
dus... doe eens een beetje beter je best!
en maak je huiswerk