Sjohie!!
Ja mijn. Vriendin woont deventer en due zegt ook altijd zo leuk,krijg live foto,s altijd gelijk te zien,whats app,
Lijkt me leuk keer heen te gaan,maat best een eind endruk!!! Maar schijnt echt heeeel leuk te zijn,
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ik heb er de ballen verstand van maar kan het zijn dat je via een bepaald bericht in een bepaald topic een pb naar iemand wilde sturen ? Als de mod. dan bijv. bezig is met dat bericht (wijzigen, verwijderen ofzo) dat je dan die melding krijgt?Chocomelk schreef:Raar...wilde bepaalde info naar iemand sturen en dan krijg ik dit te lezen :
Sorry, de pagina die u zocht is niet beschikbaar (444).
Wij proberen de pagina zo snel mogelijk weer bereikbaar te maken, probeert u het later a.u.b. nog een keer.
Mochten de problemen aanhouden dan is de volgende foutmelding van belang: (444 Query not allowed.)
Onze excuses voor het ongemak,
De TROS Webmasters
--------------------------------------
test pb van jou wel ontvangen WA
test pb van jou ook ontvangen Tenormin
Waarin??? in melk-water-drank etc.Chocomelk schreef:Weet al wat het probleem was, opgelost nu.
Stond er toch bij.tenormin schreef:Nee, natuurlijk niet; choco's probleem is waarschijnlijk opgelost in jouw drie J 's...plumber schreef:Waarin??? in melk-water-drank etc.Chocomelk schreef:Weet al wat het probleem was, opgelost nu.
Ja leuk he.tenormin schreef:Oh Chocomelk: hoe waar is dit!!![]()