kan ook een rottweiler zijn dus of een kruising van een whippet x boxerOmwonenden zagen hoe een pitbull-achtige hond de twee zwanen aanviel
ik heb van dit verhaal nog niks gehoord, zal er eens achteraan gaan.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
kan ook een rottweiler zijn dus of een kruising van een whippet x boxerOmwonenden zagen hoe een pitbull-achtige hond de twee zwanen aanviel
dierenbeulkitt
Geplaatst op 16 Mei 2006 18:06 door kitt
--------------------------------------------------------------------------------
Babs,voorlopig hebben wij wel onze zin en worden deze honden afgemaakt zoals wij willen.
Nou Jan ze zijn hier zo dom dat ze zelf denken dat de grondwet voor dieren geld!!!!!!nou vraag ik je zeg!!!!!!!!!!!!!!!dan ben je pas echt dom en dan is daar ook niets meer aan te veranderen.En dier moet je dier laten.Een dier hoor je niet als mensen te behandelen,volgens mij is dat het eerste wat je leert tijdens een cursus met je hond(wordt misschien toch tijd voor jullie om die eens te gaan volgen!!!)
en wat betreft mijn kittens......laat ik dat lekker voor mijzelf houden.Jullie commentaar heb ik daar niet bij nodig.Maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens)erg gelukkig.
WE HEBBEN EEN CLUBJE OPGERICHT VOOR MENSEN UIT HET GESTICHT!!!Maar laat ik dit zeggen er zijn een aantal mensen hierdoor(mijn kittens)erg gelukkig
over welk ras praat je nou eigenlijkJanTiel;
Geplaatst op: 17 Mei 2006 03:44 Onderwerp:
En Kitt,ze willen en kunnen het niet weten dat het ras gewoon afgemaakt blijft worden!
Zelf zijn ze zo stom om dit ras te kopen,maar dat duurt niet lang meer
ze willen... ze denken... maar dat duurt niet lang meer.. maar dat weten hun niet....JanTiel
Geplaatst op: 17 Mei 2006 03:46 Onderwerp:
ze denken het allemaal beter te weten maar de wet kunnen hun NOOIT veranderen,het wordt alleen maar erger,hahahahahahahahaha,maar dat weten hun niet
kitt
Geplaatst op: 16 Mei 2006 18:06 Onderwerp:
voorlopig hebben wij wel onze zin en worden deze honden afgemaakt zoals wij willen
wees er vooral trots en blij mee dat er onschuldige lieve honden afgemaakt worden vies vuil kutwijf
ga je eigen bastaardkittens een spuitje geven en geil er vooral lekker op. volgens mij kom je gewoon klaar bij het idee dat er weer een hond dood is.