LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Ron uit Den Haag

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Beste dames en heren,

Het is al een keer of 144 verteld.......Er komt geen deurwaarder aan je deur voordat een rechter uitspraak heeft gedaan.
Dus lopen die *********** van die boevenbende alleen maar te dreigen en kost dat allemaal extra geld die zij op zullen moeten hoesten.

Groet, Ron.

Cees

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Cees »

Betalen? Ik eis een schadevergoeding voor alle ellende!

nog een Fred

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door nog een Fred »

Ik heb al 3 keer een factuur gestuurd naar Dexia. Ik wil mijn inleg terug! Zal ik ze dan ook maar een incasso bureau op hun dak sturen?

Sterkte allemaal!!


Janny

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Janny »

Ik heb geen restschuld,(stel ik) contract is vernietigd,(egaleaser) maar door dexia niet geaccepteerd.
Probleem is om de inleg retour te krijgen met rente.
Janny

Nicky

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Nicky »

Wij betalen niet. Zijn eegaleasers. Brief op tweede betalingsverzoek de deur uit.

Annet

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Annet »

Annet - wist niet dat het om een lening ging, ik had zelf ruim F 50.000,- in een keer ingelegd.Dus niets geleend toch??

Marina

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Marina »

ik dacht ook dat het een spaarplan was, ik voel me bedonderd. Een gelukje is dat mijn man niet heeft meegetekend, dus wij hopen echt dat de rechter recht spreekt. We betalen niet en zien wel hoe e.e.a. verloopt
Ik heb een restschuld van ruim 23.000 Euro.

Don.L

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Don.L »

Voel me behoorlijk in de maling genomen, niet allen door Dexia maar oooooook mijn tussen persoon die dit mij heeft
aanbevoolen die is van de aaardbodem verdwenen !!
groet don.l

Bas

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Bas »

Een kale kip (lees: student) kun je niet plukken, dus van mij hoeven ze helemaal geen geld te verwachten!!!

Gegroet, Bas

anke

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door anke »

Natuurlijk kan en wil ik ook niks terug betalen.
De reactie van Linh deed me opschrikken.
Korting Kado werd me namelijk een 3 tal jaren geleden door DE CONSUMENTENBOND genoemd om als enige mee in zee te gaan. Hoezo terug betalen??????

Cees

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Cees »

Contract begin mei afgelopen, twee herinneringen maar ik betaal niet.

Have

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Have »

Ook ik ben niet van plan mijn restschuld te betalen . . .

ceesara

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door ceesara »

restschuld in mei: 23.500, straks in november: nog 's zoiets!!
ben eegaleaser en betaal dus never nooit nada!!!!!!!

Hen uit de polder

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Hen uit de polder »

Uit principe mag ik nooit betalen.

F L E X I A

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door F L E X I A »

Ik heb een restschuld van 27.000. Indien Dexia mij persoonlijk voor de rechter daagt, weet ik zeker dat deze zal zeggen: niet betalen aan dexia, we houden de zaak aan. Zalm eist nu zelfs dat iedereen met rust moet worden gelaten tot minimaal de uitspraak van het proces, dus de restschuld is voorlopig 2 jaar in de ijskast.... Dexia heeft een grote bek. Het ergste zijn ook die mensen die daar werken, zo zielig wat ze allemaal proberen. Maar kort gezegd, ik betaal niets !!! Jullie wel ???

F L E X I A

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door F L E X I A »

Ik heb een restschuld van 27.000. Indien Dexia mij persoonlijk voor de rechter daagt, weet ik zeker dat deze zal zeggen: niet betalen aan dexia, we houden de zaak aan. Zalm eist nu zelfs dat iedereen met rust moet worden gelaten tot minimaal de uitspraak van het proces, dus de restschuld is voorlopig 2 jaar in de ijskast.... Dexia heeft een grote bek. Het ergste zijn ook die mensen die daar werken, zo zielig wat ze allemaal proberen. Maar kort gezegd, ik betaal niets !!! Jullie wel ???


Ron uit Den Haag

Re: MAAR ÉÉN KEER JE NAAM HIERO, KIJKEN HOE LANG DEZE TOPIC WOR

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Gisteren wederom een brief met de bekende vooraankondiging aan het BKR.
Vandaag aangetekend brief gestuurd dat de contracten niet bestaan (ivm de vernietiging door mijn vrouw).
En dat er nog steeds een bedrag open staat die door hun aan mij betaald dient te worden.

Tot slot gemeld dat ik pas weer in gesprek ga met ze als er een rechterlijke uitspraak is gewwest dat bepaald dat de contracten niet nietig verklaard kunnen zijn door de eega's.

Groet, en nu lekker op vakantie, dus iedereen een hele prettige en vooral zorgloze vakantie toegewenst van mij en mijn familie.

Ron uit Den Haag.

Gesloten