LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lindorff B.V.
Re: Lindorff B.V.
Ik stop niet
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff B.V.
Succes Snepke.
Voor wat het waard is - ik geloof in jou - en wens je sterkte.
Ik hoop dat ik zelf nooit met Lindorff te maken krijg - want ondanks die ene(!) klant waarbij het ooit wel goed gegaan is, maakt dit bedrijf te veel 'fouten' om nog geloofwaardig te zijn.
Kwade opzet? Mischien niet - maar wel grote onachtzaamheid en onzorgvuldigheid. Ook van de kant van de opdrachtgevers trouwens.
Voor wat het waard is - ik geloof in jou - en wens je sterkte.
Ik hoop dat ik zelf nooit met Lindorff te maken krijg - want ondanks die ene(!) klant waarbij het ooit wel goed gegaan is, maakt dit bedrijf te veel 'fouten' om nog geloofwaardig te zijn.
Kwade opzet? Mischien niet - maar wel grote onachtzaamheid en onzorgvuldigheid. Ook van de kant van de opdrachtgevers trouwens.
Re: Lindorff B.V.
Dank je Guardian.
Ze hebben iets over het hoofd gezien zeggen ze.
Ze hebben het zelf op de factuur gezet.Bij de eerste aanmaning heb ik dat al gekopieerd en naar cd gestuurd,ik heb het 4x naar cd gestuurd ,die hadden daar geen boodschap aan ik moest betalen.
Toen kwam Lindorff,ook 6x opgestuurd,hadden er ook geen boodschap aan,betalen en snel.
Na anderhalf jaar dreigbrieven en profitletters en onbeschofte telefoontjes teneinde raad Mevr Bosch ingeschakeld,je raad het al ,het zelfde laken een pak.
Die ging zo ver een dagvaarding te bezorgen.
Dus de gekopieerde factuur naar de rechtbank gestuurd.
Vragen ze gelijk royement aan ,want ze hadden iets over het hoofd gezien,wat ze zelf op de factuur hebben gezet.
Trek u conclusie kwade opzet,onachtzaamheid
Ze hebben iets over het hoofd gezien zeggen ze.
Ze hebben het zelf op de factuur gezet.Bij de eerste aanmaning heb ik dat al gekopieerd en naar cd gestuurd,ik heb het 4x naar cd gestuurd ,die hadden daar geen boodschap aan ik moest betalen.
Toen kwam Lindorff,ook 6x opgestuurd,hadden er ook geen boodschap aan,betalen en snel.
Na anderhalf jaar dreigbrieven en profitletters en onbeschofte telefoontjes teneinde raad Mevr Bosch ingeschakeld,je raad het al ,het zelfde laken een pak.
Die ging zo ver een dagvaarding te bezorgen.
Dus de gekopieerde factuur naar de rechtbank gestuurd.
Vragen ze gelijk royement aan ,want ze hadden iets over het hoofd gezien,wat ze zelf op de factuur hebben gezet.
Trek u conclusie kwade opzet,onachtzaamheid
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff B.V.
oooh.. DAT..
nee - dat zal de stagiar hebben gedaan - en die is nu niet meer bij ons werkzaam.
Dus dat hadden we echt niet in de gaten.
U had brieven gestuurd - ja - maar iedereen beweert dat wij fouten maken - dat doen we dus niet..
tot zover de officiele reactie van het incassoburo...
nee - dat zal de stagiar hebben gedaan - en die is nu niet meer bij ons werkzaam.
Dus dat hadden we echt niet in de gaten.
U had brieven gestuurd - ja - maar iedereen beweert dat wij fouten maken - dat doen we dus niet..
tot zover de officiele reactie van het incassoburo...
Re: Lindorff B.V.
Dat is frappant ik heb bijna woordelijk zo'n brief gehad
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff B.V.
Is toch een standaard excuus?
De stagiar - de nieuwe - de leerling??
De stagiar - de nieuwe - de leerling??
Re: Lindorff B.V.
Het lijkt er wel op .Ik geloof dat ze het allemaal op die nieuwe schuiven,en als je dan vraagt ik wil die nieuwe spreken,werkt er nooit meer.Al die keren dat ik gebeld heb werd het op die nieuwe geschoven.Ze hebben zeker al 10 nieuwe gehad ,die er niet meer werken.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff B.V.
Geef ze eens ongelijk - bij zo`n bende wil je toch niet werken?
Dus verloop is logisch.
Dus verloop is logisch.
Re: Lindorff B.V.
Mee eens zou er niet willen werken
Re: Lindorff B.V.
Daar was ik weer , het probleem in zake MG de Jong en Lindorff is netjes afgehandeld door mevr. Bosch.
Het bleek dus de schuld te zijn van mijn contact persoon van het Budget adviesbureau hier in Deventer. Deze heeft in 3 jaar tijd veel te weinig afgelost aan lindorff/mg de jong. Hierdoor probeerde MG de Jong alsnog de complete schuld op mij te verhalen. Maar met behulp van mevr. bosch zijn we tot een zeer goede oplossing gekomen. Dus het wil soms wel een helpen om contact op te nemen met deze mevr.
Het bleek dus de schuld te zijn van mijn contact persoon van het Budget adviesbureau hier in Deventer. Deze heeft in 3 jaar tijd veel te weinig afgelost aan lindorff/mg de jong. Hierdoor probeerde MG de Jong alsnog de complete schuld op mij te verhalen. Maar met behulp van mevr. bosch zijn we tot een zeer goede oplossing gekomen. Dus het wil soms wel een helpen om contact op te nemen met deze mevr.
Re: Lindorff B.V.
Mevr Bosch probeert zeker een wit voetje te halen.
Meestal is ze niet zo behulpzaam.
Ze krijgt te veel commentaar.dus verandert ze van werkwijze en als iedereen ze de hemel weer inprijst ,gooit ze het roer weer om.
Ze heeft bij mij niets opgelost,terwijl het vanaf het begin al duidelijk was,dat ze niets te vorderen hadden,maar toch 2 jaar doorgaan,tot het tot een rechtszaak komt,dan is het wel in een keer opgelost.
Nu kunnen hun betalen en daar proberen ze ook onderuit te komen,ze hebben al 2x uitstel gevraagd.
Ze deugen niet.
Weet iemand hoeveel keer ze uitstel kunnen/mogen vragen.
Zo kan het tot in het oneindige doorgaan,ze blijven aan het uitstel vragen.Het gaat alleen maar om de vaststelling van de schade/onkosten vergoeding,dat is toch niet zo moeilijk.
Of moeten ze eerst een partij spookvorderingen innen om mij te betalen.
Meestal is ze niet zo behulpzaam.
Ze krijgt te veel commentaar.dus verandert ze van werkwijze en als iedereen ze de hemel weer inprijst ,gooit ze het roer weer om.
Ze heeft bij mij niets opgelost,terwijl het vanaf het begin al duidelijk was,dat ze niets te vorderen hadden,maar toch 2 jaar doorgaan,tot het tot een rechtszaak komt,dan is het wel in een keer opgelost.
Nu kunnen hun betalen en daar proberen ze ook onderuit te komen,ze hebben al 2x uitstel gevraagd.
Ze deugen niet.
Weet iemand hoeveel keer ze uitstel kunnen/mogen vragen.
Zo kan het tot in het oneindige doorgaan,ze blijven aan het uitstel vragen.Het gaat alleen maar om de vaststelling van de schade/onkosten vergoeding,dat is toch niet zo moeilijk.
Of moeten ze eerst een partij spookvorderingen innen om mij te betalen.
Laatst gewijzigd door snepke op 29 jan 2012 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff B.V.
Snepke,
Zoek anders op wat een redelijke vergoeding is, en huur een incassobureau in
Intrum Justitia is mischien een leuke partij voor Lindorff
Zoek anders op wat een redelijke vergoeding is, en huur een incassobureau in
Intrum Justitia is mischien een leuke partij voor Lindorff
Re: Lindorff B.V.
Goed idee,ze hebben nu tot 9 dec uitstel gehad.Ik wil dat wel eens zien intrum tegen lindorff.
Re: Lindorff B.V.
Vandaag ontvingen wij een brief van incasso bureau de Jong uit zwolle, namens Lindhoff die weer claims van Tmobile hebben opgekocht.
Of we even, binnen vijf dagen (!) een bedrag van zo'n 500 eur willen overmaken.
1. we hebben niets van Tmobile
2. er zijn dus geen openstaande rekeningen.
3. kennelijk zijn onze gegevens beschikbaar gemaakt. (verkocht?)
kijk even op deze link: http://www.security.nl/artikel/31501/1/ ... evens.html
Tmobile personeel verkoopt dus klanten gegevens....
Iemand een suggestie wat er tegen dit incasso bureau kan worden ondernomen?
In ieder geval schakel ik direct morgen mijn advocaat in om niet alleen incassobureau De Jong aan te pakken maar Lindhoff en natuurlijk Tmobile.
Een vordering die op niets is gebaseerd is reden tot aangifte van valsheid in geschrifte. En aangifte bij de politie van dit strafbaar feit.
Iemand nog een tip?
Of we even, binnen vijf dagen (!) een bedrag van zo'n 500 eur willen overmaken.
1. we hebben niets van Tmobile
2. er zijn dus geen openstaande rekeningen.
3. kennelijk zijn onze gegevens beschikbaar gemaakt. (verkocht?)
kijk even op deze link: http://www.security.nl/artikel/31501/1/ ... evens.html
Tmobile personeel verkoopt dus klanten gegevens....
Iemand een suggestie wat er tegen dit incasso bureau kan worden ondernomen?
In ieder geval schakel ik direct morgen mijn advocaat in om niet alleen incassobureau De Jong aan te pakken maar Lindhoff en natuurlijk Tmobile.
Een vordering die op niets is gebaseerd is reden tot aangifte van valsheid in geschrifte. En aangifte bij de politie van dit strafbaar feit.
Iemand nog een tip?
Re: Lindorff B.V.
Zie mijn reactie op een van de andere topics waar je dit bericht plaatste. Overigens vind ik 3 berichten wel een beetje veel van het goede... bang om niet gelezen te worden?wvmradar schreef:Vandaag ontvingen wij een brief van incasso bureau de Jong uit zwolle, namens Lindhoff die weer claims van Tmobile hebben opgekocht.
Of we even, binnen vijf dagen (!) een bedrag van zo'n 500 eur willen overmaken.
1. we hebben niets van Tmobile
2. er zijn dus geen openstaande rekeningen.
3. kennelijk zijn onze gegevens beschikbaar gemaakt. (verkocht?)
kijk even op deze link: http://www.security.nl/artikel/31501/1/ ... evens.html
Tmobile personeel verkoopt dus klanten gegevens....
Iemand een suggestie wat er tegen dit incasso bureau kan worden ondernomen?
In ieder geval schakel ik direct morgen mijn advocaat in om niet alleen incassobureau De Jong aan te pakken maar Lindhoff en natuurlijk Tmobile.
Een vordering die op niets is gebaseerd is reden tot aangifte van valsheid in geschrifte. En aangifte bij de politie van dit strafbaar feit.
Iemand nog een tip?
Re: Lindorff B.V.
@pavlova @vogels
inderdaad, maar moest even kijken waar dit topic het meeste ''leeft'', sorry voor de overlast. Dank voor de tips.
inderdaad, maar moest even kijken waar dit topic het meeste ''leeft'', sorry voor de overlast. Dank voor de tips.
Re: Lindorff B.V.
Morgen uitspraak wat ze aan mij moeten betalen,als ze weer geen uitstel vragen.Word er een beetje moe van.
-
- Berichten: 6858
- Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
- Contacteer:
Re: Lindorff B.V.
Kan je ook protest tegen dat uitstel aantekenen?
Want ondertussen moge toch duidelijk zijn dat ze de boel aan het traineren zijn?
Anyways - succes, en ik help het je hopen dat men vergeet uitstel aan te vragen.
(moet je vrij nemen of tijd vrij maken hiervoor.. dan loopt de rekening gewoon op..)
Want ondertussen moge toch duidelijk zijn dat ze de boel aan het traineren zijn?
Anyways - succes, en ik help het je hopen dat men vergeet uitstel aan te vragen.
(moet je vrij nemen of tijd vrij maken hiervoor.. dan loopt de rekening gewoon op..)
Re: Lindorff B.V.
Guardian72 schreef:Kan je ook protest tegen dat uitstel aantekenen?
- Geen idee,als dat zou kunnen.
Re: Lindorff B.V.
Nooit geef ik het op
- Ben nu al zover gekomen.
- Moet het nu nog krijgen
Laatst gewijzigd door snepke op 08 jan 2010 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.