Kijk, Aegon zal niet blij zijn met deze uitspraak en zich wellicht enigszins vernederd voelen door die lastige Stichting.
Nu was de uitspraak toch al bekend maar ja niet hoeveel aangeslotenen dit gaat betreffen.
Maar meer nog door het probleem wat ze nu hebben. Ene kape Breukelaar heeft zo een leuke verklaring op DIT forum achtergelaten. En er loopt nog iemand rond die een klacht inzake Koersplan had lopen en nu weer naar het KiFiD kan.
Nu werft Koersplandewegkwijt weer nieuwe mensen aan, eerder was er berichtgeving dat er een nieuwe procedure gestart zou gaan worden maar nu worden deze bij de bestaande procedure gevoerd. Ik ga nu dus niet aanmelden want ik ga geen 75 euro betalen om me vrijwillig door Aegon te laten xxxxxx, ik betaal al genoeg lesgeld.
Als tzt onverhoopt blijkt dat Aegon het toch
niet bij de Hoge Raad heeft aangemeld, dan heeft de Stichting een probleem en gaat ze failliet aan claims van de mensen die zich nu aanmelden want die betalen nu 75 euro en kunnen niet bij de oude procedure. En lees eens terug wat door/namens de Ombudsman is verklaard. Na verschaffen van compensatie kan ik me opnieuw bij hem melden na doorlopen van de klachtprocedure.
Maar dat kan alleen als ........ja, Aegon gaat dus NIET aanmelden.
De aangeslotenen hebben dus hun vonnis maar sommigen daarvan zitten als ratten in de val. Dus houdt de web-site van Koersplandewegkwijt weer in de gaten.

En zet de verandering weer op dit forum.