LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
MAXIEM

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@@@

Uitzending van RamBam gezien over de praktijken van Mercator gezien. Ik snap het even niet: wie is de rat? en waar kan ik een kaartje kopen voor die musical?

Maxiem.

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door sephora30 »

Haha ik vond het een geweldige stunt :lol:

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

he geen reactie van ageeth12 :D :lol:

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Maxiem, Sephora en Ineke,
Ook wij vonden het een hele goede uitzending en hebben net Rambam hiermee gecomplimenteerd.
Dat ze zongen, wie heeft ons een ra(t) voor ogen gedraaid en wie is nou de rat
was wel heel erg goed verzonnen en in elkaar gedraaid. Het is al een compliment waard hoe ze een heel koor zo' n zaal in hebben gekregen.
En dan zegt de verkoper van Mercator nog dat ze vaktechnisch goede uitleg geven en niet zo zijn als die Duitse bedrijven die geregeld op de tv te zien zijn.
Mercator is nog sluwer dan hen, zijn zelfs niet aangesloten bij de ANVR en de CBW (erkende woonwinkel). Wij willen ook iedereen oproepen om via het Mercatorsite-contactformulier onder een fictieve naam en emailadres jullie mening te geven over het functioneren van dit bedrijf. Alle kleine beetjes helpen. Mercator stuurt nu landelijk uitnodigingen over hun "Winterfeest en show".

Voor degene die de uitzending hebben gemist:
http://www.uitzendinggemist.nl/programmas/4016-rambam
Ook zullen wij dit doorsturen naar de minister van Justitie.
Het verbaasd ons ook waar Ageeth zo lang blijft, waarschijnlijk mee met één van de zeer voordelige reizen van Mercator, de 503e reis inmiddels.

MAXIEM

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door MAXIEM »

[off-topic opmerking verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door MAXIEM op 10 feb 2012 21:43, 3 keer totaal gewijzigd.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

MAXIEM schreef:[off-topic opmerking verwijderd door de Moderator]

een typisch vara programma veel geschreeuw weinig wol, inhoudelijk werd er niets aan de kaak gesteld muv een vals gezongen liedje en kapot gescheurde dekbed zonder weergave van afkomst.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 feb 2012 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik vond het laster van de bovenste plank. alleen de royal was opengemaakt en niet de rest. een opvallend iets van de uitzending was dat ze het ook over de sgr hadden in het begin en daarna niet meer. alleen maar daarna over de cbw en anvr.

de opmerkingen over mij heb ik als laster gemeld bij trosradar.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

ageeth12 schreef:ik vond het laster van de bovenste plank. alleen de royal was opengemaakt en niet de rest. een opvallend iets van de uitzending was dat ze het ook over de sgr hadden in het begin en daarna niet meer. alleen maar daarna over de cbw en anvr.

de opmerkingen over mij heb ik als laster gemeld bij trosradar.
Ageeth50 dadelijk heb je die Lucy weer op je nek,diezelfde Lucy gaf hoog op over het zg onthullende en compleet mislukte Vara programma en liet daarna niets meer van zich horen, het spoor is zoek ?? :oops: :mrgreen:

inekevanvliet
Berichten: 295
Lid geworden op: 14 sep 2008 23:29

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door inekevanvliet »

laster?nee dat stomme gereageer van jouw is geen laster :shock:
laat me niet lachen zeg :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

inekevanvliet schreef:laster?nee dat stomme gereageer van jouw is geen laster :shock:
laat me niet lachen zeg :lol:
Een aardige reactie van v Vliet :oops: ,het programma rambam was knap waardeloos en stelde geen misstanden aan het licht :!: :?:

MAXIEM

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Har06

Deze reaktie voegt inhoudelijk niets toe aan dit topic. Het lijkt erop dat als een respondent tegen is, jij voor bent en als een respondent voor is, jij tegen bent. Heb je geen eigen mening?

Maxiem.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

MAXIEM schreef:Har06

Deze reaktie voegt inhoudelijk niets toe aan dit topic. Het lijkt erop dat als een respondent tegen is, jij voor bent en als een respondent voor is, jij tegen bent. Heb je geen eigen mening?
Maxiem.
Natuurlijk,scroll maar enkele bladen terug.
Van mij mag iedereen zijn producten aan de man/vrouw trachten te brengen,ik denk dat iemand die niet wil kopen niet koopt ook niet na enige verbale aandrang,het is storend te lezen hoe sommigen de ouderen als gemakkelijk te beinvloeden personen wegzetten, :oops:

Lucy2011
Berichten: 126
Lid geworden op: 03 aug 2011 18:49

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Lucy2011 »

Har
Wat een opmerkingen plaats jij, dan heb je weer die Lucy op je nek en duikt weer onder.
Ik/wij duiken niet onder maar zijn ook wel eens niet aanwezig of geen tijd om te regaren. Het programma van Rambam is helemaal niet mislukt hebben we gehoord en heeft wel degelijk resultaat maar de molens draaien niet snel zeker niet bij de Tweede Kamer.
Het is precies wat Maxiem schrijft, wij vinden al veel langer dat je met alle winden meedraait en totaal geen eigen mening hebt.
Er zijn duizenden ouderen die er wel intrappen en spijt hebben dat ze zich zo hebben laten intimideren. Misschien voel je je zelf misdschien aangesproken?
Er zijn ook jongere mensen onder de 65 jaar die zich hebben laten misleiden.

Ageeth lees ons bericht nog eens van 11 januari over een oudere man van 83 jaar die voor 1000 euro vitaminepillen heeft gekocht bij Mercator en nauwelijks iets waard blijken te zijn. Als je dit nog niet onder het noemer schandalige oplichting kunt inschatten dan willen wij nogmaals de forumbezoekers goed waarschuwen voor Ageeth die niet ziet wat er in werkelijkheid gebeurd en is zelfs al met meer dan 500 reisjes via Mercator/Fortuna meegeweest.
Dit is pas laster van de bovenste plank.
Forumbezoekers: Vergelijk de Fortunareizen met andere reisbureaus dan ziet u dat u ruim het dubbele van het bedrag betaalt via hen.

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

rambam was en is een totaal mislukt programma, leek meer op een mislukt blijspel,is daar de SP mee aan het werk?.geweldig dan.

Lucy spreekt graag in meervoud en goochelt met namen en leeftijden.
Een man van 83 j koopt op zo,n zitting voor Euro 1000,- , had hij cash geld bij zich en heeft hij binnen 7 dagen de koop ongedaan te maken.
Van mij mag iedereen aan verkoopdemo.s medoen,ook daar gelden de verkoopregels vlg het BW,ouderen zijn niet op hun hoofd gevallen Lucy cs.

Maxiem vroeg naar mijn mening en die heb ik gegeven: VRIJHEID BLIJHEID en geen inmenging van derden voor ouderen :wink:

ageeth12
Berichten: 169
Lid geworden op: 08 jun 2005 12:37

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door ageeth12 »

ik ben blij dat er iemand is die hetzelfde standpunt heeft als ik over dit onderwerp.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door G7 »

Deze reisjes zouden verboden moeten worden en hopenlijk gaat dat ook snel gebeuren. Het is de grootse oplichtersbende van de reiswereld.

MAXIEM

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door MAXIEM »

G7

Of er sprake is van een "oplichtersbende van de reiswereld" zoals jij in jouw bericht schrijft, kan ik niet beoordelen. Wel ben ik het met je eens, dat dit soort verkoopreisjes op korte termijn wettelijk verboden zouden moeten worden, zodat ouderen van de daarbij toegepaste praktijken niet meer het slachtoffer kunnen worden.

Maxiem.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door G7 »

Oke Maxiem.

Misschien zeg ik het wat te hard, maar jou uitspraak hier komt op hetzelfde neer, alleen jij verwoord het wat netter. :lol:

Har06
Berichten: 3743
Lid geworden op: 07 nov 2011 12:12

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door Har06 »

MAXIEM schreef:G7

Of er sprake is van een "oplichtersbende van de reiswereld" zoals jij in jouw bericht schrijft, kan ik niet beoordelen. Wel ben ik het met je eens, dat dit soort verkoopreisjes op korte termijn wettelijk verboden zouden moeten worden, zodat ouderen van de daarbij toegepaste praktijken niet meer het slachtoffer kunnen worden.
Maxiem.
De ouderen kunnen best voor zich zelf zorgen,het opgeplakt stigma is onjuist.
Wie van de prikkers heeft er met de toegepaste praktijken persoonlijk ervaring mee?
Wij hebben een paar jaar geleden zo,n dagreis naar de Eifel meegemaakt, op een uurtje naar onzin verkooppraatjes luisteren hou je van te voren rekening mee,heerlijk gewandelt langs de Rursee en met een boot over het meer gevaren. De reisleider was opdringerig ook dat weet je van tevoren.:)

MAXIEM

Re: Verkoopdemonstraties matrassen, reizen, apparaten, vitamines

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Har06

Je bent behoorlijk egocentrisch bezig. Je doet alsof jij de standaard bent en dat er geen ouderen zijn die anders in elkaar zitten. Eerlijk gezegd vind ik dat een behoorlijk bekrompen visie (maar dat zal wel met de leeftijd te maken hebben :wink:).

Met collegiale groet, Maxiem.

Gesloten