LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk combipakket moet ik nemen ?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
JackyJansen

Re: Welk combipakket moet ik nemen ?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Als mijn (gratis) modem/ontvanger kapot is, krijg ik gratis een nieuwe. Als de techniek je in de steek laat, wordt er aan gewerkt.

Mijn reactie op 1 of 2 facturen is foetsie. Het komt er op neer dat voor jou het geen probleem is, maar dat er gezinnen zijn met kinderen. Meerdere TV's, beer smaken om programma's te kijken, diverse mobiele aanbieders en diverse internet gebruik.

Hier ontstaan een papieren overlast, van 3 tot wel 8 facturen die maandelijks en soms 2-maandelijks binnen komen met alle discusiie achteraf, belbundels, bellen buiten de bundel, etc. Met de Circle zijn die groep mensen geholpen. Alles wordt inzichtelijker en makkelijker, naar een aantal financiële voordelen. Ik laat ze niet oversluiten als ze slechter af zijn, maar 90% waar ik mag rekenen, komt goedkoper en gemakkelijker er uit. Oversluiten kost geen moeite, want ik regel alles voor een gezin/bedrijf. Het enige is soms de naams onbekendheid. Dat is een reden van de sport sponsoring, puur naamsbekendheid en geen promotie van specifieke diensten.

Nu ikzelf dat interactieve pakket in uitgebreidere vorm gebruik weet ik wat een gezin kan verwachten en kan ik uit eigen ervaring vertellen hoe het werkt.

Jozef2011

Ongelezen bericht door Jozef2011 »

JackyJansen schreef:Als mijn (gratis) modem/ontvanger kapot is, krijg ik gratis een nieuwe. Als de techniek je in de steek laat, wordt er aan gewerkt.

Mijn reactie op 1 of 2 facturen is foetsie. Het komt er op neer dat voor jou het geen probleem is, maar dat er gezinnen zijn met kinderen. Meerdere TV's, beer smaken om programma's te kijken, diverse mobiele aanbieders en diverse internet gebruik.

Hier ontstaan een papieren overlast, van 3 tot wel 8 facturen die maandelijks en soms 2-maandelijks binnen komen met alle discusiie achteraf, belbundels, bellen buiten de bundel, etc. Met de Circle zijn die groep mensen geholpen. Alles wordt inzichtelijker en makkelijker, naar een aantal financiële voordelen. Ik laat ze niet oversluiten als ze slechter af zijn, maar 90% waar ik mag rekenen, komt goedkoper en gemakkelijker er uit. Oversluiten kost geen moeite, want ik regel alles voor een gezin/bedrijf. Het enige is soms de naams onbekendheid. Dat is een reden van de sport sponsoring, puur naamsbekendheid en geen promotie van specifieke diensten.

Nu ikzelf dat interactieve pakket in uitgebreidere vorm gebruik weet ik wat een gezin kan verwachten en kan ik uit eigen ervaring vertellen hoe het werkt.
Alles op één factuur is dus dé kracht van Euphony.. Ideaal voor mensen die graag 1 factuur ontvangen en daarvoor wel meer moeten betalen dan elders..

Ik ontvang trouwens nergens facturen van realiseer ik mij nu.. Dus mijn situatie is nog beter! "geen omkijken meer naar.." pur sang! En op alle vlakken goedkoop.. Wil iemand tips? :D

JackyJansen

Als je geen factuur ontvangt betaal je ongecontroleerd. Wil iemand tips ?

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

JackyJansen schreef: Het enige is soms de naams onbekendheid. Dat is een reden van de sport sponsoring, puur naamsbekendheid en geen promotie van specifieke diensten.
Dat van die naamsonbekendheid klopt, buiten dit topic had ik er nog nooit van gehoord.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Jolijn schreef:
JackyJansen schreef: Het enige is soms de naams onbekendheid. Dat is een reden van de sport sponsoring, puur naamsbekendheid en geen promotie van specifieke diensten.
Dat van die naamsonbekendheid klopt, buiten dit topic had ik er nog nooit van gehoord.
Waarvan? Van wie? :lol: :lol: :lol:

Jolijn

:wink: Sorry, buiten dit en topic en de topics betr. MLM.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

Jolijn schreef::wink: Sorry, buiten dit en topic en de topics betr. MLM.
Jouw naamsbekendheid is er ondertussen wèl op vooruitgegaan :wink:

JackyJansen

Gelukkig heb ik in de praktijk weinig te maken met haantjes gedrag.

Hier is het anders. Als vrouw wordt je zo een beetje gestalkt op alle topic waar je reageert. Of he het ni over je werk hebt of puur over gedachtenwisselen over combipaketten.

trebelski

Ongelezen bericht door trebelski »

JackyJansen schreef:Als vrouw wordt je zo een beetje gestalkt op alle topic waar je reageert.
Wat een flauwekul, dit is een volledig anonieme manier van reageren (via een nickname) en jij kunt net zo goed een man van een jaar of 40 zijn en dat geld voor iedereen hier. Dus niet het slachtoffer gaan uithangen die gediscrimineerd word.Je reageert steeds vreemder.

Jolijn

JackyJansen schreef:Gelukkig heb ik in de praktijk weinig te maken met haantjes gedrag.
Hier is het anders. Als vrouw wordt je zo een beetje gestalkt op alle topic waar je reageert. Of he het ni over je werk hebt of puur over gedachtenwisselen over combipaketten.
@ newmikey, als mijn naamsbekendheid vooruit is gegaan, hoop ik dat dat komt door mijn berichten en niet die van iemand anders. ;-)

@ Jacky Nee hoor, dat ligt niet aan je (vermeende) vrouw zijn, dat ligt aan de onderwerpen waarover je schrijft. Dat gebeurt ook bij (vermeende) mannen die over MLM, Euphony schrijven.

JackyJansen

@ Jolijn,

Je hebt zoals gewoonlijk gelijk. Jammer dat ze geen echte argumenten hebben.

Gesloten