De moderator heeft uw naam en adres reeds op verzoek verwijderd.Linda_fermont schreef:@adsolvendum
Zie het commentaar van mevr. Bosch moet ik hun een mail sturen? EN ik weet nie thoe ik mijn persoonsgegevens hier op mijn berichten moet weghalen ik kom er niet meer in?
Stuurt u gerust een berichtje naar genoemd email adres ter attentie van mevrouw Bosch.
Ik weet niet of mevrouw Bosch nog bij Lindorff werkt, of dat het de naam is geworden van de web-calamiteiten-beheersing, in het verleden heb ik mevrouw Bosch als hulpvaardig, slagvaardig en competent ervaren.
Dus laat u zich eens voorlichten, of mevrouw Bosch tot de conclusie komen dat verder najagen van deze vordering geen zin heeft.
Wat u niet moet vergeten is dat kosten ontstaan nadat u heeft betaald in beginsel niet voor vergoeding in aanmerking komen.
Mochten er nieuwe vragen ontstaan of ontwikkelingen zijn horen we dat hier wel.
Mailtje terug met bovenstaand zinnetje, en de toevoeging 'Ik verzoek u mij van uw mailinglist te verwijderen. Ik heb u geen toestemming gegeven mij aan te schrijven, noch bestaat er enig relatie tussen ons welke dit zou rechtvaardigen. Wanneer u volhardt in het verder naar mij verzenden van ongevraagde E-mails zal ik overwegen een klacht tegen u in te dienen bij de OPTA wegens spammen, waarbij ik u er op wil wijzen dat u geen afmeldingsmogelijkheid biedt in uw E-mails zoals de wet verlangt. Tevens zal ik dan de mogelijkheden onderzoeken aangifte te doen wegens stalking en/of oplichting en/of afpersing. Daarbij zal ik de publiciteit zoeken teneinde verdere ruchtbaarheid te geven aan uw handelswijze. Met vriendelijk groet, Jolanda77.'.jolanda77 schreef:ik weet totaal niet wie die persoon is en ik heb geen schulden