LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beleid Incasso Bureau Lindorff

Goeie of slechte ervaringen met incasso's? Ventileer hier jouw mening.
adSolvendum

Re: Beleid Incasso Bureau Lindorff

Ongelezen bericht door adSolvendum »

Linda_fermont schreef:@adsolvendum

Zie het commentaar van mevr. Bosch moet ik hun een mail sturen? EN ik weet nie thoe ik mijn persoonsgegevens hier op mijn berichten moet weghalen ik kom er niet meer in?
De moderator heeft uw naam en adres reeds op verzoek verwijderd.

Stuurt u gerust een berichtje naar genoemd email adres ter attentie van mevrouw Bosch.
Ik weet niet of mevrouw Bosch nog bij Lindorff werkt, of dat het de naam is geworden van de web-calamiteiten-beheersing, in het verleden heb ik mevrouw Bosch als hulpvaardig, slagvaardig en competent ervaren.
Dus laat u zich eens voorlichten, of mevrouw Bosch tot de conclusie komen dat verder najagen van deze vordering geen zin heeft.
Wat u niet moet vergeten is dat kosten ontstaan nadat u heeft betaald in beginsel niet voor vergoeding in aanmerking komen.

Mochten er nieuwe vragen ontstaan of ontwikkelingen zijn horen we dat hier wel.
jolanda77 schreef:ik weet totaal niet wie die persoon is en ik heb geen schulden
Mailtje terug met bovenstaand zinnetje, en de toevoeging 'Ik verzoek u mij van uw mailinglist te verwijderen. Ik heb u geen toestemming gegeven mij aan te schrijven, noch bestaat er enig relatie tussen ons welke dit zou rechtvaardigen. Wanneer u volhardt in het verder naar mij verzenden van ongevraagde E-mails zal ik overwegen een klacht tegen u in te dienen bij de OPTA wegens spammen, waarbij ik u er op wil wijzen dat u geen afmeldingsmogelijkheid biedt in uw E-mails zoals de wet verlangt. Tevens zal ik dan de mogelijkheden onderzoeken aangifte te doen wegens stalking en/of oplichting en/of afpersing. Daarbij zal ik de publiciteit zoeken teneinde verdere ruchtbaarheid te geven aan uw handelswijze. Met vriendelijk groet, Jolanda77.'.

Linda_fermont

Ongelezen bericht door Linda_fermont »

Voor de tweede keer sinds het laatste bericht van Adsolvendum weer een mail gestuurd naar Mevr. Bosch... Nog steeds geen reactie. Ondertussen geen brieven of mailtjes meer ontvangen. Wordt vervolgd...

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Je correspondentie goed bewaren; jij heb voldoende ondernomen.
Misschien hoor je noooooooit (of heel lang..daarom corr. bewaren) meer iets van Lindorff.

sacredfour

Ongelezen bericht door sacredfour »

Mailtje terug met bovenstaand zinnetje, en de toevoeging 'Ik verzoek u mij van uw mailinglist te verwijderen. Ik heb u geen toestemming gegeven mij aan te schrijven, noch bestaat er enig relatie tussen ons welke dit zou rechtvaardigen. Wanneer u volhardt in het verder naar mij verzenden van ongevraagde E-mails zal ik overwegen een klacht tegen u in te dienen bij de OPTA wegens spammen, waarbij ik u er op wil wijzen dat u geen afmeldingsmogelijkheid biedt in uw E-mails zoals de wet verlangt. Tevens zal ik dan de mogelijkheden onderzoeken aangifte te doen wegens stalking en/of oplichting en/of afpersing. Daarbij zal ik de publiciteit zoeken teneinde verdere ruchtbaarheid te geven aan uw handelswijze. Met vriendelijk groet, Jolanda77.'.
Bedankt adSolvendum, weer een mooie toevoeging voor mijn archief: brieven voor incassobureaus :mrgreen:
Ooit aan gedacht om een boek te schrijven? :P

jocelyn900

Ongelezen bericht door jocelyn900 »

paar weken geleden onterechte vordering gehad, was opgelost met opdracht gever en incasso bureau lindorff bv en ik kreeg mijn geld terug. Nu is het zo dat ik twee weken geleden minstens 10 keer werd gebeld in het weekend. Ik belde op en de vrouw aan de telefoon bood haar excuses aan en dat ik niet meer gebeld zou worden en mijn dossier gesloten zou worden. Nu ben ik vanavond wéér gebeld terwijl ik niks meer met ze van doen heb. Als ik dan vraag waarom ze bellen zeggen ze: ja sorry je moet nog afgeboekt worden (?) en dat verwerken we pas vannacht... snap er niks van en word er niet echt blij van!

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

jocelyn900 schreef:paar weken geleden onterechte vordering gehad, was opgelost met opdracht gever en incasso bureau lindorff bv en ik kreeg mijn geld terug. Nu is het zo dat ik twee weken geleden minstens 10 keer werd gebeld in het weekend. Ik belde op en de vrouw aan de telefoon bood haar excuses aan en dat ik niet meer gebeld zou worden en mijn dossier gesloten zou worden. Nu ben ik vanavond wéér gebeld terwijl ik niks meer met ze van doen heb. Als ik dan vraag waarom ze bellen zeggen ze: ja sorry je moet nog afgeboekt worden (?) en dat verwerken we pas vannacht... snap er niks van en word er niet echt blij van!
Als het nog een keer gebeurd- doe aangifte van stalking en bedreiging.
Dit soort gedrag is niets anders dan dit.

Linda_fermont

Ongelezen bericht door Linda_fermont »

Nieuws! Ik heb toch maar het bedrag betaalt aan Lindorff... Oke ik had gewoon geen zin meer in een getouw trek. Wat blijkt nu ik wil een huis gaan huren en nu hoor ik van de makelaar dat hij een credit check heeft gedaan en dat er gewoon staat dat er een vordering loopt van Lindorff b.v. op mij???? Bedrag twee maanden geleden betaalt... Heb net mevrouw Bosch weer gemaild of ze als de wiedeweerga dit achter mijn naam weg wilt halen. Jullie nog adviezen / tips? (overigens mijn credit check was voor de rest helemaal clean dus ik krijg mn huisje wel:-))

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Linda_fermont schreef:Nieuws! Ik heb toch maar het bedrag betaalt aan Lindorff... Oke ik had gewoon geen zin meer in een getouw trek. Wat blijkt nu ik wil een huis gaan huren en nu hoor ik van de makelaar dat hij een credit check heeft gedaan en dat er gewoon staat dat er een vordering loopt van Lindorff b.v. op mij???? Bedrag twee maanden geleden betaalt... Heb net mevrouw Bosch weer gemaild of ze als de wiedeweerga dit achter mijn naam weg wilt halen. Jullie nog adviezen / tips? (overigens mijn credit check was voor de rest helemaal clean dus ik krijg mn huisje wel:-))
Dus, u betaalt een schuld die niet van u is?
Daarmee erkent u dus indirect wel de schuld.

Niet handig :(

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

Wat voor getouwtrek is er geweest tussen de dag dat je betaald hebt en 05 dec 2011 23:38 ?

ArneLH
Contacteer:

Ongelezen bericht door ArneLH »

Guardian72 schreef:Dus, u betaalt een schuld die niet van u is?
Daarmee erkent u dus indirect wel de schuld.

Niet handig :(
Zo zie je maar: die werkwijze heeft dus (helaas) wel succes.

Gesloten