Pagina 4 van 7

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 30 mei 2008 22:52
door wakuwaku
Is er hier geen jurist die ons kan vertellen hoe met GSMWEB om te gaan, dit zijn toch geen manieren, van mij mag die tent nu in brand vliegen.

Dit lijkt me nu echt eens een leuk bedrijf dat een bezoekje met de camera verdient, kijken of ze dan nog zo'n onverschillige houding aannemen.

Je zal er maar werken, ik zou me schamen om hier te werken, vandaar dat als je iemand te spreken krijgt die persoon dan klinkt alsof ie net van school komt, om over het accent nog maar te zwijgen.

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 03 jun 2008 14:01
door Shaila1983
Nou vanochtend eindelijk m'n pakketje binnen gehad die dik een week later aankwam dan beloofd.
Ik betaal de rembours-kosten en maak mijn pakketje open..
VERKEERDE TELEFOON!!! met een hele andere naam boven aan de brief .. een heer uit Maastricht..ach joh .. lijkt op Haarlem, kan gebeuren :S ..
Ik GSMWEB gebeld, krijg ik een onbeleefde snotneus aan de telefoon..bied geen excuses aan of wat dan ook..verteld alleen dat ik het pakket MOET terugsturen anders krijg ik niks .. :S Overigens was de telefoon een stuk duurder dan degene die ik had uitgezocht.. "bedankt voor uw eerlijkheid".. maar nee hoor..

Dus vervolgens..de meest logische vraag op zo'n moment.. wanneer krijg ik dan mijn telefoon? Nou als JE het pakket terugstuurd..en als diegene wie mijn telefoon heeft dat ook een keer heeft gedaan.. WAT!?!?! Dus het simpele naam bij naam zoeken wat ze daar niet kunnen .. is nu helemaal mijn probleem :S Kreeg ook niet te horen hoe lang het nou allemaal gaat duren :S Nadat hij 5 minuten zn leidinggevende probeerde te zoeken .. maar zonder resultaat..

Waarop ik zeg .. uit frustratie.. ook goed.. dus sugereer ik "wat als ik dit toestel hou" .. zoek het uit .. 5 minuten later .. belt "Dennis" de leidinggevende terug.. nou .. ik weet gelijk waarom het daar zo'n zooitje is .. als hij de leiding geeft ..
Als een onbeleefd stuk vreten gaat hij te keer .. dat we nu de telefoon moeten terug sturen .. anders berekend hij de kosten aan ons door .. .
(hij weet nog steeds niet van wie en welke telefoon wij in ons bezit hebben) Dus ... dat zal makkelijk berekenen worden.. :S
Maar meneer wist wel te vertellen dat hij het hele gesprek had gevolgd (huh..hij was toch zoek) en de telefoon gewoon daar bij GSMweb ligt..
Nu het pakketje teruggestuurd..waarvoor ik nog 6.50 voor moest betalen ook..

En dan komt het mooiste .. mijn vriendin vraagt tussendoor wat aan mij .. waarom Meneer Dennis vraagt "wat werd er gezegd?" .. Nou ja?!!? Dat gaat jou toch niks aan .. er werd toch wat geschreeuwd en bla bla bla .. tekeer als een klein jongetje .. over mijn prive zaken .. wat een Idioten daar .. echt van de zotte .. GSM web .. voor mij NOOIT MEER!


Een foutje is menselijk jaah .. (voordat we dat weer krijgen) .. DAt is ook wat Meneer Dennis zei .. gevolgd door "Maar ja .. u bent blijkbaar geen mens"

Maar zou onbeleefd doen en gewoon beledigen .. is voor mij niet goed te praten ..

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 16 jun 2008 23:22
door depichi
Vaak is het de benadering van de klant die tot de eigenlijke ergernis lijdt.... Blijf gewoon beleefd en in 99% van de gevallen worden klachten goed afgehandeld. Vooral een webwinkel loopt ernstig gevaar als het slechte reacties krijgt, want men kan natuurlijk niet even langs gaan om de klantvriendelijkheid te proeven.

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 26 jun 2008 16:13
door a146
Ja beleefd blijven als een snotneus begint met schelden tegen een KLANT. :roll:
Meestal zijn het studentjes die dat als bijbaantje hebben en nergens iets vanaf weten, maar ze weten wel altijd te vertellen dat de KLANT ongelijk heeft en nergens verstand van heeft. :roll:
Gelukkig zijn er ook nog normale mensen op een KLANTENSERVICE waar alles wel opgelost wordt.

Maar als ik dit al lees:
Vaak is het de benadering van de klant die tot de eigenlijke ergernis lijdt....
Na een verhaal van Shaila1983 en nog meerdere hier dan vraag ik me af of het laten afblaffen door een snotneus op een KLANTENSERVICE dan de juiste benadering is.
Als iemand een "boze" KLANT krijgt moet je juist als bedrijf heel netjes blijven en niet mensen gaan afblaffen.
Blijft een bedrijf netjes dan kan er een oplossing komen en zal de KLANT ook een stuk milder gaan worden om tot een oplossing te komen.

Nee als ik die verhalen hier lees vraag ik me nog steeds af waarom overal van die studentjes op een klantenservice werken. :?
Oja ik heb geen ervaring met gsmweb en als ik dit hier allemaal lees zal ik ook nooit iets bestellen daar.

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 29 jul 2008 16:39
door bobpee
Het spijt me heel erg voor de klagers over GSMWEB.

Ik heb echter prima ervaring opgedaan.

Stuurde mijn verlenginscontract + nieuw toestel in en had binnen 2 dagen per emila bevestiging van een en ander van GSMWEB.

Mijn provider berichtte mij per email de verlenging van mijn contract.

Na ee paar dagen werd het toestel per TNT Post bij mij afgeleverd.

Ook ov er de telefoondienst/-service alsmede emailservice van GSMWEB ben ik prima te spreken, snel antwoord, correct te woord gestaan.

Nee, van m ijn geen klachten over GSMWEB !

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 29 jul 2008 21:33
door moneypenny33
Goh, nu snap ik ineens waarom het zo lang duurt voor ik antwoord krijg op mailtjes van GSMweb, als ik dat auberhaubt krijg.
Bij GSM web hebben ze het veel te druk met internetfora afzoeken naar wanklanken en daar dan ook allerlei berichten te plaatsen.

Als je bij GSMweb besteld en het gaat goed is het prachtig. Je krijgt dan ook antwoord op je mailtjes en zo snel, geweldig.
Totdat er iets fout gaat......
De toon is inderdaad uiterst klantonvriendelijk of zelfs onbeschoft maar ja, je mag al blij zijn als je eens antwoord krijgt.

Ik kreeg meer aangesmeerd dan ik besteld had en waarvoor ik getekend heb en nu ben ik al vanaf mei bezig om er vanaf te komen. Nu moet ik eerst iets betalen voor ze gaan doen voor ze hun eigen fout gaan herstellen.
Vraag me af of dit niet vooropgezet is, GSMweb verkoopt een klant meer, provider blij, provisie leuk, gsmweb blij. Vervolgens maak je het een klant moeilijk om eronderuit te komen, gewoon niet reageren, moeilijk doen, halve antwoorden geven, klant geeft op, probleem opgelost, weer wat verdiend. En dan komt straks de volgende fase waarschijnlijk: gsmweb verwijt klant te laat bundel te hebben opgezegd terwijl klant daar nooit om heeft gevraagd en al 2 maanden geleden heeft aangegeven dat er een fout is gemaakt. Bundel is te laat opgezegd en klant mag betalen en dat.... mag m'n rechtsbijstand verzekering dan oplossen... Ik ben er nu echt klaar mee, al naaien ze me maar voor een tientje een oor aan, see you in court!

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 22 sep 2008 21:37
door Frans200
Beste mensen hier een advies :

Kopen gaat snel en prima bij GSMWEB maar als het gaat om retourneren, garantie of reparatie, dan vergeet het maar.

Voorbeeldje:

Ruim 1 jaar geleden kocht ik voor mijn vriendin een Parrot carkit t.w.v. bijna 160 euro. Na precies 1 jaar en 2 weken gaat de Parrot defect. Aangezien men mag verwachten van een produkt dat het langer blijft werken dan precies 1 jaar en 2 weken (volgens het burgerwetboek artikel 17 Boek 7) heb ik het apparaat teruggestuurd met een begeleidende brief.

Vervolgens blijft het angstvallig stil. Na een tijdje eens gebeld met de helpdesk van gsmweb wat de status is van mijn Parrot. Krijg ik het antwoord dat ik eerst een soort van machtigingsformulier in moet vullen (eigenlijk bestemd voor gsm telefoons) dat ik akkoord ga met evt. onderzoeks- en/of reparatiekosten. Dat is natuurlijk je reinste onzin. Als consument sta je gewoon in je recht als het gaat om dit soort schrijnende gevallen. Dus toch maar een aangetekende brief verstuurd met een ingebrekestelling met daarin een reactietermijn.
Nou ik moet nou nog steeds wachten op reactie. GSMWEB weet dondersgoed dat je geen rechtzaak begint met het gemoeide bedrag en dat je rechtsbijstandsverzekering ook pas begint te werken boven de 220 euro.

Van de geschillencommisie hoef je ook niets te verwachten want ze zijn nergens bij aangesloten :!:

Dus zo zie je maar weer in je recht staan en je recht krijgen zijn 2 totaal verschillende dingen !!

DUS HET ADVIES KOOP NIETS BIJ GSMWEB TENZIJ JE NIETS OM GARANTIE GEEFT !

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 07 okt 2008 23:43
door mrg
Zoveel negatieve info als hier vind je op de meeste andere plaatsen op het internet niet. Als je bijvoorbeeld op Kieskeurig, Beslist of bij GSM Prijzen Info kijkt.

Op zich is het niet zo heel raar dat GSMWeb.nl hier zoveel klachten heeft. Wellicht is er een vertekend beeld. Dat komt denk ik o.a. doordat GSMWeb een van de grotere online winkels is. GSM Web heeft overigens niet eens zo'n goedkope GSM aanbiedingen zoals je hier kunt zien.

Maar goed....als je teveel negatieve ervaring hebt kun je wellicht beter bij een van de andere bekende winkels bestellen of rechtstreeks via een van de providers zoals Vodafone of Telfort. Die mobiele telefoon winkels hebben hun naam hoog te houden.

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 09 okt 2008 13:15
door pantur
Ik heb me telefoon opgestuurd na gsmweb voor reparatie
via tpg heb ik een track en trace code gehad

pakket is afgeleverd er is getekend voor ontvangst door gsmweb
alleen als ik bel om te vragen waar me pakket is zeggen ze dat ze niks ontvangen hebben.

ik heb tpg gebeld en ze hebben mij verzekerd dat ie daar is afgeleverd ze hebben een handtekening en die dag meerde pakketen afgeleverd.

wat kan ik nu doen ik ben me tel al meer dan 2 weken kwijt

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 07 nov 2008 14:38
door meerst
Ach het is een goedkope zaak. Alleen lopen er een stelletje onbeschofte aso's(hmm pleonasme?) rond. Echt eerst moet je het al vertalen naar het Nederlands, en dan blijkt het geen eens te kloopen wat ze beweren.

Ook als is het 50 euro goekoper, van mij geen euro meer naar dit zooitje ongeregeld.

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 29 nov 2008 19:19
door don daniel
Mijn ervaring met gsmweb.nl is ook geen positieve.
Ik heb op 6-11 mijn T-mobile relax 300 verlengt daarbij heb ik een Sony Ericsson Xperia X1 bij besteld.
Tot de dag van vandaag nog steeds niet binnen heb gebeld met gsmweb zij vertelde me dat Sony een levering probleem heeft.
Mooi en waar maar meer dan 3 weken belachelijk.
Het meest vervelende is dat je helemaal niet op de hoogte wordt gehouden over je status van je bestelling.
Jij moet er achter aan zitten echt triest en als je vraagt wat de rede is waarom ze niks laten weten zeggen ze dat ze niks te melden hebben.
Volgens mij als je iets binnen een week niet kan bezorgen kan je het op z'n minst laten weten aan de klant.
Het schijnt als je een maal een het contract heb opgestuurd kan je het niet meer op zeggen want wilde het op zeggen omdat ik geen zin heb om maanden te wachten op een gsm als ik deze ergens anders gelijk kan krijgen.

Weet iemand hoe ik als nog van het contract kan af komen?
Want als ze volgende week niet leveren dan wil ik er vanaf.
Vind na een maand wachten ik meer dan genoeg geduld heb getoond.
Want ondanks levering problemen je een toestel binnen een maand moet hebben.
Aangezien ze elke week een lading binnen krijgen

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 08 dec 2008 21:47
door sterrre
even een positief berichtje over gsmweb

Ik heb bij gsmweb.nl een samsung omnia white besteld die hadden ze in de actie! na hier helaas wat negatieve reacties gelezen te hebben was ik een beetje bang dat het niet goed zou gaan komen MAAR het tegendeel is bewezen...

woendag aangevraagd, donderdag contract binnengekregen en direct terug gestuurd
vrijdag ochtend kreeg ik om 8.30 al een bericht dat mijn contract aangekomen was en dat ze het in behandeling zouden nemen en dat ik zodra er een akkoord was voor abonnement ik een mail zou krijgen met de verzendgegevens e.d...
nou vandaag (maandag ochtend) al voor ik een bericht had ontvangen met de gegevens stond de pakketservice al vroeg voor mijn deur met....
Jawel mijn spiksplinter nieuwe samsung omnia en geheel onverwacht in een miljonairs pack!! (dit stond nml niet bij de beschrijving en ging ervan uit dat ik de gewone editie zou krijgen)

Dus ik kan niet anders zeggen wat een super snelle en goede service!!

gr Esther

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 08 dec 2008 22:04
door don daniel
even een positief berichtje over gsmweb

Ik heb bij gsmweb.nl een samsung omnia white besteld die hadden ze in de actie! na hier helaas wat negatieve reacties gelezen te hebben was ik een beetje bang dat het niet goed zou gaan komen MAAR het tegendeel is bewezen...

woendag aangevraagd, donderdag contract binnengekregen en direct terug gestuurd
vrijdag ochtend kreeg ik om 8.30 al een bericht dat mijn contract aangekomen was en dat ze het in behandeling zouden nemen en dat ik zodra er een akkoord was voor abonnement ik een mail zou krijgen met de verzendgegevens e.d...
nou vandaag (maandag ochtend) al voor ik een bericht had ontvangen met de gegevens stond de pakketservice al vroeg voor mijn deur met....
Jawel mijn spiksplinter nieuwe samsung omnia en geheel onverwacht in een miljonairs pack!! (dit stond nml niet bij de beschrijving en ging ervan uit dat ik de gewone editie zou krijgen)

Dus ik kan niet anders zeggen wat een super snelle en goede service!!

gr Esther
Als ze het op voorraad hebben heb je het snel binnen.
Maar zodra het niet op voorraad is en veel vraag dan kan je lang wachten.
Heb me gsm uiteindelijk binnen na bijna 5weken wachten.
Ook geen bericht gehad dat deze was verstuurd dus werd verast door de pakket dienst de rembours was geen hoog bedrag maar was er helaas niet op voorbereid.

Tip: voor iedereen die een gsm wil bestellen(die pas uit is) via gsmweb check eerst als ze het op voorraad hebben zo niet vraag dan als er leveringsproblemen zijn ofzo voordat je het contract op stuurt.
Dit was zeker me les

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 29 dec 2008 18:36
door monicahelbig
Al drie maanden ben ik bezig en ik sta nog steeds met lege handen.
Begin oktober bestelde ik een Samsung F480 Touchwiz met Telfort abonnement voor 2 jaar. Alles verlipe prima en binnen no-time had ik alles in huis. Maar de telefoon was defect. De ontvanger hoort alleen maar heel veel storing. Dus telefoon terug gestuurd na ze gebeld te hebben. Het zegel was verbroken dus ik had ook het gevoel dat het misschien geen nieuwe telefoon was. Maar volgens hen was dat normaal, ze checken de inhoud voor ze de telefoons versturen.
Vier weken later kreeg ik hem terug, ik blij, weer proberen, maar nee hoor, nog steeds hetzelfde probleem. Nogmaals terug gestuurd en weer 4 weken later telefoon retour. Maar het probleem was niet opgelost, volgens het Dynafix repaircentre hebben ze hem beide keren getest en was het probleem opgelost. Niet dus. Ik wilde graag een nieuwe telefoon, maar dat konden ze niet doen. Daarom mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld, die adviseerde een ingebrekestelling te sturen. Reactie van GSMweb, we kunnen de telefoon nogmaals laten repareren.
O ja en in dit alles geen compensatie voor de verzendkosten, abonnementskosten en de tijd zonder telefoon zitten.
Uiteindelijk dan toch nog maar een keer weer laten repareren, daar moet een formulier bij. Daarop moet je ze ook machtigen om kosten in rekening te brengen. Ja, lekker dat gaan we niet doen. Dus ik net als de vorige keren het machtigingsverhaal doorgestreept en geen handtekening en rekeningnummer ingevoerd. Maar dit keer werd dit niet geaccepteerd... Ellenlang telefoongesprek gehad met medewerker over de garantie, ze verwijzen me door naar Samsung. maar ja, ik heb een contract met hun en met Samsung niets te maken! Uiteindelijk snapte de medewerker het volgens mij zelf niet meer.
Samsung heb ik trouwens nog wel gebeld, die vonden dat de telefoon PAS 3 x teruggestuurd was.... Ook geen zicht op een oplossing. Iemand nog enig idee wat te doen? Ik weet het niet meer. Maar weer 4 weken wachten tot hij weer "gerepareerd" is.

Groetjes Monica

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 09 jan 2009 19:40
door Scubaticus
Nadat ik bij GSMWeb een bestelling had geplaatst las ik de negatieve berichten op dit forum en had toch zo mijn bedenkingen.

Mijn toestel (een Samsung Omnia I900) was niet op voorraad en na telefonisch contact werd een datum meegedeeld waarop het toestel binnen zou komen (een paar dagen laten dan de bestelling). Op die bewuste dag heb ik weer telefonisch contact gezocht met GSMWeb waarin de ontvangst werd bevestigd. Diezelfde dag werd het toestel nog verzonden en een dag later had ik de (verzegelde) verpakking in huis. Iets meer nog zelfs, want het betrof hier het millionairs pakket en niet zoals op de site vermeld een los toestel.

Er was wel een klein probleem, de contract periode op de Telfort site bleek 27 maanden i.p.v. 24. Een minder vriendelijke mail mijnerzijds naar GSMWeb werd erg netjes afgehandeld en de backoffice heeft door Telfoort een correctie laten uitvoeren en mij dit ook prompt per email meegedeeld.

Door dit eerste contact met GSMWeb kom ik tot de volgende conclusies:
* GSMWeb werkt haar orders netjes af en komt haar afspraken na.
* GSMWeb is telefonisch snel bereikbaar (3x binnen 1 minuut opgenomen) en staat haar klanten netjes te woord.
* Ook op email wordt prompt en zakelijk gereageerd, zelfs bij een minder vriendelijke toonzetting mijnerzijds.
Ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken, maar ik zal in de toekomst zeker weer zaken doen met GSMWeb.

Jammer dat niet iedereen een positieve ervaring heeft.

Theo

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 28 jan 2009 16:28
door Jordy de R
Na alle verhalen van een ieder te hebben gelezen weet ik nu dus 100% zeker dat ik niet de enige ben die gezeik heeft met deze lui. Te gek voor woorden hoe ze handelen. Ik doe hieronder effe kort mijn verhaal kopieren zoals ik dit heb geplaatst op een ander forum waarin winkels zoals dit worden besproken.


-----------

Algemeen

Op 12 januari contact gezocht met gsmweb over de beschikbaarheid van een toestel. Deze was voorradig wist men me te vertellen en ik heb toen gevraagd wat er verder zou gebeuren als ik hem nu zou bestellen op het internet. Ik kreeg daarbij instructies en de melding dat als hun alles binnen hadden ik binnen enkele dagen de telefoon kon verwachten.

Dit heb ik toen gedaan en uiteindelijk opnieuw contact gezocht na 1 dag met gsmweb wat er nu verder gebeurd. De telefoon was niet voorraadig (!?!?), maar zou deze week worden verwacht. Prima dit heb ik even afgewacht en op 17 januari opnieuw gevraagd wat er nu gebeurd. Hij zou nu pas op 20 januari binnen komen, geirriteerd als ik was nam ik hier genoegen mee aangezien het geen zin meer had om hem ergens anders te bestellen.

Diezelfde 17 januari ook een brief gehad van mijn provider met daarin mijn contract gegevens, dit vond ik vreemd en heb toen even gebeld naar hen op maandag 19 januari. Het contract was al ingegaan op 13 januari, ik betaalde dus al een week voor een contract waar ik nog geen beschikking over had. Hierover contact gezocht met gsmweb en dit vond de dame vreemd, ze zou dit doorgeven en er zou contact met me worden opgenomen hierover. Tevens werd er opnieuw bevestigd dat de telefoon op 20 januari binnen moest komen.

20 januari:
Wederom gebeld om te bevestigen dat de telefoon inderdaad binnen zou komen en worden verstuurd. Telefoon was er nog niet en werd op 27 januari verwacht!!! Dat is dus 2 weken zonder telefoon maar wel abonnementskosten.

Melding gedaan dat ik het absurd vond en dat hij de bestelling kon annuleren en contact kon zoeken met mijn provider om dit te annuleren. Dit ging niet volgens meneer en ik moest maar gewoon wachten nog een week volgens hem.

Verzending

Nooit plaats gevonden.

Aftersales

Zie verhaal bij algemeen.

Na contact te hebben gehad met mijn provider en alles met hen geregeld te hebben wat betreft annulering moest er alleen nog terugkoppeling komen van gsmweb om dit alles te bevestigen en ik inderdaad dus van het contract af was.

gsmweb weigert echter alle medewerking hieraan te verlenen. De provider heeft zelfs persoonlijk naar gsmweb gebeld hierover en dat hun hiervan melding moesten maken en het pakketje niet alsnog hoefde te verzenden. Dit doen ze echter niet.

Provider heeft gsmweb ook gemeld dat ik het pakket anders zal weigeren en hun het pakket terug krijgen waarop ze moeten terugkoppelen aan de provider dat ik mijn pakket heb geweigerd zodat er vanuit daar de afsluiting kan plaatsvinden. Gsmweb heeft gezegd deze terugkoppeling niet te laten plaatsvinden als ik mijn pakket zou weigeren, sterker nog, die persoon wist de provider zelfs te melden dat ik dan zonder telefoon zou zitten maar wel met abonnementskosten, al zou dit een half jaar duren aldus de gsmweb medewerker.

Ik opnieuw contact gezocht met hun na dit verhaal van mijn provider, wederom geen medewerking.

Conclusie: gsmweb is een beroerde webshop, dat deze winkel nog kan bestaan met dit soort acties zal mij voorlopig een raadsel blijven.

-----------

Tevens nog wat aan toe te voegen, we zijn nu een week verder na het plaatsen van bovenstaande verhaal, heb contact gehad met de leidinggevende van de afdeling klantenservice... maakt het verhaal er niet mooier op. Om de layout van dit forum gespaart te houden heb ik deze maar even bijgevoegd in de vorm van een weblink, daar kan je de hele conversatie rustig nalezen. Ik moet overigens mededelen dat T-mobile daarentegen bijzonder gewillig is om me te helpen en me echt met 100% tevredenheid te woord heeft gestaan. Zou de persoon in kwestie haast een bloemetje willen sturen als dat kon.

http://www.xs4all.nl/~rinusngb/jordy/gsmweb/gsmweb.doc

Ik heb de conversatie wat geannonimiseerd, maar ik denk dat het duidelijk is wie welke partij is.

Mvg,
Jordy

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 30 jan 2009 23:19
door server
Dames en heren,

Pas op voor GSMWEB.NL. Men heeft een zeer slechte service.
Een aantal feiten op een rijtje:

De pakketten die zij verkopen zijn vaak nog niet vrijgegeven door de provider. Denk aan internet op een mobieltje wat nog niet in gebruik is genomen door de provder.
Daarnaast heeft men een zeer zwakke helpdesk en je wordt nooit teruggebeld bij problemen.
Heb je problemen met jouw toestel, in garantie, dan dien je het op te sturen en GSMWEB zal ten alle tijden zorgen dat de kosten hiervan op jou verhaald zullen worden. Ook de kosten van het pakketje.

Al met al denk ik dat dit soort louche bedrijven aangepakt moeten worden. Het kan toch niet zo zijn dat de problemen afgewimpeld worden op de klanten.

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 03 feb 2009 12:38
door hh6
Nou... hier ook een mooi verhaal!

Kreeg een week geleden een bevestigingsmail dat ze mijn contract hadden ontvangen, maar daarna niets meer vernomen van GSMWEB. Dus vandaag gebeld, ze hebben mij dus vorige week wel al aangemeld bij de provider, maar.... de telefoon is niet op voorraad!!!!

Nou dan breekt bij mij mijn klomp! Ik betaal dus al een week voor een abonnement waarvan ik niet eens een toestel heb, want... zoals hun commentaar dan is "wij hadden de toestellen inmiddels al binnen verwacht"!!

Voor hetzelfde geld komen die toestellen pas in st. juttemus binnen!

Is hier nog iets tegen te doen?

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 03 feb 2009 17:22
door isstilo
Beste mensen,

Na al deze reacties weet ik al genoeg om absoluut geen zaken te doen met gsmweb. Ik ga wel €50,- bijleggen en koop ik bij een winkel.

Allemaal bedankt

Re: www.GSMWEB.nl

Geplaatst: 06 feb 2009 21:28
door Suuskuzzz
Ik heb t-mobile op de klantenservice gewerkt (jaja, ook daar gaat van alles fout!!) Maar ik heb daar echt wel geleerd dat je NEVER NOOIT een telefoon moet bestellen bij GSMWEB.
Als je problemen hebt met een verkeerd toestel, of hij is stuk, dan sturen ze de klanten gewoon door naar t-mobile! 'want je hebt toch een contract bij t-mo?' Als ik een xx by mexx trui koop bij de Open, dan ga ik hem als er een gat in blijkt te zitten toch ook niet ruilen bij de mexx winkel!!!!!! NEE, GSMWEB (en ik weet dat jullie dit ook lezen) DAN RUIL JE HET TOESTEL OM BIJ DE 'WINKEL' WAAR JE HEM 'KOOPT'!!!!
maar ik denk dat er na dit topic een boel duidelijk is geworden over GSMWEB.......