LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
GWDB

Re: Leen Bakker kast bestelt naar 3 jaar nog steeds geen kast

Ongelezen bericht door GWDB »

1e bon bewijs van betalen 2e bon bewijs dat de kast nog geleverd moet worden

superklaver

Ongelezen bericht door superklaver »

Dit verhaal klopt van geen kant. je krijgt namelijk niet en een bon dat het betaald is en een bon dat het geleverd moet worden. Denk dat de 2e bon is dat de kast geleverd is. Is namelijk ook bij een andere kassa aangeslagen zo te zien.

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Volgens mij wel.

Ik had een tijdje geleden voor iemand een rol behang besteld, die moest in zijn geheel vooruit betaald worden. Kreeg toen zo`n wit A-viertje met een kassabon eraan geniet.

superklaver

klopt van het a4-tje met de kassabon eraan. Maar op het a4-tje (1e bon dan) staat niet dat er al betaald is. Daar staat alleen op wat er besteld is en wanneer er geleverd word. Bij de kassa wordt dan de aanbetaling gedaan. De bon daarvan (2e bon) wordt dan aan het a4-tje geniet. Er kwamen eerst ook wel bonnen uit bij de klantenservice waar de bestelling is aangenomen. Die werd er ook aan vastgemaakt, maar dat was geen betalingsbewijs.

GWDB

ik heb 100% vooruitbetaaald daar werdt om verzocht gr

sephora30

Ongelezen bericht door sephora30 »

Dus je had betaald, je bedacht, geld terug gevraagd en dat gekregen in de vorm van een tegoedbon.
En nu claim je dat je je betaalde tafel nooit hebt gekregen.

:?: :?:

superklaver

is er ook een bon bij een computer gemaakt? Het genoemde a4-tje. dat zou namelijk de 1e bon moeten zijn en de 2e bon bij de kassa van de betaling. Als je namelijk geen a4-tje hebt gehad is er helemaal geen bestelling gemaakt.

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Nog even en we hebben een nieuw script voor een aflevering Twilight Zone.

superklaver

sephora30 schreef:Dus je had betaald, je bedacht, geld terug gevraagd en dat gekregen in de vorm van een tegoedbon.
En nu claim je dat je je betaalde tafel nooit hebt gekregen.

:?: :?:
er zijn geen tegoedbonnen bij leenbakker. Dus dat klopt al niet.

GWDB

nou beste mensen het ziet er naar uit dat er 2 bij Leen Bakker werken, dus Maandag zet ik de 2 bonnen met scan erop! of geef een faxnummer als je dat liever hebt, dank voor de positieve reacties van een aantal mensen, wie de schoen past trekke hem aan, en JTC vertel me is wat je doet, ik heb begrip voor ieder die zijn werk probeert goed te doen, als is het de post brengen of een krantenwijk, met tegoedbon bedoel ik nog te goed en het was een kast, dus een tegoedbon voor de kast die ik betaald heb, gr gwdb

GWDB

beste superklaver what in a name 2 papiertjes dus, 1 een mededeling van nog te leveren goederen 2 een bon, dus betaalbewijs!

JtC

Ongelezen bericht door JtC »

Wat is het belang van het werk dat ik doe? Trouwens, moet je maar eens in mijn reacties spitten, dan zie je het vanzelf. Als je in ieder geval die moeite wilt nemen. Overigens, je begrip voor het werk dat een ander verricht, dat druipt wel van je antwoorden af zeg... nou. Je verhaal klopt van geen kanten, er zitten tegenstrijdigheden in en je neemt je verantwoordelijkheden simpelweg niet cq is het bijvoorbaat niet jouw eigen schuld. Kansloos.

superklaver

wat ik probeer te vertellen is dat er eerst een bestelling gemaakt moet worden en dan pas betalen. dus eerst bij de klantenservice of een andere computer in de winkel een bestelling laten maken, en dan pas betalen bij de kassa. En die (tegoedbon) is dat een a4-tje geweest.

mihoen

Ongelezen bericht door mihoen »

even voor de duidelijkheid. bonnen die je hier neer zet, welke persoonsgevens bevatten zul je moeten aanpassen...

GWDB

wil me wel bedenken maar had me niet bedacht :D , dus nog steeds een kast te goed , mar ja daar zit ik niet helemaal op te wachten na 3 jaar.

zo is het precies gegaan:

wat ik probeer te vertellen is dat er eerst een bestelling gemaakt moet worden en dan pas betalen. dus eerst bij de klantenservice of een andere computer in de winkel een bestelling laten maken, en dan pas betalen bij de kassa. En die (tegoedbon) is dat een a4-tje geweest.

1 A4tje, met nr 5053374550 ophalen bestelling door klant zelfde medewerker shalis als bon 1 ophalen bestelling door klant

GWDB

zoals aangegeven kan ook gewoon per fax

mihoen

in 3 jaar verandert bijna complete collectie. verwacht ts nog echt dat die kast geleverd wordt? volgens mij heeft hij hem al lang

en achter iedere reactie met enige logica een LBmedewerker zien, is achter iedere boom een jager zien, in iedere moslim een terrorist, en van iedere scheet een orkaan voelen.

trosradar zou uberhaubt van mij dit topic snel mogen sluiten vanwege alle onzin van TS.

mihoen

houd op met persoonsgevens! je zet er zelf ook niet op in welke stad je woont, om welke kast het gaat, wat je echte naam is.

GWDB

dat maakt toch niet uit dat die namen op de bon staan? buietn dat ik heb ze al op dit forum genoemd de namen van deze medewerkers, mijn naam is gerard , de kast is een linnekast sprint 2D ik kom uit den haag zoals je al kan lezen in het begin van dit artikel art nr 12400106, 12400107, 12400108 een set dus

en werkt mihoen ook bij Leen Bakker?

mihoen

in de offshore...

Gesloten