LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] BOL.com
Re: BOL.com
Heb van bol een dvd met een scheurtje ontvangen,kan niet afgespeeld worden maar hou de rekening(accept)ook nog ff vast.
Morgen stuur ik hem terug(dvd)en dan kijken wat er gaat gebeuren.
Dit is de eerste keer dat er iets misgaat,opletten,wordt vervolgd.
Morgen stuur ik hem terug(dvd)en dan kijken wat er gaat gebeuren.
Dit is de eerste keer dat er iets misgaat,opletten,wordt vervolgd.
Even een reactie op het niet ontvangen van spullen:
Ik heb het niet zo lang geleden gehad. Boek besteld, via de website van Bol gevolgd waar mijn boek uithing, en vervolgens iedere dag de brievenbus bekeken...geen boek...
Gebeld naar een bol-meneer: Was waarschijnlijk wat vertraging, maar ik kon vast een nieuw boek bestellen. Het boek dat dan als laatste binnenkwam kon teruggestuurd. Was dat boek er na 3 weken nog niet, moest ik weer bellen.
Tweede bestelling was inderdaad zo binnen, de eerste nog steeds niet.
Na drie weken de bol-meneer weer gebeld: na drie weken gaan ze er van uit dat dat boek niet meer komt. Factuur werd op nul gezet.
Geen rare fratsen, geen nare dingen.
Moet er wel bij zeggen dat ik een acceptgiro gebruik voor de betaling.
Volgende keer weer Bol!
Ik heb het niet zo lang geleden gehad. Boek besteld, via de website van Bol gevolgd waar mijn boek uithing, en vervolgens iedere dag de brievenbus bekeken...geen boek...
Gebeld naar een bol-meneer: Was waarschijnlijk wat vertraging, maar ik kon vast een nieuw boek bestellen. Het boek dat dan als laatste binnenkwam kon teruggestuurd. Was dat boek er na 3 weken nog niet, moest ik weer bellen.
Tweede bestelling was inderdaad zo binnen, de eerste nog steeds niet.
Na drie weken de bol-meneer weer gebeld: na drie weken gaan ze er van uit dat dat boek niet meer komt. Factuur werd op nul gezet.
Geen rare fratsen, geen nare dingen.
Moet er wel bij zeggen dat ik een acceptgiro gebruik voor de betaling.
Volgende keer weer Bol!
Ik heb nog nooit iets vervelends meegemaakt met Bol.
En ik bestel er erg veel,bijna maandelijks.
Gewoon gebruik maken van de acceptgiro.
Bol.com is voor mij DE on-line shop
En ik bestel er erg veel,bijna maandelijks.
Gewoon gebruik maken van de acceptgiro.
Bol.com is voor mij DE on-line shop
Inderdaad, snap ik ook niet waar al die klachten vandaan komen. Ik bestel regelmatig en er is nooit iets fout gegaan!!!! Alle klasse voor Bol!!!!!!! ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik snap die ontevreden consumenten echt niet.
Ik ben al jaren tevreden klant bij Bol. Aantal keren meegemaakt dat het product mij niet beviel. No problem. Gewoon teruggezonden en de zaak is afgewikkeld.
Bol.com is voor ons toppie.
Ik ben al jaren tevreden klant bij Bol. Aantal keren meegemaakt dat het product mij niet beviel. No problem. Gewoon teruggezonden en de zaak is afgewikkeld.
Bol.com is voor ons toppie.
Je moet gewoon niet vooruit betalen of automatisch. Gewoon een acceptgiro, betalen als je tevreden bent. Ik heb tot nu toe geen klagen over Bol.Com. Bevalt prima.
euhh verschillende meningen, zelf heb ik niet een slechte ervaring alhoewel hij ook weer niet bijster goed was, beetje administratief zooitje is het bij Bol.com
Bestel een boek, helaas is niet leverbaar duurt nog 2 weken, de volgende dag een email het boek is leverbaar en wordt binnen 2 dagen toegezonden.
Niets ontvangen, ff een mailtje gestuurd, waarop het antwoord komt dat ik tot de 26e van die maand moet wachten, heb ik het boek nog niet ontvangen dan weer ff een mail sturen...... 1 week later een aanmaning van de kosten verhoogd met administratieve kosten, hop maar weer ff een mailtje met als attachment die email waarin stond dat ik moest wachten.
Krijg netjes een email teruggestuurd, waarin staat dat het boek waarschijnlijk dan bij de ptt is zoekgeraakt, en de kosten ad 60,35 zullen worden gecrediteerd
schrik hier toch wel ff van, want het boek koste maar 13,95
Toch maar ff mailen hoe ze aan dit bedrag komen???? weer netjes een mailtje van sorry foutje in de administratie......
Dus ach negatieve of postieve ervaring, tis maar net hoe je het bekijkt, alleen heb ik niet meer zo,n behoefte om bij bol.com te bestellen.
Bestel een boek, helaas is niet leverbaar duurt nog 2 weken, de volgende dag een email het boek is leverbaar en wordt binnen 2 dagen toegezonden.
Niets ontvangen, ff een mailtje gestuurd, waarop het antwoord komt dat ik tot de 26e van die maand moet wachten, heb ik het boek nog niet ontvangen dan weer ff een mail sturen...... 1 week later een aanmaning van de kosten verhoogd met administratieve kosten, hop maar weer ff een mailtje met als attachment die email waarin stond dat ik moest wachten.
Krijg netjes een email teruggestuurd, waarin staat dat het boek waarschijnlijk dan bij de ptt is zoekgeraakt, en de kosten ad 60,35 zullen worden gecrediteerd
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Toch maar ff mailen hoe ze aan dit bedrag komen???? weer netjes een mailtje van sorry foutje in de administratie......
Dus ach negatieve of postieve ervaring, tis maar net hoe je het bekijkt, alleen heb ik niet meer zo,n behoefte om bij bol.com te bestellen.
Geen problemen met Bol.com.
Meest recente gegeven.
Bestelling gedaan op woensdag 8 december 19.20 uur.
Bestelling ontvangen vrijdag 10 december 11.45 uur.
Geeen enkel probleem.
Bol is voor mij één van de betere.
Meest recente gegeven.
Bestelling gedaan op woensdag 8 december 19.20 uur.
Bestelling ontvangen vrijdag 10 december 11.45 uur.
Geeen enkel probleem.
Bol is voor mij één van de betere.
Bestel vaak bij bol.com, en betaal via mijn postbank(girotel) aflevering is altijd zeer snel, goed aangekondigd door mailtjes, ook een defect artikel (controller) zonder probleem teruggestuurd en bevestiging van terugsturen gekregen. Zelfs mogelijk boeken/spellen in gepakt als cadeau bij een ander te laten bezorgen en zelf de rekening te krijgen, perfect! Geen enkele klacht over bol.com, wel slim om eerst de prijs te controleren bij een winkel die het gewenste artikel net in de aanbieding heeft b.v.
Ook reservering is mogelijk van een boek of spel dat nog uit moet komen, maar ook oudere exemplaren die niet in de winkels meer te krijg zijn vind ik bij bol.com. voor mij dus een favoriet.
Ook reservering is mogelijk van een boek of spel dat nog uit moet komen, maar ook oudere exemplaren die niet in de winkels meer te krijg zijn vind ik bij bol.com. voor mij dus een favoriet.
Op 5 januari heb ik een boek besteld bij Bol.com en nu vandaag 24 januari heb ik het boek nog steeds niet. Na een week dacht ik laat ik eens een mail sturen naar de klantenservice maar die gaven aan niets te kunnen doen voor de 26ste januari. Ik moest zelf maar bij tracktrace kijken waar mijn bestelling was. Daarvoor moest je een 3s nummer intypen en wat ik al vermoedde de bestelling konden ze niet vinden.
Vandaag kreeg ik een herinneringsmail van Bol.com of ik maar snel even de accept giro wou betalen van het bestelde boek.
Ik heb het boek niet ontvangen en de accept giro ook niet.
Dus heb ik maar weer de zoveelste mail naar de klantenservice verstuurd. Zou ik mijn bestelling ooit nog krijgen???
Vandaag kreeg ik een herinneringsmail van Bol.com of ik maar snel even de accept giro wou betalen van het bestelde boek.
Ik heb het boek niet ontvangen en de accept giro ook niet.
Dus heb ik maar weer de zoveelste mail naar de klantenservice verstuurd. Zou ik mijn bestelling ooit nog krijgen???
Ik heb al meermalen wat besteld bij bol.com en ben er (tot nu toe) zeer tevreden over.
Ik wou dat ik ook zo tevreden kon zijn over Bol.com...mijn bestelling van 5 jan 2005 is nooit binnen gekomen en na diverse keren gemaild en gebeld te hebben wordt nu de rekening te niet gedaan en moet ik het boek opnieuw bestellen.
Ja en dat kunnen ze wel vergeten ik ga wel weer naar een boekenwinkel![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ja en dat kunnen ze wel vergeten ik ga wel weer naar een boekenwinkel
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Ik haal mijn boeken (ik lees eigenlijk alleen nog maar duitstalige boeken) in Duitsland bij boekhandel Thalia. Dit is een groet keten en de vestigingen hebben een zeer uitgebreid assortiment boekenm op voorraad.
BOL.com is echt waardeloos. En nu wilt u graag weten waarom natuurlijk. Ik heb vorig jaar 2 DVD's van "sublime" (een band) besteld. één DVD kreeg ik keurig op tijd, maar die andere niet. Ik mailen waar hij blijft, en toen keeg ik een antwoord in de zin van "ja over twee weken wordt hij geleverd". 2 weken later niks... en toen kwamen ze na máánden heen en weer gemail met de mededeling dat deze DVD niet meer leverbaar was. Hier stopt het echter niet. ik zag de betreffende DVD een half jaar later weer op (of nog steeds) op de site staan en mailde of hij nu wel verkrijgbaar was. er werd mij verzekerd dat dit het geval was en ik de DVD gerust kon bestellen. Ik bestellen... en ja hoor, het bleek na 2 maanden dat hij weer niet leverbaar was.. ik gaf de moed niet op en bestelde vorige maan een DVD van de band No Doubt. hij si er nog steeds niet... dat kan kloppen want ik twijfel op de DVD al uit is, maar dan nog, hij staat wel als bestelbaar op de site.
BOL.com is drama, dank u
BOL.com is drama, dank u
Ik heb kortgeleden 2 DVD's besteld bij Bol.
De bestelling werd binnen enkele dagen in twee zendingen afgeleverd.
Ik ben (nog) tevreden.
De bestelling werd binnen enkele dagen in twee zendingen afgeleverd.
Ik ben (nog) tevreden.
Voor al die mensen die klachten hebben over bol.com:
waarom probeer je niet eens http://www.musicsafe.nl voor je CD's en DVD's. Vergelijkbaar met bol (soms blijken producten achteraf toch niet leverbaar, maar dat komt door de leveranciers).
Voordeel: vaak stuk goedkoper!
waarom probeer je niet eens http://www.musicsafe.nl voor je CD's en DVD's. Vergelijkbaar met bol (soms blijken producten achteraf toch niet leverbaar, maar dat komt door de leveranciers).
Voordeel: vaak stuk goedkoper!
Bol geeft gewoon goede service.
Je moet meestal een dag of 6 wachten (voor sommige 2-3 weken) dat vind ik wat te lang. Wel verzenden ze de produkten sneller dan aangegeven. Artikelen zij dus al verzonden en 1 dag (ofzo) later wordt het aangegeven op de bestelstatus, zodat je het produkt al (meestal) dezelfde dag in huis hebt, als je de mail/status hebt ontvangen.
Ik heb eigenlijk 1 fout meegemaakt, dat een DVD niet leverbaar was, wat achteraf bleek. Daarbij had ik 2 cd's besteld (die kennelijk ook niet leverbaar waren) de hele bestelling werd dus geannuleerd. De DVD was inderdaad niet leverbaar, en stond ook niet meer te koop op de site. De 2 cd's stonden een dag of 2 weer te koop en heb ik dus besteld. Paar dagen later in huis, betaald met acceptgiro. Goede service
hoef je pas binnen 2 weken te betalen. 1 keer gehad dat ik een cd geleverd krijg met een aantal krassen, alleen op het hoesje. Contact form. ingevuld op de site. Binnen 2 dagen antwoord, dat ik kosteloos een nieuw jewel box toegestuurd krijg. Daar wacht ik dus nog op en ook op 1 cd.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ik heb eigenlijk 1 fout meegemaakt, dat een DVD niet leverbaar was, wat achteraf bleek. Daarbij had ik 2 cd's besteld (die kennelijk ook niet leverbaar waren) de hele bestelling werd dus geannuleerd. De DVD was inderdaad niet leverbaar, en stond ook niet meer te koop op de site. De 2 cd's stonden een dag of 2 weer te koop en heb ik dus besteld. Paar dagen later in huis, betaald met acceptgiro. Goede service
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)