LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dierverzekering NHZ Enschede
Re: Dierverzekering NHZ Enschede
je bent nog ontzettend laf ook om het op deze manier te proberen
natuurlijk ga, of nu, ging ik ook met mijn hond naar de dierenarts als hij iets mankeert,
de rekening voor hij overleed was overigens wel een rekening van 328,20 euro
als ik hem terug kon krijgen betaalde ik het 1000- voudige! (etter die je bent)
je verdraaid de boel
ik dacht dat NHZ deze rekening zou vergoeden, ik voelde met toch al ontzettend *** en dan krijg je erover heen nog eens de mededeling dat die rekening niet vergoed word,
en ja, toen ben ik even flink over de rooie gegaan. daar heb je dan je premies voor betaald
het beestje heeft een paar keer diaree gehad en verder nooit iets
en nu hij oud werd en gebreken kreeg is ineens het 1 en ander niet meeverzekerd
en jij hebt nou nog steeds niet kunnen verklaren waarom jij o.a. jou hotspot wel vergoed krijgt???
verwijs mij eens naar het artikel waar staat dat de huidproblemen vergoed worden aub???
natuurlijk ga, of nu, ging ik ook met mijn hond naar de dierenarts als hij iets mankeert,
de rekening voor hij overleed was overigens wel een rekening van 328,20 euro
als ik hem terug kon krijgen betaalde ik het 1000- voudige! (etter die je bent)
je verdraaid de boel
ik dacht dat NHZ deze rekening zou vergoeden, ik voelde met toch al ontzettend *** en dan krijg je erover heen nog eens de mededeling dat die rekening niet vergoed word,
en ja, toen ben ik even flink over de rooie gegaan. daar heb je dan je premies voor betaald
het beestje heeft een paar keer diaree gehad en verder nooit iets
en nu hij oud werd en gebreken kreeg is ineens het 1 en ander niet meeverzekerd
en jij hebt nou nog steeds niet kunnen verklaren waarom jij o.a. jou hotspot wel vergoed krijgt???
verwijs mij eens naar het artikel waar staat dat de huidproblemen vergoed worden aub???
oef,
ik proef hier heel veel verdriet, reageer je daarom zo fel?
ik, en ik denk bijna iedereen hier, weet wel dat NHZ niet heilig is.
laat je niet gek maken door iemand die dingen beweerd die ik ook
niet echt serieus neem
het klinkt heel rot, maar je weet nu wie of wat NHZ is.
trap hier nooit meer in.
en laat je vooral niet gek maken
petra
ik proef hier heel veel verdriet, reageer je daarom zo fel?
ik, en ik denk bijna iedereen hier, weet wel dat NHZ niet heilig is.
laat je niet gek maken door iemand die dingen beweerd die ik ook
niet echt serieus neem
het klinkt heel rot, maar je weet nu wie of wat NHZ is.
trap hier nooit meer in.
en laat je vooral niet gek maken
petra
bassie
ff dimmen ja,
ook ik hecht heel weinig waarde aan de dingen die jij schrijft
maar ga iemand geen schuldgevoel aan zitten praten dat jij altijd
met je hond naar een dierenarts zou gaan
ongeacht of het vergoed zou worden of niet
dat doen we allemaal geen discussie over mogelijk
het ging er hier over dat NHZ zo moeilijk doet met uitbetalen
ik heb ook altijd gedacht dat ik bij NHZ wel goed zat, nou vergeet het maar
dus.. ook ik heb hier de polis liggen en zit me rot te zoeken waar nou eigenlijk zou staan dat NHZ huidproblemen vergoed... maar helaas
ik ken ze nie vinduh
vertel je mij dat ook even???
vriendelijke groeten van
petra van dam
rotterdam
ff dimmen ja,
ook ik hecht heel weinig waarde aan de dingen die jij schrijft
maar ga iemand geen schuldgevoel aan zitten praten dat jij altijd
met je hond naar een dierenarts zou gaan
ongeacht of het vergoed zou worden of niet
dat doen we allemaal geen discussie over mogelijk
het ging er hier over dat NHZ zo moeilijk doet met uitbetalen
ik heb ook altijd gedacht dat ik bij NHZ wel goed zat, nou vergeet het maar
dus.. ook ik heb hier de polis liggen en zit me rot te zoeken waar nou eigenlijk zou staan dat NHZ huidproblemen vergoed... maar helaas
ik ken ze nie vinduh
vertel je mij dat ook even???
vriendelijke groeten van
petra van dam
rotterdam
Ik heb nooit de polis nagelezen of huidproblemen wel of niet vergoed worden. Ik heb gewoon de rekening opgestuurd en het hele bedrag vergoed gekregen.
Ik zeg helemaal niet dat jullie niet met jullie hond naar de dierenarts zouden gaan als er wat met hem of haar is. Ik zeg alleen dat ik dat zeker zou doen, maar ik kan verder niet over anderen spreken.
Maar om mij voor leugenaar uit te maken vind ik ook niet terrecht.
Ik kan er per slot van rekening ook niets aan doen dat ik wel alles vergoed krijg en jullie heel veel niet. Dan moet je bij NHZ zijn en niet bij mij.
Natuurlijk is het heel erg als je hond dood gaat maar nogmaals daar kan ik, hoe erg ik het ook vind, niets aan veranderen.
Ik heb al meer vergoed gekregen dan dat ik ooit aan premie heb betaald, dus ik heb er zeker mijn voordeel uitgehaald. ( of NHZ nu slecht is of niet ).
Ik zeg helemaal niet dat jullie niet met jullie hond naar de dierenarts zouden gaan als er wat met hem of haar is. Ik zeg alleen dat ik dat zeker zou doen, maar ik kan verder niet over anderen spreken.
Maar om mij voor leugenaar uit te maken vind ik ook niet terrecht.
Ik kan er per slot van rekening ook niets aan doen dat ik wel alles vergoed krijg en jullie heel veel niet. Dan moet je bij NHZ zijn en niet bij mij.
Natuurlijk is het heel erg als je hond dood gaat maar nogmaals daar kan ik, hoe erg ik het ook vind, niets aan veranderen.
Ik heb al meer vergoed gekregen dan dat ik ooit aan premie heb betaald, dus ik heb er zeker mijn voordeel uitgehaald. ( of NHZ nu slecht is of niet ).
durf het bijna net te zeggen.
maar ik heb echt geen goede ervaringen met NHZ
kleine rekeningetjes geen probleem
grote??
zijn noooooooit vergoed
maar ik heb echt geen goede ervaringen met NHZ
kleine rekeningetjes geen probleem
grote??
zijn noooooooit vergoed
beste allemaal,
Door drukte heb ik mijn dierenarts nog niet kunnen bellen met de vraag of NHZ echt informatie heeft ingewonnen over de oorzaak van de eczeemplek. Ik praat maar over € 48,00 maar dat is toch zomaar hfl100,00 effuh snel uitgerekend.
Op de site van NHZ stond een filmpje van een dierenarts.
Hieronder mijn email naar de AVRO. Toch wel interessant om even te lezen.
Door drukte heb ik mijn dierenarts nog niet kunnen bellen met de vraag of NHZ echt informatie heeft ingewonnen over de oorzaak van de eczeemplek. Ik praat maar over € 48,00 maar dat is toch zomaar hfl100,00 effuh snel uitgerekend.
Op de site van NHZ stond een filmpje van een dierenarts.
Hieronder mijn email naar de AVRO. Toch wel interessant om even te lezen.
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: bakerstreet [mailto:[email protected]]
Verzonden: maandag 2 februari 2004 20:10
Aan: [email protected]
Onderwerp: Henk Lommers
Geachte redactie,,
Hierbij wil ik toch even iets kwijt omtrent dr. Henk Lommers. Op de site
http://www.nhz.nl/ staat een klein filmpje waarin dhr Lommers min of meer meewerkt aan een dierenverzekeringsmaatschappij die alle dierenvrienden op een zeer listige manier probeert op te lichten.
Het kan zijn dat dhr Lommers niets weet van deze campagne maar mocht dit wel zo zijn dan verbaast het me (of beter gezegd word ik boos) dat een goed opgeleid persoon zich inlaat met dit soort oplichters (Zie ook de diverse forums van Tros Radar en Vara's Kassa).
Hoogachtend,
Stef
-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Troost, Anita [mailto:[email protected]]
Verzonden: dinsdag 3 februari 2004 8:57
Aan: 'bakerstreet'
Onderwerp: RE: Henk Lommers
Beste Stef,
Ik heb Henk Lommers om een reactie gevraagd. Zodra ik een antwoord heb, stuur ik het door.
Met vriendelijke groet,
Anita Troost
AVRO Dier en Natuur
http://www.dierennatuur.nl
Hoi Stef,
Ik heb gistermiddag Henk gesproken en hij vertelde me het volgende. Een jaar of dertien geleden heeft hij dit filmpje voor een andere maatschappij gemaakt. Echter, Henk wil niks met NHZ te maken hebben en heeft geeist dat het filmpje zo snel mogelijk verwijderd zou worden. Dit is inmiddels gebeurd. Henk wist niets af van de actie van NHZ en betreurt het ten zeerste dat het heeft geleken alsof hij medewerking heeft verleend aan deze verzekeringsmaatschappij.
Ik wil je nogmaals bedanken voor je opmerkzaamheid. Als jij dit niet aan ons had gemeld, had het filmpje nog veel langer op de site van NHZ gestaan.
Groetjes,
Anita
TOCH NOG IETS BEREIKT..........
Hieruit blijkt maar weer wat voor een a-sociaal zootje het daar in Enschede is.
Het wordt weer eens tijd dat we ons allemaal verzamelen en dat Tros Radar weer eens aandacht gaat schenken in hun uitzending aan deze criminelen, of Tros Opgelicht???
En Bassie, of jij zit op dit forum namens NHZ of je heet Moscowitz met je achternaam.
Dit soort oplichters gaat niet bij 99,9 % niet vergoeden en bij 1 % (Bassie) wel!!!!!
Dus mensen, geloof deze Bassie NIET!!!!!
Ik heb al 4 jaar ervaring (zelf en met anderen) met NHZ en niemand maar dan ook niemand heeft ooit ene rooie cent vergoed gekregen.
Dus STOPPEN MET BETALEN!!!!!!
Het wordt weer eens tijd dat we ons allemaal verzamelen en dat Tros Radar weer eens aandacht gaat schenken in hun uitzending aan deze criminelen, of Tros Opgelicht???
En Bassie, of jij zit op dit forum namens NHZ of je heet Moscowitz met je achternaam.
Dit soort oplichters gaat niet bij 99,9 % niet vergoeden en bij 1 % (Bassie) wel!!!!!
Dus mensen, geloof deze Bassie NIET!!!!!
Ik heb al 4 jaar ervaring (zelf en met anderen) met NHZ en niemand maar dan ook niemand heeft ooit ene rooie cent vergoed gekregen.
Dus STOPPEN MET BETALEN!!!!!!
En Bassie, jij zegt dat ik ongelijk heb en NHZ WEL nieuwe declaraties stuurt. Als je goed leest heb ik het LETTERLIJK van hun website overgenomen dat ze dit NIET doen!!!
Zij zetten op de site dat ze dit soort dingen NIET doen en jij zegt van wel ???
Ik heb niets bij NHZ lopen en ben puur op hun eigen site af gegaan (die er heel gekunsteld uitziet).
Mijn verzekering is Dier & Zorg. Nogmaals, zodat het ook voor Bassie duidelijk is.
Zij zetten op de site dat ze dit soort dingen NIET doen en jij zegt van wel ???
Ik heb niets bij NHZ lopen en ben puur op hun eigen site af gegaan (die er heel gekunsteld uitziet).
Mijn verzekering is Dier & Zorg. Nogmaals, zodat het ook voor Bassie duidelijk is.
Waarom moet het mij duidelijk zijn dat jij bij dier en zorg verzekerd bent????
Als jij hier gelukkig mee bent moet je dat vooral blijven doen, ik zal de laatste zijn die je tegen houd.
Had ook al lang gezien dat je die tekst hebt over getypt van de website.
Ik krijg altijd netjes een nieuw declaratieformulier THUIS gestuurd.
Ze kunnen wel op hun website zetten dat je hem moet downloaden of kopieren,maar ik krijg hem nog altijd thuis gestuurd hoor.
En zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb er toch al mijn voordeel mee gedaan door mijn hond bij NHZ te verzekeren. Dus waar zou ik me in hemelsnaam nog druk over maken.
Als jij hier gelukkig mee bent moet je dat vooral blijven doen, ik zal de laatste zijn die je tegen houd.
Had ook al lang gezien dat je die tekst hebt over getypt van de website.
Ik krijg altijd netjes een nieuw declaratieformulier THUIS gestuurd.
Ze kunnen wel op hun website zetten dat je hem moet downloaden of kopieren,maar ik krijg hem nog altijd thuis gestuurd hoor.
En zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb er toch al mijn voordeel mee gedaan door mijn hond bij NHZ te verzekeren. Dus waar zou ik me in hemelsnaam nog druk over maken.
Omdat dat dat in mijn ogen niet duidelijk was voor jou. Ik had het wel eerder geschreven, maar jij gaf aan dat ik onwaarheden over NHZ verspreide, alsof ik iets vertelde uit eigen ervaring. Vandaar.Waarom moet het mij duidelijk zijn dat jij bij dier en zorg verzekerd bent????
Waarom schrijf je dan dat ik niet de waarheid spreek? Had dan geschreven dat NHZ niet de waarheid op hun site zet. Dat klopt dan beter.Had ook al lang gezien dat je die tekst hebt over getypt van de website.
Dus klopt mijn verhaal wel, maar dat van NHZ niet.Ik krijg altijd netjes een nieuw declaratieformulier THUIS gestuurd.
Als ik jouw was nergens over, maar hou je wel goed bij de feiten.En zoals ik al eerder heb aangegeven, ik heb er toch al mijn voordeel mee gedaan door mijn hond bij NHZ te verzekeren. Dus waar zou ik me in hemelsnaam nog druk over maken.
NHZ heeft iets op de website staan wat niet klopt en dat heb ik overgenomen, dus schrijf ik wat waar is volgens NHZ zelf. En wat ik schrijf klopt dus wel.
Jullie hebben het veel over NHZ, maar zijn er ook mensen die verzekerd zijn bij DIERENPOLIS.nl uit Arnhem ?? Bij dierenpolis betaal je eenmalig 275 euro per hond en is dan voor de rest van de dier zijn leven verzekerd tegen ziektekosten. Geen eigen risico enz
Ik heb het gevoel dat ze ook niet te vertrouwen zijn. Wie kan mij raad geven.
Ik heb het gevoel dat ze ook niet te vertrouwen zijn. Wie kan mij raad geven.
De enige verzekering die door bijna alle dierenartsen wordt erkend is Dier en Zorg.
Hier zijn ook weinig klachten over bekend bij de consumentenorganisaties en de Raad voor het Verzekeringswezen (zijn ze hier trouwens bij aangesloten???)
Ik heb nog nooit van ze gehoord???????
Hier zijn ook weinig klachten over bekend bij de consumentenorganisaties en de Raad voor het Verzekeringswezen (zijn ze hier trouwens bij aangesloten???)
Ik heb nog nooit van ze gehoord???????
Amber verzekeringsmaatschappijnen verlenen hun recht op bestaan om geld te verdienen en niet om het uit te geven!
Het is onmogelijk (voor wat voor verzekering dan ook) om éénmalig iets te betalen voor de rest van het leven of je voor een mens een auto of een dier praat!!
Onzin dus en vern..kerij.
Grappig hier is te lezen dat Bassie stug blijft verdedigen terwijl het resultaat en de bevindingen 100% anders zijn. Noem NHZ en een ieder die hier ervaring mee heeft springt op tilt maar Bassie blijft volhouden
Ben je soms de directeur van deze oplichterspraktijk Bassie??
Het is onmogelijk (voor wat voor verzekering dan ook) om éénmalig iets te betalen voor de rest van het leven of je voor een mens een auto of een dier praat!!
Onzin dus en vern..kerij.
Grappig hier is te lezen dat Bassie stug blijft verdedigen terwijl het resultaat en de bevindingen 100% anders zijn. Noem NHZ en een ieder die hier ervaring mee heeft springt op tilt maar Bassie blijft volhouden
Ben je soms de directeur van deze oplichterspraktijk Bassie??
Tuurlijk nu maken jullie mij weer directeur. Heb al heel wat functies vervult volgen jullie.
Ik vertel alleen maar mijn ervaringen over NHZ, en dat die in mijn geval positief zijn, ja daar kan ik niets aan doen.
Denk dat ik beter kan verdwijnen uit dit forum, als jullie toch elke keer mij voor iemand anders aanzien, of voor leugenaar uitmaken.
Ik heb er zeker mijn voordeel uitgehaald.
Nee, mijn volgende hond verzeker ik niet bij NHZ of bij dier en zorg.
Ik ga lekker een spaarrekening voor hem openen. ( had ik in jullie geval al lang gedaan, i.p.v. elke maand premie betalen voor iets waar je misschien nooit gebruik van zult maken).
Ik vertel alleen maar mijn ervaringen over NHZ, en dat die in mijn geval positief zijn, ja daar kan ik niets aan doen.
Denk dat ik beter kan verdwijnen uit dit forum, als jullie toch elke keer mij voor iemand anders aanzien, of voor leugenaar uitmaken.
Ik heb er zeker mijn voordeel uitgehaald.
Nee, mijn volgende hond verzeker ik niet bij NHZ of bij dier en zorg.
Ik ga lekker een spaarrekening voor hem openen. ( had ik in jullie geval al lang gedaan, i.p.v. elke maand premie betalen voor iets waar je misschien nooit gebruik van zult maken).
bassie je betaald niet eens elke maand je polis
de ziektekostenpolis betaal je in 12x 35,25 fl.
de verwondingenpolis in 4x 107,00 fl.
kijk ik kan er ook niets aan doen dat ik deze verzekering afsloot toen mijn hond nog jong was.
sinds hij 7 jaar is geworden krijgt hij wat problemen en nu kom ik er dus achter dat NHZ een oplichterszootje is
mijn volgende hond zal inderdaad NOOOOOOOOOOOIT geen NHZ verzekering krijgen
maar of dier&zorg of zijn eigen spaarpotje
de ziektekostenpolis betaal je in 12x 35,25 fl.
de verwondingenpolis in 4x 107,00 fl.
kijk ik kan er ook niets aan doen dat ik deze verzekering afsloot toen mijn hond nog jong was.
sinds hij 7 jaar is geworden krijgt hij wat problemen en nu kom ik er dus achter dat NHZ een oplichterszootje is
mijn volgende hond zal inderdaad NOOOOOOOOOOOIT geen NHZ verzekering krijgen
maar of dier&zorg of zijn eigen spaarpotje
Ik zeg ook niet dat ik elke maand nog premie betaal.
Bij dier en zorg is dat zo.
Ik heb een jaar lang premie betaald en nu niets meer.
Bij dier en zorg is dat zo.
Ik heb een jaar lang premie betaald en nu niets meer.