LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Hester

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Hester »

Wat een achterlijke tip, DUBBER. Je hebt de kate er wel mee. Ze hebben een hekel om gewassen te worden.Dus zo pak je de kat alsnog. Beetje dom he.
Ik heb zelf 5 katten en ja ik begrijp dat mensen er last van hebben. Mijn katten komen buiten en zullen vast en zeker ook hun behoeften doen buiten. Ik heb overigens wel twee bakken in huis staan voor ze.
Ik denk niet dat er een oplossing is voor het probleem. Wel kunnen bazen beter voor de dieren zorgen, zoals ze op tijd inenten en laten ontwormen. Dat gebeurt bij mijn katten ook. Kleine moeite overigens. Lijkt mij ook verstandiger om katten te "laten helpen", zo ga je het zwerven tegen en zijn er echt minder katten in de omgeving. Bij mij in de omgeveing lopen er wel zeker 10 zwervers rond, dus kan je na gaan.
Het probleem is eigenlijk niet echt de katten, maar de baasjes van deze diertjes. En over die belasting AFSCHAFFEN !!!

g. Hijink

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door g. Hijink »

:evil: Mijn buren hebben aan een kant van mij, maar dan wel twee huizen aan dezelfde kant en ook nog eens huizen aan de overkant en nog vederop, katten. Deze beeste lopen overal behalve bij de mensen in de tuin waar ze van zijn. Ze zitten op je auto zodat je daar krassen op krijgt. Maar je mag de eigenaar er niet op aan spreken want dan worden ze wel heel erg boos. Ik vind het prima dat mensen dieren (katten) hebben, maar zorg dat een ander er geen last van heeft. Ik heb zelf twee vogels en daar heeft niemand last van. Dus let een beetje op je kat/ten zodat ik niet steeds de poep van een ander op hoef te ruimen uit mijn tuin. Dank U.

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Ik denk niet dat er een oplossing is voor het probleem.
Ik denk het wel, Hester, wat dacht je van: gewoon je kat in huis houden?
Jíj wilt toch een kat? Dan moet jij ook de consequenties daarvan nemen.

Hester

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Hester »

Zeg Antwomen, jij houdt je kinderen toch ook niet binnen. Kom nou, zeg. Die dieren vinden het heerlijk buiten, dus van mij mogen ze. Trouwens mijn tuin is ook een openbaar toilet van de buurt katten hahaha. :lol: :lol: :lol: :lol:

Keetje

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Keetje »

Nou Hester, nu begin je wel een beetje uit je nek te lu****. Mijn kinderen poepen niet jou in de tuin en als ze dat wel zouden doen, krijgen ze er straf voor! Maw, dit is toch geen vergelijking?
:shock:

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Hester is een typisch geval van asociaal mens, dat alleen aan zichzelf denkt... jammer.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Een ieder die niet van dieren houd kan ook niet van zichzelf houden.
Deze zichzelf in de weg zittende figuren kunnen beter zelf een spuitje halen en dan bedoel ik dus geen inenting.

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Ja, en begin bij jezelf beste gast. :P

Hester

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Hester »

Aso.... hahaha. Ik kan je wel degelijk vertellen dat er kinderen tegen mijn schutting aan zeuren. Heb het meerdere malen zelf gezien en ben naar de ouders gestapt. Resultaat: Mijn kinderen doen zoiets niet !!!!!
Ik denk niet alleen aan mezelf. Ik zorg goed voor mijn kstten en alle zerfkatten bij ons in de buurt. Die geef ik te eten, omdat sommige mensen er te lui voor zijn om voor die dieren te zorgen en het teveel werk vinden.
Nog ff hebben jullie weleens op opgelet wat voor zooi en goorigheid de mens maakt. Da's dus niet te vergelijken met een drolletje van een kat. Mens en maak je toch niet druk om dingen die a boeiend zijn

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Beste Hester, we hebben het hier over kattenoverlast. Niet over kinderoverlast. Dat is weer een ander topic. Ik zie het zo: jij kiest voor een kat, dan heb jij ook behalve de lusten, de lasten. En die lasten moet je niet op een ander afschuiven.

Hester

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Hester »

Dat doe ik ook niet. Ik zorg ZELF voor mijn katten. Ik heb twee kattenbakken voor ze ( die dagelijks worden schoongemaakt), geef ze te eten en laat ze op tijd ineneten en ontwormen. Dus ik draag zelf de lusten en de lasten !!!

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Dan heb ik je verkeerd begrepen Hester.
Ik dacht dat je een asociaal mens was, die z'n katten gewoon buiten liet lopen
Mijn katten komen buiten en zullen vast en zeker ook hun behoeften doen buiten.
Maar dan heb ik me vergist...

puk

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door puk »

En dan die vieze smerige kinderen die met hun vieze tengeltjes overal aan moeten zitten, onopvoedbaar blijken waardoor de hele wereld uiteindelijk naar de knoppen gaat. In met pek ingesmeerde buizen zou je ze moeten lokken, dat zal hun ouders leren om er geen meer op de wereld te zetten!! :x
Neem dan de kat, een keurig dier, wast zichzelf, wordt door moederpoes keurig opgevoed en zindelijk gemaakt, spint, knort, geniet van het leven en weet nog hoe dat moet. :D
We zouden heel veel van ze kunnen leren. By the way, een kind is van nature, dus als ze nog niet verpest zijn door hun ouders, gek op katten. De kat overigens meestal niet op the kids.
De wereld is overbevolkt, niet met katten maar met mensen, die het milieu en de natuur verzieken. Straks stikken we allemaal door boskap en milieuvervuiling, en maar meer mensjes op de wereld zetten. En als we met z'n allen stikken, omdat wij mensen de wereld onnatuurlijk maken, dan verdwijnen de hieraan onschuldige katten ook vanzelf bent u daar ook vanaf. Dus ga zo door met de menscultivering en de intolerantie, des te sneller zijn we allemaal van alles verlost.
pff.

AntWoman
Berichten: 27
Lid geworden op: 12 nov 2003 11:27

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door AntWoman »

Beste puk, je wijkt een beetje af van het onderwerp...

zwart-witje

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door zwart-witje »

Dit is nou echt appels met peren vergelijken.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

Laten we gewoon alle dieren verbannen daar valt dan ook de mens onder. iedereen meteen van dat gezeur af .

puk

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door puk »

Ach wellicht ken je de uitspraak: "Wie aan mijn kinderen komt, komt aan mij".
Voor mij geld:"wie aan de kat komt komt aan mij"

En appels met peren vergelijken is zo gek nog niet, beiden fruit, je zou b.v. de voedingswaarden kunnen vergelijken als maar even verder kijkt dan je neus lang is blijken er diepere zinnen achter de vorm te zitten.

De kat is mij zo heilig dat ik even uit mijn dak moest gaan hier. Het heeft niet gewerkt, helaas werkt dat meestal niet op die manier.

Groet Puk


PetraStrem
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 jan 2004 00:34

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door PetraStrem »

Bah,

Ik heb twee thuislevende katten. Ze komen enkel in de zomer in mijn eigen tuin als ikzelf ook even buiten zit.
Wel ben ik het ermee eens dat een ander er geen last van hoeft te hebben.

Maar: Ik ben dol op dieren en de dieren kunnen er niets aan doen dat ze buiten worden gekwakt door hun baasje.
Alle honden katten vogels etc. zijn bij mij binnen en buiten altijd welkom!

Ten tweede: misschien zijn er meer mensen met dieren en zonder kinderen die mij willen steunen in een aktie tegen loslopende kinderen?
Ik heb enorm 9de hele buurt) last van rondhangkinderen tussen de 8 en de 14 jaar. Deze breken de boel af, gooien rotzooi op straat, plakken mijn voordeur dicht, slaan op de ramen, verslepen loszittende materialen, schoppen lantaarnpalen uit, schreeuwen tot 10 uur in onze straat etc.

Had u het over of de overheid katten belangrijker vindt dan kinderen? U krijgt kinderbijslag, ik geen kattenbijslag. De mensen met honden moeten hier dik voor betalen en zelf de stront ook nog eens oprapen...

En ja, vanavond tijdens een wandeling trapte ik in poep. Ja vies. Even schoonmaken en klaar is kees!

Misschien moeten ouders met kinderen ook eens hun kind aan een riem uitlaten zodat ik er 's avonds geen last van heb als de ouders lekker voor de buis hangen? Of misschien kunnen ze met een vuilniszak eens de achtergelaten colablikjes voor mijn deur komen oprapen?

Let op uw kinderen in plaats van de kat van de buren!!!

Gast

Re: handtekeningenaktie voor kattenoverlast

Ongelezen bericht door Gast »

en maar klagen over katten en honden......
weet je wat ik haat die kinderen van sommige mensen die altijd je buitenboel lopen te verrampeneren en dan krijg je nog een grote bek van ze ook.

voor mij geld precies als de vorige spreker kom je aan me dieren dan kom je aan mijn

Gesloten