LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nieuwe webshop Simpelweggoedkoop.nl
Re: Nieuwe webshop Simpelweggoedkoop.nl
Ik heb na lang twijfelen op de 19e december toch een Ipad besteld. Het was wel erg goedkoop maar er zijn meerdere aanbieders die hem aanbieden ruim ondet de officiele retailprijs van 479 euro. Op mailtjes voorafgaand aan de bestelling kreeg ik ook snel een reactie. Zag er niet echt heel professioneel uit maar toch. En er werd bevestigd echt voor de kerst te leveren. Na de bestelling kreeg ik netjes de bevestiging en heb daarna nogmaals om bevestging gevraagd of de levering voor de kerst zou plaatsvinden. Kreeg zowel er mail een reactie van Theo Jansen en daarna ook de bevestiging voor de levering op de 24e. Tot op dat moment zag alles er ok goed. Gisteren rond 11:30 de mededeling ontvangen dat er niet geleverd zou kunnen worden. Hetzelfde mailtje als eerder te lezen in dit forum. Aangezien dit een standaardmailtje is zonder enige verwijziging naar ordernummer en artikelen in de order etc voelde ik al nattigheid. Gelijk gereageerd per email maar tot op heden geen enkele reactie.
Ben erg benieuwd of er iemand al wel iets ontvangen heeft. Verwacht eerlijk gezegd dat we niets gaan krijgen en we ons geld kwijt zijn.
Is er iets (gezamelijk) te doen aan deze oplichterij behalve aangifte doen bij de politie??
Allemaal toch nog prettige feestdagen toegewenst helaas zonder een cadeau onder de kerstboom.
Groeten,
Ronald
Ben erg benieuwd of er iemand al wel iets ontvangen heeft. Verwacht eerlijk gezegd dat we niets gaan krijgen en we ons geld kwijt zijn.
Is er iets (gezamelijk) te doen aan deze oplichterij behalve aangifte doen bij de politie??
Allemaal toch nog prettige feestdagen toegewenst helaas zonder een cadeau onder de kerstboom.
Groeten,
Ronald
Tot dusver hebben zich op dit forum 5 personen gemeld waarvan de bestelling niet wordt bezorgd.
Bij deze een oproep aan iedereen die zaken heeft gedaan met simpelweggoedkoop.nl, zodat de omvang duidelijk wordt. Mijn bestelling had ordernummer 74. Welk nummer hebben de anderen?
Fijne kerst.
Bij deze een oproep aan iedereen die zaken heeft gedaan met simpelweggoedkoop.nl, zodat de omvang duidelijk wordt. Mijn bestelling had ordernummer 74. Welk nummer hebben de anderen?
Fijne kerst.
Mijn bestelling is ordernummer 95 (Samsung Galaxy Tab 10.1).
Gezien alle (zelfde) reacties heb ik er geen vertrouwen meer in dat het nog goed gaat komen.
Als er al 95 orders zijn geplaatst, zijn er m.i. ook 95 gedupeerden..... Eén van de mensen gaat nog langs op het adres van de site, (heb het via Google Streetview bekeken, maar kon daar geen bedrijf vinden), ben benieuwd wat hij daar aantreft.
Ik ben ook voorstander van een gezamelijke aanpak; misschien eens informeren bij de rechtsbijstand wat eventuele stappen zijn.
Zo zie je maar dat je bij twijfel (die had ik toen ik de bestelling ging plaatsen) het niet moet doen. Heb veel ervaring met internetshop's (bij 10-tallen besteld zonder problemen), maar als iets te mooi is om waar te zijn, is dat ook zo (citaat Marktplaats.nl).
Gezien alle (zelfde) reacties heb ik er geen vertrouwen meer in dat het nog goed gaat komen.
Als er al 95 orders zijn geplaatst, zijn er m.i. ook 95 gedupeerden..... Eén van de mensen gaat nog langs op het adres van de site, (heb het via Google Streetview bekeken, maar kon daar geen bedrijf vinden), ben benieuwd wat hij daar aantreft.
Ik ben ook voorstander van een gezamelijke aanpak; misschien eens informeren bij de rechtsbijstand wat eventuele stappen zijn.
Zo zie je maar dat je bij twijfel (die had ik toen ik de bestelling ging plaatsen) het niet moet doen. Heb veel ervaring met internetshop's (bij 10-tallen besteld zonder problemen), maar als iets te mooi is om waar te zijn, is dat ook zo (citaat Marktplaats.nl).
Ik heb (gelukkig maar lees ik nu) besloten de gok niet te wagen en "gewoon" een nieuwe Ipad in de winkel te kopen. Dat heeft me toch een vredig er kerstfeest bezorgd. Voor de anderen hoop ik dat het goed komt.
Hans
Hans
Ik heb nummer 182. Er zijn dus helaas nog meer gedupeerden. Ik heb op de 19e besteld dus ga er vanuit dat er nog meer na mij zijn geweest.
Helaas ben ik nr 41. Ik heb net aangifte gedaan. Het ergste is dat mijn zoontje hier maanden voor heeft gewerkt.
-
De eigenaar van Simpelweggoedkoop viert dit jaar Kerst op de Bahama's.
Ik was nr 131.............................daar heb ik wel van geleerd. dacht met de kerst fijn te spelen met mijn Samsung tablet. Ik ga er vanuit dat ik kan fluiten naar mijn centen.
Ik doe wel aangifte op het politiebureau volgende week.
CC
Ik doe wel aangifte op het politiebureau volgende week.
CC
Ik heb net ook aangifte gedaan op www.mijnpolitie.nl inzake "Melding internetoplichting aan e politie ". T.z.t. kan deze melding worden omgezet in een aangifte.
Gewoon massaal doen denk ik.
CC
Gewoon massaal doen denk ik.
CC
rickg
Met zo'n naam is het oppassen geblazen. Vaak is een (Aziatisch) produkt goedkoop en de rest is gewoon aan de prijs. Overigens worden Philips' TV's tegenwoordig ook in Z.K. geproduceerd.
Maxiem.
Met zo'n naam is het oppassen geblazen. Vaak is een (Aziatisch) produkt goedkoop en de rest is gewoon aan de prijs. Overigens worden Philips' TV's tegenwoordig ook in Z.K. geproduceerd.
Maxiem.
Ik was nummer 92.
De website zag er betrouwbaar uit, met zoveel producten! Ik dacht wie de boel wil oplichten zet er alleen wat TVs en Tablets op. Heb ook telefonisch contact gehad. Helaas, dit is de eerste keer dat we erin getuind zijn. We kopen erg vaak op internet en hebben zelf ook een internetshop. Ik ga zeker aangifte doen, maar heb voor de kerst het product in de winkel gekocht.
De website zag er betrouwbaar uit, met zoveel producten! Ik dacht wie de boel wil oplichten zet er alleen wat TVs en Tablets op. Heb ook telefonisch contact gehad. Helaas, dit is de eerste keer dat we erin getuind zijn. We kopen erg vaak op internet en hebben zelf ook een internetshop. Ik ga zeker aangifte doen, maar heb voor de kerst het product in de winkel gekocht.
-
- Contacteer:
@ SCL,SCL schreef:Ik was nummer 92.
kijk eens op zo`n chinese nepshop.
Honderden artikelen - zo`n webwinkel komt uit een 'bouwpakket'..
Niets betrouwbaars aan de site.
Het gaat om de details.
ik heb nr 153
helaas ben ik er ook ingetrapt, heb ook al aangifte gedaan maar ons geld zien we nooit meer terug vrees ik. kan iemand mij misschien helpen aan een naam of adres van de eigenaar van de webshop, aangezien hij nergens op reageerd wil ik hem graag persoonlijk benaderen en als iemand weet wat ik verder nog kan doen lees ik het graag
helaas ben ik er ook ingetrapt, heb ook al aangifte gedaan maar ons geld zien we nooit meer terug vrees ik. kan iemand mij misschien helpen aan een naam of adres van de eigenaar van de webshop, aangezien hij nergens op reageerd wil ik hem graag persoonlijk benaderen en als iemand weet wat ik verder nog kan doen lees ik het graag
net contact met politie gehad en ik heb meteen een afspraak kunnen maken voor oplichting. De politie gaf aan hoe meer mensen er snel aangifte van gaan doen dan kunnen ze er een zaak van maken. Niet via het internet( dan komt het niet bij elkaar en op het internet kan je geen aangifte doen van oplichting via internet alleen een melding en daar hebben we niks aan) maar op het bureau!!! Je kan nu al een afspraak maken voor komende week nummer 09008844 is een landelijk nummer je kan dan je woonplaats aangeven. Dus help elkaar en maak een afspraak.
-
Deze webshop verkoopt exclusieve Miele wasmachine die alleen bij de inovation centers te koop zijn en niet op internet. Het bewijs dat er plaatjes geplakt zijn in de shop en dat dit een oplichter is. Ook de aktie met een gratis stofzuiger is 1 december al beeindigd.
Helaas kiezen allen die hier besteld hebben voor de prijs en niet voor de service die een stenen winkel wel zou hebben gegeven, uiteindelijk is iedereen veel te duur uit en zou je in de winkel goedkoper uit zijn geweest. Laat dit een les zijn voor iedereen. Prettige feestdagen!
Helaas kiezen allen die hier besteld hebben voor de prijs en niet voor de service die een stenen winkel wel zou hebben gegeven, uiteindelijk is iedereen veel te duur uit en zou je in de winkel goedkoper uit zijn geweest. Laat dit een les zijn voor iedereen. Prettige feestdagen!
@ton80: goede actie, ik ga ook aangifte doen.
Maar hebben we al genoeg bewijs van oplichting? Volgens reacties op dit forum heeft de webshophouder 30 dagen de tijd om het bedrag terug te storten. Aan de andere kant hoe eerder dit bij de politie bekendis, hoe beter. Daarmee kan leed voor anderen worden voorkomen. De webshop is immers nog actief.
Maar hebben we al genoeg bewijs van oplichting? Volgens reacties op dit forum heeft de webshophouder 30 dagen de tijd om het bedrag terug te storten. Aan de andere kant hoe eerder dit bij de politie bekendis, hoe beter. Daarmee kan leed voor anderen worden voorkomen. De webshop is immers nog actief.
correct dat vertelde de politie ook, hoe sneller hoe groter de kans dat ze hem nog kunnen aanpakken
ErikvG
Als het een betrouwbare webshop is, dan is het heel normaal en fatsoenlijk dat bij het niet kunnen of willen leveren van het bestelde, de aankoopsom binnen 5 werkdagen wordt teruggeboekt.
Maxiem.
Als het een betrouwbare webshop is, dan is het heel normaal en fatsoenlijk dat bij het niet kunnen of willen leveren van het bestelde, de aankoopsom binnen 5 werkdagen wordt teruggeboekt.
Maxiem.
-
- Contacteer:
MAXIEM schreef:ErikvG
Maxiem.
Aangezien ik niet ga dubbelposten zoals jij, verwijs ik je naar de wettelijke regels hieromtrent.
Ik heb tot nu toe geen prettige ervaring omdat de levering van mijn product steeds
wordt uitgesteld en men mijn betaalde bedrag niet terug stort.
verder zijn ze telefonisch niet bereikbaar en reageren ze niet op mijn mail.
Jammer dat ik er gebruik van heb gemaakt, de aanbieding was ook
te mooie om waar te zijn.
mvg
Lau
wordt uitgesteld en men mijn betaalde bedrag niet terug stort.
verder zijn ze telefonisch niet bereikbaar en reageren ze niet op mijn mail.
Jammer dat ik er gebruik van heb gemaakt, de aanbieding was ook
te mooie om waar te zijn.
mvg
Lau