RENAULT CLIO schreef:IK heb ook post gekregen van postcodeloterij met mijn naam en adres eerste of tweede week van januari.Ik heb het retour gestuurd met een brief van RECHT VAN VERZET. Een week daarna kreeg ik weer eentje in mijn postbus maar dit keer met de mededeling aan de bewoner van dit adres.Ik heb weer retour gestuurd met de brief van RECHT TOT VERZET.Tot heden van twee weken geleden heb ik niks meer ontvangen.
Postcodeloterij heeft acties / post tot soms wel 8 maanden van te voren al klaar liggen.
Ik heb een keer een aantal bijzonder nijdige brieven, faxen en emails verzonden, omdat zij maar bleven sturen terwijl de bewoner aan wie het geadresseerd was - al 7 maanden geleden was overleden, en zij al tenminste 6 maanden hiervanaf wisten.
Na dreiging met aangifte doen (de nieuwe bewoner voelde zich totaal niet lekker met echt om de dag een brief van deze club) werd ik gebeld, en heeft men uitgelegd dat het totaal niet de bedoeling was, maar dat "retour afzender" post soms heel lang op de plank blijft liggen alvorens het verwerkt word, en dat acties soms 6 tot 8 maanden van te voren klaar liggen.
Helaas, ondanks dat ze het wisten bleef men, bleek achteraf, nog steeds doorgaan met incasseren van de rekening van de overleden persoon - ook 7 maanden langer dan noodzakelijk. Klantenbinding is bij de postcodeloterij (en alle aanverwante clubs) een kwestie van ketting eraan, op slot en sleutel weg
(maar, het kan nog erger - Pretium Telecom wil dan mensen die geen familie en/of erfgenamen zijn, een bewijs van overlijden opvragen, adressen van erfgenamen regelen etc. etc alvorens de boel te staken - de postcodeloterij nam genoegen met meerdere boze mails en een hele boze fax - en zelfs dat was voor Pretium niet voldoende)