LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kringloopwinkel 2Switch
Re: Kringloopwinkel 2Switch
Daarom bedoelde ciske, dat tweede hands kleding vies is, want niet iedereen wast de kleding, welke naar de kringloop gaat.
Je bent misschien een uitzondering.
Mijn kleding gaat, trouwens gewassen, naar Polen.
Als ik hier zo in de kringlopen kijk, ben ik meer de regel dan de uitzondering.nevermind schreef:Daarom bedoelde ciske, dat tweede hands kleding vies is, want niet iedereen wast de kleding, welke naar de kringloop gaat.
Sowieso was ik zelf ook nog, als ik iets daar gekocht heb.
Jolijn wat betaal je daar voor een broek en blouse bijvoorbeeld ?
Jolijn schreef:Wat precies vind je er vies aan?ciske schreef:dat is mijn persoonlijke mening, ik vind het vies.Waarom tweedehands vies? Is toch gewassen?
wat ik precies vies vind? gedragen kleding, of het nu wel of niet gewassen is, ik zou dat nooit dragen.
ciske schreef: wat ik precies vies vind? gedragen kleding, of het nu wel of niet gewassen is, ik zou dat nooit dragen.
ik heb laatst een blouse gekocht in een " secondhand" -winkeltje , geen probleem
.
dat moet jij zelf weten.....ik doe dat niet.ik heb laatst een blouse gekocht in een " secondhand" -winkeltje , geen probleem
.
Moet jij weten, ik koop geen kleding bij een kringloopwinkel of zoiets.duiner schreef:
ik heb laatst een blouse gekocht in een " secondhand" -winkeltje , geen probleem
.
Chocomelk schreef:Moet jij weten, ik koop geen kleding bij een kringloopwinkel of zoiets.duiner schreef:
.
prima, moet je zelf weten .. ik zit daar niet mee, wat jij doet
-
Dus je eigen kleding draag je ook maar eenmaal?ciske schreef:wat ik precies vies vind? gedragen kleding, of het nu wel of niet gewassen is, ik zou dat nooit dragen.
Sorry, flauw.
Wat dacht je van die kledingzaken met hun pashokjes.
Mensen gaan er in met twee - drie stuks kleding om te passen.
Niks meer kopen dus want is al gedragen.
-
@Jolijn
Slim vrouwtje volgens mij die Jolijn, die maakt van de nood een deugd, daar heb ik respect voor.Als ik hier zo in de kringlopen kijk, ben ik meer de regel dan de uitzondering.
Blouse ca 4, 5 euro, broek hooguit 10.Chocomelk schreef:Jolijn wat betaal je daar voor een broek en blouse bijvoorbeeld ?
Beste koop was een leren jasje 17,50.
Geen nood, vind het niet (altijd) nodig nieuw te kopen ( 'vroeger' voor de kinderen ook niet).mafvogeltje schreef:@JolijnSlim vrouwtje volgens mij die Jolijn, die maakt van de nood een deugd, daar heb ik respect voor.Als ik hier zo in de kringlopen kijk, ben ik meer de regel dan de uitzondering.
Zo heb ik voor weinig geld een kast vol
Dat is inderdaad te doen en dat leren jasje is een koopje.Jolijn schreef:Blouse ca 4, 5 euro, broek hooguit 10.Chocomelk schreef:Jolijn wat betaal je daar voor een broek en blouse bijvoorbeeld ?
Weiniggedragen zo te zien, toch nog even met de saddle soap erover, klaar !Chocomelk schreef:Dat is inderdaad te doen en dat leren jasje is een koopje.Jolijn schreef:Blouse ca 4, 5 euro, broek hooguit 10.Chocomelk schreef:Jolijn wat betaal je daar voor een broek en blouse bijvoorbeeld ?
Misschien is 't wel van ciske geweest.
Zelfs personeel van diverse kledingzaken wat de hele dag een outfit uit een winkel draagt, hangt het gewoon weer in de rekken.plumber schreef:Wat dacht je van die kledingzaken met hun pashokjes.
-
@Jolijn
Dus die kast is ook van de kringloopGeen nood, vind het niet (altijd) nodig nieuw te kopen ( 'vroeger' voor de kinderen ook niet).
Zo heb ik voor weinig geld een kast vol
VioletPrue schreef:Dus je eigen kleding draag je ook maar eenmaal?ciske schreef:wat ik precies vies vind? gedragen kleding, of het nu wel of niet gewassen is, ik zou dat nooit dragen.
Sorry, flauw.
mijn eigen kleding VP , dat draag ik zelf, beetje dom antwoord van je.
als ik tweede hands vies vind dan mag ik dat lijkt mij toch zelf wel weten? ieder doet en draagt wat die wilt, ik hoef geen tweede hands.
Dat staat er nietmijn eigen kleding VP
wat ik precies vies vind? gedragen kleding,
bprosman schreef:Dat staat er nietmijn eigen kleding VPwat ik precies vies vind? gedragen kleding,
dit staat er.[bDus je eigen kleding draag je ook maar eenmaal?][/b]