LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Corendon besteelt zijn vakantiegangers met Visums

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Eddepet3

Re: Corendon besteelt zijn vakantiegangers met Visums

Ongelezen bericht door Eddepet3 »

traveller79 schreef:Je kan alles wel op 1organisatie gaan afschuiven, maar boek maar eens een reis bij een andere organisatie, doen het zelfde, dit heeft met de lokale agent te maken, niks met een reisorganisatie, die zien daar niks van terug. Dus om nou meteen 1 organisatie de grond in te boren is wel erg laag.

Wees blij dat je op vakantie kan denk ik dan maar, zijn genoeg mensen die maar wat graag op vakantie willen maar het geld er niet voor hebben ipv dat gemekker over een paar euro. Waar een mens zich toch allemaal druk om moet maken in het leven, echt niet normaal. Een rondje in de kroeg met een paar vrienden ben je nog meer geld kwijt.
Lees de openingpost waarop ik reageer zonder op mij te gaan mekkeren. Dat ik blij ben dat ik op vakantie mag en kan zijn mijn zaken en ik moet daar heel hard voor werken. Ik kom niet in de kroeg en als ik er kom dan beslis ik ook zelf of ik een rondje geef. Ja het is maar 20 euro per persoon maar X....... Is dan toch wel een heleboel geld. Ik maak me er niet druk om. Ik heb niet betaald en vele mensen mogen dit voorbeeld volgen. Anders is het natuurlijk als je visum nodig hebt. Die moet je gewoon betalen (echter voor SES niet verplicht)

Gesloten