| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gelukkig nieuwjaar!
Re: Gelukkig nieuwjaar!
plumber schreef:Er op wijzen dat sommige hier met verschillende nicknamennevermind schreef:plumber schreef: Vind trouwens ook weer dat er van een goedbedoelde topic
door sommigen weer een rotzooitje van gemaakt wordt en laat mijn
vriend het nou steeds over de juiste mensen hebben.
Ben ik niet helemaal met jouw eens, want wat doet jouw vriend anders dan sommige hier.![]()
de boel verzieken.En hij pikt toch steeds de goede namen er tussen uit.
Nog eens opnieuw.
Wat doet hij anders?
Niets, precies hetzelfde met verschillende accounts (nicknamen) hier trollen.
Een lijstje maken, wie allemaal een andere nickname heeft is toch simpel, daarvoor is geen trol nodig.
Ondanks dat dit topic geen consumentenkwestie betreft, hebben wij toch besloten het te laten staan...
Wij wensen al onze forumgebruikers een gelukkig, voorspoedig en consumentvriendelijk 2012 toe!
Hartelijke groet,
TROS Radar Internet
Wij wensen al onze forumgebruikers een gelukkig, voorspoedig en consumentvriendelijk 2012 toe!
Hartelijke groet,
TROS Radar Internet
-
piet jagers
ik had natuurlijk iedereen al gemeld wegens oftopic zijn

Een gelukkig en voorspoedig maar vooral een plezierig 2012 aan iedereen gewenst! 
-
VioletPrue
Lekker op tijd, maar niet minder welgemeend:
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!
Ik wens iedereen veel geluk, liefde en gezondheid voor het nieuwe jaar 
-
silicon valley
Zo te zien heb je beter weer dan wij hier. Waar animaatjes toch al niet goed voor is he!!!

Excuus allemaal,
Ik zie het topic nu pas voorbij komen..
Maar wil iedereen (forummers, radarteam, medestander en tegenstander) het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Ik zie het topic nu pas voorbij komen..
Maar wil iedereen (forummers, radarteam, medestander en tegenstander) het allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
Mooi geformuleerd, immers een gezond mens heeft duizend en 1 wensen, een ziek mens daarentegen maar 1.Teunbosseman schreef:Allemaal een gezond 2012.......rest is bijzaak.
Allemaal de beste wensen. 
Nou vooruit dan fijne feestdagen voor de komende tijd gewenst maar dan
ook alle feestdagen
ook alle feestdagen